ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΙΚΕΑ: Σκέψεις για κάθοδο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης - Αύξηση τζίρου κατά 20%

Τα καταστήματα νέας γενιάς και τα επίσημα εγκαίνια στην Αλεξανδρούπολη

 20/06/2023 11:00

ΙΚΕΑ: Σκέψεις για κάθοδο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης - Αύξηση τζίρου κατά 20%

Άννη Καρολίδου

Υψηλή επισκεψιμότητα και αύξηση τζίρου κατά 20% περίπου, πέτυχε το  ΙΚΕΑ Θεσσαλονίκης, στο πεντάμηνο του 2023, με το 3% έως 4% των πωλήσεων να πραγματοποιείται από Βαλκάνιους που έρχονται για shopping therapy στη Θεσσαλονίκη, ενώ υπάρχουν σκέψεις για τη δημιουργία κι ενός καταστήματος, τύπου ΙΚΕΑ «νέας γενιάς», στο κέντρο της πόλης.

Τα παραπάνω δήλωσαν ο διευθυντής του καταστήματος Θεσσαλονίκης κ. Γιάννης Παπαδόπουλος και ο marketing executive κ. Πάρις Χρανιώτης, σημειώνοντας ότι οι αποφάσεις για το πως θα διαμορφωθεί το δίκτυο των νέων καταστημάτων, μικρότερων και μεσαίων σε μέγεθος, θα ληφθούν μέσα στην επόμενη διετία.

Ωστόσο, πράγματι υπάρχουν σκέψεις και για ένα ΙΚΕΑ πόλης, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ενώ εκτιμάται ότι οπωσδήποτε θα δημιουργηθεί στην Θεσσαλονίκη και ένα κατάστημα Holland & Barrett, της νεώτερης αλυσίδας του Ομίλου Fourlis, με προϊόντα υγείας και ευεξίας.

Η ενημέρωση δημοσιογράφων από στελέχη του Ομίλου Foulis έγινε με την ευκαιρία των επισήμων εγκαινίων του νέου ΙΚΕΑ που δημιουργήθηκε στην Αλεξανδρούπολη, στις 21 Ιουνίου  και το οποίο ήδη λειτουργεί από τις 18 Μαΐου.

Το κατάστημα Αλεξανδρούπολης

Το κατάστημα Αλεξανδρούπολης, 1.200 τ.μ. περίπου, ανήκει στα καταστήματα ΙΚΕΑ νέας γενιάς, τα περισσότερα από τα οποίο έχουν εμβαδό από 800 μέχρι 1.500 τ.μ. Σε αυτή τη γενιά καταστημάτων, ανήκουν το ΙΚΕΑ που έγινε στο The Mall της Αθήνας, το κατάστημα στον Πειραιά, ενώ αυτής της φιλοσοφίας είναι και τα καταστήματα σε Κρήτη ( Χανιά και Ηράκλειο), Ρόδο και Καλαμάτα.

Το κατάστημα στην Αλεξανδρούπολη, διαθέτει στην έκθεσή του μεγάλη γκάμα προϊόντων οικιακού εξοπλισμού και επίπλωσης όπως και 700 κωδικούς ετοιμοπαράδοτων προϊόντων, καθώς και  Κέντρο Σχεδιασμού που υποστηρίζει τους πελάτες (σχεδιασμός κουζίνας κ.α.).

Σημειώθηκε ότι το κατάστημα της Αλεξανδρούπολης άνοιξε προκειμένου οι πελάτες της ευρύτερης περιοχής, που εξυπηρετούνταν από το κέντρο παραγγελιών και παραλαβής της Κομοτηνής, να γνωρίσουν το design και τον τρόπο διαβίωσης σε περιβάλλον ΙΚΕΑ.

Κάτι αντίστοιχο θα γίνει και στην Πάτρα, όπου θα κλείσει το κέντρο παραγγελιών όταν δημιουργηθεί ένα κατάστημα εμβαδού 6.000-8.000 τ.μ. Το νέο κατάστημα της Πάτρας θα λειτουργήσει προς το φθινόπωρο του 2024.

Να σημειωθεί ότι από τα καταστήματα ΙΚΕΑ, το πρώτο που άνοιξε στην Ελλάδα ο Όμιλος Fourlis, το 2001, είναι αυτό της Θεσσαλονίκης, εμβαδού 20.000 τ.μ.., στο οποίο υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα 3.500 κωδικοί σε οικιακό εξοπλισμό και 6.000 κωδικοί επίπλων.

Υψηλή επισκεψιμότητα και αύξηση τζίρου κατά 20% περίπου, πέτυχε το  ΙΚΕΑ Θεσσαλονίκης, στο πεντάμηνο του 2023, με το 3% έως 4% των πωλήσεων να πραγματοποιείται από Βαλκάνιους που έρχονται για shopping therapy στη Θεσσαλονίκη, ενώ υπάρχουν σκέψεις για τη δημιουργία κι ενός καταστήματος, τύπου ΙΚΕΑ «νέας γενιάς», στο κέντρο της πόλης.

Τα παραπάνω δήλωσαν ο διευθυντής του καταστήματος Θεσσαλονίκης κ. Γιάννης Παπαδόπουλος και ο marketing executive κ. Πάρις Χρανιώτης, σημειώνοντας ότι οι αποφάσεις για το πως θα διαμορφωθεί το δίκτυο των νέων καταστημάτων, μικρότερων και μεσαίων σε μέγεθος, θα ληφθούν μέσα στην επόμενη διετία.

Ωστόσο, πράγματι υπάρχουν σκέψεις και για ένα ΙΚΕΑ πόλης, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ενώ εκτιμάται ότι οπωσδήποτε θα δημιουργηθεί στην Θεσσαλονίκη και ένα κατάστημα Holland & Barrett, της νεώτερης αλυσίδας του Ομίλου Fourlis, με προϊόντα υγείας και ευεξίας.

Η ενημέρωση δημοσιογράφων από στελέχη του Ομίλου Foulis έγινε με την ευκαιρία των επισήμων εγκαινίων του νέου ΙΚΕΑ που δημιουργήθηκε στην Αλεξανδρούπολη, στις 21 Ιουνίου  και το οποίο ήδη λειτουργεί από τις 18 Μαΐου.

Το κατάστημα Αλεξανδρούπολης

Το κατάστημα Αλεξανδρούπολης, 1.200 τ.μ. περίπου, ανήκει στα καταστήματα ΙΚΕΑ νέας γενιάς, τα περισσότερα από τα οποίο έχουν εμβαδό από 800 μέχρι 1.500 τ.μ. Σε αυτή τη γενιά καταστημάτων, ανήκουν το ΙΚΕΑ που έγινε στο The Mall της Αθήνας, το κατάστημα στον Πειραιά, ενώ αυτής της φιλοσοφίας είναι και τα καταστήματα σε Κρήτη ( Χανιά και Ηράκλειο), Ρόδο και Καλαμάτα.

Το κατάστημα στην Αλεξανδρούπολη, διαθέτει στην έκθεσή του μεγάλη γκάμα προϊόντων οικιακού εξοπλισμού και επίπλωσης όπως και 700 κωδικούς ετοιμοπαράδοτων προϊόντων, καθώς και  Κέντρο Σχεδιασμού που υποστηρίζει τους πελάτες (σχεδιασμός κουζίνας κ.α.).

Σημειώθηκε ότι το κατάστημα της Αλεξανδρούπολης άνοιξε προκειμένου οι πελάτες της ευρύτερης περιοχής, που εξυπηρετούνταν από το κέντρο παραγγελιών και παραλαβής της Κομοτηνής, να γνωρίσουν το design και τον τρόπο διαβίωσης σε περιβάλλον ΙΚΕΑ.

Κάτι αντίστοιχο θα γίνει και στην Πάτρα, όπου θα κλείσει το κέντρο παραγγελιών όταν δημιουργηθεί ένα κατάστημα εμβαδού 6.000-8.000 τ.μ. Το νέο κατάστημα της Πάτρας θα λειτουργήσει προς το φθινόπωρο του 2024.

Να σημειωθεί ότι από τα καταστήματα ΙΚΕΑ, το πρώτο που άνοιξε στην Ελλάδα ο Όμιλος Fourlis, το 2001, είναι αυτό της Θεσσαλονίκης, εμβαδού 20.000 τ.μ.., στο οποίο υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα 3.500 κωδικοί σε οικιακό εξοπλισμό και 6.000 κωδικοί επίπλων.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία