ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Εξαφανίστηκαν από την εφαρμογή του ΟΑΣΘ τα προγραμματισμένα δρομολόγια!

Ποια εξήγηση δίνει το τηλεφωνικό κέντρο για το πρόβλημα, την ύπαρξη του οποίου δεν αναγνωρίζει η διευθύντρια κίνησης του Οργανισμού-Η... ψύχραιμη διαπίστωση του προέδρου των εργαζομένων

 01/07/2019 16:16

Εξαφανίστηκαν από την εφαρμογή του ΟΑΣΘ τα προγραμματισμένα δρομολόγια!

Θεολόγος Ηλιού

Κενό αντικρίζουν σήμερα οι χρήστες της εφαρμογής του ΟΑΣΘ, δίπλα από την λέξη «επόμενο δρομολόγιο». Στην εφαρμογή κανονικά αναγράφεται η ώρα αναχώρησης του επόμενου δρομολογίου κάθε γραμμής, κάτω από τα λεπτά αναμονής που θα περιμένει επιβάτης σε μια στάση για να φτάσει το λεωφορείο.

Ωστόσο σήμερα στην εφαρμογή του ΟΑΣΘ για κινητά τηλέφωνα δεν εμφανίζεται κανένα προγραμματισμένο δρομολόγιο για καμία γραμμή!  Το μόνο στοιχείο που εμφανίζεται στην εφαρμογή  είναι ο χρόνος που χρειάζεται για να φτάσει το κάθε λεωφορείο στη στάση, αφού το δρομολόγιο έχει ήδη ξεκινήσει.

Για την "εξαφάνιση" των προγραμματισμένων δρομολογίων, εργαζόμενος από τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού, σε σχετική ερώτηση που του κάναμε απάντησε ότι «λόγω βλαβών και κυρίως προβλημάτων κλιματισμού στα λεωφορεία, δεν γίνονται όλα τα προγραμματισμένα δρομολόγια. Βάσει συνθηκών, ο σταθμάρχης διαχειρίζεται τη κατάσταση και σχεδιάζει τα δρομολόγια, για αυτό ίσως να μη φαίνονται τα προγραμματισμένα».

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Συνδικάτου των εργαζομένων του ΟΑΣΘ, Δημήτρης Τσερμενίδης μιλώντας στο makthes.gr επιβεβαίωσε ότι οι σταθμάρχες διαμορφώνουν ελεύθερα τα προγραμματισμένα δρομολόγια αναλόγως με τα διαθέσιμα λεωφορεία, ενώ έκανε ιδιαίτερη αναφορά στις βλάβες των κλιματιστικών των αστικών. «Ο κλιματισμός έπρεπε να ελεγχθεί από τον Μάρτιο, αλλά ξεκίνησαν τον Μάιο, για αυτό έχουμε τώρα αυτά τα προβλήματα. Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα της ανικανότητας της διοίκησης» δηλώνει στο makthes.gr ο κ. Τσερμενίδης. 

Όσον αφορά τα προγραμματισμένα δρομολόγια που υπάρχουν στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΘ ο κ. Τσερμενίδης δηλώνει ότι πρέπει να κατέβουν γιατί απλούστατα... δεν ισχύουν!

«Για παράδειγμα, λένε ότι σε μια γραμμή γίνονται 10 δρομολόγια, ενώ τα διαθέσιμα λεωφορεία μπορούν να εκτελέσουν τέσσερα δρομολόγια, για αυτό σταθμάρχης πρέπει να αντιμετωπίζει καθημερινά αυτό το πρόβλημα» εξηγεί ο κ. Τσερμενίδης.

«Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την εφαρμογή» δήλωσε στο makthes.gr η διευθύντρια κίνησης του ΟΑΣΘ, Κατερίνα Σίσκου. Σύμφωνα με την ίδια, η τηλεματική του ΟΑΣΘ έχει ελεγχθεί και δεν διαπιστώθηκε κάποιο πρόβλημα στην εφαρμογή. Υποστήριξε επίσης πως δεν ισχύουν όσα μας είπε τηλεφωνικά ο υπάλληλος του κέντρου πληροφοριών του Οργανισμού, ενώ μας υπενθύμισε πως σήμερα ξεκινά το θερινό πρόγραμμα των δρομολογίων του ΟΑΣΘ, που θα επιφέρει αλλαγές. 

