Συνέδριο στη Θεσσαλονίκη: Η Τεχνητή Νοημοσύνη με το ChatGPT4 ξεπέρασε και το IQ του Αϊνστάιν
05/04/2024 18:38
05/04/2024 18:38
Πριν ακόμη η Τεχνητή Νοημοσύνη αποκτήσει κριτική σκέψη, το ChatGPT 4, η εφαρμογή Α.Ι. που εκατομμύρια χρηστών έχουν κατεβάσει στο κινητό τους , έχει IQ 165, δηλαδή Δείκτη Νοημοσύνης μεγαλύτερο και από του Άϊνσταιν, αφού o σημαντικότερος επιστήμονας του 20ου αιώνα, είχε IQ 160.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη/ Αrtificial Intelligence, με τα περισσότερα από 5.000 μοντέλα που διαθέτει, με αστραπιαία ταχύτητα θα μας οδηγήσει στην Intelligence Augentation, στην επαυξημένη ανθρώπινη νοημοσύνη, με όλη την ανθρώπινη δραστηριότητα να περνάει σε μία άλλη σφαίρα, από την οποία δεν θα μπορούσε να μείνει εκτός ο Τουρισμός.
Κι’ όπως είπε ο κ. Μάρκος Γιαννησόπουλος, area manager EMEA τoυ Expedia Group, “εκεί που πριν δέκα χρόνια προσπαθούσαμε να πείσουμε τις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις για τις online υπηρεσίες, τώρα μιλάμε για A.I. υπηρεσίες και Α.Ι. agents”.
Η παραπάνω δήλωση έγινε στο πλαίσιο του 7ου συνεδρίου που διοργάνωσε το Ακαδημαϊκό Πρόγραμμα Τουρισμού και Φιλοξενίας του ΑCT με θέμα “Τουρισμός και Τεχνητή Νοημοσύνη: Eπανασχεδιάζοντας το μέλλον του κλάδου”.
“ Ο Τουρισμός είναι αντιμέτωπος με ένα από τα δυναμικότερα mega trends στην τεχνολογία, που είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη”, υπογράμμισε ο C.I.O. της “Τhe Future Cats”, Δημήτρης Δημητριάδης, επισημαίνοντας τους αστραπιαίους ρυθμούς με τους οποίους αυξάνεται η υπολογιστική δύναμη των chips όπως και η αποθηκευτική ισχύς των υπολογιστών.
Η αειφορία δεν είναι επιλογή πλέον, για τον Τουρισμό, αλλά απαίτηση και γι’ αυτό, το Α.Ι. έρχεται αναπόφευκτα για να εξασφαλίσει την βιωσιμότητα των επιχειρήσεων, εξατομικευμένες υπηρεσίες για τον ταξιδιώτη και, σε συνδυασμό με το ΙοΤ/ internet of things και την Eπαυξημένη Πραγματικότητα/ A.R., να επαυξήσει τις εμπειρίες του κάθε ταξιδιώτη, με τον κάθε τουρίστα να μεταφέρει μαζί του , την τεχνολογία, στον προορισμό που θα μεταβαίνει( ένας tech traveler to destinations with augemented experiences).
Είμαστε στην εποχή της Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνησ/του Generative A.I, και σύντομα θα χρησιμοποιούνται και πράκτορες Τεχνητής Νοημοσύνης/ A.I. Agents, δήλωσε ο senior consultant της Deloitte , Δημήτριος Γεωργίου.
To Gen A.I. είναι εδώ και, όπως έχει εκτιμηθεί, σε βάθος 10ετίας θα προσθέσει 7 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία.
Eν τω μεταξύ, 1 στους 10 ταξιδιώτες έχει ήδη χρησιμοποιήσει εργαλεία Gen A.I., ενώ οι 8 στους 10 ταξιδιώτες που χρησιμοποίησαν Gen A.I. εργαλεία στον προγραμματισμό των ταξιδιών τους, δήλωσαν ευχαριστημένοι.
Ο κ. Γεωργίου έδωσε πάρα πολλά παραδείγματα αξιοποίησης εφαρμογών της Τεχνητής Νοημοσύνης, στην τουριστική βιομηχανία.
Μίλησε για τον Α.Ι. βοηθό γραφείου σε όλο το 24ωρο, για τον εικονικό θυρωρό, για τον ψηφιακό ξεναγό, τον δημιουργό νέων, προσωποποιημένων γαστρονομικών προτάσεων, αλλά και για τον εκπαιδευτή, σε περιβάλλον metaverse, επαγγελματιών του τουρισμού.
