ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Επένδυση 15 εκατ. ευρώ, σε πρώτη φάση, ετοιμάζεται να κάνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη Θεσσαλονίκη

Θα τρέξει από τις αρχές της νέας χρονιάς και θα αφορά στο μηχανοστάσιο της πρώην ΕΕΣΤΥ

 12/12/2019 08:00

Επένδυση 15 εκατ. ευρώ, σε πρώτη φάση, ετοιμάζεται να κάνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη Θεσσαλονίκη

Γιάννης Ιωαννίδης

Επενδύσεις εκατομμυρίων για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των επισκευαστικών μονάδων της πρώην ΕΕΣΣΤΥ που ενσωματώθηκε από την Τρίτη στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ προανήγγειλε ο διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Φίλιππος Τσαλίδης.

Μάλιστα, όπως ανακοίνωσε, η αρχή θα γίνει από το εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης όπου θα επισκευάζονται και θα συντηρούνται τα νέα τρένα που θα έλθουν από την Ιταλία και θα ακολουθήσει το εργοστάσιο της Αθήνας.

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές η αξία της επένδυσης στη Θεσσαλονίκη που θα τρέξει από τις αρχές της νέας χρονιάς, σε πρώτη φάση θα φτάσει τα 15 εκατ. ευρώ και θα αφορά στο μηχανοστάσιο της πρώην ΕΕΣΤΥ όπου γίνεται ελαφρού τύπου συντήρηση.

Όπως ανακοίνωσε ο Φ. Τσαλίδης τέλη του καλοκαιριού έρχονται στην Ελλάδα από την Ιταλία τα πέντε πρώτα υπερσύγχρονα τρένα τύπου "ασημένιο βέλος" και θα ακολουθήσουν σε 1,5 χρόνο τα υβριδικά τρένα που αποτελούν ό,τι πιο νέο έχει να επιδείξει η τεχνολογία.

Επενδύσεις εκατομμυρίων για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των επισκευαστικών μονάδων της πρώην ΕΕΣΣΤΥ που ενσωματώθηκε από την Τρίτη στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ προανήγγειλε ο διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Φίλιππος Τσαλίδης.

Μάλιστα, όπως ανακοίνωσε, η αρχή θα γίνει από το εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης όπου θα επισκευάζονται και θα συντηρούνται τα νέα τρένα που θα έλθουν από την Ιταλία και θα ακολουθήσει το εργοστάσιο της Αθήνας.

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές η αξία της επένδυσης στη Θεσσαλονίκη που θα τρέξει από τις αρχές της νέας χρονιάς, σε πρώτη φάση θα φτάσει τα 15 εκατ. ευρώ και θα αφορά στο μηχανοστάσιο της πρώην ΕΕΣΤΥ όπου γίνεται ελαφρού τύπου συντήρηση.

Όπως ανακοίνωσε ο Φ. Τσαλίδης τέλη του καλοκαιριού έρχονται στην Ελλάδα από την Ιταλία τα πέντε πρώτα υπερσύγχρονα τρένα τύπου "ασημένιο βέλος" και θα ακολουθήσουν σε 1,5 χρόνο τα υβριδικά τρένα που αποτελούν ό,τι πιο νέο έχει να επιδείξει η τεχνολογία.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία