ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

Η ΚΡΙ-ΚΡΙ πέρασε τον Ατλαντικό και συνεχίζει αναπτυξιακά με στόχο τα 240 εκατ. τζίρο

Λανσάρει το Greek Frozen Yogurt στο Τέξας- Σημαντική αύξηση των πωλήσεων στο παγωτό

 20/06/2024 07:00

Η ΚΡΙ-ΚΡΙ  πέρασε τον Ατλαντικό και συνεχίζει αναπτυξιακά με στόχο τα 240 εκατ. τζίρο

Άννη Καρολίδου

Το 2024 είναι η χρονιά που η Σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία «ΚΡΙ -ΚΡΙ Α.Ε.» θα περάσει τον Ατλαντικό, έχοντας ήδη συμφωνήσει για την τοποθέτηση της πολύ επιτυχημένης της σειράς Greek Frozen Yogurt, σε λιανεμπορικές αλυσίδες του Τέξας. Μετά από ένα εντυπωσιακό 2023, τόσο σε επίπεδο πωλήσεων, όσο και κερδών, η φετινή χρονιά «τρέχει» με ρυθμούς ανάπτυξης 16% και όλα δείχνουν πως το 2024, η μεγάλη εξαγωγική βιομηχανία των Σερρών, θα πιάσει τα 240 εκατ. ευρώ σε τζίρο.

Τα ανωτέρω δήλωσε στο makthes.gr o αναπλ. διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας, Γιώργος Τσινάβος, αναφερόμενος στην επιτυχία που σημείωσε η συμμετοχή της ΚΡΙ-ΚΡΙ στη IDDBA 2024, στη μεγάλη διεθνή έκθεση dairy deli & bakery που πραγματοποιήθηκε στο Χιούστον αρχές Ιουνίου, στη διάρκεια της οποίας σφραγίσθηκε η είσοδος της ΚΡΙ- ΚΡΙ, στην αμερικανική αγορά.

Για την ΚΡΙ-ΚΡΙ, που διαχρονικά επενδύει στα υψηλής ποιότητας ελληνικά γιαούρτια και παγωτά, με έμφαση στην καινοτομία, η ανάπτυξη στη διεθνή αγορά αποτελεί από πολλά χρόνια πριν, στρατηγική επιλογή. Άλλωστε, όπως επισήμανε ο κ. Τσινάβος, το 50% και πλέον του κύκλου εργασιών της Εταιρείας, αντιπροσωπεύει εξαγωγές σε 42 χώρες, ενώ ειδικά στο ευρωπαϊκού τύπου γιαούρτι, οι εξαγωγές, σε αξία, ξεπερνούν τις πωλήσεις στην εσωτερική αγορά.

Δυνατή σε Ιταλία, Βρετανία και Βόρεια Ευρώπη

«Το μεγαλύτερο μέρος της εξαγωγικής μας δραστηριότητας κατευθύνεται στην Ευρώπη, με ισχυρά εξαγώγιμα προϊόντα το ευρωπαϊκού τύπου ελληνικό γιαούρτι και το Greek Frozen Yogurt. Βασικές μας αγορές είναι η Ιταλική και η Βρετανική ενώ σημαντικές εξαγωγές πραγματοποιούμε σε Σουηδία, Αυστρία και Βέλγιο. Μάλιστα, πέρυσι, λανσάραμε με επιτυχία το υψηλής πρωτεϊνης γιαούρτι, στη γαλλική αγορά. Επόμενο βήμα για την ΚΡΙ-ΚΡΙ ήταν οι Ηνωμένες Πολιτείες. Κάνουμε αρχή από το Τέξας, και εκτιμούμε ότι η δυναμική των πωλήσεών μας στην αμερικανική αγορά, θα αρχίσει να ξεδιπλώνεται καλύτερα από την επόμενη χρονιά», επισήμανε ο κ. Τσινάβος.

Τα πρώτα φορτία με προϊόντα της ΚΡΙ-ΚΡΙ θα τοποθετηθούν σε λιανεμπορικές αλυσίδες προς το τέλος Ιουλίου, με την ελληνική βιομηχανία να εξάγει αποκλειστικά Greek Frozen Yogurt, το οποίο, σαν προϊόν, έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από ότι το γιαούρτι.

Η τρέχουσα χρήση εξελίσσεται πολύ θετικά, με ρυθμούς ανάπτυξης της τάξης του 16%, που οφείλονται κυρίως στην αύξηση των εξαγωγών αλλά και στην αύξηση των πωλήσεων στην ελληνική αγορά. Μάλιστα ο κ. Τσινάβος επισήμανε ότι η ανάπτυξη που επιτυγχάνεται, οφείλεται κυρίως στην αύξηση των πωλήσεων σε όγκο.

Να σημειωθεί ότι στη χώρα μας, η ΚΡΙ-ΚΡΙ είναι η Νο 1 παραγωγός ευρωπαϊκού τύπου γιαουρτιού ( branded και ιδιωτικής ετικέτας) και δεύτερη, σε μερίδιο, στην αγορά παγωτού.

Αύξηση στις πωλήσεις παγωτού κατά 18,5%

Σε ό,τι αφορά στον κλάδο παγωτού, οι πωλήσεις κατά το 2024 εμφανίζουν αύξηση της τάξης του 18,5% στα branded προϊόντα, λόγω και των υψηλών θερμοκρασιών το Μάϊο και τον Ιούνιο, ενώ βοηθάει και το γεγονός ότι η τουριστική κίνηση είναι αυξημένη στα νησιά και τις παραθεριστικές περιοχές. Όλα δείχνουν, ότι η φετινή σεζόν θα είναι πολύ καλή για τον κλάδου του παγωτού.

Σε υλοποίηση επενδύσεις 21 εκατ. ευρώ

Η ΚΡΙ- ΚΡΙ, συνεχίζει επενδυτικά και το 2024, με το μεγαλύτερο μέρος των επενδύσεων, που ενδέχεται να ξεπεράσουν τα 21 εκατ. ευρώ, να αφορά αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας, τόσο στο εργοστάσιο γιαουρτιού, όσο και στο εργοστάσιο παγωτού. Ως τώρα, έχουν υλοποιηθεί επενδύσεις στο τμήμα παραλαβής γάλακτος, ενώ κατασκευάστηκε μία νέα αποθήκη για το συγκρότημα του γιαουρτιού. Οι επενδύσεις στο συγκρότημα του παγωτού, θα προχωρήσουν μετά την θερινή περίοδο όταν και θα εγκατασταθούν νέοι, πρόσθετοι εξοπλισμοί.

Όπως είπε ο κ. Τσινάβος, η Εταιρεία προσπαθεί να ανταποκριθεί στον απαιτητικό συνδυασμό της υλοποίησης σημαντικών επενδύσεων σε περίοδο αύξησης της παραγωγής και ανόδου της δραστηριότητας της βιομηχανίας.

Το 2024 είναι η χρονιά που η Σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία «ΚΡΙ -ΚΡΙ Α.Ε.» θα περάσει τον Ατλαντικό, έχοντας ήδη συμφωνήσει για την τοποθέτηση της πολύ επιτυχημένης της σειράς Greek Frozen Yogurt, σε λιανεμπορικές αλυσίδες του Τέξας. Μετά από ένα εντυπωσιακό 2023, τόσο σε επίπεδο πωλήσεων, όσο και κερδών, η φετινή χρονιά «τρέχει» με ρυθμούς ανάπτυξης 16% και όλα δείχνουν πως το 2024, η μεγάλη εξαγωγική βιομηχανία των Σερρών, θα πιάσει τα 240 εκατ. ευρώ σε τζίρο.

Τα ανωτέρω δήλωσε στο makthes.gr o αναπλ. διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας, Γιώργος Τσινάβος, αναφερόμενος στην επιτυχία που σημείωσε η συμμετοχή της ΚΡΙ-ΚΡΙ στη IDDBA 2024, στη μεγάλη διεθνή έκθεση dairy deli & bakery που πραγματοποιήθηκε στο Χιούστον αρχές Ιουνίου, στη διάρκεια της οποίας σφραγίσθηκε η είσοδος της ΚΡΙ- ΚΡΙ, στην αμερικανική αγορά.

Για την ΚΡΙ-ΚΡΙ, που διαχρονικά επενδύει στα υψηλής ποιότητας ελληνικά γιαούρτια και παγωτά, με έμφαση στην καινοτομία, η ανάπτυξη στη διεθνή αγορά αποτελεί από πολλά χρόνια πριν, στρατηγική επιλογή. Άλλωστε, όπως επισήμανε ο κ. Τσινάβος, το 50% και πλέον του κύκλου εργασιών της Εταιρείας, αντιπροσωπεύει εξαγωγές σε 42 χώρες, ενώ ειδικά στο ευρωπαϊκού τύπου γιαούρτι, οι εξαγωγές, σε αξία, ξεπερνούν τις πωλήσεις στην εσωτερική αγορά.

Δυνατή σε Ιταλία, Βρετανία και Βόρεια Ευρώπη

«Το μεγαλύτερο μέρος της εξαγωγικής μας δραστηριότητας κατευθύνεται στην Ευρώπη, με ισχυρά εξαγώγιμα προϊόντα το ευρωπαϊκού τύπου ελληνικό γιαούρτι και το Greek Frozen Yogurt. Βασικές μας αγορές είναι η Ιταλική και η Βρετανική ενώ σημαντικές εξαγωγές πραγματοποιούμε σε Σουηδία, Αυστρία και Βέλγιο. Μάλιστα, πέρυσι, λανσάραμε με επιτυχία το υψηλής πρωτεϊνης γιαούρτι, στη γαλλική αγορά. Επόμενο βήμα για την ΚΡΙ-ΚΡΙ ήταν οι Ηνωμένες Πολιτείες. Κάνουμε αρχή από το Τέξας, και εκτιμούμε ότι η δυναμική των πωλήσεών μας στην αμερικανική αγορά, θα αρχίσει να ξεδιπλώνεται καλύτερα από την επόμενη χρονιά», επισήμανε ο κ. Τσινάβος.

Τα πρώτα φορτία με προϊόντα της ΚΡΙ-ΚΡΙ θα τοποθετηθούν σε λιανεμπορικές αλυσίδες προς το τέλος Ιουλίου, με την ελληνική βιομηχανία να εξάγει αποκλειστικά Greek Frozen Yogurt, το οποίο, σαν προϊόν, έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από ότι το γιαούρτι.

Η τρέχουσα χρήση εξελίσσεται πολύ θετικά, με ρυθμούς ανάπτυξης της τάξης του 16%, που οφείλονται κυρίως στην αύξηση των εξαγωγών αλλά και στην αύξηση των πωλήσεων στην ελληνική αγορά. Μάλιστα ο κ. Τσινάβος επισήμανε ότι η ανάπτυξη που επιτυγχάνεται, οφείλεται κυρίως στην αύξηση των πωλήσεων σε όγκο.

Να σημειωθεί ότι στη χώρα μας, η ΚΡΙ-ΚΡΙ είναι η Νο 1 παραγωγός ευρωπαϊκού τύπου γιαουρτιού ( branded και ιδιωτικής ετικέτας) και δεύτερη, σε μερίδιο, στην αγορά παγωτού.

Αύξηση στις πωλήσεις παγωτού κατά 18,5%

Σε ό,τι αφορά στον κλάδο παγωτού, οι πωλήσεις κατά το 2024 εμφανίζουν αύξηση της τάξης του 18,5% στα branded προϊόντα, λόγω και των υψηλών θερμοκρασιών το Μάϊο και τον Ιούνιο, ενώ βοηθάει και το γεγονός ότι η τουριστική κίνηση είναι αυξημένη στα νησιά και τις παραθεριστικές περιοχές. Όλα δείχνουν, ότι η φετινή σεζόν θα είναι πολύ καλή για τον κλάδου του παγωτού.

Σε υλοποίηση επενδύσεις 21 εκατ. ευρώ

Η ΚΡΙ- ΚΡΙ, συνεχίζει επενδυτικά και το 2024, με το μεγαλύτερο μέρος των επενδύσεων, που ενδέχεται να ξεπεράσουν τα 21 εκατ. ευρώ, να αφορά αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας, τόσο στο εργοστάσιο γιαουρτιού, όσο και στο εργοστάσιο παγωτού. Ως τώρα, έχουν υλοποιηθεί επενδύσεις στο τμήμα παραλαβής γάλακτος, ενώ κατασκευάστηκε μία νέα αποθήκη για το συγκρότημα του γιαουρτιού. Οι επενδύσεις στο συγκρότημα του παγωτού, θα προχωρήσουν μετά την θερινή περίοδο όταν και θα εγκατασταθούν νέοι, πρόσθετοι εξοπλισμοί.

Όπως είπε ο κ. Τσινάβος, η Εταιρεία προσπαθεί να ανταποκριθεί στον απαιτητικό συνδυασμό της υλοποίησης σημαντικών επενδύσεων σε περίοδο αύξησης της παραγωγής και ανόδου της δραστηριότητας της βιομηχανίας.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία