ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης συγχαίρει την ΕΛΑΣ για την αντιμετώπιση των περιστατικών με απειλητικά e-mail

"Για την ετοιμότητα που επέδειξε στους ελέγχους για ύπαρξη εκρηκτικών μηχανισμών στα ξενοδοχεία της πόλης, μετά από απειλητικά e-mail"

 24/08/2021 15:51

Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης συγχαίρει την ΕΛΑΣ για την αντιμετώπιση των περιστατικών με απειλητικά e-mail
INTIME NEWS

Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ), με ανακοίνωσή της, συγχαίρει την Ελληνική Αστυνομία για την ετοιμότητα που επέδειξε στους ελέγχους για ύπαρξη εκρηκτικών μηχανισμών στα ξενοδοχεία της πόλης, μετά από απειλητικά e-mail.

«Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης συγχαίρει θερμά τον γενικό αστυνομικό διευθυντή Θεσσαλονίκης, κ.Λάζαρο Μαυρόπουλο, για την ετοιμότητα, τον σχεδιασμό και την άψογη οργάνωση του χθεσινού ελέγχου ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης για εκρηκτικούς μηχανισμούς, ο οποίος προέκυψε μετά από ύποπτα και απειλητικά ηλεκτρονικά μηνύματα που εστάλησαν χθες το απόγευμα μαζικά σε ξενοδοχεία της περιοχής» αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.

Συμπληρώνεται δε, από την ΕΞΘ, πως «εύσημα θα πρέπει να αποδώσουμε και στην αστυνομική δύναμη που εκτέλεσε ταχύτατα το σχέδιο με σεβασμό στους επιχειρηματίες και στους πελάτες τους, προκαλώντας την ελάχιστη δυνατή ταλαιπωρία».

Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ), με ανακοίνωσή της, συγχαίρει την Ελληνική Αστυνομία για την ετοιμότητα που επέδειξε στους ελέγχους για ύπαρξη εκρηκτικών μηχανισμών στα ξενοδοχεία της πόλης, μετά από απειλητικά e-mail.

«Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης συγχαίρει θερμά τον γενικό αστυνομικό διευθυντή Θεσσαλονίκης, κ.Λάζαρο Μαυρόπουλο, για την ετοιμότητα, τον σχεδιασμό και την άψογη οργάνωση του χθεσινού ελέγχου ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης για εκρηκτικούς μηχανισμούς, ο οποίος προέκυψε μετά από ύποπτα και απειλητικά ηλεκτρονικά μηνύματα που εστάλησαν χθες το απόγευμα μαζικά σε ξενοδοχεία της περιοχής» αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.

Συμπληρώνεται δε, από την ΕΞΘ, πως «εύσημα θα πρέπει να αποδώσουμε και στην αστυνομική δύναμη που εκτέλεσε ταχύτατα το σχέδιο με σεβασμό στους επιχειρηματίες και στους πελάτες τους, προκαλώντας την ελάχιστη δυνατή ταλαιπωρία».

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία