ΔΙΕΘΝΗ

Γερμανία: Επτά στους δέκα νέους θετικοί στο να χρησιμοποιήσουν εταιρικό ή αυτοκίνητο μίσθωσης

Οι ηλικιωμένοι είναι περισσότερο απρόθυμοι να το πράξουν, σύμφωνα με έρευνα

 05/12/2024 13:30

Γερμανία: Επτά στους δέκα νέους θετικοί στο να χρησιμοποιήσουν εταιρικό ή αυτοκίνητο μίσθωσης

Περίπου το 70% των ατόμων ηλικίας 18 έως 29 ετών είναι θετικοί στο να χρησιμοποιήσουν ένα εταιρικό ή ένα αυτοκίνητο μίσθωσης, ενώ οι ηλικιωμένοι είναι περισσότερο απρόθυμοι να το πράξουν. Αυτό είναι ένα από τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποίησε ο χρηματοοικονομικός όμιλος MHC Mobility σε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.000 ατόμων στη Γερμανία. Ένα άλλο αποτέλεσμα της συγκεκριμένης έρευνας ήταν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι λιγότερο δημοφιλή σε σχέση με τις υπόλοιπες κατηγορίες.

Η ίδια έρευνα έδειξε ότι το 69% των νεαρών δηλώνουν έτοιμοι να χρησιμοποιήσουν ένα αυτόνομο αυτοκίνητο, καθώς αυτό θα τους δώσει περισσότερο χρόνο για να ολοκληρώσουν κάποιες δουλειές τους κατά τη διάρκεια της μετακίνησής τους. Αυτός ο αριθμός είναι υψηλότερος σε σχέση με προηγούμενες έρευνες, αλλά έρχεται σε πλήρη αντίθεση με άτομα άνω των 60 ετών, από τα οποία μόλις το 7% θεωρεί την αυτόνομη οδήγηση ως ευκαιρία για να ολοκληρώσει κάποια εργασία. Από την ανάλυση των δεδομένων γίνεται γνωστό ότι οι νέοι βλέπουν όλο και περισσότερο το αυτοκίνητο ως ένα έξυπνο χώρο εργασίας.

Ωστόσο, σημειώνεται ότι οι περισσότεροι άνθρωποι ακόμη δεν είναι έτοιμοι για την αυτόνομη οδήγηση. Μόνο το 18% των ερωτηθέντων είπε ότι θα μπορούσε να φανταστεί να μπαίνει σε ένα πλήρως αυτόνομο όχημα χωρίς δισταγμό, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό ήταν μόλις 6% για οδηγούς άνω των 60 ετών.

Οι ερωτηθέντες ήταν πολύ πιο ξεκάθαροι για το τι θέλουν από άποψη εξοπλισμού. Περίπου το 33% θέλει καλό infotainment σε οθόνες αφής στα πίσω καθίσματα, καθώς και συστήματα ήχου υψηλής ποιότητας. Σχεδόν το 62% θέλει μία σταθερή σύνδεση wifi στο αυτοκίνητο, ενώ στα δημοφιλή χαρακτηριστικά άνεσης που επιθυμούν οι οδηγοί περιλαμβάνονται καθίσματα μασάζ (75%), θέσεις ψύξης και θέρμανσης ποτών (69%) και συστήματα καθαρισμού αέρα (70%).

Από την άλλη πλευρά, η ηλεκτροκίνηση δεν έχει μεγάλη ζήτηση. Το 27% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα προτιμούσε ένα καινούργιο αυτοκίνητο που να είναι βενζινοκίνητο ή ντίζελ. Το ίδιο ποσοστό (27%) δήλωσε ότι θα προτιμούσε υβριδικό αυτοκίνητο που συνδυάζει εκτός από τον ηλεκτροκινητήρα και έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Μόνο το 12% τάχθηκε υπέρ ενός ηλεκτρικού οχήματος.

Τα στοιχεία για τις επιθυμίες των Γερμανών δεν περιορίζονται μόνο για τη Γερμανία, καθώς, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων δείχνουν ότι έχουν μειωθεί σε όλη την Ευρώπη κατά 5,8% σε ετήσια βάση τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, ενώ η συνολική αγορά αυτοκινήτων παρέμεινε σε μεγάλο βαθμό σταθερή. Όλα αυτά συμβαίνουν παρά το γεγονός ότι οι αυτονομίες έχουν αυξηθεί και έχουν βελτιωθεί οι υποδομές φόρτισης. Την ίδια στιγμή που τα ηλεκτρικά οχήματα συχνά παραμένουν πιο ακριβά. Έτσι, τα εταιρικά αυτοκίνητα μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην ώθηση της ηλεκτροκίνησης, καθώς προσφέρουν επιλογές οδήγησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου για ένα μικρό ή μεγάλο διάστημα χωρίς απαραίτητα την αγορά του.

Περίπου το 70% των ατόμων ηλικίας 18 έως 29 ετών είναι θετικοί στο να χρησιμοποιήσουν ένα εταιρικό ή ένα αυτοκίνητο μίσθωσης, ενώ οι ηλικιωμένοι είναι περισσότερο απρόθυμοι να το πράξουν. Αυτό είναι ένα από τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποίησε ο χρηματοοικονομικός όμιλος MHC Mobility σε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.000 ατόμων στη Γερμανία. Ένα άλλο αποτέλεσμα της συγκεκριμένης έρευνας ήταν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι λιγότερο δημοφιλή σε σχέση με τις υπόλοιπες κατηγορίες.

Η ίδια έρευνα έδειξε ότι το 69% των νεαρών δηλώνουν έτοιμοι να χρησιμοποιήσουν ένα αυτόνομο αυτοκίνητο, καθώς αυτό θα τους δώσει περισσότερο χρόνο για να ολοκληρώσουν κάποιες δουλειές τους κατά τη διάρκεια της μετακίνησής τους. Αυτός ο αριθμός είναι υψηλότερος σε σχέση με προηγούμενες έρευνες, αλλά έρχεται σε πλήρη αντίθεση με άτομα άνω των 60 ετών, από τα οποία μόλις το 7% θεωρεί την αυτόνομη οδήγηση ως ευκαιρία για να ολοκληρώσει κάποια εργασία. Από την ανάλυση των δεδομένων γίνεται γνωστό ότι οι νέοι βλέπουν όλο και περισσότερο το αυτοκίνητο ως ένα έξυπνο χώρο εργασίας.

Ωστόσο, σημειώνεται ότι οι περισσότεροι άνθρωποι ακόμη δεν είναι έτοιμοι για την αυτόνομη οδήγηση. Μόνο το 18% των ερωτηθέντων είπε ότι θα μπορούσε να φανταστεί να μπαίνει σε ένα πλήρως αυτόνομο όχημα χωρίς δισταγμό, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό ήταν μόλις 6% για οδηγούς άνω των 60 ετών.

Οι ερωτηθέντες ήταν πολύ πιο ξεκάθαροι για το τι θέλουν από άποψη εξοπλισμού. Περίπου το 33% θέλει καλό infotainment σε οθόνες αφής στα πίσω καθίσματα, καθώς και συστήματα ήχου υψηλής ποιότητας. Σχεδόν το 62% θέλει μία σταθερή σύνδεση wifi στο αυτοκίνητο, ενώ στα δημοφιλή χαρακτηριστικά άνεσης που επιθυμούν οι οδηγοί περιλαμβάνονται καθίσματα μασάζ (75%), θέσεις ψύξης και θέρμανσης ποτών (69%) και συστήματα καθαρισμού αέρα (70%).

Από την άλλη πλευρά, η ηλεκτροκίνηση δεν έχει μεγάλη ζήτηση. Το 27% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα προτιμούσε ένα καινούργιο αυτοκίνητο που να είναι βενζινοκίνητο ή ντίζελ. Το ίδιο ποσοστό (27%) δήλωσε ότι θα προτιμούσε υβριδικό αυτοκίνητο που συνδυάζει εκτός από τον ηλεκτροκινητήρα και έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Μόνο το 12% τάχθηκε υπέρ ενός ηλεκτρικού οχήματος.

Τα στοιχεία για τις επιθυμίες των Γερμανών δεν περιορίζονται μόνο για τη Γερμανία, καθώς, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων δείχνουν ότι έχουν μειωθεί σε όλη την Ευρώπη κατά 5,8% σε ετήσια βάση τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, ενώ η συνολική αγορά αυτοκινήτων παρέμεινε σε μεγάλο βαθμό σταθερή. Όλα αυτά συμβαίνουν παρά το γεγονός ότι οι αυτονομίες έχουν αυξηθεί και έχουν βελτιωθεί οι υποδομές φόρτισης. Την ίδια στιγμή που τα ηλεκτρικά οχήματα συχνά παραμένουν πιο ακριβά. Έτσι, τα εταιρικά αυτοκίνητα μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην ώθηση της ηλεκτροκίνησης, καθώς προσφέρουν επιλογές οδήγησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου για ένα μικρό ή μεγάλο διάστημα χωρίς απαραίτητα την αγορά του.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία