ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Η αντεπίθεση του ΠΑΣΟΚ περνά μέσα από το FlyOver

Ψηλά στην «ατζέντα Θεσσαλονίκης» το έργο που ταλαιπωρεί την πόλη τους τελευταίους μήνες

 25/02/2024 19:00

Η αντεπίθεση του ΠΑΣΟΚ περνά μέσα από το FlyOver

Βαγγέλης Στολάκης

Την προηγούμενη Δευτέρα, χωρίς να υπάρξει δημοσιότητα -τουναντίον μάλιστα, σχεδόν incognito-ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης βρέθηκε και πάλι στη Θεσσαλονίκη, της οποίας είναι βουλευτής. 

Η παρουσία του στην πόλη είχε έναν και μοναδικό σκοπό. Να αναδείξει τα προβλήματα που δημιουργούνται στην πόλη από τις εργασίες κατασκευής του FlyOver, έργο με το οποίο διαφωνεί η Χαριλάου Τρικούπη, διεκδικώντας τον σχεδιασμό που περιλαμβανόταν το 2012 στο master plan των μεγάλων έργων υποδομής για τη Θεσσαλονίκη. 

Η δε επίσκεψή του στην πόλη, συνέπεσε χρονικά με εκείνη της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, καθώς παρουσία του αρμόδιου υπουργού Χρήστου Σταϊκούρα αλλά και του υφυπουργού Νίκου Ταχιάου το πρωί έγινε στο Διοικητήριο σύσκεψη των εμπλεκόμενων φορέων με αντικείμενο την λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων των εργασιών.

Ο κ. Ανδρουλάκης βρέθηκε λοιπόν στη Θεσσαλονίκη για τις ανάγκες γυρίσματος με θέμα το FlyOver. Στο μόλις 1 λεπτού και 28 δευτερολέπτων βίντεο που δόθηκε στη δημοσιότητα και στο οποίο πλην του κ. Ανδρουλάκη εμφανίζονται ο διευθυντής του γραφείου του στην πόλη και γραμματέας Υποδομών του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Δημήτρης Σαρηγιάννης, ο πολιτικός μηχανικός Μιχάλης Παπαστεργίου και ο γραμματέας της Νομαρχιακής Επιτροπής ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής Α’ Θεσσαλονίκης, Ευρυβιάδης Ελευθεριάδης, ο πρόεδρος του κόμματος μετά από αυτοψία που έκανε ο ίδιος επιτίθεται στην κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. 

«H κυβέρνηση έχει προτεραιότητα να υπηρετεί ισχυρά οικονομικά συμφέροντα και όχι τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών της Θεσσαλονίκης» αναφέρει ο κ. Ανδρουλάκης στη δήλωσή του. Και συνεχίζει: «FlyOver. Ή αλλιώς πως να δυσκολέψεις με μία κίνηση τη ζωή μίας πόλης. Στη Θεσσαλονίκη με τα τόσα προβλήματα στα μέσα μαζικής μεταφοράς, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αποφάσισε να κάνει ένα ακόμα πείραμα». «Αναζητείται μία λογική απάντηση γιατί ενώ προωθήθηκε η μελέτη του εξωτερικού οδικού δακτυλίου, σήμερα η κυβέρνηση αποφάσισε να εφαρμόσει ένα αποσπασματικό μέρος του έργου, το FlyOver, και μάλιστα το πιο ανώριμο σε επίπεδο μελετών. Αυτή η κατάσταση οφείλεται στο ότι η κυβέρνηση έχει μία προτεραιότητα: Να υπηρετεί ισχυρά οικονομικά συμφέροντα και όχι τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών της Θεσσαλονίκης» σημειώνει μεταξύ άλλων ο Νίκος Ανδρουλάκης.

Η μάχη του συγκεκριμένου

Εδώ και μήνες, το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής τόσο δια του προέδρου του, όσο και του Γραμματέα Υποδομών αλλά και άλλων «πράσινων» τοπικών κομματικών και αυτοδιοικητικών στελεχών τοποθετεί στην κορυφή της ατζέντας το έργο του FlyOver, προκρίνοντας τον εξωτερικό οδικό δακτύλιο, που όπως τονίζεται από τη Χαριλάου Τρικούπη θα αποφόρτιζε σημαντικά την κυκλοφοριακή κίνηση».

