ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

EOT και Aegean επανασυστήνουν την Ελλάδα διεθνώς (βίντεο)

Η διαφημιστική καμπάνια ‘’Sunshine Discount’’ εστιάζει στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας μας (ήλιος, θάλασσα, φαγητό) ενόψει της απαιτητικής τουριστικής σεζόν που έρχεται

 11/05/2021 12:35

EOT και Aegean επανασυστήνουν την Ελλάδα διεθνώς (βίντεο)

Στέφανος Μαχτσίρας

Το προωθητικό βίντεο της κοινής καμπάνιας EOT– AEGEAN με τίτλο ‘’Sunshine Discount’’ που στόχο έχει να…επαναλανσάρει την Ελλάδα διεθνώς ενόψει της φετινής δύσκολης τουριστικής σεζόν, παρουσίασαν ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης και η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της AEGEAN, Μαρίνα Σπυριδάκη.

«Το Σάββατο ανοίγει επίσημα η τουριστική περίοδος, θέλουμε να προωθήσουμε την Ελλάδα στον κόσμο ως έναν προορισμό αυθεντικής ταξιδιωτικής εμπειρίας. Είναι στρατηγική επιλογή μας η συνεργασία με την Aegean. Βασικός στόχος της καμπάνιας που θα κρατήσει εννέα μήνες είναι να προσελκύσει όσο περισσότερους τουρίστες γίνεται την φετινή δύσκολη σεζόν», σημείωσε ο κ.Φραγκάκης.

«Θα δαπανήσουμε πάνω από 22 εκατ. ευρώ φέτος για να προβάλλουμε την Ελλάδα, έχουμε μία σημαντική παρακαταθήκη από πέρσι που διασώσαμε το 20% του εισοδήματος από τον τουρισμό, η φετινή σεζόν είναι μεγάλο στοίχημα για μας», ανέφερε.

«Ο ανταγωνισμός είναι πολύ έντονος, έχουμε κάνει προσαρμογές στον σχεδιασμό μας για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες του επισκέπτη. Η καμπάνια που απευθύνεται σε δέκα χώρες (μεταξύ των οποίων Γερμανία και Αγγλία) μιλάει στην καρδιά του τουρίστα και στόχο έχει να του χαρίσει όσα του έχουν λείψει, τον ήλιο, την θάλασσα και την ξεγνοιασιά. Τρέχει ήδη δύο εβδομάδες και τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά», επεσήμανε η κ.Σπυριδάκη.

«Ο ήλιος της Ελλάδας κάνει την εμπειρία του φαγητού διαφορετική, στοχεύουμε σε αυτούς που έχουν εκφράσει ενδιαφέρον να έρθει στην Ελλάδα για να τους πείσουμε να το κάνουν αλλά και στις κρατήσεις τελευταίας στιγμής. Η καμπάνια είναι δυναμική, ποντάρουμε στο ότι είναι μία καμπάνια που θα τρέξει όλο τον χρόνο», πρόσθεσε.

Το προωθητικό βίντεο της κοινής καμπάνιας EOT– AEGEAN με τίτλο ‘’Sunshine Discount’’ που στόχο έχει να…επαναλανσάρει την Ελλάδα διεθνώς ενόψει της φετινής δύσκολης τουριστικής σεζόν, παρουσίασαν ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης και η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της AEGEAN, Μαρίνα Σπυριδάκη.

«Το Σάββατο ανοίγει επίσημα η τουριστική περίοδος, θέλουμε να προωθήσουμε την Ελλάδα στον κόσμο ως έναν προορισμό αυθεντικής ταξιδιωτικής εμπειρίας. Είναι στρατηγική επιλογή μας η συνεργασία με την Aegean. Βασικός στόχος της καμπάνιας που θα κρατήσει εννέα μήνες είναι να προσελκύσει όσο περισσότερους τουρίστες γίνεται την φετινή δύσκολη σεζόν», σημείωσε ο κ.Φραγκάκης.

«Θα δαπανήσουμε πάνω από 22 εκατ. ευρώ φέτος για να προβάλλουμε την Ελλάδα, έχουμε μία σημαντική παρακαταθήκη από πέρσι που διασώσαμε το 20% του εισοδήματος από τον τουρισμό, η φετινή σεζόν είναι μεγάλο στοίχημα για μας», ανέφερε.

«Ο ανταγωνισμός είναι πολύ έντονος, έχουμε κάνει προσαρμογές στον σχεδιασμό μας για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες του επισκέπτη. Η καμπάνια που απευθύνεται σε δέκα χώρες (μεταξύ των οποίων Γερμανία και Αγγλία) μιλάει στην καρδιά του τουρίστα και στόχο έχει να του χαρίσει όσα του έχουν λείψει, τον ήλιο, την θάλασσα και την ξεγνοιασιά. Τρέχει ήδη δύο εβδομάδες και τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά», επεσήμανε η κ.Σπυριδάκη.

«Ο ήλιος της Ελλάδας κάνει την εμπειρία του φαγητού διαφορετική, στοχεύουμε σε αυτούς που έχουν εκφράσει ενδιαφέρον να έρθει στην Ελλάδα για να τους πείσουμε να το κάνουν αλλά και στις κρατήσεις τελευταίας στιγμής. Η καμπάνια είναι δυναμική, ποντάρουμε στο ότι είναι μία καμπάνια που θα τρέξει όλο τον χρόνο», πρόσθεσε.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία