ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Καραγιάννης: Αρχές του 2024 η γέφυρα σύνδεσης του ΟΛΘ με τον ΠΑΘΕ (βίντεο, φωτ.)

Ο υφυπουργός Υποδομών πραγματοποίησε σήμερα το πρωί τεχνική επίσκεψη στο εργοτάξιο όπου και ενημερώθηκε για την εξέλιξη τού έργου από τους επικεφαλής της Εγνατίας Οδού ΑΕ και τα διευθυντικά στελέχη του αναδόχου ΑΚΤΩΡΑ

 10/05/2023 10:27

Καραγιάννης: Αρχές του 2024 η γέφυρα σύνδεσης του ΟΛΘ με τον ΠΑΘΕ (βίντεο, φωτ.)

Άννη Καρολίδου

Την ολοκλήρωση αρχές του 2024, της γέφυρας που θα ενώσει απευθείας τον ΟΛΘ με τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό, ζήτησε από τον εργολάβο, ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης. 

Ο υφυπουργός, πραγματοποίησε νωρίς σήμερα το πρωί, τεχνική επίσκεψη στο εργοτάξιο όπου και ενημερώθηκε για την εξέλιξή του έργου από τους επικεφαλής της Εγνατίας Οδού ΑΕ και τα διευθυντικά στελέχη του αναδόχου ΑΚΤΩΡΑ.
aytopsia-karagianni3.jpg
erga-egnatia-odos.jpg
aytopsia-karagianni2jpg.jpg

Ο κ. Καραγιάννης σε δηλώσεις του τόνισε ότι πρόκειται για ένα τεχνικά δύσκολο έργο, γιατί εκτελείται σε ασταθή εδάφη, το οποίο όμως προχωράει αν και πρέπει να επισπευσθούν οι εργασίες γιατί είναι κρίσιμης σημασίας για τις εμπορευματικές μεταφορές προς και από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Ο υφυπουργός αναφέρθηκε και στην πρόοδο που συντελείται στα υπόλοιπα δημόσια έργα στη Θεσσαλονίκη.

Συγκεκριμένα, είπε ότι το Μετρό τελειώνει και θα λειτουργήσει μέσα στο 2024. Οι γεωτεχνικές εργασίες για το fly over ξεκίνησαν και η επόμενη φάση τους θα γίνει σε νυκτερινές ώρες για να μειωθεί η όχληση στην κίνηση οχημάτων στην περιφερειακή οδό. Επίσης, θα συγκροτηθεί μία task force για να αντιμετωπιστούν τα κυκλοφοριακά προβλήματα στην πόλη. Σε αυτή θα μετέχουν εκπρόσωποι ΟΤΑ, της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας, του ΥΠΥΜΕ κ.α.

Τέλος πρόσθεσε ότι κανονικά προχωρούν στην πόλη και άλλα έργα, σημαντικά, όπως σχολικής στέγης και αντιπλημμυρικά.

Η γέφυρα που είχε μείνει....μισή

Να σημειωθεί ότι το έργο απευθείας σύνδεσης του ΟΛΘ (πύλη 16) με τον ΠΑΘΕ, έρχεται από το αρκετά μακρινό παρελθόν.

Από τη γέφυρα αυτή, είχε κατασκευαστεί μόνο ο ένας κλάδος και ο άλλος, λόγω προβλημάτων προηγούμενων διαγωνισμών είχε μείνει στον...αέρα.

erga-egnatia-odos1.jpg

Το έργο του 2ου κλάδου, μήκους περίπου 3,5 χλμ. έχει αναλάβει και εκτελεί η ΑΚΤΩΡ, με συμβατικό προϋπολογισμό 26 εκατ. προ ΦΠΑ.

Το έργο που χρηματοδοτείται από το ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας, θα πρέπει κανονικά να παραδοθεί τέλος 2023, αλλά μάλλον πάει, ως έργο-γέφυρα στο νέο ΕΣΠΑ, για τέλος 2024.

Όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Εγνατίας Οδού ΑΕ (διευθύνουσα υπηρεσία) κ. Κωνσταντίνος Κουτσούκος, το έργο είχε σημαντικές δυσκολίες λόγω των εδαφών στην περιοχή.

Έγιναν πολύ σημαντικά έργα υπόγεια, 15 χλμ φρεατοπασάλων και 75 χλμ χαλικοπασάλων, ενώ έχουν κατασκευαστεί και τα 20 βάθρα της γέφυρας. Η κατασκευή έχει φθάσει στο μισό της γέφυρας, στο τμήμα από τον ΟΛΘ ως την οδό Αγίας Βαρβάρας.

Στη σημασία του έργου αναφέρθηκε και ο πρόεδρος της ΕΟΑΕ κ. Κωνσταντόπουλος ενώ παρόντες από πλευράς ΑΚΤΩΡΑ ήταν τα διευθυντικά στελέχη κ.κ. Ξυδιάς και Τζαβέλας. 






Την ολοκλήρωση αρχές του 2024, της γέφυρας που θα ενώσει απευθείας τον ΟΛΘ με τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό, ζήτησε από τον εργολάβο, ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης. 

Ο υφυπουργός, πραγματοποίησε νωρίς σήμερα το πρωί, τεχνική επίσκεψη στο εργοτάξιο όπου και ενημερώθηκε για την εξέλιξή του έργου από τους επικεφαλής της Εγνατίας Οδού ΑΕ και τα διευθυντικά στελέχη του αναδόχου ΑΚΤΩΡΑ.
aytopsia-karagianni3.jpg
erga-egnatia-odos.jpg
aytopsia-karagianni2jpg.jpg

Ο κ. Καραγιάννης σε δηλώσεις του τόνισε ότι πρόκειται για ένα τεχνικά δύσκολο έργο, γιατί εκτελείται σε ασταθή εδάφη, το οποίο όμως προχωράει αν και πρέπει να επισπευσθούν οι εργασίες γιατί είναι κρίσιμης σημασίας για τις εμπορευματικές μεταφορές προς και από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Ο υφυπουργός αναφέρθηκε και στην πρόοδο που συντελείται στα υπόλοιπα δημόσια έργα στη Θεσσαλονίκη.

Συγκεκριμένα, είπε ότι το Μετρό τελειώνει και θα λειτουργήσει μέσα στο 2024. Οι γεωτεχνικές εργασίες για το fly over ξεκίνησαν και η επόμενη φάση τους θα γίνει σε νυκτερινές ώρες για να μειωθεί η όχληση στην κίνηση οχημάτων στην περιφερειακή οδό. Επίσης, θα συγκροτηθεί μία task force για να αντιμετωπιστούν τα κυκλοφοριακά προβλήματα στην πόλη. Σε αυτή θα μετέχουν εκπρόσωποι ΟΤΑ, της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας, του ΥΠΥΜΕ κ.α.

Τέλος πρόσθεσε ότι κανονικά προχωρούν στην πόλη και άλλα έργα, σημαντικά, όπως σχολικής στέγης και αντιπλημμυρικά.

Η γέφυρα που είχε μείνει....μισή

Να σημειωθεί ότι το έργο απευθείας σύνδεσης του ΟΛΘ (πύλη 16) με τον ΠΑΘΕ, έρχεται από το αρκετά μακρινό παρελθόν.

Από τη γέφυρα αυτή, είχε κατασκευαστεί μόνο ο ένας κλάδος και ο άλλος, λόγω προβλημάτων προηγούμενων διαγωνισμών είχε μείνει στον...αέρα.

erga-egnatia-odos1.jpg

Το έργο του 2ου κλάδου, μήκους περίπου 3,5 χλμ. έχει αναλάβει και εκτελεί η ΑΚΤΩΡ, με συμβατικό προϋπολογισμό 26 εκατ. προ ΦΠΑ.

Το έργο που χρηματοδοτείται από το ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας, θα πρέπει κανονικά να παραδοθεί τέλος 2023, αλλά μάλλον πάει, ως έργο-γέφυρα στο νέο ΕΣΠΑ, για τέλος 2024.

Όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Εγνατίας Οδού ΑΕ (διευθύνουσα υπηρεσία) κ. Κωνσταντίνος Κουτσούκος, το έργο είχε σημαντικές δυσκολίες λόγω των εδαφών στην περιοχή.

Έγιναν πολύ σημαντικά έργα υπόγεια, 15 χλμ φρεατοπασάλων και 75 χλμ χαλικοπασάλων, ενώ έχουν κατασκευαστεί και τα 20 βάθρα της γέφυρας. Η κατασκευή έχει φθάσει στο μισό της γέφυρας, στο τμήμα από τον ΟΛΘ ως την οδό Αγίας Βαρβάρας.

Στη σημασία του έργου αναφέρθηκε και ο πρόεδρος της ΕΟΑΕ κ. Κωνσταντόπουλος ενώ παρόντες από πλευράς ΑΚΤΩΡΑ ήταν τα διευθυντικά στελέχη κ.κ. Ξυδιάς και Τζαβέλας. 






ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία