Η Hyundai είναι η πιο αγαπημένη μάρκα αυτοκινήτου για το ελληνικό κοινό
26/04/2022 11:30
26/04/2022 11:30
Η έναρξη του 2022 βρίσκει την Hyundai να κατακτά την καρδιά του ελληνικού κοινού, το οποίο εκδηλώνει τα περισσότερα θετικά συναισθήματα για τη Hyundai στο διαδίκτυο, σύμφωνα με δύο ανεξάρτητες έρευνες.
Η πρώτη έρευνα προέρχεται από τον ασφαλιστικό συμβουλευτικό οργανισμό Compare the Market, που ανέλυσε στις χώρες της Ευρώπης, της Βόρειας Αμερικής και της Αυστραλίας τις αναδημοσιεύσεις στα social media οι οποίες σχετίζονται με θετικές ή αρνητικές απόψεις για μάρκες αυτοκινήτου. Στην έρευνα αυτή αναδείχθηκε η Hyundai ως η μάρκα για την οποία οι Έλληνες μιλούν με τα πιο θετικά σχόλια.
Η δεύτερη έρευνα διεξήχθη από
την εταιρεία ερευνών News Relate που εξειδικεύεται σε αναλύσεις
συναισθημάτων στο ελληνικό διαδίκτυο. Στην έρευνα αυτή, η Hyundai
κατατάσσεται επίσης ως η πιο αγαπημένη μάρκα, ανάμεσα στις 10
δημοφιλέστερες mainstream μάρκες, καθώς συγκεντρώνει τα πολυπληθέστερα
θετικά γραφόμενα στο ελληνικό διαδίκτυο, τόσο σε απόλυτους αριθμούς όσο
και αναλογικά με το σύνολο των δημοσιεύσεων που αφορούν στη κάθε μάρκα. Η
ίδια κορυφαία κατάταξη της Hyundai συνεχίζεται και στις μετρήσεις
συνολικής θετικής απήχησης και αντιδράσεων χρηστών σε αναρτήσεις και
δημοσιεύματα.
ΑΠΕ -ΜΠΕ
27/03/2023 19:20
Η έναρξη του 2022 βρίσκει την Hyundai να κατακτά την καρδιά του ελληνικού κοινού, το οποίο εκδηλώνει τα περισσότερα θετικά συναισθήματα για τη Hyundai στο διαδίκτυο, σύμφωνα με δύο ανεξάρτητες έρευνες.
Η πρώτη έρευνα προέρχεται από τον ασφαλιστικό συμβουλευτικό οργανισμό Compare the Market, που ανέλυσε στις χώρες της Ευρώπης, της Βόρειας Αμερικής και της Αυστραλίας τις αναδημοσιεύσεις στα social media οι οποίες σχετίζονται με θετικές ή αρνητικές απόψεις για μάρκες αυτοκινήτου. Στην έρευνα αυτή αναδείχθηκε η Hyundai ως η μάρκα για την οποία οι Έλληνες μιλούν με τα πιο θετικά σχόλια.
Η δεύτερη έρευνα διεξήχθη από
την εταιρεία ερευνών News Relate που εξειδικεύεται σε αναλύσεις
συναισθημάτων στο ελληνικό διαδίκτυο. Στην έρευνα αυτή, η Hyundai
κατατάσσεται επίσης ως η πιο αγαπημένη μάρκα, ανάμεσα στις 10
δημοφιλέστερες mainstream μάρκες, καθώς συγκεντρώνει τα πολυπληθέστερα
θετικά γραφόμενα στο ελληνικό διαδίκτυο, τόσο σε απόλυτους αριθμούς όσο
και αναλογικά με το σύνολο των δημοσιεύσεων που αφορούν στη κάθε μάρκα. Η
ίδια κορυφαία κατάταξη της Hyundai συνεχίζεται και στις μετρήσεις
συνολικής θετικής απήχησης και αντιδράσεων χρηστών σε αναρτήσεις και
δημοσιεύματα.
ΑΠΕ -ΜΠΕ
ΣΧΟΛΙΑ