Λόγια του Βαρδάρη
-
11/07/2022 14:33
Καραγιάννης: Δεσμευτήκαμε να δώσουμε στη Θεσσαλονίκη υποδομές που είχε ανάγκη
Τα τρία χρόνια διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας με τα έργα που ξεκίνησαν στην Θεσσαλονίκη πάνω στην... τούρτα γιόρτασαν τα στελέχη του κόμματος το απόγευμα της περασμένης Πέμπτης. Η εκδήλωση της ΔΕΕΠ Α’ Θεσσαλονίκης έγινε στο αμφιθέατρο του ΤΕΕ/ Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας με τις «υποδομές στο επίκεντρο» όπως ανέφερε το σύνθημα. Κεντρικός ομιλητής ήταν ο Θεσσαλονικιός υφυπουργός Γιώργος Καραγιάννης που δεσμεύτηκε πως τα έργα θα συνεχιστούν και η λίστα με αυτά μεγαλώνει και δεν αρκείται στα «10+1» που παρουσιάστηκαν.
Μιλώντας στην «ΜτΚ» ο κ. Καραγιάννης δήλωσε: «Από την πρώτη στιγμή δεσμευτήκαμε να δώσουμε στη Θεσσαλονίκη τις υποδομές που είχε ανάγκη για να αναδείξει τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στην περιοχή, και αυτό κάνουμε πραγματικότητα. Περάσαμε από την εποχή των ευχολογίων και των μουσαμάδων στην εποχή των μελετών, των διαγωνισμών, των αναδόχων και των εργοταξίων.
Η Θεσσαλονίκη αποκτά σταδιακά τις υποδομές που της αξίζουν. Έχουμε σε λειτουργία ένα υπερσύγχρονο και λειτουργικό αεροδρόμιο, ενώ το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αποκτά σιδηροδρομική και οδική σύνδεση που το καθιστούν ισχυρό πόλο ανάπτυξης. Το Μετρό προχωρά με ταχείς ρυθμούς για να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2023, ενώ ήδη έχουμε προσωρινό ανάδοχο για το μεγάλο έργο του Flyover. Την ίδια ώρα, «τρέχουν» σημαντικά οδικά έργα, όπως το «Θεσσαλονίκη – Έδεσσα» και το «Δράμα – Αμφίπολη» που θα προκηρύξουμε άμεσα.
Επίσης, λύσαμε ήδη την εκκρεμότητα ετών του «ορφανού» χιλιόμετρου στην Ποτίδαια και έτσι χιλιάδες επισκέπτες της Χαλκιδικής θα μετακινούνται με ασφάλεια και άνεση. Συνεχίζουμε με την ίδια δυναμική για να παραδώσουμε στις αρχές Σεπτεμβρίου και το άλλο έργο πρόσβασης προς τη Χαλκιδική, το Θερμή-Γαλάτιστα, όπου ήδη έχει δοθεί στην κυκλοφορία το πρώτο τμήμα των 5χλμ. της νέας χάραξης». Και συνέχισε ο κ. Καραγιάννης: «Μόνο τα δύο μεγάλα σιδηροδρομικά έργα της Βόρειας Ελλάδας, το Θεσσαλονίκη – Τοξότες και το Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο, ανέρχονται σε περίπου 3 δις ευρώ, τη στιγμή που όλα τα έργα των Ολυμπιακών Αγώνων κόστισαν περί τα 4 δις ευρώ. Θωρακίζουμε την περιοχή από τις επιπτώσεις ακραίων καιρικών φαινομένων με τα αντιπλημμυρικά σε Λαχαναγορά, Καλαμαριά, Ωραιόκαστρο, ενώ έχει ήδη εκπονηθεί το Master Plan των αντιπλημμυρικών έργων στη Θεσσαλονίκη. Προχωρά με ταχείς ρυθμούς ένα πρόγραμμα κατασκευής 17 υπερσύγχρονων, βιοκλιματικών, ενεργειακά αναβαθμισμένων σχολικών μονάδων, εκ των οποίων οι 16 θα βρίσκονται στη Δυτική Θεσσαλονίκη».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.», Νίκος Κουρέτας μιλώντας για την πορεία των εργασιών του Μετρό τόνισε πως η πόλη θα αποκτήσει λειτουργικό μετρό στο τέλος του 2023 και πως δόθηκε λύση στο θέμα της Βενιζέλου. «Είμαστε σε διαδικασία υπογραφής της Σύμβασης για τις πρόδρομες εργασίες του Μετρό στη Δυτική Θεσσαλονίκη».
Από την πλευρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος της «Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.» αναφέρθηκε στα νέα σχολεία που χτίζονται, ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ μίλησε για τα έργα με επίκεντρο την Θεσσαλονίκη και ο Δ.Σ. της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» Κωνσταντίνος Κουτσούκος αναφέρθηκε στα «κολλημένα» επί μια δεκαετία έργα που ξεμπλόκαραν.