Προεκλογικά ο κ. Ανδρουλάκης μίλησε για τη μάχη του συγκεκριμένου και αυτό εφαρμόζει στην περίπτωση του FlyOver. Στο ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής εκτιμούν πως πέραν των μεγάλων ζητημάτων που απασχολούν το σύνολο της κοινωνίας θα πρέπει να εστιάσουν σε συγκεκριμένα προβλήματα περιοχών ή κοινωνικών ομάδων και να κάνουν συγκεκριμένες προτάσεις σε μία προσπάθεια και ενόψει ευρωεκλογών να διευρύνουν το ακροατήριο και κατ’ επέκταση τους ψηφοφόρους τους. Στην περίπτωση της Θεσσαλονίκης, το FlyOver έχει βγάλει στα... κάγκελα, πολίτες, επισκέπτες, εκπροσώπους φορέων, επαγγελματίες οι οποίοι καθημερινά ταλαιπωρούνται ακινητοποιημένοι μέσα στα αυτοκίνητά τους στους δρόμους της πόλης. 

Η «ατζέντα Θεσσαλονίκης» που διαμορφώθηκε προεκλογικά από τις Νομαρχιακές Επιτροπές του νομού και αποτελεί το σύνολο των προτάσεων του κόμματος για την ανάπτυξη της πόλης, όχι μόνο δεν ξεχάστηκε από τους εμπνευστές της αλλά ενισχύεται, με το FlyOver να βρίσκεται στην πρώτη θέση αυτής. Είναι χαρακτηριστικό εξάλλου ότι και η παράταξη του ΠΑΣΟΚ στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, «Πράξεις για τη Μακεδονία» με επικεφαλής τον Χρήστο Παπαστεργίου πρόσφατα παραχώρησε συνέντευξη Τύπου θέτοντας μία σειρά ερωτημάτων για την επιλογή υλοποίησης του συγκεκριμένου έργου από την κυβέρνηση, ενώ ξεκίνησε εκστρατεία συλλογής υπογραφών ζητώντας να σταματήσει η κατασκευή του έργου.

«Αναδεικνύουμε το ζήτημα, καθώς η κυβέρνηση αποκρύπτει όλες τις πληροφορίες γύρω από το έργο. Με ποιο λόγο επιλέχθηκε, πως τεκμηριώνεται επιστημονικά η επιλογή αυτή, γιατί αποκρύπτουν τις μελέτες» αναφέρει συνεργάτης του κ. Ανδρουλάκη στην «ΜτΚ». 

Από την πλευρά του, ο Δημήτρης Σαρηγιάννης εστιάζει στο τμήμα του έργου στο ύψος των Μετεώρων του Δήμου Νεάπολης-Συκεών όπου η προμελέτη προβλέπει την κατασκευή τούνελ μέσω του οποίου θα διέρχεται η υφιστάμενη οδός. «Παρέμβαση ιδιαίτερα απαιτητική που εγείρει ερωτηματικά για το πως θα εξασφαλιστεί παράλληλα με την κατασκευή του έργου η υπάρχουσα κυκλοφορία» τονίζει ο κ. Σαρηγιάννης.

Αποδόμηση του «γαλάζιου» αφηγήματος

Κορύφωση αυτής της αντιπολιτευτικής τακτικής του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής θα είναι η πραγματοποίηση ημερίδας με θέμα της υποδομές στη Θεσσαλονίκη και τις προοπτικές ανάπτυξης της πόλης στα τέλη Μαρτίου. 

Στην ημερίδα κεντρικός ομιλητής θα είναι ο πρόεδρος του κόμματος, Νίκος Ανδρουλάκης, ενώ θα συμμετέχουν επιστήμονες και εκπρόσωποι φορέων της πόλης. Το FlyOver, σύμφωνα με πληροφορίες δεν θα είναι το μόνο έργο με το οποίο το ΠΑΣΟΚ θα επιχειρήσει να αποδομήσει το «γαλάζιο» αφήγημα, καθώς έπεται παρέμβαση για το Μετρό, η οποία μάλιστα θα εντάσσεται σε μία σειρά παρεμβάσεων για όλα τα μεγάλα έργα της χώρας.

