Ένα άναρχο εργοτάξιο και σήμερα η Θεσσαλονίκη-Ζητείται λύση από τους συναρμόδιους (βίντεο & φωτ.)
28/05/2021 07:00
28/05/2021 07:00
Σε γνώριμους ρυθμούς κυκλοφοριακού... κομφούζιου έχει επανέλθει τις τελευταίες ημέρες η Θεσσαλονίκη, καθώς πέρα από την επαναλειτουργία του λιανεμπορίου και της εστίασης, ταυτόχρονα έχει ξεκινήσει και μία σειρά έργων, τα οποία προκαλούν νεύρα στους οδηγούς και «έμφραγμα» σε κεντρικές οδικές αρτηρίες της πόλης.
Τα πρώτα σοβαρά προβλήματα είχαν, ήδη, διαφανεί μεσούσης της καραντίνας, οπότε τα έργα συντήρησης της εξωτερικής περιφερειακής οδού ταλαιπωρούσαν τους πολίτες στις ώρες αιχμής, μέχρι και το τέλος του Μαρτίου, όταν και ελήφθη η απόφαση οι εργασίες να εκτελούνται τα Σαββατοκύριακα.
Όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες του makthes.gr, χθες, Πέμπτη, διεξάγονταν για ακόμη μία ημέρα εργασίες επί της Κ. Καραμανλή, με αποτέλεσμα η λεωφόρος να μετατρέπεται σε δρόμο με μία λωρίδα στο ρεύμα των εργασιών. Όπως ανέφερε ο εργοδηγός του εργοταξίου στο makthes.gr, πρόκειται για έργα του ΑΔΜΗΕ για την εγκατάσταση νέων ηλεκτρικών αγωγών, προκειμένου να ενισχυθεί η μεταφορική ικανότητα του δικτύου ηλεκτροδότησης στο πλαίσιο της κατασκευής του μετρό.
Μάλιστα σχεδόν κάθε ημέρα το εργοτάξιο καταλαμβάνει διαφορετικό τμήμα της Κ. Καραμανλή. Την Πέμπτη βρισκόταν στο τμήμα Κανάρη-28ης Οκτωβρίου και τις επόμενες ημέρες θα μετατοπιστούν προς τη συμβολή της Καραμανλή με την Α. Παπαναστασίου. Υπενθυμίζεται βέβαια πως από τη συμβολή της Κ. Καραμανλή με την Παπαναστασίου και προς το κέντρο, έχουν ήδη γίνει αυτές οι εργασίες.
Επίσης, οι εργασίες του ΑΔΜΗΕ δεν περιορίζονται μόνο επί της Κ. Καραμανλή, αλλά επεκτείνονται και στην οδό Κανάρη, όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες του ρεπορτάζ.
Πέρα από αυτό το σημείο, μερικές εκατοντάδες μέτρα πιο κάτω, στο ύψος του Πανεπιστημίου Μακεδονία, ο δήμος έχει τοποθετήσει από προηγούμενες ημέρες, κορδέλες κατά μήκος του πεζοδρομίου μπροστά από το πανεπιστήμιο, ενημερώνοντας ότι σήμερα, Παρασκευή, θα γίνει κλάδευση των δέντρων και συνεπώς η στάθμευση απαγορεύεται.
Ακόμη όμως και σε γειτονιές του ιστορικού κέντρου, όπως πέριξ της πλατείας Χρηματιστηρίου, η ταλαιπωρία για τους οδηγούς ήταν έντονη την Τρίτη και την Τετάρτη, καθώς μόνο επί της Λέοντος Σοφού εκτελούνταν ταυτόχρονα εργασίες εγκατάστασης οπτικών ινών και υπόγειων κάδων απορριμμάτων. Μάλιστα ο εργολάβος έκοψε εντελώς για δύο ημέρες την κυκλοφορία από τη συγκεκριμένη οδό, που είναι μία από τις ελάχιστες για τους οδηγούς που πρέπει να διασχίσουν την Εγνατία και να βγουν στην Τσιμισκή, ή στην Ερμού, ή στην παραλιακή λεωφόρο.
Μένει να φανεί εάν οι συναρμόδιοι φορείς αντιλαμβάνονται το πρόβλημα που δημιουργείται από την ταυτόχρονη εκτέλεση πολλών έργων σε ώρες αιχμής και να συνεννοηθούν για τον διαμοιρασμό των εργασιών, ή να υιοθετήσουν το μοντέλο του περιφερειακού για εργασίες τα Σαββατοκύριακα, ή τις βραδινές ώρες.
