Έβρος: Παραμένουν οι εκτεταμένες φθορές και η καθίζηση στο νότιο λιμενοβραχίονα Μάκρης (βίντεο,φωτ)
16/12/2022 16:35
16/12/2022 16:35
Εκτεταμένες φθορές και καθίζηση εξακολουθεί να εμφανίζει ο νότιος λιμενοβραχίονας στο λιμάνι της Μάκρης, ο οποίος προστατεύει το αλιευτικό καταφύγιο που σήμερα φιλοξενεί μόνιμα 10 περίπου επαγγελματικά σκάφη παράκτιας αλιείας και κατά την καλοκαιρινή περίοδο αιχμής περίπου 200 ερασιτεχνικά σκάφη.
Ρωγμές και σπασίματα επιτρέπουν την είσοδο των ορμητικών κυμάτων της θάλασσας, ενώ σπασμένοι σωλήνες και πεσμένα μέρη της πλινθοδομής συμβάλουν σε μια γενικότερη εικόνα εγκατάλειψης. Μάλιστα, εγκυμονεί ο κίνδυνος να βυθιστεί μέρος του λιμενοβραχίονα στη θάλασσα, με αποτέλεσμα να συμπαρασύρει τη σπίθα που στέκει στην είσοδο του λιμανιού.
Αξίζει να αναφερθεί ότι το αλιευτικό καταφύγιο είναι έντονα εκτεθειμένο και προσβάλλεται κυρίως από κυματισμούς του νότιου, νοτιοανατολικού και νοτιοδυτικού τομέα. Αποτέλεσμα είναι να μένουν ανενεργές υποδομές για το μεγαλύτερο διάστημα του έτους και ουσιαστικά να μη χρησιμοποιείται το εσωτερικό κρηπίδωμα του προσήνεμου μώλου. Μάλιστα κατά τη χειμερινή κυρίως περίοδο, κινδυνεύουν και τα υπόλοιπα σκάφη καθώς δημιουργούνται έντονοι κυματισμοί και εντός του λιμένα, ενώ οι μώλοι δεν φαίνεται να παρέχουν ικανοποιητική προστασία.
Διαβάστε περισσότερα στο evros24.gr
14/12/2022 15:41
Εκτεταμένες φθορές και καθίζηση εξακολουθεί να εμφανίζει ο νότιος λιμενοβραχίονας στο λιμάνι της Μάκρης, ο οποίος προστατεύει το αλιευτικό καταφύγιο που σήμερα φιλοξενεί μόνιμα 10 περίπου επαγγελματικά σκάφη παράκτιας αλιείας και κατά την καλοκαιρινή περίοδο αιχμής περίπου 200 ερασιτεχνικά σκάφη.
Ρωγμές και σπασίματα επιτρέπουν την είσοδο των ορμητικών κυμάτων της θάλασσας, ενώ σπασμένοι σωλήνες και πεσμένα μέρη της πλινθοδομής συμβάλουν σε μια γενικότερη εικόνα εγκατάλειψης. Μάλιστα, εγκυμονεί ο κίνδυνος να βυθιστεί μέρος του λιμενοβραχίονα στη θάλασσα, με αποτέλεσμα να συμπαρασύρει τη σπίθα που στέκει στην είσοδο του λιμανιού.
Αξίζει να αναφερθεί ότι το αλιευτικό καταφύγιο είναι έντονα εκτεθειμένο και προσβάλλεται κυρίως από κυματισμούς του νότιου, νοτιοανατολικού και νοτιοδυτικού τομέα. Αποτέλεσμα είναι να μένουν ανενεργές υποδομές για το μεγαλύτερο διάστημα του έτους και ουσιαστικά να μη χρησιμοποιείται το εσωτερικό κρηπίδωμα του προσήνεμου μώλου. Μάλιστα κατά τη χειμερινή κυρίως περίοδο, κινδυνεύουν και τα υπόλοιπα σκάφη καθώς δημιουργούνται έντονοι κυματισμοί και εντός του λιμένα, ενώ οι μώλοι δεν φαίνεται να παρέχουν ικανοποιητική προστασία.
Διαβάστε περισσότερα στο evros24.gr
ΣΧΟΛΙΑ