Η πτώση του καναντέρ το 2007 σχεδόν στην ίδια περιοχή με τη συντριβή του 2023
25/07/2023 18:42
25/07/2023 18:42
Ένα παρόμοιο δυστύχημα όπως αυτό που συνέβη σήμερα, Τρίτη 25 Ιουλίου στην Κάρυστο της Εύβοιας, με την πτώση ενός πυροσβεστικού αεροσκάφους τύπου Καναντέρ είχε καταγραφεί στις 23 Ιουλίου του 2007 σχεδόν στην ίδια περιοχή και συγκεκριμένα στα Στύρα της Εύβοιας κοντά στο Δήλεσο.
Το 2007 ήταν το έτος κατά το οποίο 87 άνθρωποι πέθαναν από τις φλόγες που είχαν σαρώσει την Ηλεία.
Στις 24 Ιουλίου του 2007 τα σωστικά συνεργεία ανέσυραν νεκρούς τον κυβερνήτη και τον συγκυβερνήτη εκείνου του Καναντέρ. Το αεροπλάνο έπεσε κατά τη διάρκεια πυρκαγιάς στα Στύρα. Οι δύο πιλότοι υπηρετούσαν στη Θεσσαλονίκη και ειδικότερα στην 383 Μοίρα και ανέμεναν στο αεροδρόμιο της Ελευσίνας, ώστε να συμμετάσχουν στις επιχειρήσεις κατάσβεσης που κατέκαιγαν τη νότια Ελλάδα.
Το καναντέρ τύπου CL-415 συνετρίβη στις 15:46 της Δευτέρας 23 Ιουλίου 2007.
Νεκροί ανασύρθηκαν ο σμηναγός Δ. Στοϊλίδης, 34 ετών, πατέρας δίδυμων αγοριών που είχε 1.415 ώρες πτήσεις με τις 970 ώρες επάνω σε καναντέρ CL-415 και ο υποσμηναγός Ι. Χατζούδης, 27 ετών, με 784 ώρες πτήσεις εκ των οποίων οι 146 στο CL-415.
Τότε τα δημοσιεύματα ανέφεραν ότι το καναντέρ εκτελούσε χαμηλή πτήση για τη ρίψη νερού και όταν ο κυβερνήτης επιχείρησε να δώσει ύψος το αεροπλάνο έπεσε επάνω σε βουνό.
Επρόκειτο για το αεροπλάνο με αριθμό 2055 που είχε κατασκευαστεί το 2001. Έφθασε στην Ελλάδα στις 15 Μαρτίου 2004 και είχε συμπληρώσει περίπου 1.400 ώρες πτήσεως. Το συγκεκριμένο αεροσκάφος ήταν το δέκατο και τελευταίο του τύπου του που παρέλαβε η Πολεμική Αεροπορία.
Στα Στύρα η πυρκαγιά έκαιγε ελιές και πουρνάρια και μάλιστα είχε μπει σε αυλές ορισμένων σπιτιών με τους κατοίκους να καλούνται να εκκενώσουν τους τόπους κατοικίας τους.
Μαζί με το καναντέρ που συνετρίβη στην επιχείρηση κατάσβεσης συμμετείχαν άλλα τέσσερα αεροσκάφη, δύο ελικόπτερα και επίγειες δυνάμεις.
27/07/2023 20:19
Ένα παρόμοιο δυστύχημα όπως αυτό που συνέβη σήμερα, Τρίτη 25 Ιουλίου στην Κάρυστο της Εύβοιας, με την πτώση ενός πυροσβεστικού αεροσκάφους τύπου Καναντέρ είχε καταγραφεί στις 23 Ιουλίου του 2007 σχεδόν στην ίδια περιοχή και συγκεκριμένα στα Στύρα της Εύβοιας κοντά στο Δήλεσο.
Το 2007 ήταν το έτος κατά το οποίο 87 άνθρωποι πέθαναν από τις φλόγες που είχαν σαρώσει την Ηλεία.
Στις 24 Ιουλίου του 2007 τα σωστικά συνεργεία ανέσυραν νεκρούς τον κυβερνήτη και τον συγκυβερνήτη εκείνου του Καναντέρ. Το αεροπλάνο έπεσε κατά τη διάρκεια πυρκαγιάς στα Στύρα. Οι δύο πιλότοι υπηρετούσαν στη Θεσσαλονίκη και ειδικότερα στην 383 Μοίρα και ανέμεναν στο αεροδρόμιο της Ελευσίνας, ώστε να συμμετάσχουν στις επιχειρήσεις κατάσβεσης που κατέκαιγαν τη νότια Ελλάδα.
Το καναντέρ τύπου CL-415 συνετρίβη στις 15:46 της Δευτέρας 23 Ιουλίου 2007.
Νεκροί ανασύρθηκαν ο σμηναγός Δ. Στοϊλίδης, 34 ετών, πατέρας δίδυμων αγοριών που είχε 1.415 ώρες πτήσεις με τις 970 ώρες επάνω σε καναντέρ CL-415 και ο υποσμηναγός Ι. Χατζούδης, 27 ετών, με 784 ώρες πτήσεις εκ των οποίων οι 146 στο CL-415.
Τότε τα δημοσιεύματα ανέφεραν ότι το καναντέρ εκτελούσε χαμηλή πτήση για τη ρίψη νερού και όταν ο κυβερνήτης επιχείρησε να δώσει ύψος το αεροπλάνο έπεσε επάνω σε βουνό.
Επρόκειτο για το αεροπλάνο με αριθμό 2055 που είχε κατασκευαστεί το 2001. Έφθασε στην Ελλάδα στις 15 Μαρτίου 2004 και είχε συμπληρώσει περίπου 1.400 ώρες πτήσεως. Το συγκεκριμένο αεροσκάφος ήταν το δέκατο και τελευταίο του τύπου του που παρέλαβε η Πολεμική Αεροπορία.
Στα Στύρα η πυρκαγιά έκαιγε ελιές και πουρνάρια και μάλιστα είχε μπει σε αυλές ορισμένων σπιτιών με τους κατοίκους να καλούνται να εκκενώσουν τους τόπους κατοικίας τους.
Μαζί με το καναντέρ που συνετρίβη στην επιχείρηση κατάσβεσης συμμετείχαν άλλα τέσσερα αεροσκάφη, δύο ελικόπτερα και επίγειες δυνάμεις.
ΣΧΟΛΙΑ