Γιώργος Καραγιάννης: «Η Θεσσαλονίκη ήταν εξαρχής στο επίκεντρο των προσπαθειών μας»
07/07/2022 20:57
07/07/2022 20:57
Την δέσμευση πως η κυβέρνηση και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα συνεχίσει να εργάζεται με τον ίδιο ρυθμό για να γίνουν έργα στη Θεσσαλονίκη έδωσε από την πόλη, όπου βρίσκεται ο υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης μιλώντας σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ Α’ Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας με θέμα «Οι υποδομές στο επίκεντρο της πόλης».
Με αφορμή την συμπλήρωση των τριών ετών διακυβέρνησης ΝΔ η κομματική οργάνωση της Θεσσαλονίκης διοργάνωσε εκδήλωση για τα «10+1 έργα που αλλάζουν τη Θεσσαλονίκη». Πρόκειται για: την επέκταση του 6ου προβλήτα του Λιμανιού, τη Σύνδεση του Λιμανιού με την Εγνατία Οδό και την ΠΑΘΕ, τη Σιδηροδρομική Σύνδεση του Λιμανιού, την αναβάθμιση του αεροδρομίου «Μακεδονία», το Μετρό Θεσσαλονίκης, το Flyover, τους κάθετους άξονες της Εγνατίας Οδού, Κτιριακά Έργα όπως είναι η κατασκευή 16 νέων σχολικών μονάδων και η ανακατασκευή του Δικαστικού Μεγάρου, τα αντιπλημμυρικά έργα, την οδική σύνδεση με το νέο Παιδιατρικό Νοσοκομείο Φιλύρου και τέλος την ενίσχυση του ΟΑΣΘ.
«Τα έργα δίνουν τον τόνο της ανάπτυξης στην Βόρεια Ελλάδα. Είναι μια ημέρα ιδιαίτερη γιατί συμπληρώνονται τρία χρόνια. Έγινε πολύ μεγάλη δουλειά που είχε να δει η Θεσσαλονίκη για δεκαετίες» σημείωσε ο κ. Καραγιάννης.
«Θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ρυθμό να εργαζόμαστε ώστε οι Θεσσαλονικείς να δουν και τον επόμενο χρόνο τη δουλειά αυτή και να δουν ότι αυτή η κυβέρνηση λέει μόνο αλήθειες. Τα έργα είναι πολύ περισσότερα. Έργα ουσιαστικά που θα αλλάξουν την πόλη μας. Πέραν από το Μετρό, πέρα από το Fly Over, πέρα από τα κτιριακά έργα που αφορούν το δικαστικό μέγαρο και την ανακατασκευή του, τις 17 σχολικές μονάδες, τρία μεγάλα αντιπλημμυρικά έργα» σημείωσε ο υφυπουργός Υποδομών. Και σχολίασε «η Θεσσαλονίκη αλλάζει. Ο σχεδιασμός είναι μεγάλος».
Κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής του ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι ο κόσμος της ΝΔ πρέπει να είναι υπερήφανος για το έργο της κυβέρνησης. «Ανάπτυξη, πρόοδος και βελτίωση της καθημερινότητας δεν μπορεί να υπάρχει χωρίς βελτίωση και ανάπτυξη των υποδομών» είπε ο κ. Καραγιάννης. Αναφέρθηκε στο «ξεμπλοκάρισμα» έργο, στη σύμπραξη Δημοσίου με τον ιδιωτικό Τομέα και εκσυγχρονισμό νομολογίας. «Καταφέραμε να έχουμε από τους μουσαμάδες, να έχουμε μελέτες και εργοτάξια» είπε και υπολόγισε ότι μέχρι σήμερα έχουν δημοπρατηθεί 8 από τα 13 δισεκατομμύρια ευρώ του προγράμματος που είχε ανακοινωθεί. «Η Θεσσαλονίκη όμως ήταν εξαρχής στο επίκεντρο των προσπαθειών μας. Σήμερα 3 χρόνια μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης,
το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει μπροστά του ήδη ένα πλούσιο απολογισμό έργων για τη Θεσσαλονίκη» είπε ο κ. Καραγιάννης και αναφέρθηκε αναλυτικά στα έργα που έγιναν. Τα δύο εμβληματικά έργα της πόλης, η ολοκλήρωση του ΜΕΤΡΟ και η έναρξη κατασκευής του Fly over, θα προσδώσουν νέες δυνατότητες στο συγκοινωνιακό σύστημα της πόλης. Με ταχύτητα και αποφασιστικότητα λύσαμε δύο γόρδιους δεσμούς. Από τη μία το Μετρό ξέμπλεξε και προχωρά με ταχείς ρυθμούς για να ολοκληρωθεί στα τέλη του επόμενου έτους και από την άλλη σχεδιάσαμε, δημοπρατήσαμε και ήδη έχουμε προσωρινό ανάδοχο για το μεγάλο έργο του νέου Περιφερειακού, το flyover. Ένα έργο που θα ανακουφίσει τη συγκοινωνιακή λειτουργία της πόλης και η σύμβαση του οποίου αναμένεται να υπογράφει μέσα στο φθινόπωρο με 4 χρόνια ορίζοντα κατασκευής» υποστήριξε ο κ. Καραγιάννης.
Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στον ΟΑΣΘ, κάνοντας λόγο για «τιτάνιες» προσπάθειες καθώς διπλασιάστηκαν τα οχήματα που κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης.
«Η Θεσσαλονίκη είχε μείνει πίσω λόγω διαχρονικών λαθών και παραλείψεων. Η Θεσσαλονίκη είναι πλέον στο επίκεντρο» σημείωσε. Ανακοίνωσε μάλιστα ότι ζητήθηκαν δεσμευτικές προσφορές και το φθινόπωρο θα υπάρξει προσωρινός ανάδοχο για το μεγάλο πρόγραμμα κατασκευής 17 σχολικών μονάδων προϋπολογισμού 129 εκ. Ευρώ.
«Η πόλη είχε μείνει πίσω λόγω διαχρονικών λαθών και παραλείψεων όλων μας.
Θέλω όμως να το τονίσω, την κύρια ευθύνη την έχουμε εμείς οι Θεσσαλονικείς. Απαιτήσαμε από άλλους να κάνουν όσα έπρεπε να κάνουμε εμείς. Να διαμορφώσουμε με συναίνεση και συζήτηση ένα όραμα για τη Θεσσαλονίκη του 21ου αιώνα, ως επίκεντρο της Βόρειας Ελλάδας και των Βαλκανίων. Ούτε συζητήσαμε, ούτε συμφωνήσαμε ποτέ σε μια σοβαρή ατζέντα θεμάτων» τόνισε.
Από την πλευρά του, ο αντιπρόεδρος της «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.» Νίκος Κουρέτας επανέλαβε πως στόχος είναι να δοθεί το Μετρό στην πόλη στα τέλη του 2023. Παράλληλα με όσα έγιναν «δώσαμε λύση στη Βενιζέλου. Δεν την κοιτούσαμε πέντε χρόνια» δήλωσε με έμφαση, ενώ έκανε λόγο για νέες ανακαλύψεις για τις οποίες θα υπάρξουν το επόμενο διάστημα ανακοινώσεις. «Η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει ένα από τα πιο σύγχρονα Μετρό της Ευρώπης, Μετρό ασφαλές, χωρίς οδηγό» τόνισε ο κ. Κουρέτας. Παράλληλα, δήλωσε ότι με την βασική γραμμή «τρέχει» και η επέκταση στην Καλαμαριά και το αεροδρόμιο, ενώ ξεκινούν και οι πρόδρομες εργασίες για την επέκταση στα δυτικά.
«Υλοποιούμε τη συγκοινωνιακή μελέτη της πόλης της Θεσσαλονίκης που θα μας δείξει πως θα αναπτυχθούν οι συγκοινωνίες για τα επόμενα χρόνια με προτεραιότητα την εξυπηρέτηση του πολίτη» τόνισε ο κ. Κουρέτας.
Για έργα που ήταν «κολλημένα» επί μια δεκαετία και ξεμπλόκαραν έκανε λόγο ο διευθύνων σύμβουλος της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» Κωνσταντίνος Κουτσούκος. Αναφέρθηκε στο έργο σύνδεσης με το Λιμάνι, το «ορφανό» χιλιόμετρο και το οδικό τμήμα Θέρμης- Γαλάτιστας.
Ο πρόεδρος και ΔΣ της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Βίνης έκανε λόγο για τέσσερα έργα που αφορούν την Θεσσαλονίκη συνολικού ύψους 1,8 δισεκατομμυρίων ευρώ, ενώ ο διευθύνων σύμβουλος στις «Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.» ανέφερε ότι βρισκόμαστε στη Β΄ Βάση υλοποίησης 17 σχολείων μέσω ΣΔΙΤ, 16 από τα οποία βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη και ένα ακόμα στην Κατερίνη, ο λόγος για το Μουσικό Σχολείο Κατερίνης.
Χαιρετισμό απηύθυναν ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής της ΝΔ Θεσσαλονίκης, Ζήσης Ιωακείμοβιτς, ο πρόεδρος της ΔΕΕΠ Α' Θεσσαλονίκης, Θεόδωρος Μητράκας και ο υπεύθυνος οργανώσεων της ΟΝΝΕΔ Θεσσαλονίκης, Νίκος Πατσέας.
Παρέμβαση έκανε και ο προεδρος του ΤΕΕ Κεντρικής Μακεδονίας, Γιώργος Τσακούμης.
Την δέσμευση πως η κυβέρνηση και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα συνεχίσει να εργάζεται με τον ίδιο ρυθμό για να γίνουν έργα στη Θεσσαλονίκη έδωσε από την πόλη, όπου βρίσκεται ο υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης μιλώντας σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ Α’ Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας με θέμα «Οι υποδομές στο επίκεντρο της πόλης».
Με αφορμή την συμπλήρωση των τριών ετών διακυβέρνησης ΝΔ η κομματική οργάνωση της Θεσσαλονίκης διοργάνωσε εκδήλωση για τα «10+1 έργα που αλλάζουν τη Θεσσαλονίκη». Πρόκειται για: την επέκταση του 6ου προβλήτα του Λιμανιού, τη Σύνδεση του Λιμανιού με την Εγνατία Οδό και την ΠΑΘΕ, τη Σιδηροδρομική Σύνδεση του Λιμανιού, την αναβάθμιση του αεροδρομίου «Μακεδονία», το Μετρό Θεσσαλονίκης, το Flyover, τους κάθετους άξονες της Εγνατίας Οδού, Κτιριακά Έργα όπως είναι η κατασκευή 16 νέων σχολικών μονάδων και η ανακατασκευή του Δικαστικού Μεγάρου, τα αντιπλημμυρικά έργα, την οδική σύνδεση με το νέο Παιδιατρικό Νοσοκομείο Φιλύρου και τέλος την ενίσχυση του ΟΑΣΘ.
«Τα έργα δίνουν τον τόνο της ανάπτυξης στην Βόρεια Ελλάδα. Είναι μια ημέρα ιδιαίτερη γιατί συμπληρώνονται τρία χρόνια. Έγινε πολύ μεγάλη δουλειά που είχε να δει η Θεσσαλονίκη για δεκαετίες» σημείωσε ο κ. Καραγιάννης.
«Θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ρυθμό να εργαζόμαστε ώστε οι Θεσσαλονικείς να δουν και τον επόμενο χρόνο τη δουλειά αυτή και να δουν ότι αυτή η κυβέρνηση λέει μόνο αλήθειες. Τα έργα είναι πολύ περισσότερα. Έργα ουσιαστικά που θα αλλάξουν την πόλη μας. Πέραν από το Μετρό, πέρα από το Fly Over, πέρα από τα κτιριακά έργα που αφορούν το δικαστικό μέγαρο και την ανακατασκευή του, τις 17 σχολικές μονάδες, τρία μεγάλα αντιπλημμυρικά έργα» σημείωσε ο υφυπουργός Υποδομών. Και σχολίασε «η Θεσσαλονίκη αλλάζει. Ο σχεδιασμός είναι μεγάλος».
Κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής του ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι ο κόσμος της ΝΔ πρέπει να είναι υπερήφανος για το έργο της κυβέρνησης. «Ανάπτυξη, πρόοδος και βελτίωση της καθημερινότητας δεν μπορεί να υπάρχει χωρίς βελτίωση και ανάπτυξη των υποδομών» είπε ο κ. Καραγιάννης. Αναφέρθηκε στο «ξεμπλοκάρισμα» έργο, στη σύμπραξη Δημοσίου με τον ιδιωτικό Τομέα και εκσυγχρονισμό νομολογίας. «Καταφέραμε να έχουμε από τους μουσαμάδες, να έχουμε μελέτες και εργοτάξια» είπε και υπολόγισε ότι μέχρι σήμερα έχουν δημοπρατηθεί 8 από τα 13 δισεκατομμύρια ευρώ του προγράμματος που είχε ανακοινωθεί. «Η Θεσσαλονίκη όμως ήταν εξαρχής στο επίκεντρο των προσπαθειών μας. Σήμερα 3 χρόνια μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης,
το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει μπροστά του ήδη ένα πλούσιο απολογισμό έργων για τη Θεσσαλονίκη» είπε ο κ. Καραγιάννης και αναφέρθηκε αναλυτικά στα έργα που έγιναν. Τα δύο εμβληματικά έργα της πόλης, η ολοκλήρωση του ΜΕΤΡΟ και η έναρξη κατασκευής του Fly over, θα προσδώσουν νέες δυνατότητες στο συγκοινωνιακό σύστημα της πόλης. Με ταχύτητα και αποφασιστικότητα λύσαμε δύο γόρδιους δεσμούς. Από τη μία το Μετρό ξέμπλεξε και προχωρά με ταχείς ρυθμούς για να ολοκληρωθεί στα τέλη του επόμενου έτους και από την άλλη σχεδιάσαμε, δημοπρατήσαμε και ήδη έχουμε προσωρινό ανάδοχο για το μεγάλο έργο του νέου Περιφερειακού, το flyover. Ένα έργο που θα ανακουφίσει τη συγκοινωνιακή λειτουργία της πόλης και η σύμβαση του οποίου αναμένεται να υπογράφει μέσα στο φθινόπωρο με 4 χρόνια ορίζοντα κατασκευής» υποστήριξε ο κ. Καραγιάννης.
Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στον ΟΑΣΘ, κάνοντας λόγο για «τιτάνιες» προσπάθειες καθώς διπλασιάστηκαν τα οχήματα που κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης.
«Η Θεσσαλονίκη είχε μείνει πίσω λόγω διαχρονικών λαθών και παραλείψεων. Η Θεσσαλονίκη είναι πλέον στο επίκεντρο» σημείωσε. Ανακοίνωσε μάλιστα ότι ζητήθηκαν δεσμευτικές προσφορές και το φθινόπωρο θα υπάρξει προσωρινός ανάδοχο για το μεγάλο πρόγραμμα κατασκευής 17 σχολικών μονάδων προϋπολογισμού 129 εκ. Ευρώ.
«Η πόλη είχε μείνει πίσω λόγω διαχρονικών λαθών και παραλείψεων όλων μας.
Θέλω όμως να το τονίσω, την κύρια ευθύνη την έχουμε εμείς οι Θεσσαλονικείς. Απαιτήσαμε από άλλους να κάνουν όσα έπρεπε να κάνουμε εμείς. Να διαμορφώσουμε με συναίνεση και συζήτηση ένα όραμα για τη Θεσσαλονίκη του 21ου αιώνα, ως επίκεντρο της Βόρειας Ελλάδας και των Βαλκανίων. Ούτε συζητήσαμε, ούτε συμφωνήσαμε ποτέ σε μια σοβαρή ατζέντα θεμάτων» τόνισε.
Από την πλευρά του, ο αντιπρόεδρος της «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.» Νίκος Κουρέτας επανέλαβε πως στόχος είναι να δοθεί το Μετρό στην πόλη στα τέλη του 2023. Παράλληλα με όσα έγιναν «δώσαμε λύση στη Βενιζέλου. Δεν την κοιτούσαμε πέντε χρόνια» δήλωσε με έμφαση, ενώ έκανε λόγο για νέες ανακαλύψεις για τις οποίες θα υπάρξουν το επόμενο διάστημα ανακοινώσεις. «Η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει ένα από τα πιο σύγχρονα Μετρό της Ευρώπης, Μετρό ασφαλές, χωρίς οδηγό» τόνισε ο κ. Κουρέτας. Παράλληλα, δήλωσε ότι με την βασική γραμμή «τρέχει» και η επέκταση στην Καλαμαριά και το αεροδρόμιο, ενώ ξεκινούν και οι πρόδρομες εργασίες για την επέκταση στα δυτικά.
«Υλοποιούμε τη συγκοινωνιακή μελέτη της πόλης της Θεσσαλονίκης που θα μας δείξει πως θα αναπτυχθούν οι συγκοινωνίες για τα επόμενα χρόνια με προτεραιότητα την εξυπηρέτηση του πολίτη» τόνισε ο κ. Κουρέτας.
Για έργα που ήταν «κολλημένα» επί μια δεκαετία και ξεμπλόκαραν έκανε λόγο ο διευθύνων σύμβουλος της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» Κωνσταντίνος Κουτσούκος. Αναφέρθηκε στο έργο σύνδεσης με το Λιμάνι, το «ορφανό» χιλιόμετρο και το οδικό τμήμα Θέρμης- Γαλάτιστας.
Ο πρόεδρος και ΔΣ της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Βίνης έκανε λόγο για τέσσερα έργα που αφορούν την Θεσσαλονίκη συνολικού ύψους 1,8 δισεκατομμυρίων ευρώ, ενώ ο διευθύνων σύμβουλος στις «Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.» ανέφερε ότι βρισκόμαστε στη Β΄ Βάση υλοποίησης 17 σχολείων μέσω ΣΔΙΤ, 16 από τα οποία βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη και ένα ακόμα στην Κατερίνη, ο λόγος για το Μουσικό Σχολείο Κατερίνης.
Χαιρετισμό απηύθυναν ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής της ΝΔ Θεσσαλονίκης, Ζήσης Ιωακείμοβιτς, ο πρόεδρος της ΔΕΕΠ Α' Θεσσαλονίκης, Θεόδωρος Μητράκας και ο υπεύθυνος οργανώσεων της ΟΝΝΕΔ Θεσσαλονίκης, Νίκος Πατσέας.
Παρέμβαση έκανε και ο προεδρος του ΤΕΕ Κεντρικής Μακεδονίας, Γιώργος Τσακούμης.
ΣΧΟΛΙΑ