ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Έξω φρενών οι μηχανοδηγοί με Μητσοτάκη και ΟΣΕ για τα Τέμπη και τις γραμμές

Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών, Κ. Γενιδούνιας, υπενθυμίζει ότι έχουν σκοτωθεί 11 εργαζόμενοι και εγκαλεί στελέχη του ΟΣΕ για τη μη υλοποίηση γραπτών δεσμεύσεων

 17/05/2023 22:30

Έξω φρενών οι μηχανοδηγοί με Μητσοτάκη και ΟΣΕ για τα Τέμπη και τις γραμμές
Φωτογραφία αρχείου

Έξω φρενών είναι οι μηχανοδηγοί μετά τη χθεσινή, Τρίτη, αναφορά του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, περί εργαλειοποίησης του δυστυχήματος των Τεμπών

Την ώρα που ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Άκης Σκέρτσος, σπεύδει να σημειώσει ότι ο Κ. Μητσοτάκης δεν εννοούσε ότι οι συγγενείς των θυμάτων εργαλειοποιούν το δυστύχημα, με φόντο την κατάθεση μήνυσης σε βάρος του ιδίου και άλλων αξιωματούχων, αλλά οι μηχανοδηγοί, ο πρόεδρος των μηχανοδηγών, Κώστας Γενιδούνιας, εκφράζει την οργή του υπενθυμίζοντας προς τον κ. Σκέρτσο ότι ακόμη και αν η αναφορά του Κ. Μητσοτάκη περί εργαλειοποίησης αφορούσε τους εργαζόμενους οι τελευταίοι έχουν μετρήσει και αυτοί 11 νεκρούς.

Ακόμα, ο κ. Γενιδούνιας διαμηνύει ότι οι μηχανοδηγοί «προκήρυξαν απεργία για τις 30 Μαΐου , όχι μέσα στις εκλογές, ούτε λίγες μέρες πριν , αλλά 9 μέρες μετά, παροτι ο ΟΣΕ είχε δώσει γραπτές διαβεβαιώσεις για τις 14/5/23 και δεν τις τήρησε! Δεν προκηρύξαμε απεργία μέσα, πριν ή κοντά στις εκλογές , ΓΙΑΤΙ ξέραμε καλά τι θα έλεγαν όσοι μας κατηγορούσαν ως συντεχνία όταν στέλναμε τα εξώδικα για την ασφαλεια της κυκλοφορίας».

Η ανάρτηση του Κ. Γενιδούνια: 

Εξάλλου, με νεότερη ανάρτησή του ο πρόεδρος των μηχανοδηγών βάλλει και κατά στελεχών του ΟΣΕ, τα οποία άφησαν να διαρρεύσει η άποψη πως η μονή «γραμμή κυκλοφορίας είναι κάτι σύνηθες & για να πείσουν για αυτό, αναφέρουν πως το δίκτυο της Πελοποννήσου έχει μονή γραμμή εδώ και 100 χρόνια. Και τα λέμε όσα λέμε, εμείς οι μηχανοδηγοί, γιατί κάνουμε «προεκλογικά τερτίπια». Τι ξεχνάνε τα Στελέχη του ΟΣΕ. Η αναφορά για μονές γραμμές απο εμάς, γίνεται για την ΔΙΠΛΗ (εγκαινιάστηκε το 2018) γραμμή ΥΨΗΛΩΝ ταχυτήτων στην οποία ΔΕΝ λειτουργούν φωτοσηματα & Τηλεδιοίκηση». 

Εν συνεχεία ο κ. Γενιδούνιας υπογραμμίζει: «Ας μας πουν τώρα , τα στελέχη του ΟΣΕ που «διαρρέουν» σενάρια , μια (ΜΙΑ) Ευρωπαϊκή χώρα όπου σε σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων δεν λειτουργούν φωτοσηματα & Τηλεδιοίκηση. Αναρωτιούνται, τα στελέχη αυτά του ΟΣΕ («Άριστοι» και πολλοί από αυτούς με μεγάλες προσωπικές δεσμεύσεις στο σύστημα- θα τα πούμε μετά τις εκλογές ) γιατί οι μηχανοδηγοί δεν καταγγέλουν τα προβλήματα στο τροχαίο υλικό , όταν στις 10/5/23 στείλαμε εξώδικο για αυτά! Φτάσανε στο σημείο μάλιστα, να θυμηθούν την ΡΑΣ , για να μας κάνει «παρατηρήσεις» γιατί λένε «οι διαρροές» ότι , επιτεθόμαστε στον σιδηρόδρομο & κάνουμε ζημιά στο μέσο. Αυτοί λοιπόν φαίνεται ότι δεν έχουν αντιληφθεί την ζημιά που έγινε στο μέσο στα Τεμπη. Και πως η αποκατάσταση αυτής περνά ΜΟΝΟ με σαφείς δεσμεύσεις που πρέπει να τηρούνται ευλαβικά. Επειδή λοιπον είναι ωραίες οι διαρροές & τα δήθεν σενάρια συνωμοσιολογίας , ας δούμε μια γραπτή εντολή σε μηχανοδηγό. Χτεσινή. Από αυτά τα περίφημα τα 1001. Γιατί τα στελέχη του ΟΣΕ αυτά κάνουν ότι δεν τα βλέπουν , όπως κανουν ότι δεν είδαν την πλαστογραφία υπηρεσιακών εγγράφων πέρυσι τον Ιούνιο στην περιοχή της Λάρισας. Οπως προσπαθούν να μας πείσουν ότι υπάρχει όρος «τοπική ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ» ή ότι η μονή γραμμή ήταν χτες μέχρι το Λιτόχωρο (73 χλ) και όχι το Πλατύ. Μην μας προκαλούν λοιπόν και μην υποτιμούν την ΟΡΓΗ που νοιωθουμε, υπομονή κάνουμε».

Η νέα ανάρτηση του κ. Γενιδούνια: 


Έξω φρενών είναι οι μηχανοδηγοί μετά τη χθεσινή, Τρίτη, αναφορά του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, περί εργαλειοποίησης του δυστυχήματος των Τεμπών

Την ώρα που ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Άκης Σκέρτσος, σπεύδει να σημειώσει ότι ο Κ. Μητσοτάκης δεν εννοούσε ότι οι συγγενείς των θυμάτων εργαλειοποιούν το δυστύχημα, με φόντο την κατάθεση μήνυσης σε βάρος του ιδίου και άλλων αξιωματούχων, αλλά οι μηχανοδηγοί, ο πρόεδρος των μηχανοδηγών, Κώστας Γενιδούνιας, εκφράζει την οργή του υπενθυμίζοντας προς τον κ. Σκέρτσο ότι ακόμη και αν η αναφορά του Κ. Μητσοτάκη περί εργαλειοποίησης αφορούσε τους εργαζόμενους οι τελευταίοι έχουν μετρήσει και αυτοί 11 νεκρούς.

Ακόμα, ο κ. Γενιδούνιας διαμηνύει ότι οι μηχανοδηγοί «προκήρυξαν απεργία για τις 30 Μαΐου , όχι μέσα στις εκλογές, ούτε λίγες μέρες πριν , αλλά 9 μέρες μετά, παροτι ο ΟΣΕ είχε δώσει γραπτές διαβεβαιώσεις για τις 14/5/23 και δεν τις τήρησε! Δεν προκηρύξαμε απεργία μέσα, πριν ή κοντά στις εκλογές , ΓΙΑΤΙ ξέραμε καλά τι θα έλεγαν όσοι μας κατηγορούσαν ως συντεχνία όταν στέλναμε τα εξώδικα για την ασφαλεια της κυκλοφορίας».

Η ανάρτηση του Κ. Γενιδούνια: 

Εξάλλου, με νεότερη ανάρτησή του ο πρόεδρος των μηχανοδηγών βάλλει και κατά στελεχών του ΟΣΕ, τα οποία άφησαν να διαρρεύσει η άποψη πως η μονή «γραμμή κυκλοφορίας είναι κάτι σύνηθες & για να πείσουν για αυτό, αναφέρουν πως το δίκτυο της Πελοποννήσου έχει μονή γραμμή εδώ και 100 χρόνια. Και τα λέμε όσα λέμε, εμείς οι μηχανοδηγοί, γιατί κάνουμε «προεκλογικά τερτίπια». Τι ξεχνάνε τα Στελέχη του ΟΣΕ. Η αναφορά για μονές γραμμές απο εμάς, γίνεται για την ΔΙΠΛΗ (εγκαινιάστηκε το 2018) γραμμή ΥΨΗΛΩΝ ταχυτήτων στην οποία ΔΕΝ λειτουργούν φωτοσηματα & Τηλεδιοίκηση». 

Εν συνεχεία ο κ. Γενιδούνιας υπογραμμίζει: «Ας μας πουν τώρα , τα στελέχη του ΟΣΕ που «διαρρέουν» σενάρια , μια (ΜΙΑ) Ευρωπαϊκή χώρα όπου σε σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων δεν λειτουργούν φωτοσηματα & Τηλεδιοίκηση. Αναρωτιούνται, τα στελέχη αυτά του ΟΣΕ («Άριστοι» και πολλοί από αυτούς με μεγάλες προσωπικές δεσμεύσεις στο σύστημα- θα τα πούμε μετά τις εκλογές ) γιατί οι μηχανοδηγοί δεν καταγγέλουν τα προβλήματα στο τροχαίο υλικό , όταν στις 10/5/23 στείλαμε εξώδικο για αυτά! Φτάσανε στο σημείο μάλιστα, να θυμηθούν την ΡΑΣ , για να μας κάνει «παρατηρήσεις» γιατί λένε «οι διαρροές» ότι , επιτεθόμαστε στον σιδηρόδρομο & κάνουμε ζημιά στο μέσο. Αυτοί λοιπόν φαίνεται ότι δεν έχουν αντιληφθεί την ζημιά που έγινε στο μέσο στα Τεμπη. Και πως η αποκατάσταση αυτής περνά ΜΟΝΟ με σαφείς δεσμεύσεις που πρέπει να τηρούνται ευλαβικά. Επειδή λοιπον είναι ωραίες οι διαρροές & τα δήθεν σενάρια συνωμοσιολογίας , ας δούμε μια γραπτή εντολή σε μηχανοδηγό. Χτεσινή. Από αυτά τα περίφημα τα 1001. Γιατί τα στελέχη του ΟΣΕ αυτά κάνουν ότι δεν τα βλέπουν , όπως κανουν ότι δεν είδαν την πλαστογραφία υπηρεσιακών εγγράφων πέρυσι τον Ιούνιο στην περιοχή της Λάρισας. Οπως προσπαθούν να μας πείσουν ότι υπάρχει όρος «τοπική ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ» ή ότι η μονή γραμμή ήταν χτες μέχρι το Λιτόχωρο (73 χλ) και όχι το Πλατύ. Μην μας προκαλούν λοιπόν και μην υποτιμούν την ΟΡΓΗ που νοιωθουμε, υπομονή κάνουμε».

Η νέα ανάρτηση του κ. Γενιδούνια: 


ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία