Επιμένει ο Γ. Μυλόπουλος: Παράνομη πράξη η απόσπαση των αρχαιοτήτων στη Βενιζέλου
16/09/2019 14:32
16/09/2019 14:32
Στο χθεσινό αποκαλυπτικό δημοσίευμα του makthes.gr αναφέρθηκε εκ νέου σήμερα ο πρώην πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε.
Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Στο Κόκκινο ο Γιάννης Μυλόπουλος τόνισε πως σύμφωνα με τον αρχαιολογικό νόμο η απόσπαση των αρχαίων της Βενιζέλου είναι μια παράνομη πράξη», ενώ επισημαίνει ακόμη πως «η προσπάθεια που γίνεται από πλευράς της κυβέρνησης και εργολάβων είναι να αποδείξουν ότι δεν υπάρχει τεχνική λύση».
Συγκεκριμένα, σχολιάζοντας το χθεσινό δημοσίευμα του makthes.gr o κ. Μυλόπουλος αναφέρει πως «προσπαθούν να αμφισβητήσουν το γεγονός ότι η μελέτη- που έλεγαν μέχρι πριν από λίγο ότι δεν υπήρχε – είναι μια μελέτη εφικτή. Πιάνονται από τη συνήθη διαδικασία έγκρισης μελετών -που πολλές πάνε και έρχονται πίσω ως απορριπτέες επειδή δεν πληρούν τις προδιαγραφές. Το ότι μια μελέτη δεν πληροί τις προδιαγραφές της Αττικό Μετρό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει τεχνική λύση. Οι παρατηρήσεις στην μελέτη εντοπίζονται σε ένα γεγονός που θα υπάρχει είτε αποσπαστούν τα αρχαία είτε όχι, και αφορούν τις καθιζήσεις. Υπάρχει ζήτημα ελέγχου για τις καθιζήσεις όπου ο ανάδοχος προσπαθεί να ανεβάσει τον πήχη των προσδοκιών των μελετών για το δημόσιο συμφέρον. Προσπαθούν με διάφορα τεχνάσματα, κόλπα, ψέματα να αποδείξουν ότι δεν υπάρχει μελέτη»
Επανέλαβε ακόμη πως «τεχνική λύση συνύπαρξης του μετρό με τα αρχαία στη Βενιζέλου υπάρχει γιατί πρώτον εγκρίθηκε από το ΚΑΣ η προκαταρκτική μελέτη της τεχνικής λύσης και εξεδόθη απόφαση της Υπουργού Πολιτισμού. Όσο υπάρχει απόφαση του ΚΑΣ και της υπουργού Πολιτισμού είναι υποχρεωμένη η Αττικό Μετρό να φέρει λύση στην τεχνική αυτή κατεύθυνση».
Στο χθεσινό αποκαλυπτικό δημοσίευμα του makthes.gr αναφέρθηκε εκ νέου σήμερα ο πρώην πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε.
Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Στο Κόκκινο ο Γιάννης Μυλόπουλος τόνισε πως σύμφωνα με τον αρχαιολογικό νόμο η απόσπαση των αρχαίων της Βενιζέλου είναι μια παράνομη πράξη», ενώ επισημαίνει ακόμη πως «η προσπάθεια που γίνεται από πλευράς της κυβέρνησης και εργολάβων είναι να αποδείξουν ότι δεν υπάρχει τεχνική λύση».
Συγκεκριμένα, σχολιάζοντας το χθεσινό δημοσίευμα του makthes.gr o κ. Μυλόπουλος αναφέρει πως «προσπαθούν να αμφισβητήσουν το γεγονός ότι η μελέτη- που έλεγαν μέχρι πριν από λίγο ότι δεν υπήρχε – είναι μια μελέτη εφικτή. Πιάνονται από τη συνήθη διαδικασία έγκρισης μελετών -που πολλές πάνε και έρχονται πίσω ως απορριπτέες επειδή δεν πληρούν τις προδιαγραφές. Το ότι μια μελέτη δεν πληροί τις προδιαγραφές της Αττικό Μετρό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει τεχνική λύση. Οι παρατηρήσεις στην μελέτη εντοπίζονται σε ένα γεγονός που θα υπάρχει είτε αποσπαστούν τα αρχαία είτε όχι, και αφορούν τις καθιζήσεις. Υπάρχει ζήτημα ελέγχου για τις καθιζήσεις όπου ο ανάδοχος προσπαθεί να ανεβάσει τον πήχη των προσδοκιών των μελετών για το δημόσιο συμφέρον. Προσπαθούν με διάφορα τεχνάσματα, κόλπα, ψέματα να αποδείξουν ότι δεν υπάρχει μελέτη»
Επανέλαβε ακόμη πως «τεχνική λύση συνύπαρξης του μετρό με τα αρχαία στη Βενιζέλου υπάρχει γιατί πρώτον εγκρίθηκε από το ΚΑΣ η προκαταρκτική μελέτη της τεχνικής λύσης και εξεδόθη απόφαση της Υπουργού Πολιτισμού. Όσο υπάρχει απόφαση του ΚΑΣ και της υπουργού Πολιτισμού είναι υποχρεωμένη η Αττικό Μετρό να φέρει λύση στην τεχνική αυτή κατεύθυνση».
ΣΧΟΛΙΑ