Δείτε βίντεο με το κυκλοφοριακό πρόβλημα επί της Κ. Καραμανλή:
Σε γνώριμους ρυθμούς κυκλοφοριακού... κομφούζιου έχει επανέλθει τις τελευταίες ημέρες η Θεσσαλονίκη, καθώς πέρα από την επαναλειτουργία του λιανεμπορίου και της εστίασης, ταυτόχρονα έχει ξεκινήσει και μία σειρά έργων, τα οποία προκαλούν νεύρα στους οδηγούς και «έμφραγμα» σε κεντρικές οδικές αρτηρίες της πόλης.
Τα πρώτα σοβαρά προβλήματα είχαν, ήδη, διαφανεί μεσούσης της καραντίνας, οπότε τα έργα συντήρησης της εξωτερικής περιφερειακής οδού ταλαιπωρούσαν τους πολίτες στις ώρες αιχμής, μέχρι και το τέλος του Μαρτίου, όταν και ελήφθη η απόφαση οι εργασίες να εκτελούνται τα Σαββατοκύριακα.
Όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες του makthes.gr, χθες, Πέμπτη, διεξάγονταν για ακόμη μία ημέρα εργασίες επί της Κ. Καραμανλή, με αποτέλεσμα η λεωφόρος να μετατρέπεται σε δρόμο με μία λωρίδα στο ρεύμα των εργασιών. Όπως ανέφερε ο εργοδηγός του εργοταξίου στο makthes.gr, πρόκειται για έργα του ΑΔΜΗΕ για την εγκατάσταση νέων ηλεκτρικών αγωγών, προκειμένου να ενισχυθεί η μεταφορική ικανότητα του δικτύου ηλεκτροδότησης στο πλαίσιο της κατασκευής του μετρό.
Μάλιστα σχεδόν κάθε ημέρα το εργοτάξιο καταλαμβάνει διαφορετικό τμήμα της Κ. Καραμανλή. Την Πέμπτη βρισκόταν στο τμήμα Κανάρη-28ης Οκτωβρίου και τις επόμενες ημέρες θα μετατοπιστούν προς τη συμβολή της Καραμανλή με την Α. Παπαναστασίου. Υπενθυμίζεται βέβαια πως από τη συμβολή της Κ. Καραμανλή με την Παπαναστασίου και προς το κέντρο, έχουν ήδη γίνει αυτές οι εργασίες.
Επίσης, οι εργασίες του ΑΔΜΗΕ δεν περιορίζονται μόνο επί της Κ. Καραμανλή, αλλά επεκτείνονται και στην οδό Κανάρη, όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες του ρεπορτάζ.
Πέρα από αυτό το σημείο, μερικές εκατοντάδες μέτρα πιο κάτω, στο ύψος του Πανεπιστημίου Μακεδονία, ο δήμος έχει τοποθετήσει από προηγούμενες ημέρες, κορδέλες κατά μήκος του πεζοδρομίου μπροστά από το πανεπιστήμιο, ενημερώνοντας ότι σήμερα, Παρασκευή, θα γίνει κλάδευση των δέντρων και συνεπώς η στάθμευση απαγορεύεται.
Ακόμη όμως και σε γειτονιές του ιστορικού κέντρου, όπως πέριξ της πλατείας Χρηματιστηρίου, η ταλαιπωρία για τους οδηγούς ήταν έντονη την Τρίτη και την Τετάρτη, καθώς μόνο επί της Λέοντος Σοφού εκτελούνταν ταυτόχρονα εργασίες εγκατάστασης οπτικών ινών και υπόγειων κάδων απορριμμάτων. Μάλιστα ο εργολάβος έκοψε εντελώς για δύο ημέρες την κυκλοφορία από τη συγκεκριμένη οδό, που είναι μία από τις ελάχιστες για τους οδηγούς που πρέπει να διασχίσουν την Εγνατία και να βγουν στην Τσιμισκή, ή στην Ερμού, ή στην παραλιακή λεωφόρο.
Μένει να φανεί εάν οι συναρμόδιοι φορείς αντιλαμβάνονται το πρόβλημα που δημιουργείται από την ταυτόχρονη εκτέλεση πολλών έργων σε ώρες αιχμής και να συνεννοηθούν για τον διαμοιρασμό των εργασιών, ή να υιοθετήσουν το μοντέλο του περιφερειακού για εργασίες τα Σαββατοκύριακα, ή τις βραδινές ώρες.
Δείτε βίντεο με το κυκλοφοριακό πρόβλημα επί της Κ. Καραμανλή:
ΣΧΟΛΙΑ