H συγκινητική εκστρατεία κατά του καρκίνου του μαστού
09/10/2018 10:00
09/10/2018 10:00
Η Estée Lauder Companies υπενθυμίζει τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού με την συμβολική φωταγώγηση δύο σημαντικών μνημείων της πόλης των Αθηνών, του Ολυμπίου και της Πύλης του Αδριανού, την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου.
Μέσα από ένα μήνυμα με παγκόσμια απήχηση το «It’s#TimeToEndBreastCancer», η εκστρατεία ενημέρωσης των Estée Lauder Companies εστιάζει φέτος στην ανάγκη να δράσουμε. H Estée Lauder Companies έχει θέσει ως στόχο την συγκέντρωση 8 εκατ. δολαρίων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ περιλαμβάνει μια σειρά από δράσεις που στόχο έχουν να εκπαιδεύσουν, να ενημερώσουν και να εμπνεύσουν.
Οι δράσεις περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, φωτισμό σημαντικών κτιρίων, μνημείων σε όλο τον κόσμο μεταξύ των οποίων το Empire State Building, στη Νέα Υόρκη, ο Πύργος του Άιφελ, στο Παρίσι, και το Lotte World Tower, στη Σεούλ με το ροζ χρώμα της καμπάνιας και στόχο την ενημέρωση.
Στην Ελλάδα συγκεντρώνονται χρήματα μέσω φιλανθρωπικών δράσεων για την Επιστημονική Μαστολογική Εταιρεία Ιάση Στήριξη αλλά και μέσω του συλλεκτικού pink ribbon bracelet, σχεδιασμένο από τον Dukas, που διατίθεται στα σημεία πώλησης Estée Lauder, αλλά και σε επιλεγμένα φαρμακεία από το δίκτυο της Darphin.
Η Estée Lauder Companies υπενθυμίζει τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού με την συμβολική φωταγώγηση δύο σημαντικών μνημείων της πόλης των Αθηνών, του Ολυμπίου και της Πύλης του Αδριανού, την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου.
Μέσα από ένα μήνυμα με παγκόσμια απήχηση το «It’s#TimeToEndBreastCancer», η εκστρατεία ενημέρωσης των Estée Lauder Companies εστιάζει φέτος στην ανάγκη να δράσουμε. H Estée Lauder Companies έχει θέσει ως στόχο την συγκέντρωση 8 εκατ. δολαρίων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ περιλαμβάνει μια σειρά από δράσεις που στόχο έχουν να εκπαιδεύσουν, να ενημερώσουν και να εμπνεύσουν.
Οι δράσεις περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, φωτισμό σημαντικών κτιρίων, μνημείων σε όλο τον κόσμο μεταξύ των οποίων το Empire State Building, στη Νέα Υόρκη, ο Πύργος του Άιφελ, στο Παρίσι, και το Lotte World Tower, στη Σεούλ με το ροζ χρώμα της καμπάνιας και στόχο την ενημέρωση.
Στην Ελλάδα συγκεντρώνονται χρήματα μέσω φιλανθρωπικών δράσεων για την Επιστημονική Μαστολογική Εταιρεία Ιάση Στήριξη αλλά και μέσω του συλλεκτικού pink ribbon bracelet, σχεδιασμένο από τον Dukas, που διατίθεται στα σημεία πώλησης Estée Lauder, αλλά και σε επιλεγμένα φαρμακεία από το δίκτυο της Darphin.
ΣΧΟΛΙΑ