*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 25.02.2024

Την προηγούμενη Δευτέρα, χωρίς να υπάρξει δημοσιότητα -τουναντίον μάλιστα, σχεδόν incognito-ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης βρέθηκε και πάλι στη Θεσσαλονίκη, της οποίας είναι βουλευτής. 

Η παρουσία του στην πόλη είχε έναν και μοναδικό σκοπό. Να αναδείξει τα προβλήματα που δημιουργούνται στην πόλη από τις εργασίες κατασκευής του FlyOver, έργο με το οποίο διαφωνεί η Χαριλάου Τρικούπη, διεκδικώντας τον σχεδιασμό που περιλαμβανόταν το 2012 στο master plan των μεγάλων έργων υποδομής για τη Θεσσαλονίκη. 

Η δε επίσκεψή του στην πόλη, συνέπεσε χρονικά με εκείνη της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, καθώς παρουσία του αρμόδιου υπουργού Χρήστου Σταϊκούρα αλλά και του υφυπουργού Νίκου Ταχιάου το πρωί έγινε στο Διοικητήριο σύσκεψη των εμπλεκόμενων φορέων με αντικείμενο την λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων των εργασιών.

Ο κ. Ανδρουλάκης βρέθηκε λοιπόν στη Θεσσαλονίκη για τις ανάγκες γυρίσματος με θέμα το FlyOver. Στο μόλις 1 λεπτού και 28 δευτερολέπτων βίντεο που δόθηκε στη δημοσιότητα και στο οποίο πλην του κ. Ανδρουλάκη εμφανίζονται ο διευθυντής του γραφείου του στην πόλη και γραμματέας Υποδομών του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Δημήτρης Σαρηγιάννης, ο πολιτικός μηχανικός Μιχάλης Παπαστεργίου και ο γραμματέας της Νομαρχιακής Επιτροπής ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής Α’ Θεσσαλονίκης, Ευρυβιάδης Ελευθεριάδης, ο πρόεδρος του κόμματος μετά από αυτοψία που έκανε ο ίδιος επιτίθεται στην κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. 

«H κυβέρνηση έχει προτεραιότητα να υπηρετεί ισχυρά οικονομικά συμφέροντα και όχι τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών της Θεσσαλονίκης» αναφέρει ο κ. Ανδρουλάκης στη δήλωσή του. Και συνεχίζει: «FlyOver. Ή αλλιώς πως να δυσκολέψεις με μία κίνηση τη ζωή μίας πόλης. Στη Θεσσαλονίκη με τα τόσα προβλήματα στα μέσα μαζικής μεταφοράς, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αποφάσισε να κάνει ένα ακόμα πείραμα». «Αναζητείται μία λογική απάντηση γιατί ενώ προωθήθηκε η μελέτη του εξωτερικού οδικού δακτυλίου, σήμερα η κυβέρνηση αποφάσισε να εφαρμόσει ένα αποσπασματικό μέρος του έργου, το FlyOver, και μάλιστα το πιο ανώριμο σε επίπεδο μελετών. Αυτή η κατάσταση οφείλεται στο ότι η κυβέρνηση έχει μία προτεραιότητα: Να υπηρετεί ισχυρά οικονομικά συμφέροντα και όχι τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών της Θεσσαλονίκης» σημειώνει μεταξύ άλλων ο Νίκος Ανδρουλάκης.

Η μάχη του συγκεκριμένου

Εδώ και μήνες, το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής τόσο δια του προέδρου του, όσο και του Γραμματέα Υποδομών αλλά και άλλων «πράσινων» τοπικών κομματικών και αυτοδιοικητικών στελεχών τοποθετεί στην κορυφή της ατζέντας το έργο του FlyOver, προκρίνοντας τον εξωτερικό οδικό δακτύλιο, που όπως τονίζεται από τη Χαριλάου Τρικούπη θα αποφόρτιζε σημαντικά την κυκλοφοριακή κίνηση».

Προεκλογικά ο κ. Ανδρουλάκης μίλησε για τη μάχη του συγκεκριμένου και αυτό εφαρμόζει στην περίπτωση του FlyOver. Στο ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής εκτιμούν πως πέραν των μεγάλων ζητημάτων που απασχολούν το σύνολο της κοινωνίας θα πρέπει να εστιάσουν σε συγκεκριμένα προβλήματα περιοχών ή κοινωνικών ομάδων και να κάνουν συγκεκριμένες προτάσεις σε μία προσπάθεια και ενόψει ευρωεκλογών να διευρύνουν το ακροατήριο και κατ’ επέκταση τους ψηφοφόρους τους. Στην περίπτωση της Θεσσαλονίκης, το FlyOver έχει βγάλει στα... κάγκελα, πολίτες, επισκέπτες, εκπροσώπους φορέων, επαγγελματίες οι οποίοι καθημερινά ταλαιπωρούνται ακινητοποιημένοι μέσα στα αυτοκίνητά τους στους δρόμους της πόλης. 

Η «ατζέντα Θεσσαλονίκης» που διαμορφώθηκε προεκλογικά από τις Νομαρχιακές Επιτροπές του νομού και αποτελεί το σύνολο των προτάσεων του κόμματος για την ανάπτυξη της πόλης, όχι μόνο δεν ξεχάστηκε από τους εμπνευστές της αλλά ενισχύεται, με το FlyOver να βρίσκεται στην πρώτη θέση αυτής. Είναι χαρακτηριστικό εξάλλου ότι και η παράταξη του ΠΑΣΟΚ στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, «Πράξεις για τη Μακεδονία» με επικεφαλής τον Χρήστο Παπαστεργίου πρόσφατα παραχώρησε συνέντευξη Τύπου θέτοντας μία σειρά ερωτημάτων για την επιλογή υλοποίησης του συγκεκριμένου έργου από την κυβέρνηση, ενώ ξεκίνησε εκστρατεία συλλογής υπογραφών ζητώντας να σταματήσει η κατασκευή του έργου.

«Αναδεικνύουμε το ζήτημα, καθώς η κυβέρνηση αποκρύπτει όλες τις πληροφορίες γύρω από το έργο. Με ποιο λόγο επιλέχθηκε, πως τεκμηριώνεται επιστημονικά η επιλογή αυτή, γιατί αποκρύπτουν τις μελέτες» αναφέρει συνεργάτης του κ. Ανδρουλάκη στην «ΜτΚ». 

Από την πλευρά του, ο Δημήτρης Σαρηγιάννης εστιάζει στο τμήμα του έργου στο ύψος των Μετεώρων του Δήμου Νεάπολης-Συκεών όπου η προμελέτη προβλέπει την κατασκευή τούνελ μέσω του οποίου θα διέρχεται η υφιστάμενη οδός. «Παρέμβαση ιδιαίτερα απαιτητική που εγείρει ερωτηματικά για το πως θα εξασφαλιστεί παράλληλα με την κατασκευή του έργου η υπάρχουσα κυκλοφορία» τονίζει ο κ. Σαρηγιάννης.

Αποδόμηση του «γαλάζιου» αφηγήματος

Κορύφωση αυτής της αντιπολιτευτικής τακτικής του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής θα είναι η πραγματοποίηση ημερίδας με θέμα της υποδομές στη Θεσσαλονίκη και τις προοπτικές ανάπτυξης της πόλης στα τέλη Μαρτίου. 

Στην ημερίδα κεντρικός ομιλητής θα είναι ο πρόεδρος του κόμματος, Νίκος Ανδρουλάκης, ενώ θα συμμετέχουν επιστήμονες και εκπρόσωποι φορέων της πόλης. Το FlyOver, σύμφωνα με πληροφορίες δεν θα είναι το μόνο έργο με το οποίο το ΠΑΣΟΚ θα επιχειρήσει να αποδομήσει το «γαλάζιο» αφήγημα, καθώς έπεται παρέμβαση για το Μετρό, η οποία μάλιστα θα εντάσσεται σε μία σειρά παρεμβάσεων για όλα τα μεγάλα έργα της χώρας.

*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 25.02.2024

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία