«Φουρτούνες» στο Θερμαϊκό μετά την απώλεια του «Κωνσταντή»
27/10/2022 07:00
27/10/2022 07:00
Μετά την ολοσχερή καταστροφή του σκάφους από την πυρκαγιά της περασμένης Τρίτης, το καραβάκι «Κωνσταντής» ανήκει πια στην ιστορία.
Η πυρκαγιά που ξέσπασε στο ναυπηγείο ήταν μοιραία για τον «Κωνσταντή» και το «Βασιλιάς Αλέξανδρος», το έτερο πλοίο από τη Χαλκιδική που τυλίχθηκε στις φλόγες, μιας και τα δύο πλοία… έγιναν στάχτη!
Αφότου σταμάτησε τα δρομολόγιά του στις 2 Οκτωβρίου, ο «Κωνσταντής» βρισκόταν στο ναυπηγείο στο θαλάσσιο μέτωπο παραπλεύρως της Λεωφόρου Γεωργικής Σχολής, στην περιοχή του ΙΚΕΑ, για τους χειμερινούς μήνες της ακινησίας του και για τις απαραίτητες εργασίες συντήρησης.
Σύμφωνα με τον υπεύθυνο της εταιρίας διαχείρισης των δρομολογίων «Karavakia Thessaloniki Waterbus» Γιάννη Γαρυφάλλου, ο οποίος μίλησε στο makthes.gr, «το ύψος της ζημιάς που υπέστη ο Κωνσταντής θα κοστολογηθεί μετά και τις εκτιμήσεις των εμπειρογνωμόνων, οι οποίοι σύντομα θα βρεθούν στο σημείο για να ερευνήσουν τα αίτια που προκάλεσαν την πυρκαγιά».
«Για την ώρα είμαστε σοκαρισμένοι από το περιστατικό και προσπαθούμε να το διαχειριστούμε», πρόσθεσε.
Όσο για το τι μέλλει γενέσθαι την επόμενη σεζόν, ο κ. Γαρυφάλλου τόνισε πως ακόμα είναι πολύ νωρίς για να γνωρίζει αν και με ποιο καραβάκι θα αντικατασταθεί ο «Κωνσταντής». Το σίγουρο όμως είναι ότι η «Καλυψώ» - ένα ακόμη καράβι που διαθέτει στον στόλο της η εταιρία, που φέτος όμως δεν βγήκε στην θάλασσα λόγω επισκευών - θα ξεκινήσει τις θαλάσσιες διαδρομές της τον ερχόμενο Μάιο.
Ποιος ήταν ο «Κωνσταντής»
Tο Καραβάκι «Κωνσταντής» ήρθε στη Θεσσαλονίκη από τη Σαλαμίνα. Ξεκίνησε να σαλπάρει καθημερινά το 2017 από το λιμάνι της πόλης και το Λευκό Πύργο προς τις βραβευμένες με τη «Γαλάζια Σημαία» παραλίες της Περαίας και των Νέων Επιβατών, και αντίστροφα, δίνοντας τη δυνατότητα στους Θεσσαλονικείς και τους επισκέπτες να απολαύσουν μια υπέροχη θαλάσσια βόλτα στον Θερμαϊκό κόλπο!
Ήταν η ναυαρχίδα της υπεύθυνης για τα δρομολόγια εταιρίας, «Karavakia Thessaloniki Waterbus», ενώ ανήκε στην εταιρεία SGS Maritime Company. Επρόκειτο για ένα παραδοσιακό ξύλινο σκαρί με 187 θέσεις, πλήρως ανακαινισμένο, το οποίο ξεκίνησε τα δρομολόγιά του τη θερινή σεζόν πρώτο και την έκλεισε τελευταίο.
Διέθετε εσωτερικό σαλόνι με άνετα καθίσματα, κλιματισμό και τηλεοράσεις, όπως και 4 τουαλέτες ανδρών και γυναικών.
Στο σαλόνι του υπήρχε μπαρ με καφέ, αλκοόλ, καθώς επίσης και κρύα και ζεστά σνακ. Επιπλέον, είχε ειδική αίθουσα για τα παιδιά, όπου προβάλλονταν ταινίες κινουμένων σχεδίων, ενώ μια από τις καινοτομίες του ήταν ο φιλικός προς τον θηλασμό χώρο.
Στο χώρο του καραβιού επιτρέπονταν τα ποδήλατα από Δευτέρα ως Παρασκευή και τα κατοικίδια (με οδηγό) και παράλληλα υπήρχε ράμπα για την πρόσβαση παιδικού καροτσιού και ΑμεΑ.
Σύμφωνα με την εταιρία «Karavakia Thessaloniki Waterbus», η φετινή σεζόν πήγε πολύ καλά. Η επιβατική κίνηση αυξήθηκε περίπου κατά 15%, σε σχέση με πέρυσι, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των επιβατών του «Κωνσταντή» ήταν ξένοι τουρίστες.
Μετά την ολοσχερή καταστροφή του σκάφους από την πυρκαγιά της περασμένης Τρίτης, το καραβάκι «Κωνσταντής» ανήκει πια στην ιστορία.
Η πυρκαγιά που ξέσπασε στο ναυπηγείο ήταν μοιραία για τον «Κωνσταντή» και το «Βασιλιάς Αλέξανδρος», το έτερο πλοίο από τη Χαλκιδική που τυλίχθηκε στις φλόγες, μιας και τα δύο πλοία… έγιναν στάχτη!
Αφότου σταμάτησε τα δρομολόγιά του στις 2 Οκτωβρίου, ο «Κωνσταντής» βρισκόταν στο ναυπηγείο στο θαλάσσιο μέτωπο παραπλεύρως της Λεωφόρου Γεωργικής Σχολής, στην περιοχή του ΙΚΕΑ, για τους χειμερινούς μήνες της ακινησίας του και για τις απαραίτητες εργασίες συντήρησης.
Σύμφωνα με τον υπεύθυνο της εταιρίας διαχείρισης των δρομολογίων «Karavakia Thessaloniki Waterbus» Γιάννη Γαρυφάλλου, ο οποίος μίλησε στο makthes.gr, «το ύψος της ζημιάς που υπέστη ο Κωνσταντής θα κοστολογηθεί μετά και τις εκτιμήσεις των εμπειρογνωμόνων, οι οποίοι σύντομα θα βρεθούν στο σημείο για να ερευνήσουν τα αίτια που προκάλεσαν την πυρκαγιά».
«Για την ώρα είμαστε σοκαρισμένοι από το περιστατικό και προσπαθούμε να το διαχειριστούμε», πρόσθεσε.
Όσο για το τι μέλλει γενέσθαι την επόμενη σεζόν, ο κ. Γαρυφάλλου τόνισε πως ακόμα είναι πολύ νωρίς για να γνωρίζει αν και με ποιο καραβάκι θα αντικατασταθεί ο «Κωνσταντής». Το σίγουρο όμως είναι ότι η «Καλυψώ» - ένα ακόμη καράβι που διαθέτει στον στόλο της η εταιρία, που φέτος όμως δεν βγήκε στην θάλασσα λόγω επισκευών - θα ξεκινήσει τις θαλάσσιες διαδρομές της τον ερχόμενο Μάιο.
Ποιος ήταν ο «Κωνσταντής»
Tο Καραβάκι «Κωνσταντής» ήρθε στη Θεσσαλονίκη από τη Σαλαμίνα. Ξεκίνησε να σαλπάρει καθημερινά το 2017 από το λιμάνι της πόλης και το Λευκό Πύργο προς τις βραβευμένες με τη «Γαλάζια Σημαία» παραλίες της Περαίας και των Νέων Επιβατών, και αντίστροφα, δίνοντας τη δυνατότητα στους Θεσσαλονικείς και τους επισκέπτες να απολαύσουν μια υπέροχη θαλάσσια βόλτα στον Θερμαϊκό κόλπο!
Ήταν η ναυαρχίδα της υπεύθυνης για τα δρομολόγια εταιρίας, «Karavakia Thessaloniki Waterbus», ενώ ανήκε στην εταιρεία SGS Maritime Company. Επρόκειτο για ένα παραδοσιακό ξύλινο σκαρί με 187 θέσεις, πλήρως ανακαινισμένο, το οποίο ξεκίνησε τα δρομολόγιά του τη θερινή σεζόν πρώτο και την έκλεισε τελευταίο.
Διέθετε εσωτερικό σαλόνι με άνετα καθίσματα, κλιματισμό και τηλεοράσεις, όπως και 4 τουαλέτες ανδρών και γυναικών.
Στο σαλόνι του υπήρχε μπαρ με καφέ, αλκοόλ, καθώς επίσης και κρύα και ζεστά σνακ. Επιπλέον, είχε ειδική αίθουσα για τα παιδιά, όπου προβάλλονταν ταινίες κινουμένων σχεδίων, ενώ μια από τις καινοτομίες του ήταν ο φιλικός προς τον θηλασμό χώρο.
Στο χώρο του καραβιού επιτρέπονταν τα ποδήλατα από Δευτέρα ως Παρασκευή και τα κατοικίδια (με οδηγό) και παράλληλα υπήρχε ράμπα για την πρόσβαση παιδικού καροτσιού και ΑμεΑ.
Σύμφωνα με την εταιρία «Karavakia Thessaloniki Waterbus», η φετινή σεζόν πήγε πολύ καλά. Η επιβατική κίνηση αυξήθηκε περίπου κατά 15%, σε σχέση με πέρυσι, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των επιβατών του «Κωνσταντή» ήταν ξένοι τουρίστες.
ΣΧΟΛΙΑ