Εργαζόμενοι ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης: 450 οδηγοί είμαστε απλά ένας αριθμός - Θα αντικατασταθούμε με οδηγούς από το εξωτερικό
29/08/2024 18:56
29/08/2024 18:56
Ανακοίνωση για το «μείζον θέμα» με τους 450 εργαζόμενους οδηγούς αστικής συγκοινωνίας που απασχολούνται σε δρομολόγια της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, εξέδωσε το νεοσύστατο Σωματείο Εργαζομένων ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.
Όπως αναφέρουν σε αυτή, στις 28/8/24 μετέβησαν στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στην Αθήνα προκειμένου να διαμαρτυρηθούν και να ενημερώσουν με έγγραφη επιστολή τους τις κοινοβουλευτικές ομάδες «ότι για την κυβέρνηση εμείς οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες είμαστε απλά ένας αριθμός που μάλλον πρέπει να αντικατασταθεί με οδηγούς από χώρες του εξωτερικού», όπως καταγγέλλουν χαρακτηριστικά οι εργαζόμενοι.
Ακολούθως χαρακτηρίζουν «απορίας άξιο» το γεγονός ότι «μετά από πέντε χρόνια δουλειάς με αυτόν τον κατάπτυστο όρο του τελικού σχεδίου που αφορά την προκήρυξη του διεθνούς διαγωνισμού ανάθεσης αστικής και υπεραστικής συγκοινωνίας Θεσσαλονίκης, για τον καινούργιο πάροχο που θα αναδειχθεί με την αλλαγή που έκαναν στην προκήρυξη στο άρθρο 1 παράγραφος 1.11 ο ΟΣΕΘ μαζί με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, διαταράσσεται το εργασιακό περιβάλλον μας στην ευρύτερη περιοχή της αστικής συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης».
Υπό αυτό το πρίσμα, οι εργαζόμενοι εκφράζουν την αγωνία τους για το μέλλον και την εργασία τους και διαμέσου της επιστολής που κατέθεσαν στο υπουργείο (δείτε ΕΔΩ).
29/10/2024 12:44
Ανακοίνωση για το «μείζον θέμα» με τους 450 εργαζόμενους οδηγούς αστικής συγκοινωνίας που απασχολούνται σε δρομολόγια της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, εξέδωσε το νεοσύστατο Σωματείο Εργαζομένων ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.
Όπως αναφέρουν σε αυτή, στις 28/8/24 μετέβησαν στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στην Αθήνα προκειμένου να διαμαρτυρηθούν και να ενημερώσουν με έγγραφη επιστολή τους τις κοινοβουλευτικές ομάδες «ότι για την κυβέρνηση εμείς οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες είμαστε απλά ένας αριθμός που μάλλον πρέπει να αντικατασταθεί με οδηγούς από χώρες του εξωτερικού», όπως καταγγέλλουν χαρακτηριστικά οι εργαζόμενοι.
Ακολούθως χαρακτηρίζουν «απορίας άξιο» το γεγονός ότι «μετά από πέντε χρόνια δουλειάς με αυτόν τον κατάπτυστο όρο του τελικού σχεδίου που αφορά την προκήρυξη του διεθνούς διαγωνισμού ανάθεσης αστικής και υπεραστικής συγκοινωνίας Θεσσαλονίκης, για τον καινούργιο πάροχο που θα αναδειχθεί με την αλλαγή που έκαναν στην προκήρυξη στο άρθρο 1 παράγραφος 1.11 ο ΟΣΕΘ μαζί με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, διαταράσσεται το εργασιακό περιβάλλον μας στην ευρύτερη περιοχή της αστικής συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης».
Υπό αυτό το πρίσμα, οι εργαζόμενοι εκφράζουν την αγωνία τους για το μέλλον και την εργασία τους και διαμέσου της επιστολής που κατέθεσαν στο υπουργείο (δείτε ΕΔΩ).
ΣΧΟΛΙΑ