Όπως είπε ο κ. Γιαννησόπουλος, ο Όμιλος των Ψηφιακών Τουριστικών Υπηρεσιών, Expedia, έχει αναπτύξει καινοτόμες εφαρμογές με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης, προκειμένου να μειώσει το άγχος του ταξιδιού στον τουρίστα.
Την υπηρεσία Price Tracking, που παρακολουθεί τις τιμές αεροπορικών πτήσεων, χρησιμοποιούν 3 εκατομμύρια χρήστες, ενώ στην υπηρεσία Price Predictions, oι ημερήσιες αναζητήσεις φτάνουν τα 100 εκατομμύρια.
Οι εφαρμογές της Expedia επεκτείνονται στο Τrip Planning, προτείνοντας ταξιδιωτικούς προορισμούς, ενώ τα ερωτήματα των ταξιδιωτών, απαντώνται και μέσα από το Chat GPT, που έχει εντάξει στην πλατφόρμα της η Expedia.
H Domes Resorts, έχει εντάξει την Τεχνητή Νοημοσύνη στη διαχείριση των ξενοδοχείων της, είπε ο επικεφαλής του Ι.Τ. τμήματος της Εταιρείας, Roman Sarbash, επισημαίνοντας ότι οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις θα ωφεληθούν από τα εργαλεία του Α.Ι., σε όλα τα τμήματα, στην υποδοχή των πελατών, στην προσφορά επαυξημένων εμπειριών στους πελάτες και στο συνεχές update των προσφερόμενων υπηρεσιών.
Με την παραγωγική/ γενεσιουργό Τεχνητή Νοημοσύνη, θα μπορούν στο εξής να αξιοποιούνται οι πληροφορίες που συγκεντρώνονται και να μετατρέπονται σε βελτιωμένες υπηρεσίες και προϊόντα.
Να σημειωθεί ότι το συνέδριο άνοιξε με τους σύντομους χαιρετισμούς του προέδρου του Βusiness School του ACT, δρ. Nικόλαου Χουρβουλιάδη, του προέδρου του Κολλεγίου Ανατόλια, δρ. Πάνου Βλάχου ενώ την εκδήλωση συντόνισε ο υπεύθυνος του προγράμματος Τουρισμού, Ανέστης Αναστασίου.
08/04/2024 15:48
20/05/2024 16:45
Πριν ακόμη η Τεχνητή Νοημοσύνη αποκτήσει κριτική σκέψη, το ChatGPT 4, η εφαρμογή Α.Ι. που εκατομμύρια χρηστών έχουν κατεβάσει στο κινητό τους , έχει IQ 165, δηλαδή Δείκτη Νοημοσύνης μεγαλύτερο και από του Άϊνσταιν, αφού o σημαντικότερος επιστήμονας του 20ου αιώνα, είχε IQ 160.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη/ Αrtificial Intelligence, με τα περισσότερα από 5.000 μοντέλα που διαθέτει, με αστραπιαία ταχύτητα θα μας οδηγήσει στην Intelligence Augentation, στην επαυξημένη ανθρώπινη νοημοσύνη, με όλη την ανθρώπινη δραστηριότητα να περνάει σε μία άλλη σφαίρα, από την οποία δεν θα μπορούσε να μείνει εκτός ο Τουρισμός.
Κι’ όπως είπε ο κ. Μάρκος Γιαννησόπουλος, area manager EMEA τoυ Expedia Group, “εκεί που πριν δέκα χρόνια προσπαθούσαμε να πείσουμε τις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις για τις online υπηρεσίες, τώρα μιλάμε για A.I. υπηρεσίες και Α.Ι. agents”.
Η παραπάνω δήλωση έγινε στο πλαίσιο του 7ου συνεδρίου που διοργάνωσε το Ακαδημαϊκό Πρόγραμμα Τουρισμού και Φιλοξενίας του ΑCT με θέμα “Τουρισμός και Τεχνητή Νοημοσύνη: Eπανασχεδιάζοντας το μέλλον του κλάδου”.
“ Ο Τουρισμός είναι αντιμέτωπος με ένα από τα δυναμικότερα mega trends στην τεχνολογία, που είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη”, υπογράμμισε ο C.I.O. της “Τhe Future Cats”, Δημήτρης Δημητριάδης, επισημαίνοντας τους αστραπιαίους ρυθμούς με τους οποίους αυξάνεται η υπολογιστική δύναμη των chips όπως και η αποθηκευτική ισχύς των υπολογιστών.
Η αειφορία δεν είναι επιλογή πλέον, για τον Τουρισμό, αλλά απαίτηση και γι’ αυτό, το Α.Ι. έρχεται αναπόφευκτα για να εξασφαλίσει την βιωσιμότητα των επιχειρήσεων, εξατομικευμένες υπηρεσίες για τον ταξιδιώτη και, σε συνδυασμό με το ΙοΤ/ internet of things και την Eπαυξημένη Πραγματικότητα/ A.R., να επαυξήσει τις εμπειρίες του κάθε ταξιδιώτη, με τον κάθε τουρίστα να μεταφέρει μαζί του , την τεχνολογία, στον προορισμό που θα μεταβαίνει( ένας tech traveler to destinations with augemented experiences).
Είμαστε στην εποχή της Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνησ/του Generative A.I, και σύντομα θα χρησιμοποιούνται και πράκτορες Τεχνητής Νοημοσύνης/ A.I. Agents, δήλωσε ο senior consultant της Deloitte , Δημήτριος Γεωργίου.
To Gen A.I. είναι εδώ και, όπως έχει εκτιμηθεί, σε βάθος 10ετίας θα προσθέσει 7 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία.
Eν τω μεταξύ, 1 στους 10 ταξιδιώτες έχει ήδη χρησιμοποιήσει εργαλεία Gen A.I., ενώ οι 8 στους 10 ταξιδιώτες που χρησιμοποίησαν Gen A.I. εργαλεία στον προγραμματισμό των ταξιδιών τους, δήλωσαν ευχαριστημένοι.
Ο κ. Γεωργίου έδωσε πάρα πολλά παραδείγματα αξιοποίησης εφαρμογών της Τεχνητής Νοημοσύνης, στην τουριστική βιομηχανία.
Μίλησε για τον Α.Ι. βοηθό γραφείου σε όλο το 24ωρο, για τον εικονικό θυρωρό, για τον ψηφιακό ξεναγό, τον δημιουργό νέων, προσωποποιημένων γαστρονομικών προτάσεων, αλλά και για τον εκπαιδευτή, σε περιβάλλον metaverse, επαγγελματιών του τουρισμού.
Όπως είπε ο κ. Γιαννησόπουλος, ο Όμιλος των Ψηφιακών Τουριστικών Υπηρεσιών, Expedia, έχει αναπτύξει καινοτόμες εφαρμογές με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης, προκειμένου να μειώσει το άγχος του ταξιδιού στον τουρίστα.
Την υπηρεσία Price Tracking, που παρακολουθεί τις τιμές αεροπορικών πτήσεων, χρησιμοποιούν 3 εκατομμύρια χρήστες, ενώ στην υπηρεσία Price Predictions, oι ημερήσιες αναζητήσεις φτάνουν τα 100 εκατομμύρια.
Οι εφαρμογές της Expedia επεκτείνονται στο Τrip Planning, προτείνοντας ταξιδιωτικούς προορισμούς, ενώ τα ερωτήματα των ταξιδιωτών, απαντώνται και μέσα από το Chat GPT, που έχει εντάξει στην πλατφόρμα της η Expedia.
H Domes Resorts, έχει εντάξει την Τεχνητή Νοημοσύνη στη διαχείριση των ξενοδοχείων της, είπε ο επικεφαλής του Ι.Τ. τμήματος της Εταιρείας, Roman Sarbash, επισημαίνοντας ότι οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις θα ωφεληθούν από τα εργαλεία του Α.Ι., σε όλα τα τμήματα, στην υποδοχή των πελατών, στην προσφορά επαυξημένων εμπειριών στους πελάτες και στο συνεχές update των προσφερόμενων υπηρεσιών.
Με την παραγωγική/ γενεσιουργό Τεχνητή Νοημοσύνη, θα μπορούν στο εξής να αξιοποιούνται οι πληροφορίες που συγκεντρώνονται και να μετατρέπονται σε βελτιωμένες υπηρεσίες και προϊόντα.
Να σημειωθεί ότι το συνέδριο άνοιξε με τους σύντομους χαιρετισμούς του προέδρου του Βusiness School του ACT, δρ. Nικόλαου Χουρβουλιάδη, του προέδρου του Κολλεγίου Ανατόλια, δρ. Πάνου Βλάχου ενώ την εκδήλωση συντόνισε ο υπεύθυνος του προγράμματος Τουρισμού, Ανέστης Αναστασίου.
ΣΧΟΛΙΑ