Βέβαια η πραγματικότητα για τη λειτουργία ή μη της εφαρμογής του ΟΑΣΘ αποτυπώνεται στις παρακάτω φωτογραφίες όπου εύκολα διαπιστώνει κανείς ότι πουθενά δεν αναγράφεται το «επόμενο δρομολόγιο», παρά μόνο τα λεπτά άφιξης λεωφορείων σε στάσεις:

oasth-efarmogi-02.jpg
oasth-efarmogi-03.jpg
oasth-efarmogi-01.jpg

Κενό αντικρίζουν σήμερα οι χρήστες της εφαρμογής του ΟΑΣΘ, δίπλα από την λέξη «επόμενο δρομολόγιο». Στην εφαρμογή κανονικά αναγράφεται η ώρα αναχώρησης του επόμενου δρομολογίου κάθε γραμμής, κάτω από τα λεπτά αναμονής που θα περιμένει επιβάτης σε μια στάση για να φτάσει το λεωφορείο.

Ωστόσο σήμερα στην εφαρμογή του ΟΑΣΘ για κινητά τηλέφωνα δεν εμφανίζεται κανένα προγραμματισμένο δρομολόγιο για καμία γραμμή!  Το μόνο στοιχείο που εμφανίζεται στην εφαρμογή  είναι ο χρόνος που χρειάζεται για να φτάσει το κάθε λεωφορείο στη στάση, αφού το δρομολόγιο έχει ήδη ξεκινήσει.

Για την "εξαφάνιση" των προγραμματισμένων δρομολογίων, εργαζόμενος από τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού, σε σχετική ερώτηση που του κάναμε απάντησε ότι «λόγω βλαβών και κυρίως προβλημάτων κλιματισμού στα λεωφορεία, δεν γίνονται όλα τα προγραμματισμένα δρομολόγια. Βάσει συνθηκών, ο σταθμάρχης διαχειρίζεται τη κατάσταση και σχεδιάζει τα δρομολόγια, για αυτό ίσως να μη φαίνονται τα προγραμματισμένα».

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Συνδικάτου των εργαζομένων του ΟΑΣΘ, Δημήτρης Τσερμενίδης μιλώντας στο makthes.gr επιβεβαίωσε ότι οι σταθμάρχες διαμορφώνουν ελεύθερα τα προγραμματισμένα δρομολόγια αναλόγως με τα διαθέσιμα λεωφορεία, ενώ έκανε ιδιαίτερη αναφορά στις βλάβες των κλιματιστικών των αστικών. «Ο κλιματισμός έπρεπε να ελεγχθεί από τον Μάρτιο, αλλά ξεκίνησαν τον Μάιο, για αυτό έχουμε τώρα αυτά τα προβλήματα. Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα της ανικανότητας της διοίκησης» δηλώνει στο makthes.gr ο κ. Τσερμενίδης. 

Όσον αφορά τα προγραμματισμένα δρομολόγια που υπάρχουν στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΘ ο κ. Τσερμενίδης δηλώνει ότι πρέπει να κατέβουν γιατί απλούστατα... δεν ισχύουν!

«Για παράδειγμα, λένε ότι σε μια γραμμή γίνονται 10 δρομολόγια, ενώ τα διαθέσιμα λεωφορεία μπορούν να εκτελέσουν τέσσερα δρομολόγια, για αυτό σταθμάρχης πρέπει να αντιμετωπίζει καθημερινά αυτό το πρόβλημα» εξηγεί ο κ. Τσερμενίδης.

«Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την εφαρμογή» δήλωσε στο makthes.gr η διευθύντρια κίνησης του ΟΑΣΘ, Κατερίνα Σίσκου. Σύμφωνα με την ίδια, η τηλεματική του ΟΑΣΘ έχει ελεγχθεί και δεν διαπιστώθηκε κάποιο πρόβλημα στην εφαρμογή. Υποστήριξε επίσης πως δεν ισχύουν όσα μας είπε τηλεφωνικά ο υπάλληλος του κέντρου πληροφοριών του Οργανισμού, ενώ μας υπενθύμισε πως σήμερα ξεκινά το θερινό πρόγραμμα των δρομολογίων του ΟΑΣΘ, που θα επιφέρει αλλαγές. 

Βέβαια η πραγματικότητα για τη λειτουργία ή μη της εφαρμογής του ΟΑΣΘ αποτυπώνεται στις παρακάτω φωτογραφίες όπου εύκολα διαπιστώνει κανείς ότι πουθενά δεν αναγράφεται το «επόμενο δρομολόγιο», παρά μόνο τα λεπτά άφιξης λεωφορείων σε στάσεις:

oasth-efarmogi-02.jpg
oasth-efarmogi-03.jpg
oasth-efarmogi-01.jpg

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία