Ημερίδα «ΜτΚ» και Makthes - Ευάγγελος Χρυσάφης: Το Fly Over θα εκτελεστεί το συντομότερο με όλους τους κανόνες τέχνης και επιστήμης
29/01/2024 18:03
29/01/2024 18:03
Το συντομότερο δυνατό θα ολοκληρωθεί το έργο του Fly Over στη Θεσσαλονίκη, διαβεβαίωσε στην ημερίδα της εφημερίδας «Μακεδονία» και του makthes.gr o Ευάγγελος Χρυσάφης, πρόεδρος του ΔΣ ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ και αντιπρόεδρος του ομίλου MYTILINEOS που είναι μέλος της κοινοπραξίας που έχει αναλάβει να εκτελέσει τις εργασίες.
«Θα εκτελεστεί με όλους τους κανόνες τέχνης και επιστήμης στο συντομότερο χρονικό διάστημα, σε συντονισμό με το υπουργείο Υποδομών. Αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι θα το εκτελέσουμε ontime. Τα λεφτα δεν σας ενδιαφέρουν γιατί τα βάζουμε ως εταιρεία και επενδύουμε στη Θεσσαλονίκη. Δεν θα είναι η μοναδική επένδυση που θα κάνουμε. Απο εκεί και πέρα ζητήματα κυκλοφορίας και ανθρωπίνων πόρων που διευθύνουν υπουργεία και τοπικοί φορείς δεν μπορούμε να επέμβουμε. Ωστόσο, ο,τι μας υποδείξουν θα το κάνουμε ασχέτως δαπάνης» είπε από το βήμα της ημερίδας ο Ευάγγελος Χρυσάφης.
Στην του ο τοποθέτησή του ο πρόεδρος του ΔΣ ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ και αντιπρόεδρος του ομίλου MYTILINEOS, τόνισε την τεράστια γεωπολιτική σημασία που είχε η Θεσσαλονίκη ανέκαθεν, εξηγώντας πως μπορεί και πάλι να αποτελεί την πύλη της Ανατολής. «Διδασκόμενοι από τα μεγάλα έργα υποδομών που ένωσαν διαφορετικες κουλτούρες στην πόλη, που όλοι ξέρουμε ποιοι κατοικούσαν, Έλληνες, Τούρκοι, Εβραίοι, βλέπουμε ότι τους έδωσαν μία συνείδηση εθνική, είχαν μια συνείδηση ‘πολη – κράτους’, έχοντας σοβαρή γεωστρατική παρέμβαση. Ελάτε να σχεδιάσουμε την επόμενη ημέρα με αυτό τον τρόπο. Με στρατηγική, με τα διδάγματα του παρελθόντος, να σχεδιάσουμε έργα με κοινωνικό, οικονομικό και περιβαλλοντικό προσημο και κυρίως έργα ανθεκτικά» σημείωσε ο κ. Χρυσάφης.
«Όλα είναι επιχειρηματικότητα» επισήμανε ο Ευάγγελος Χρυσάφης, «αλλά πάντα πρέπει να γίνεται διάλογος για τα έρργα που έχουν διαδραστικότητα και πολλαπλασιάζουν την ανάπτυξη σε μια πόλη». Επίσης, τόνισε πως πρέπει να υπάρχει εκσυχρονισμός των δημόσιως έργων και να απενεχοποιηθεί η λέξη «εργολάβος» και «εργολαβία». «Πρέπει να αλλάξουν νόημα και να αποκτήσουν αυτό της επιχειρηματικότητας. Ο καθένας πρέπει να αναλάβει τα ρίσκα που του αναλογούν».
Το συντομότερο δυνατό θα ολοκληρωθεί το έργο του Fly Over στη Θεσσαλονίκη, διαβεβαίωσε στην ημερίδα της εφημερίδας «Μακεδονία» και του makthes.gr o Ευάγγελος Χρυσάφης, πρόεδρος του ΔΣ ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ και αντιπρόεδρος του ομίλου MYTILINEOS που είναι μέλος της κοινοπραξίας που έχει αναλάβει να εκτελέσει τις εργασίες.
«Θα εκτελεστεί με όλους τους κανόνες τέχνης και επιστήμης στο συντομότερο χρονικό διάστημα, σε συντονισμό με το υπουργείο Υποδομών. Αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι θα το εκτελέσουμε ontime. Τα λεφτα δεν σας ενδιαφέρουν γιατί τα βάζουμε ως εταιρεία και επενδύουμε στη Θεσσαλονίκη. Δεν θα είναι η μοναδική επένδυση που θα κάνουμε. Απο εκεί και πέρα ζητήματα κυκλοφορίας και ανθρωπίνων πόρων που διευθύνουν υπουργεία και τοπικοί φορείς δεν μπορούμε να επέμβουμε. Ωστόσο, ο,τι μας υποδείξουν θα το κάνουμε ασχέτως δαπάνης» είπε από το βήμα της ημερίδας ο Ευάγγελος Χρυσάφης.
Στην του ο τοποθέτησή του ο πρόεδρος του ΔΣ ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ και αντιπρόεδρος του ομίλου MYTILINEOS, τόνισε την τεράστια γεωπολιτική σημασία που είχε η Θεσσαλονίκη ανέκαθεν, εξηγώντας πως μπορεί και πάλι να αποτελεί την πύλη της Ανατολής. «Διδασκόμενοι από τα μεγάλα έργα υποδομών που ένωσαν διαφορετικες κουλτούρες στην πόλη, που όλοι ξέρουμε ποιοι κατοικούσαν, Έλληνες, Τούρκοι, Εβραίοι, βλέπουμε ότι τους έδωσαν μία συνείδηση εθνική, είχαν μια συνείδηση ‘πολη – κράτους’, έχοντας σοβαρή γεωστρατική παρέμβαση. Ελάτε να σχεδιάσουμε την επόμενη ημέρα με αυτό τον τρόπο. Με στρατηγική, με τα διδάγματα του παρελθόντος, να σχεδιάσουμε έργα με κοινωνικό, οικονομικό και περιβαλλοντικό προσημο και κυρίως έργα ανθεκτικά» σημείωσε ο κ. Χρυσάφης.
«Όλα είναι επιχειρηματικότητα» επισήμανε ο Ευάγγελος Χρυσάφης, «αλλά πάντα πρέπει να γίνεται διάλογος για τα έρργα που έχουν διαδραστικότητα και πολλαπλασιάζουν την ανάπτυξη σε μια πόλη». Επίσης, τόνισε πως πρέπει να υπάρχει εκσυχρονισμός των δημόσιως έργων και να απενεχοποιηθεί η λέξη «εργολάβος» και «εργολαβία». «Πρέπει να αλλάξουν νόημα και να αποκτήσουν αυτό της επιχειρηματικότητας. Ο καθένας πρέπει να αναλάβει τα ρίσκα που του αναλογούν».
ΣΧΟΛΙΑ