ΔΙΕΘΝΗ

Η Κίνα περιορίζει το online gaming: Τρεις ώρες την εβδομάδα θα μπορούν να παίζουν τα παιδιά

Οι ανήλικοι θα δικαιούνται μόλις μία ώρα online video games, 20:00-21:00, τις Παρασκευές, τα σαββατοκύριακα και κατά τις εθνικές γιορτές και αργίες - "Χτύπημα" για τις εταιρείες διαδικτυακών παιχνιδιών

 31/08/2021 12:53

Η Κίνα περιορίζει το online gaming: Τρεις ώρες την εβδομάδα θα μπορούν να παίζουν τα παιδιά
Φωτογραφία αρχείου

Bιντεοπαιχνίδια μία ώρα τις Παρασκευές, τα Σάββατα και τις Κυριακές θα έχουν το δικαίωμα να παίζουν τα παιδιά διαδικτυακά στην Κίνα, υπό τους νέους περιορισμούς που αναμένεται να χτυπήσουν τους παρόχους παιχνιδιών όπως το NetEase και Tencent.

Σύμφωνα με τους Financial Times, οι κανόνες που δημοσιεύθηκαν σε κρατικά μέσα ενημέρωσης τη Δευτέρα, ήρθαν εν μέσω μιας μεγάλης ρυθμιστικής αναπροσαρμογής της τεχνολογικής βιομηχανίας της χώρας, η οποία έχει εξαφανίσει δεκάδες δισεκατομμύρια από την κεφαλαιοποίηση των μεγαλύτερων παικτών της.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς, οι εταιρείες διαδικτυακών παιχνιδιών μπορούν να επιτρέπουν στα παιδιά να παίζουν μόνο μεταξύ 8μμ και 9μμ τις Παρασκευές, τα Σάββατα, τις Κυριακές και τις αργίες. Οι εταιρείες θα πρέπει να εφαρμόσουν τους κανόνες χρησιμοποιώντας συστήματα εγγραφής πραγματικών ονομάτων και απαιτήσεις login.

Τα κινεζικά κρατικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι η κίνηση σχεδιάστηκε για να προστατεύσει την ψυχική και σωματική υγεία των ανηλίκων -κάτω των 18 ετών- και να αποτρέψει την κατάχρηση στο διαδικτυακό παιχνίδι.

Οι μετοχές των κορυφαίων κινεζικών παραγωγών παιχνιδιών υποχωρούν στο Χονγκ Κονγκ την Τρίτη, με την Tencent και την NetEase να χάνουν 3,5 και 3,7 %, αντίστοιχα.

Έναν μήνα πριν την εισαγωγή του νέου μέτρου, μια κρατική εφημερίδα της Κίνας είχε αποκαλέσει τα βιντεοπαιχνίδια «πνευματικό όπιο», τονίζοντας ότι τα παιχνίδια αυτά ευθύνονται για πολλά αναπτυξιακά προβλήματα και επικίνδυνους εθισμούς που απειλούν τα παιδιά. Με την κυκλοφορία του συγκεκριμένου άρθρου, πολλές εταιρείες- γίγαντες της βιομηχανίας του gaming στην Κίνα είδαν τις μετοχές τους να πέφτουν κατακόρυφα.

Μια από αυτές, η Tencent, είχε ανακοινώσει τον Ιούλιο πως θα επιστράτευε τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου, ώστε να αποτρέπει τα παιδιά από το να παίζουν μεταξύ των ωρών 22:00 και 08:00. Η εταιρεία αποφάσισε να υιοθετήσει το συγκεκριμένο μέτρο, καθώς πολλοί έφηβοι χρησιμοποιούσαν τις ταυτότητες των γονιών τους, ώστε να μπορούν να παίζουν στο διαδίκτυο πέραν των επιτρεπόμενων από την νομοθεσία ωρών.



Bιντεοπαιχνίδια μία ώρα τις Παρασκευές, τα Σάββατα και τις Κυριακές θα έχουν το δικαίωμα να παίζουν τα παιδιά διαδικτυακά στην Κίνα, υπό τους νέους περιορισμούς που αναμένεται να χτυπήσουν τους παρόχους παιχνιδιών όπως το NetEase και Tencent.

Σύμφωνα με τους Financial Times, οι κανόνες που δημοσιεύθηκαν σε κρατικά μέσα ενημέρωσης τη Δευτέρα, ήρθαν εν μέσω μιας μεγάλης ρυθμιστικής αναπροσαρμογής της τεχνολογικής βιομηχανίας της χώρας, η οποία έχει εξαφανίσει δεκάδες δισεκατομμύρια από την κεφαλαιοποίηση των μεγαλύτερων παικτών της.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς, οι εταιρείες διαδικτυακών παιχνιδιών μπορούν να επιτρέπουν στα παιδιά να παίζουν μόνο μεταξύ 8μμ και 9μμ τις Παρασκευές, τα Σάββατα, τις Κυριακές και τις αργίες. Οι εταιρείες θα πρέπει να εφαρμόσουν τους κανόνες χρησιμοποιώντας συστήματα εγγραφής πραγματικών ονομάτων και απαιτήσεις login.

Τα κινεζικά κρατικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι η κίνηση σχεδιάστηκε για να προστατεύσει την ψυχική και σωματική υγεία των ανηλίκων -κάτω των 18 ετών- και να αποτρέψει την κατάχρηση στο διαδικτυακό παιχνίδι.

Οι μετοχές των κορυφαίων κινεζικών παραγωγών παιχνιδιών υποχωρούν στο Χονγκ Κονγκ την Τρίτη, με την Tencent και την NetEase να χάνουν 3,5 και 3,7 %, αντίστοιχα.

Έναν μήνα πριν την εισαγωγή του νέου μέτρου, μια κρατική εφημερίδα της Κίνας είχε αποκαλέσει τα βιντεοπαιχνίδια «πνευματικό όπιο», τονίζοντας ότι τα παιχνίδια αυτά ευθύνονται για πολλά αναπτυξιακά προβλήματα και επικίνδυνους εθισμούς που απειλούν τα παιδιά. Με την κυκλοφορία του συγκεκριμένου άρθρου, πολλές εταιρείες- γίγαντες της βιομηχανίας του gaming στην Κίνα είδαν τις μετοχές τους να πέφτουν κατακόρυφα.

Μια από αυτές, η Tencent, είχε ανακοινώσει τον Ιούλιο πως θα επιστράτευε τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου, ώστε να αποτρέπει τα παιδιά από το να παίζουν μεταξύ των ωρών 22:00 και 08:00. Η εταιρεία αποφάσισε να υιοθετήσει το συγκεκριμένο μέτρο, καθώς πολλοί έφηβοι χρησιμοποιούσαν τις ταυτότητες των γονιών τους, ώστε να μπορούν να παίζουν στο διαδίκτυο πέραν των επιτρεπόμενων από την νομοθεσία ωρών.



ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία