ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Φιλιππίδης στο makthes.gr: To «click away» αφορά μόνο το 15% των επιχειρήσεων

Πώς λειτουργεί η συγκεκριμένη μέθοδος και γιατί προβληματίζει τους επαγγελματίες – Τι λέει ο πρόεδρος του ΕΣΘ

 11/12/2020 12:34

Φιλιππίδης στο makthes.gr: To «click away» αφορά μόνο το 15% των επιχειρήσεων
Φωτ.αρχείου

Στέφανος Μαχτσίρας

Επιφυλακτικός και προβληματισμένος είναι ο εμπορικός κόσμος αναφορικά με την εφαρμογή της μεθόδου «click away» στο λιανεμπόριο, καθώς μεγάλο μέρος των μικρομεσαίων μένει εκτός.

«Το «click away» αφορά το 15% των επιχειρήσεων, το 85% δεν έχει e-shop και δεν έχει καμία πιθανότητα να πουλήσει ούτε ένα προϊόν, η κυβέρνηση για μία ακόμα φορά αποδεικνύει ότι λειτουργεί για την πλειονότητα», επισημαίνει στο makthes. gr, o πρόεδρος του ΕΣΘ, Παντελής Φιλιππίδης.

Με αφορμή τις εικόνες συνωστισμού που είδαμε στην Αγγλία όταν άνοιξαν τα καταστήματα, σημειώνει ότι «η Ελλάδα Harrods δεν έχει, τα μικρομάγαζα έχουν να δουν ουρές από το 1990, αν φοβόντουσαν τον συνωστισμό ας έκλειναν τα μεγάλα μαγαζιά, όλα τα άλλα είναι για λαϊκή κατανάλωση».

Παράλληλα, τονίζει ότι το λιανεμπόριο χάνει τον Δεκέμβριο, ανάλογα και με το τι εμπορεύεται το κάθε κατάστημα, το 20 – 80% του ετήσιου τζίρου του.

Mε τη συγκεκριμένη μέθοδο, γίνεται η παραγγελία από τον καταναλωτή στο κατάστημα ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά, η παραγγελία ετοιμάζεται, ο πελάτης κλείνει ραντεβού με τον καταστηματάρχη και στη συνέχεια πηγαίνει έξω από το κατάστημα για να παραλάβει την παραγγελία του.

Ο τρόπος αυτός επιλέχθηκε ως ο πλέον ασφαλής προκειμένου αφενός να λειτουργήσει η αγορά και αφετέρου να αποφευχθεί ο συνωστισμός στα καταστήματα, ιδιαίτερα σε επιβαρυμένες περιοχές της χώρας όπως είναι ειδικά η Θεσσαλονίκη.

Το «click away» είναι μια διεθνής πρακτική που εφαρμόζεται σε πολλές χώρες προκειμένου να αντιμετωπιστεί το θέμα της εξυπηρέτησης των καταναλωτών.

Πως εφαρμόζεται η μέθοδος του "click away":

-Αρχικά γίνεται η ηλεκτρονική παραγγελία του προϊόντος

-Στη συνέχεια, ο καταναλωτής προπληρώνει το προϊόν

-Τέλος, με το αποδεικτικό παραγγελίας – πληρωμής παραλαμβάνει το προϊόν από ειδικά διαμορφωμένο, εξωτερικό χώρο του καταστήματος

Επιφυλακτικός και προβληματισμένος είναι ο εμπορικός κόσμος αναφορικά με την εφαρμογή της μεθόδου «click away» στο λιανεμπόριο, καθώς μεγάλο μέρος των μικρομεσαίων μένει εκτός.

«Το «click away» αφορά το 15% των επιχειρήσεων, το 85% δεν έχει e-shop και δεν έχει καμία πιθανότητα να πουλήσει ούτε ένα προϊόν, η κυβέρνηση για μία ακόμα φορά αποδεικνύει ότι λειτουργεί για την πλειονότητα», επισημαίνει στο makthes. gr, o πρόεδρος του ΕΣΘ, Παντελής Φιλιππίδης.

Με αφορμή τις εικόνες συνωστισμού που είδαμε στην Αγγλία όταν άνοιξαν τα καταστήματα, σημειώνει ότι «η Ελλάδα Harrods δεν έχει, τα μικρομάγαζα έχουν να δουν ουρές από το 1990, αν φοβόντουσαν τον συνωστισμό ας έκλειναν τα μεγάλα μαγαζιά, όλα τα άλλα είναι για λαϊκή κατανάλωση».

Παράλληλα, τονίζει ότι το λιανεμπόριο χάνει τον Δεκέμβριο, ανάλογα και με το τι εμπορεύεται το κάθε κατάστημα, το 20 – 80% του ετήσιου τζίρου του.

Mε τη συγκεκριμένη μέθοδο, γίνεται η παραγγελία από τον καταναλωτή στο κατάστημα ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά, η παραγγελία ετοιμάζεται, ο πελάτης κλείνει ραντεβού με τον καταστηματάρχη και στη συνέχεια πηγαίνει έξω από το κατάστημα για να παραλάβει την παραγγελία του.

Ο τρόπος αυτός επιλέχθηκε ως ο πλέον ασφαλής προκειμένου αφενός να λειτουργήσει η αγορά και αφετέρου να αποφευχθεί ο συνωστισμός στα καταστήματα, ιδιαίτερα σε επιβαρυμένες περιοχές της χώρας όπως είναι ειδικά η Θεσσαλονίκη.

Το «click away» είναι μια διεθνής πρακτική που εφαρμόζεται σε πολλές χώρες προκειμένου να αντιμετωπιστεί το θέμα της εξυπηρέτησης των καταναλωτών.

Πως εφαρμόζεται η μέθοδος του "click away":

-Αρχικά γίνεται η ηλεκτρονική παραγγελία του προϊόντος

-Στη συνέχεια, ο καταναλωτής προπληρώνει το προϊόν

-Τέλος, με το αποδεικτικό παραγγελίας – πληρωμής παραλαμβάνει το προϊόν από ειδικά διαμορφωμένο, εξωτερικό χώρο του καταστήματος

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία