ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Έρχεται απόφαση σταθμός: Κακούργημα η πρόκληση ατυχήματος από υπερβολική ταχύτητα (βίντεο)

Η κυβέρνηση προχωρά στην αλλαγή της νομοθεσίας σχετικά με τα τροχαία που οφείλονται στην υπερβολική ταχύτητα

 03/11/2022 08:49

Έρχεται απόφαση σταθμός: Κακούργημα η πρόκληση ατυχήματος από υπερβολική ταχύτητα (βίντεο)
Φωτ. αρχείου

Κακούργημα γίνεται η πρόκληση τροχαίου ατυχήματος λόγω υπερβολικής ταχύτητας, καθώς η κυβέρνηση ετοιμάζει νομοθετική ρύθμιση, όπως αποκάλυψε ο Παναγιώτης Στάθης στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» στο OPEN.

Πρόκειται για ένα πάγιο αίτημα συγγενών θυμάτων από τροχαία ατυχήματα, να μετατραπούν τα τροχαία λόγω υπερβολικής ταχύτητας σε κακουργήματα. 

Σύμφωνα με τις πληροφορίες της εκπομπής ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ακόμα και εντός της ημέρας θα νομοθετηθεί. Στην περίπτωση που υπάρχει απώλεια ζωής, η ποινή φυλάκισης θα είναι τουλάχιστον10 έτη, ενώ σε περίπτωση τραυματισμού θα είναι έως και 10 έτη.

Αν αυτό γίνει, θα είναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που θα αυστηροποιηθεί ο νόμος για την πρόκληση ατυχήματος.


Πάνω από 14.900 παραβάσεις το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου

Σε 14.988 ανήλθαν οι παραβάσεις που βεβαιώθηκαν από την Τροχαία σε 62.595 ελέγχους που πραγματοποίησαν 2.544 συνεργεία τροχονομικών ελέγχων, κατά την διάρκεια του τριημέρου της 28ης Οκτωβρίου (27/10 έως 30/10).

Οι έλεγχοι επικεντρώθηκαν κυρίως στις «επικίνδυνες» και στις αντικοινωνικές τροχονομικές παραβάσεις, οι οποίες μπορεί να οδηγήσουν σε σοβαρό ή ακόμα και σε θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα, όπως η υπερβολική ταχύτητα, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, το αντικανονικό προσπέρασμα, η παραβίαση της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης(Λ.Ε.Α.).

Ειδικότερα, ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην αστυνόμευση της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) και στην αποτροπή παραβίασης αυτής από χρήστες της οδού, χωρίς να συντρέχει έκτακτος και σοβαρός λόγος.

Συγκεκριμένα οι παραβάσεις που βεβαιώθηκαν αφορούσαν:

  • 3.541 για υπερβολική ταχύτητα,
  • 510 για μη χρήση ζώνη ασφαλείας,
  • 503 για στέρηση άδειας οδήγησης,
  • 440 για μη χρήση προστατευτικού κράνους,
  • 362 για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ,
  • 290 για έλλειψη ΚΤΕΟ,
  • 176 για Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης,
  • 123 για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση,
  • 114 για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα,
  • 87 για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη,
  • 82 για αντικανονικούς ελιγμούς,
  • 65 για φθαρμένα ελαστικά
  • 61 για αντικανονικό προσπέρασμα,
  • 16 για μη χρήση παιδικών καθισμάτων,
  • 13 για παραβίαση προτεραιότητας,
  • 7 για κίνηση στην αριστερή λωρίδα και
  • 8.598 για λοιπές παραβάσεις.

Όπως επισημαίνει η ΕΛΑΣ, ενδεικτικό της διάστασης των μέτρων οδικής ασφάλειας που λήφθηκαν το διάστημα από 27 έως 30 Οκτωβρίου 2022 είναι η ιδιαίτερα αυξημένη κίνηση στα σημεία εισόδου και εξόδου από την Αττική και την Θεσσαλονίκη. Ειδικότερα 344.581 οχήματα πέρασαν από τα σημεία εξόδου της Αττικής και 323.438 οχήματα από τα σημεία εισόδου, ενώ 185.133 οχήματα πέρασαν από τα σημεία εξόδου της Θεσσαλονίκης και 189.087 οχήματα από τα σημεία εισόδου

Κακούργημα γίνεται η πρόκληση τροχαίου ατυχήματος λόγω υπερβολικής ταχύτητας, καθώς η κυβέρνηση ετοιμάζει νομοθετική ρύθμιση, όπως αποκάλυψε ο Παναγιώτης Στάθης στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» στο OPEN.

Πρόκειται για ένα πάγιο αίτημα συγγενών θυμάτων από τροχαία ατυχήματα, να μετατραπούν τα τροχαία λόγω υπερβολικής ταχύτητας σε κακουργήματα. 

Σύμφωνα με τις πληροφορίες της εκπομπής ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ακόμα και εντός της ημέρας θα νομοθετηθεί. Στην περίπτωση που υπάρχει απώλεια ζωής, η ποινή φυλάκισης θα είναι τουλάχιστον10 έτη, ενώ σε περίπτωση τραυματισμού θα είναι έως και 10 έτη.

Αν αυτό γίνει, θα είναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που θα αυστηροποιηθεί ο νόμος για την πρόκληση ατυχήματος.


Πάνω από 14.900 παραβάσεις το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου

Σε 14.988 ανήλθαν οι παραβάσεις που βεβαιώθηκαν από την Τροχαία σε 62.595 ελέγχους που πραγματοποίησαν 2.544 συνεργεία τροχονομικών ελέγχων, κατά την διάρκεια του τριημέρου της 28ης Οκτωβρίου (27/10 έως 30/10).

Οι έλεγχοι επικεντρώθηκαν κυρίως στις «επικίνδυνες» και στις αντικοινωνικές τροχονομικές παραβάσεις, οι οποίες μπορεί να οδηγήσουν σε σοβαρό ή ακόμα και σε θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα, όπως η υπερβολική ταχύτητα, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, το αντικανονικό προσπέρασμα, η παραβίαση της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης(Λ.Ε.Α.).

Ειδικότερα, ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην αστυνόμευση της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) και στην αποτροπή παραβίασης αυτής από χρήστες της οδού, χωρίς να συντρέχει έκτακτος και σοβαρός λόγος.

Συγκεκριμένα οι παραβάσεις που βεβαιώθηκαν αφορούσαν:

  • 3.541 για υπερβολική ταχύτητα,
  • 510 για μη χρήση ζώνη ασφαλείας,
  • 503 για στέρηση άδειας οδήγησης,
  • 440 για μη χρήση προστατευτικού κράνους,
  • 362 για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ,
  • 290 για έλλειψη ΚΤΕΟ,
  • 176 για Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης,
  • 123 για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση,
  • 114 για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα,
  • 87 για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη,
  • 82 για αντικανονικούς ελιγμούς,
  • 65 για φθαρμένα ελαστικά
  • 61 για αντικανονικό προσπέρασμα,
  • 16 για μη χρήση παιδικών καθισμάτων,
  • 13 για παραβίαση προτεραιότητας,
  • 7 για κίνηση στην αριστερή λωρίδα και
  • 8.598 για λοιπές παραβάσεις.

Όπως επισημαίνει η ΕΛΑΣ, ενδεικτικό της διάστασης των μέτρων οδικής ασφάλειας που λήφθηκαν το διάστημα από 27 έως 30 Οκτωβρίου 2022 είναι η ιδιαίτερα αυξημένη κίνηση στα σημεία εισόδου και εξόδου από την Αττική και την Θεσσαλονίκη. Ειδικότερα 344.581 οχήματα πέρασαν από τα σημεία εξόδου της Αττικής και 323.438 οχήματα από τα σημεία εισόδου, ενώ 185.133 οχήματα πέρασαν από τα σημεία εξόδου της Θεσσαλονίκης και 189.087 οχήματα από τα σημεία εισόδου

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία