ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

Η Χαλκιδική καλεί Φινλανδία - Συμμετοχή στη διεθνή τουριστική έκθεση ΜΑΤΚΑ

Η Ελλάδα είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός των Φινλανδών- Δράσεις του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής

 24/01/2024 21:16

Η Χαλκιδική καλεί Φινλανδία - Συμμετοχή στη διεθνή τουριστική έκθεση ΜΑΤΚΑ

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής υλοποιώντας το στρατηγικό του σχεδιασμό για  προβολή της Χαλκιδικής στη Σκανδιναβική αγορά, συμμετείχε και φέτος στη διεθνή τουριστική έκθεση MATKA στο Ελσίνκι της Φινλανδίας από τις 18-21 Ιανουαρίου 2024.

Η Ελλάδα παραμένει ο πιο δημοφιλής προορισμός των Φινλανδών. Η εκτίμηση αυτή επιβεβαιώθηκε  και στη φετινή MATKA TRAVEL FAIR 2024, στην οποία συμμετείχε με δικό του booth ο Τ.Ο.Χ, στο περίπτερο προβολής του ΕΟΤ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του συνδέσμου Τ.O’s Φινλανδίας (Smal.fi) της 11ης Ιανουαρίου 2024, η Ελλάδα ενίσχυσε την θέση της το 2023 ως ο πιο δημοφιλής προορισμός των Φινλανδών, καταγράφοντας  αύξηση +24,2% έναντι του 2022.

Οι Φινλανδοί εκτός από τα παραδοσιακά πακέτα διακοπών, τα τελευταία χρόνια προτιμούν τα tailor-made πακέτα τα οποία είναι προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις τους. Το σημαντικότερο κριτήριο για να ταξιδέψουν είναι η απευθείας αεροπορική σύνδεση με τον τόπο διακοπών. Η απευθείας αεροπορική σύνδεση του Ελσίνκι με το αεροδρόμιο Μακεδονία από τον Απρίλιο του 2024, με την Ryanair, έδωσε νέα προοπτική για τη Χαλκιδική και την Κεντρική Μακεδονία. 

Στην Έκθεση διαπιστώθηκε ότι οι επισκέπτες γνώριζαν την απευθείας αεροπορική σύνδεση Ελσίνκι- Θεσσαλονίκης.  Οι δραστηριότητες στη φύση και στη θάλασσα ήταν  αυτές που έδειξαν να μονοπωλούν το ενδιαφέρον τους σε συνδυασμό με τη γαστρονομία, η οποία βρίσκεται πολύ ψηλά στις προτιμήσεις των Φινλανδών τουριστών.

Στις 17 Ιανουαρίου 2024 ο Διευθυντής του Τ.Ο.Χ, Γιώργος Μπρουτζάς συμμετείχε στο workshop που διοργάνωσε η έκθεση στις εγκαταστάσεις της, ενώ την πρώτη μέρα της έκθεσης που απευθύνονταν  μόνο σε επαγγελματίες, πραγματοποίησε συναντήσεις B2B με εκπροσώπους Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Τουριστικών Πρακτορείων.

Στην φετινή ΜΑΤΚΑ συμμετείχαν περισσότεροι από 950 εκθέτες και οι επισκέπτες ξεπέρασαν τις 50.000.

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής με σωστό προγραμματισμό και επιμονή ευελπιστεί να κερδίσει για τη Χαλκιδική ένα μεγάλο μερίδιο της Σκανδιναβικής αγοράς. 

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής υλοποιώντας το στρατηγικό του σχεδιασμό για  προβολή της Χαλκιδικής στη Σκανδιναβική αγορά, συμμετείχε και φέτος στη διεθνή τουριστική έκθεση MATKA στο Ελσίνκι της Φινλανδίας από τις 18-21 Ιανουαρίου 2024.

Η Ελλάδα παραμένει ο πιο δημοφιλής προορισμός των Φινλανδών. Η εκτίμηση αυτή επιβεβαιώθηκε  και στη φετινή MATKA TRAVEL FAIR 2024, στην οποία συμμετείχε με δικό του booth ο Τ.Ο.Χ, στο περίπτερο προβολής του ΕΟΤ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του συνδέσμου Τ.O’s Φινλανδίας (Smal.fi) της 11ης Ιανουαρίου 2024, η Ελλάδα ενίσχυσε την θέση της το 2023 ως ο πιο δημοφιλής προορισμός των Φινλανδών, καταγράφοντας  αύξηση +24,2% έναντι του 2022.

Οι Φινλανδοί εκτός από τα παραδοσιακά πακέτα διακοπών, τα τελευταία χρόνια προτιμούν τα tailor-made πακέτα τα οποία είναι προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις τους. Το σημαντικότερο κριτήριο για να ταξιδέψουν είναι η απευθείας αεροπορική σύνδεση με τον τόπο διακοπών. Η απευθείας αεροπορική σύνδεση του Ελσίνκι με το αεροδρόμιο Μακεδονία από τον Απρίλιο του 2024, με την Ryanair, έδωσε νέα προοπτική για τη Χαλκιδική και την Κεντρική Μακεδονία. 

Στην Έκθεση διαπιστώθηκε ότι οι επισκέπτες γνώριζαν την απευθείας αεροπορική σύνδεση Ελσίνκι- Θεσσαλονίκης.  Οι δραστηριότητες στη φύση και στη θάλασσα ήταν  αυτές που έδειξαν να μονοπωλούν το ενδιαφέρον τους σε συνδυασμό με τη γαστρονομία, η οποία βρίσκεται πολύ ψηλά στις προτιμήσεις των Φινλανδών τουριστών.

Στις 17 Ιανουαρίου 2024 ο Διευθυντής του Τ.Ο.Χ, Γιώργος Μπρουτζάς συμμετείχε στο workshop που διοργάνωσε η έκθεση στις εγκαταστάσεις της, ενώ την πρώτη μέρα της έκθεσης που απευθύνονταν  μόνο σε επαγγελματίες, πραγματοποίησε συναντήσεις B2B με εκπροσώπους Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Τουριστικών Πρακτορείων.

Στην φετινή ΜΑΤΚΑ συμμετείχαν περισσότεροι από 950 εκθέτες και οι επισκέπτες ξεπέρασαν τις 50.000.

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής με σωστό προγραμματισμό και επιμονή ευελπιστεί να κερδίσει για τη Χαλκιδική ένα μεγάλο μερίδιο της Σκανδιναβικής αγοράς. 

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία