ΕΟΠΥΥ: Οκτώ ερωτήσεις-απαντήσεις για τη διευκόλυνση των τραυματιών του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών

Θ. Καρποδίνη: Ο ΕΟΠΥΥ καλύπτει όλες ανεξαιρέτως τις δαπάνες

 02/12/2023 08:24

ΕΟΠΥΥ: Οκτώ ερωτήσεις-απαντήσεις για τη διευκόλυνση των τραυματιών του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών

Με 8 ερωτήσεις - απαντήσεις ο ΕΟΠΥΥ διευκολύνει τους τραυματίες του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών να αναζητήσουν τις δωρεάν παροχές που δικαιούνται.

Από τις απαντήσεις στις ερωτήσεις που ακολουθούν, ο Οργανισμός κατευθύνει όλους τους ενδιαφερόμενος για τις παροχές που δικαιούνται και για τις ενέργειες που απαιτούνται ώστε να λάβουν αυτές τις παροχές.

Ακολουθούν οι ερωτήσεις με τις απαντήσεις:

1. Τι αναφέρει συγκεκριμένα η διάταξη του νόμου 5039/2023 που αφορά στους Τραυματίες των Τεμπών;

Σύμφωνα με το άρθρο 62 του Ν.5039, ο Οργανισμός καλύπτει πλήρως δαπάνες νοσηλείας και αποκατάστασης. Υλικά και Υπηρεσίες, σε όλες τις δομές Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα. Επίσης, καλύπτει τα έξοδα μετάβασής σε δομές αποκατάστασης του Εξωτερικού.

2. Με ποια διαδικασία μπορώ να λάβω αυτές τις παροχές και ποιες είναι αυτές οι παροχές;

Η διαδικασία πραγματοποιείται με τους παρακάτω τρόπους και οι παροχές είναι όλες με μηδενική συμμετοχή:

Α) Μέσω ηλεκτρονικής συνταγογράφησης. Οι παροχές είναι διαγνωστικές εξετάσεις, ιατροτεχνολογικά υλικά, ορθοπεδικά είδη (νάρθηκες, κηδεμόνες, αμαξίδια κά) αναπνευστικά είδη και φυσικοθεραπείες.

Β) Μέσω εγγραφής και ηλεκτρονικής συνταγογράφησης στο Εθνικό Μητρώο Εγκαυματιών (για τραυματίες με εγκαύματα) που γίνεται από τον θεράποντα ιατρό. Παρέχονται γέλες, επιθέματα, αναπλαστικές κρέμες, αντηλιακά.

Γ) Μέσω ατομικών αιτημάτων στις Περιφερειακές Διευθύνσεις του Οργανισμού για όσες παροχές δεν συνταγογραφούνται ηλεκτρονικά. Παρέχονται μη συνταγογραφούμενα προϊόντα όπως γάζες, bedadine, pulvo κά, καθώς και μη συνταγογραφούμενες Υπηρεσίες όπως ψυχοθεραπείες, λογοθεραπείες, ιατρικές επισκέψεις σε γιατρούς ειδικοτήτων που απαιτούνται για την αντιμετώπιση των συγκεκριμένων ασθενών, νοσηλείες / αποκατάσταση εξωτερικό.

3. Πού καταθέτω τα ατομικά αιτήματα και ποια είναι τα απαραίτητα δικαιολογητικά;

Στις Περιφερειακές Διευθύνσεις του Οργανισμού (<https://www.eopyy.gov.gr/sites/ALL). Ανάλογα> με τον τόπο κατοικία του ασθενούς μπορούν να υποβληθούν στην αντίστοιχη ΠΕΔΙ.

Σε περίπτωση που υπάρχει δυσκολία εύρεσης της αρμόδιας Διεύθυνσης μπορούν να απευθύνονται στα τηλεφώνα που έχουν δοθεί στο από 4/11/2023 Δελτίο Τύπου (210 6971707-708 & 709).Τα απαραίτητα δικαιολογητικά είναι ιατρική γνωμάτευση, απόδειξη / τιμολόγιο αγοράς, εξιτήριο.

4. Με ποιο τρόπο γίνεται η υποβολή του ατομικού αιτήματος στη ΠΕ.ΔΙ. ΕΟΠΥΥ;

Οι ασφαλισμένοι μπορούν είτε δια ζώσης στην αρμόδια ΠΕ.ΔΙ ΕΟΠΥΥ είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην αρμόδια κατά τόπους ΠΕΔΙ. Στην περίπτωση δυσκολίας εύρεσης του email μπορούν να τα αποστέλλουν στο email της Διοίκησης dioikitis@eopyy.gov.gr.

5. Υπάρχει ποσοστό συμμετοχής στα φάρμακα;

Δεν υπάρχει συμμετοχή. Οι τραυματίες του δυστυχήματος εξαιρούνται από κάθε συμμετοχή και επιβαρύνσεις για την αγορά και προμήθεια φαρμάκων ή σκευασμάτων.

6. Σε περίπτωση πληρωμής συμμετοχής για φάρμακα, παρέχεται η δυνατότητα αποζημίωσης;

Ναι, προσκομίζοντας αντίγραφο της συνταγής και το φορολογικό παραστατικό (απόδειξη ή τιμολόγιο) στην αρμόδια Περιφερειακή Διεύθυνση του ΕΟΠΥΥ.

7. Αν αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα που μπορώ να απευθυνθώ;

Για οποιοδήποτε πρόβλημα ή διευκρίνιση, είναι εφικτή η επικοινωνία με το γραφείο της Διοίκησης στα τηλέφωνα 210 6971707-708 & 709 ή και στο email dioikitis@eopyy.gov.gr

8. Αν αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα με πάροχο υγείας που μπορώ να απευθυνθώ;

Για οποιοδήποτε πρόβλημα ή διευκρίνιση σχετικά με την αποζημίωση, ο πάροχος μπορεί να επικοινωνεί με το γραφείο της Διοίκησης στα τηλέφωνα 210 6971707-708 & 709 ή και στο email dioikitis@eopyy.gov.gr

Θ. Καρποδίνη: «Ο ΕΟΠΥΥ καλύπτει όλες ανεξαιρέτως τις δαπάνες

Όλες ανεξαιρέτως οι δαπάνες νοσηλείας και αποθεραπείας για όλους τους τραυματίες του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη, καλύπτονται πλήρως από τον ΕΟΠΥΥ σε δημόσιες ή ιδιωτικές δομές τόσο στη χώρα όσο και στο εξωτερικό, υπογραμμίζει σε άρθρο της στο ΑΠΕ - ΜΠΕ η διοικήτρια του οργανισμού Θ. Καρποδίνη.

Η κ. Καρποδίνη προσθέτει πως οι τραυματίες εξαιρούνται από κάθε συμμετοχή και επιβαρύνσεις για την αγορά και προμήθεια φαρμάκων ή σκευασμάτων και σε περίπτωση που έχουν πληρώσει συμμετοχή για φάρμακα, ή οποιαδήποτε άλλη δαπάνη, παρέχεται η δυνατότητα αποζημίωσης προσκομίζοντας τα αντίστοιχα παραστατικά στον ΕΟΠΥΥ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει από τους 126 τραυματίες, 2 νοσηλεύτηκαν στο εξωτερικό, 71 υπεβλήθησαν σε διαγνωστικές εξετάσεις, 13 ασθενείς απευθύνθηκαν στις Περιφερειακές Διευθύνσεις για απόδοση δαπανών, όπως επισκέψεις σε ψυχιάτρους, ορθοπεδικούς, πλαστικούς χειρουργούς και 16 αποζημιώθηκαν για ιατροτεχνολογικό υλικό.

Τέλος η κ. Καρποδίνη εξηγεί με ποιους τρόπους μπορούν οι τραυματίες να συνεχίσουν να απευθύνονται για τα ζητήματα τους στον ΕΟΠΥΥ και καταλήγει τονίζοντας: «Καθημερινά στηρίζουμε τις ανάγκες των συμπολιτών μας. Είμαστε δίπλα τους. Είναι η αποστολή μας».

Ολόκληρο το άρθρο της Θ. Καρποδίνη στο ΑΠΕ - ΜΠΕ έχει ως εξής:

«Μετά την τραγωδία των Τεμπών εξασφαλίσαμε άμεσα όλες ανεξαιρέτως οι δαπάνες νοσηλείας και αποθεραπείας για όλους τους τραυματίες να καλύπτονται πλήρως από τον ΕΟΠΥΥ σε δημόσιες ή ιδιωτικές δομές τόσο στη χώρα όσο και στο εξωτερικό.

Συγκεκριμένα, "ο Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας καλύπτει πλήρως τις δαπάνες νοσηλείας και αποκατάστασης των τραυματιών του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών της 28ης Φεβρουαρίου 2023, σε υλικά και υπηρεσίες, σε όλες τις δομές Δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, καθώς και τα έξοδα μετάβασής τους σε δομές αποκατάστασης του εξωτερικού, χωρίς οποιαδήποτε συμμετοχή αυτών".

Στον ΕΟΠΥΥ υποστηρικτικά αναλάβαμε πρωτοβουλίες για τη διαρκή ενημέρωση των ασθενών. Τα απαραίτητα ενημερωτικά έγγραφα αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του οργανισμού προκειμένου να ενημερωθούν τόσο οι Περιφερειακές Διευθύνσεις όσο και οι άμεσα ενδιαφερόμενοι συμπολίτες μας για την διαδικασία και τα δικαιώματά τους.

Να σημειωθεί ότι υπήρξε συνεργασία με όλα τα δημόσια νοσοκομεία στα οποία νοσηλεύτηκαν τραυματίες την ημέρα του δυστυχήματος.

Σε συνεργασία με την ΗΔΙΚΑ για τα ΑΜΚΑ των τραυματιών παραμετροποιήσαμε το σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης έτσι ώστε να υπάρχει μηδενική συμμετοχή κατά την έκδοση των παραπεμπτικών των εξετάσεων και της συνταγογράφησης του φαρμάκου σε εφαρμογή του νόμου.

Δώσαμε οδηγίες τόσο γραπτές, όσο και προφορικές προς όλες τις Περιφερειακές Διευθύνσεις για την πλήρη κάλυψη δαπανών νοσηλείας και αποκατάστασης καθώς και σε υλικά και υπηρεσίες.

Από τους 126 τραυματίες 2 νοσηλεύτηκαν στο εξωτερικό, 71 υπεβλήθησαν σε διαγνωστικές εξετάσεις, 13 ασθενείς απευθύνθηκαν στις Περιφερειακές Διευθύνσεις για απόδοση δαπανών όπως επισκέψεις σε ψυχιάτρους, ορθοπεδικούς, πλαστικούς χειρουργούς. Για ιατροτεχνολογικό υλικό αποζημιώθηκαν 16 συμπολίτες μας.

Οι τραυματίες του δυστυχήματος, υπογραμμίζω, εξαιρούνται από κάθε συμμετοχή και επιβαρύνσεις για την αγορά και προμήθεια φαρμάκων ή σκευασμάτων. Ακόμα και σε περίπτωση που έχουν πληρώσει συμμετοχή για φάρμακα, η οποιαδήποτε άλλη δαπάνη, παρέχεται η δυνατότητα αποζημίωσης προσκομίζοντας αντίγραφο της συνταγής και την απόδειξη ή τιμολόγιο στην αρμόδια Περιφερειακή Διεύθυνση του ΕΟΠΥΥ.

Οι τραυματίες λαμβάνουν παροχές μέσω:

● Ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, όπως διαγνωστικές εξετάσεις, ιατροτεχνολογικά υλικά, ορθοπεδικά είδη (νάρθηκες, κηδεμόνες, αμαξίδια κά) αναπνευστικά είδη και φυσικοθεραπείες.

