Η κυβέρνηση εξετάζει την προβολή της Ελλάδας μέσω Netflix
21/07/2023 12:09
21/07/2023 12:09
Έντονη κινητικότητα καταγράφεται ήδη στο μέτωπο της τουριστικής προβολής της Ελλάδας στην παγκόσμια τουριστική αγορά.
Σήμερα μάλιστα, η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη μαζί με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη συνάντησε τον director του Netflix Alex Long και την ομάδα του, για θέματα που αφορούν πιθανές μελλοντικές συνεργασίες μέσω της πλατφόρμας, για την προβολή της Ελλάδας σε παγκόσμιο επίπεδο.
Υπενθυμίζεται ότι στον πρόσφατο απολογισμό του ΕΟΤ τονίστηκε ότι "έτρεξε" επτά τουριστικές καμπάνιες και διαφημιστικά προγράμματα αξίας 34 εκατ. ευρώ σε πάνω από 350 μέσα διεθνώς.
Επιπλέον 11 εκατ. ευρώ επενδύθηκαν σε 12μηνα προγράμματα συνδιαφήμισης με 10 αεροπορικές εταιρίες, 2 εκατ. ευρώ σε στοχευμένες καμπάνιες για την προώθηση του χειμερινού τουρισμού και των city breaks και αντίστοιχα 2 εκατ. ευρώ για ειδική προβολή των νησιών του Αιγαίου που πλήττονται από τη μεταναστευτική κρίση.
Σημαντικό μέρος του προϋπολογισμού του ΕΟΤ μάλιστα κατευθύνθηκε σε εμβληματικές συνεργασίες μεταξύ άλλων με τη Michelin, τη Mastercard, το Ράλυ Ακρόπολις, το Taste of Athens, τα συνέδρια Economist, Delphi Economic Forum, Greek House Davos για την προώθηση του brand «Ελλάδα» και την προβολή του αθλητικού τουρισμού, της ελληνικής γαστρονομίας, του τουρισμού δραστηριοτήτων κ.ά.
Έντονη κινητικότητα καταγράφεται ήδη στο μέτωπο της τουριστικής προβολής της Ελλάδας στην παγκόσμια τουριστική αγορά.
Σήμερα μάλιστα, η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη μαζί με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη συνάντησε τον director του Netflix Alex Long και την ομάδα του, για θέματα που αφορούν πιθανές μελλοντικές συνεργασίες μέσω της πλατφόρμας, για την προβολή της Ελλάδας σε παγκόσμιο επίπεδο.
Υπενθυμίζεται ότι στον πρόσφατο απολογισμό του ΕΟΤ τονίστηκε ότι "έτρεξε" επτά τουριστικές καμπάνιες και διαφημιστικά προγράμματα αξίας 34 εκατ. ευρώ σε πάνω από 350 μέσα διεθνώς.
Επιπλέον 11 εκατ. ευρώ επενδύθηκαν σε 12μηνα προγράμματα συνδιαφήμισης με 10 αεροπορικές εταιρίες, 2 εκατ. ευρώ σε στοχευμένες καμπάνιες για την προώθηση του χειμερινού τουρισμού και των city breaks και αντίστοιχα 2 εκατ. ευρώ για ειδική προβολή των νησιών του Αιγαίου που πλήττονται από τη μεταναστευτική κρίση.
Σημαντικό μέρος του προϋπολογισμού του ΕΟΤ μάλιστα κατευθύνθηκε σε εμβληματικές συνεργασίες μεταξύ άλλων με τη Michelin, τη Mastercard, το Ράλυ Ακρόπολις, το Taste of Athens, τα συνέδρια Economist, Delphi Economic Forum, Greek House Davos για την προώθηση του brand «Ελλάδα» και την προβολή του αθλητικού τουρισμού, της ελληνικής γαστρονομίας, του τουρισμού δραστηριοτήτων κ.ά.
ΣΧΟΛΙΑ