Με αφορμή το κυκλοφοριακό κομφούζιο των τελευταίων ημερών στην Θεσσαλονίκη, η βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Κατερίνα Νοτοπούλου, κάνει λόγο για «κυκλοφοριακό χάος με υπογραφή Μητσοτάκη σε δήλωσή της.
Συγκεκριμένα, τονίζει:
Ταλαιπωρία, εκνευρισμός και κυκλοφοριακό χάος επικρατεί τις τελευταίες ημέρες στους δρόμους της πόλης και στην περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης.
Οι εργασίες των ερευνητικών γεωτρήσεων για τις μελέτες που είναι απαραίτητες για το Fly Over έχουν προκαλέσει κυκλοφοριακό «έμφραγμα».
Έχουμε τονίσει ότι πρόκειται για ένα έργο χωρίς καμία τεκμηρίωση, χωρίς επίκαιρη συγκοινωνιακή μελέτη χωρίς να είναι ενταγμένο στο στρατηγικό σχέδιο υποδομών και με την ΑΕΠΟ του να έχει απορριφθεί από το ΣτΕ το 2017.
Ένα έργο που θα προκαλέσει « κυκλοφοριακή Βαβυλωνία» στην πόλη για τα επόμενα 4 χρόνια που θα διαρκέσει η κατασκευή του και ήδη οι Θεσσαλονικείς παίρνουν μια πρώτη εικόνα.
Χωρίς, ΜΕΤΡΟ
Χωρις αξιόπιστη αστική συγκοινωνία και με την περιφερειακή μπλοκαρισμένη από τα έργα κατασκευής.
Προτείνουμε στον κ. Μητσοτάκη που θα επισκεφθεί την πόλη τις επόμενες ημέρες- όπως διαβάζουμε σε δημοσιεύματα- να συνομιλήσει με τους πολίτες που περνούν καθημερινό Γολγοθά για να πάνε στη δουλειά τους και ας σταματήσει επιτέλους να τους αντιμετωπίζει ως ιθαγενείς.
Ο χρόνος τους τελειώνει ευτυχώς.
Είναι η ώρα να ασχοληθούμε με τα πραγματικά προβλήματα και τις ανάγκες της πόλης»
Με αφορμή το κυκλοφοριακό κομφούζιο των τελευταίων ημερών στην Θεσσαλονίκη, η βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Κατερίνα Νοτοπούλου, κάνει λόγο για «κυκλοφοριακό χάος με υπογραφή Μητσοτάκη σε δήλωσή της.
Συγκεκριμένα, τονίζει:
Ταλαιπωρία, εκνευρισμός και κυκλοφοριακό χάος επικρατεί τις τελευταίες ημέρες στους δρόμους της πόλης και στην περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης.
Οι εργασίες των ερευνητικών γεωτρήσεων για τις μελέτες που είναι απαραίτητες για το Fly Over έχουν προκαλέσει κυκλοφοριακό «έμφραγμα».
Έχουμε τονίσει ότι πρόκειται για ένα έργο χωρίς καμία τεκμηρίωση, χωρίς επίκαιρη συγκοινωνιακή μελέτη χωρίς να είναι ενταγμένο στο στρατηγικό σχέδιο υποδομών και με την ΑΕΠΟ του να έχει απορριφθεί από το ΣτΕ το 2017.
Ένα έργο που θα προκαλέσει « κυκλοφοριακή Βαβυλωνία» στην πόλη για τα επόμενα 4 χρόνια που θα διαρκέσει η κατασκευή του και ήδη οι Θεσσαλονικείς παίρνουν μια πρώτη εικόνα.
Χωρίς, ΜΕΤΡΟ
Χωρις αξιόπιστη αστική συγκοινωνία και με την περιφερειακή μπλοκαρισμένη από τα έργα κατασκευής.
Προτείνουμε στον κ. Μητσοτάκη που θα επισκεφθεί την πόλη τις επόμενες ημέρες- όπως διαβάζουμε σε δημοσιεύματα- να συνομιλήσει με τους πολίτες που περνούν καθημερινό Γολγοθά για να πάνε στη δουλειά τους και ας σταματήσει επιτέλους να τους αντιμετωπίζει ως ιθαγενείς.
Ο χρόνος τους τελειώνει ευτυχώς.
Είναι η ώρα να ασχοληθούμε με τα πραγματικά προβλήματα και τις ανάγκες της πόλης»
ΣΧΟΛΙΑ