● Εγγραφής και ηλεκτρονικής συνταγογράφησης στο Εθνικό Μητρώο Εγκαυματιών (για τραυματίες με εγκαύματα) που γίνεται από τον θεράποντα ιατρό. Παρέχονται γέλες, επιθέματα, αναπλαστικές κρέμες, αντηλιακά.

● Αιτήματος στις Περιφερειακές Διευθύνσεις ή και απ' ευθείας στην Κεντρική Υπηρεσία του ΕΟΠΥΥ όταν πρόκειται για αίτημα που αφορά σε επέμβαση που πρέπει να γίνει στο εξωτερικό.

Οι ασφαλισμένοι μας μπορούν, είτε δια ζώσης στην αρμόδια Περιφερειακή Διεύθυνση του ΕΟΠΥΥ είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην αρμόδια κατά τόπους ΠΕ.ΔΙ, να υποβάλλουν τα ατομικά τους αιτήματα (https://www.eopyy.gov.gr/sites/ALL) και για όσες παροχές δεν συνταγογραφούνται ηλεκτρονικά. Παρέχονται μη συνταγογραφούμενα προϊόντα όπως γάζες, bedadine, pulvo κά καθώς και μη συνταγογραφούμενες Υπηρεσίες όπως ψυχοθεραπείες, λογοθεραπείες, ιατρικές επισκέψεις σε γιατρούς ειδικοτήτων που απαιτούνται για τους συγκεκριμένους ασθενείς.

Έχουμε από την πρώτη στιγμή δημιουργήσει email άμεσης επικοινωνίας με τη Διοίκηση dioikitis@eopyy.gov.gr ώστε οι συμπολίτες μας να έχουν την καλύτερη δυνατή πρόσβαση για ενημέρωση σε θέματα που τους αφορούν. Σε περίπτωση που υπάρχει δυσκολία εύρεσης της αρμόδιας Διεύθυνσης παρέχουμε τη δυνατότητα να απευθύνονται στα τηλεφώνα της κεντρικής Διοίκησης: 2106971707-708 & 709.

Καθημερινά στηρίζουμε τις ανάγκες των συμπολιτών μας. Είμαστε δίπλα τους. Είναι η αποστολή μας».

Με 8 ερωτήσεις - απαντήσεις ο ΕΟΠΥΥ διευκολύνει τους τραυματίες του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών να αναζητήσουν τις δωρεάν παροχές που δικαιούνται.

Από τις απαντήσεις στις ερωτήσεις που ακολουθούν, ο Οργανισμός κατευθύνει όλους τους ενδιαφερόμενος για τις παροχές που δικαιούνται και για τις ενέργειες που απαιτούνται ώστε να λάβουν αυτές τις παροχές.

Ακολουθούν οι ερωτήσεις με τις απαντήσεις:

1. Τι αναφέρει συγκεκριμένα η διάταξη του νόμου 5039/2023 που αφορά στους Τραυματίες των Τεμπών;

Σύμφωνα με το άρθρο 62 του Ν.5039, ο Οργανισμός καλύπτει πλήρως δαπάνες νοσηλείας και αποκατάστασης. Υλικά και Υπηρεσίες, σε όλες τις δομές Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα. Επίσης, καλύπτει τα έξοδα μετάβασής σε δομές αποκατάστασης του Εξωτερικού.

2. Με ποια διαδικασία μπορώ να λάβω αυτές τις παροχές και ποιες είναι αυτές οι παροχές;

Η διαδικασία πραγματοποιείται με τους παρακάτω τρόπους και οι παροχές είναι όλες με μηδενική συμμετοχή:

Α) Μέσω ηλεκτρονικής συνταγογράφησης. Οι παροχές είναι διαγνωστικές εξετάσεις, ιατροτεχνολογικά υλικά, ορθοπεδικά είδη (νάρθηκες, κηδεμόνες, αμαξίδια κά) αναπνευστικά είδη και φυσικοθεραπείες.

Β) Μέσω εγγραφής και ηλεκτρονικής συνταγογράφησης στο Εθνικό Μητρώο Εγκαυματιών (για τραυματίες με εγκαύματα) που γίνεται από τον θεράποντα ιατρό. Παρέχονται γέλες, επιθέματα, αναπλαστικές κρέμες, αντηλιακά.

Γ) Μέσω ατομικών αιτημάτων στις Περιφερειακές Διευθύνσεις του Οργανισμού για όσες παροχές δεν συνταγογραφούνται ηλεκτρονικά. Παρέχονται μη συνταγογραφούμενα προϊόντα όπως γάζες, bedadine, pulvo κά, καθώς και μη συνταγογραφούμενες Υπηρεσίες όπως ψυχοθεραπείες, λογοθεραπείες, ιατρικές επισκέψεις σε γιατρούς ειδικοτήτων που απαιτούνται για την αντιμετώπιση των συγκεκριμένων ασθενών, νοσηλείες / αποκατάσταση εξωτερικό.

3. Πού καταθέτω τα ατομικά αιτήματα και ποια είναι τα απαραίτητα δικαιολογητικά;

Στις Περιφερειακές Διευθύνσεις του Οργανισμού (<https://www.eopyy.gov.gr/sites/ALL). Ανάλογα> με τον τόπο κατοικία του ασθενούς μπορούν να υποβληθούν στην αντίστοιχη ΠΕΔΙ.

Σε περίπτωση που υπάρχει δυσκολία εύρεσης της αρμόδιας Διεύθυνσης μπορούν να απευθύνονται στα τηλεφώνα που έχουν δοθεί στο από 4/11/2023 Δελτίο Τύπου (210 6971707-708 & 709).Τα απαραίτητα δικαιολογητικά είναι ιατρική γνωμάτευση, απόδειξη / τιμολόγιο αγοράς, εξιτήριο.

4. Με ποιο τρόπο γίνεται η υποβολή του ατομικού αιτήματος στη ΠΕ.ΔΙ. ΕΟΠΥΥ;

Οι ασφαλισμένοι μπορούν είτε δια ζώσης στην αρμόδια ΠΕ.ΔΙ ΕΟΠΥΥ είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην αρμόδια κατά τόπους ΠΕΔΙ. Στην περίπτωση δυσκολίας εύρεσης του email μπορούν να τα αποστέλλουν στο email της Διοίκησης dioikitis@eopyy.gov.gr.

5. Υπάρχει ποσοστό συμμετοχής στα φάρμακα;

Δεν υπάρχει συμμετοχή. Οι τραυματίες του δυστυχήματος εξαιρούνται από κάθε συμμετοχή και επιβαρύνσεις για την αγορά και προμήθεια φαρμάκων ή σκευασμάτων.

6. Σε περίπτωση πληρωμής συμμετοχής για φάρμακα, παρέχεται η δυνατότητα αποζημίωσης;

Ναι, προσκομίζοντας αντίγραφο της συνταγής και το φορολογικό παραστατικό (απόδειξη ή τιμολόγιο) στην αρμόδια Περιφερειακή Διεύθυνση του ΕΟΠΥΥ.

7. Αν αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα που μπορώ να απευθυνθώ;

Για οποιοδήποτε πρόβλημα ή διευκρίνιση, είναι εφικτή η επικοινωνία με το γραφείο της Διοίκησης στα τηλέφωνα 210 6971707-708 & 709 ή και στο email dioikitis@eopyy.gov.gr

8. Αν αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα με πάροχο υγείας που μπορώ να απευθυνθώ;

Για οποιοδήποτε πρόβλημα ή διευκρίνιση σχετικά με την αποζημίωση, ο πάροχος μπορεί να επικοινωνεί με το γραφείο της Διοίκησης στα τηλέφωνα 210 6971707-708 & 709 ή και στο email dioikitis@eopyy.gov.gr

Θ. Καρποδίνη: «Ο ΕΟΠΥΥ καλύπτει όλες ανεξαιρέτως τις δαπάνες

Όλες ανεξαιρέτως οι δαπάνες νοσηλείας και αποθεραπείας για όλους τους τραυματίες του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη, καλύπτονται πλήρως από τον ΕΟΠΥΥ σε δημόσιες ή ιδιωτικές δομές τόσο στη χώρα όσο και στο εξωτερικό, υπογραμμίζει σε άρθρο της στο ΑΠΕ - ΜΠΕ η διοικήτρια του οργανισμού Θ. Καρποδίνη.

Η κ. Καρποδίνη προσθέτει πως οι τραυματίες εξαιρούνται από κάθε συμμετοχή και επιβαρύνσεις για την αγορά και προμήθεια φαρμάκων ή σκευασμάτων και σε περίπτωση που έχουν πληρώσει συμμετοχή για φάρμακα, ή οποιαδήποτε άλλη δαπάνη, παρέχεται η δυνατότητα αποζημίωσης προσκομίζοντας τα αντίστοιχα παραστατικά στον ΕΟΠΥΥ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει από τους 126 τραυματίες, 2 νοσηλεύτηκαν στο εξωτερικό, 71 υπεβλήθησαν σε διαγνωστικές εξετάσεις, 13 ασθενείς απευθύνθηκαν στις Περιφερειακές Διευθύνσεις για απόδοση δαπανών, όπως επισκέψεις σε ψυχιάτρους, ορθοπεδικούς, πλαστικούς χειρουργούς και 16 αποζημιώθηκαν για ιατροτεχνολογικό υλικό.

Τέλος η κ. Καρποδίνη εξηγεί με ποιους τρόπους μπορούν οι τραυματίες να συνεχίσουν να απευθύνονται για τα ζητήματα τους στον ΕΟΠΥΥ και καταλήγει τονίζοντας: «Καθημερινά στηρίζουμε τις ανάγκες των συμπολιτών μας. Είμαστε δίπλα τους. Είναι η αποστολή μας».

Ολόκληρο το άρθρο της Θ. Καρποδίνη στο ΑΠΕ - ΜΠΕ έχει ως εξής:

«Μετά την τραγωδία των Τεμπών εξασφαλίσαμε άμεσα όλες ανεξαιρέτως οι δαπάνες νοσηλείας και αποθεραπείας για όλους τους τραυματίες να καλύπτονται πλήρως από τον ΕΟΠΥΥ σε δημόσιες ή ιδιωτικές δομές τόσο στη χώρα όσο και στο εξωτερικό.

Συγκεκριμένα, "ο Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας καλύπτει πλήρως τις δαπάνες νοσηλείας και αποκατάστασης των τραυματιών του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών της 28ης Φεβρουαρίου 2023, σε υλικά και υπηρεσίες, σε όλες τις δομές Δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, καθώς και τα έξοδα μετάβασής τους σε δομές αποκατάστασης του εξωτερικού, χωρίς οποιαδήποτε συμμετοχή αυτών".

Στον ΕΟΠΥΥ υποστηρικτικά αναλάβαμε πρωτοβουλίες για τη διαρκή ενημέρωση των ασθενών. Τα απαραίτητα ενημερωτικά έγγραφα αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του οργανισμού προκειμένου να ενημερωθούν τόσο οι Περιφερειακές Διευθύνσεις όσο και οι άμεσα ενδιαφερόμενοι συμπολίτες μας για την διαδικασία και τα δικαιώματά τους.

Να σημειωθεί ότι υπήρξε συνεργασία με όλα τα δημόσια νοσοκομεία στα οποία νοσηλεύτηκαν τραυματίες την ημέρα του δυστυχήματος.

Σε συνεργασία με την ΗΔΙΚΑ για τα ΑΜΚΑ των τραυματιών παραμετροποιήσαμε το σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης έτσι ώστε να υπάρχει μηδενική συμμετοχή κατά την έκδοση των παραπεμπτικών των εξετάσεων και της συνταγογράφησης του φαρμάκου σε εφαρμογή του νόμου.

Δώσαμε οδηγίες τόσο γραπτές, όσο και προφορικές προς όλες τις Περιφερειακές Διευθύνσεις για την πλήρη κάλυψη δαπανών νοσηλείας και αποκατάστασης καθώς και σε υλικά και υπηρεσίες.

Από τους 126 τραυματίες 2 νοσηλεύτηκαν στο εξωτερικό, 71 υπεβλήθησαν σε διαγνωστικές εξετάσεις, 13 ασθενείς απευθύνθηκαν στις Περιφερειακές Διευθύνσεις για απόδοση δαπανών όπως επισκέψεις σε ψυχιάτρους, ορθοπεδικούς, πλαστικούς χειρουργούς. Για ιατροτεχνολογικό υλικό αποζημιώθηκαν 16 συμπολίτες μας.

Οι τραυματίες του δυστυχήματος, υπογραμμίζω, εξαιρούνται από κάθε συμμετοχή και επιβαρύνσεις για την αγορά και προμήθεια φαρμάκων ή σκευασμάτων. Ακόμα και σε περίπτωση που έχουν πληρώσει συμμετοχή για φάρμακα, η οποιαδήποτε άλλη δαπάνη, παρέχεται η δυνατότητα αποζημίωσης προσκομίζοντας αντίγραφο της συνταγής και την απόδειξη ή τιμολόγιο στην αρμόδια Περιφερειακή Διεύθυνση του ΕΟΠΥΥ.

Οι τραυματίες λαμβάνουν παροχές μέσω:

● Ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, όπως διαγνωστικές εξετάσεις, ιατροτεχνολογικά υλικά, ορθοπεδικά είδη (νάρθηκες, κηδεμόνες, αμαξίδια κά) αναπνευστικά είδη και φυσικοθεραπείες.

● Εγγραφής και ηλεκτρονικής συνταγογράφησης στο Εθνικό Μητρώο Εγκαυματιών (για τραυματίες με εγκαύματα) που γίνεται από τον θεράποντα ιατρό. Παρέχονται γέλες, επιθέματα, αναπλαστικές κρέμες, αντηλιακά.

● Αιτήματος στις Περιφερειακές Διευθύνσεις ή και απ' ευθείας στην Κεντρική Υπηρεσία του ΕΟΠΥΥ όταν πρόκειται για αίτημα που αφορά σε επέμβαση που πρέπει να γίνει στο εξωτερικό.

Οι ασφαλισμένοι μας μπορούν, είτε δια ζώσης στην αρμόδια Περιφερειακή Διεύθυνση του ΕΟΠΥΥ είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην αρμόδια κατά τόπους ΠΕ.ΔΙ, να υποβάλλουν τα ατομικά τους αιτήματα (https://www.eopyy.gov.gr/sites/ALL) και για όσες παροχές δεν συνταγογραφούνται ηλεκτρονικά. Παρέχονται μη συνταγογραφούμενα προϊόντα όπως γάζες, bedadine, pulvo κά καθώς και μη συνταγογραφούμενες Υπηρεσίες όπως ψυχοθεραπείες, λογοθεραπείες, ιατρικές επισκέψεις σε γιατρούς ειδικοτήτων που απαιτούνται για τους συγκεκριμένους ασθενείς.

Έχουμε από την πρώτη στιγμή δημιουργήσει email άμεσης επικοινωνίας με τη Διοίκηση dioikitis@eopyy.gov.gr ώστε οι συμπολίτες μας να έχουν την καλύτερη δυνατή πρόσβαση για ενημέρωση σε θέματα που τους αφορούν. Σε περίπτωση που υπάρχει δυσκολία εύρεσης της αρμόδιας Διεύθυνσης παρέχουμε τη δυνατότητα να απευθύνονται στα τηλεφώνα της κεντρικής Διοίκησης: 2106971707-708 & 709.

Καθημερινά στηρίζουμε τις ανάγκες των συμπολιτών μας. Είμαστε δίπλα τους. Είναι η αποστολή μας».

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία