ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Καταπέλτης ο Λ. Κογκαλίδης: Μουσικό EuroΒατερλώ με ευθύνη της ΕΡΤ

Ο γνωστός δημοσιογράφος και ειδικός επί της μουσικής αλλά και της Eurovision σχολίασε το φιάσκο της ελληνικής συμμετοχής

 12/05/2023 21:20

Καταπέλτης ο Λ. Κογκαλίδης: Μουσικό EuroΒατερλώ με ευθύνη της ΕΡΤ

Ο σάλος για το φιάσκο της ελληνικής συμμετοχής στη Eurovision του Λίβερπουλ καλά κρατεί, καθώς η αποκάλυψη για το μισό εκατομμύριο ευρώ που κόστισε στην Ελλάδα ο Βίκτωρ Βερνίκος και οι συν αυτώ, ήρθε να προκαλέσει ακόμα περισσότερα σχόλια.

Θέση για το θέμα πήρε μέσω Facebook και ο γνωστός δημοσιογράφος Λευτέρης Κογκαλίδης, ο οποίος στα χρόνια του στην ΕΡΤ3 και όχι μόνο, ασχολήθηκε επισταμένως με τη μουσική αλλά και την ίδια τη Eurovision καθώς υπήρξε επί σειρά ετών μέλος κριτικών επιτροπών για λογαριασμό της Ελλάδας.

«Μουσικό EuroΒατερλώ με ευθύνη της ΕΡΤ

Η Ελλάδα τα κατάφερε και μετά από αρκετά χρόνια καλών συμμετοχών, δεν πέρασε στον τελικό της Eurovision.Με την εμμονή του Προέδρου της ΕΡΤ Κωνσταντίνου Ζούλα να ασχολείται όλη την ώρα με τη Eurovision (καθώς δηλώνει μουσικός), απέδειξε δύο πράγματα. 

Ότι αφενός οι διευθυντικές του επιλογές ως “προσωρινός διευθύνων σύμβουλος” είναι συχνά λανθασμένες, και αφετέρου οι μουσικές του επιλογές δεν έχουν την απήχηση που πιστεύει.

Για μια ακόμη φορά όμως αποδεικνύεται πως, το να τοποθετούνται σε θέσεις ευθύνης άνθρωποι που ούτε τις κατάλληλες γνώσεις έχουν, ούτε και την απαιτούμενη εμπειρία και ωριμότητα ώστε να διαχωρίζουν προσωπικές επιλογές από τη δουλειά, στο τέλος κάποιος άλλος πληρώνει το λογαριασμό.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση το λογαριασμό πληρώνουν οι Έλληνες πολίτες καθώς ήταν από τις πιο ακριβές συμμετοχές σε διαγωνισμό Eurovision, όμως τελικά επειδή δεν θα υπάρχει ελληνική συμμέτοχή στον τελικό θα καταλήξει να έχει χαμηλά διαφημιστικά έσοδα, και ένα παιδί 16 χρονών που εκτέθηκε ανεπανόρθωτα με την εμμονή κάποιων.

Εδώ και μέρες έχει ξεκινήσει το damage control και στο δελτίο τύπου που επιμελήθηκε ο Πρόεδρος της ΕΡΤ δηλώνουν περήφανοι και κάνουν αναφορά μέχρι και στον Αντετοκούμπο.

Σε περίπτωση που τα πράγματα ξεφύγουν έχει ήδη επιλεγεί ο αποδιοπομπαίος τράγος, ειδικός σε μουσικό και νεανικό περιεχόμενο, στον οποίο θα φορτωθεί η αποτυχία.

ΣΧΟΛΙΟ 

όπως αποκάλυψε σήμερα στην εκπομπή του ο Γ.Λιαγκας η επιτροπή που διάλεξε το τραγούδι, όσο και επιτροπή του κοινού άλλο τραγούδι ψήφισαν και όχι αυτό του Βερνίκου.

Ο μόνος υπεύθυνος γι αυτή την αλλαγή είναι ο πρόεδρος της ΕΡΤ που έχει και την τελική απόφαση. Ποιοι άσκησαν πίεση για την επιλογή του 16χρονου; ο Βερνίκος ήταν ο μόνος που πίστευε στην δημιουργία του, μολονοτι ούτε είχε συναυλιακή εμπειρία, ούτε δισκογραφική, είχε μόνο εμμονή για την συμμετοχή.

Ο παραγωγός, ο σκηνοθέτης ΔΕΝ τον βοήθησαν καθόλου και τον παρουσίασαν σαν πρόσκοπο, με ανύπαρκτη σκηνική εμφάνιση, με αρκετό άγχος, που προσπαθούσε να ξεπεράσει με αναπηδησεις. Η σύνθεση δεν ανήκει στην κατηγορία των εύκολων να τραγουδηθούν, η Πανικ που ξέρει να βγάζει επιτυχίες πως τον εμπιστεύθηκε; Θα τολμήσει να του βγάλει δίσκους;

Μετα από 10 χρόνια ίσως να ήταν έτοιμος για Γιουροβίζιον αλλά τώρα έκαψε το όνειρο του. Τελικά ο θεσμός κατάντησε φεστιβάλ νέων ταλέντων, άπειρων, κακόφωνων και ατάλαντων. Όπως έχει το Τζούνιορ Γιουροβίζιον γιατί δεν τολμάει μια ανάλογη παράλληλη εκδήλωση νέων ταλέντων. με ραπ, χεβυ μέταλ,κλπ.Λ.Κ.

Ο σάλος για το φιάσκο της ελληνικής συμμετοχής στη Eurovision του Λίβερπουλ καλά κρατεί, καθώς η αποκάλυψη για το μισό εκατομμύριο ευρώ που κόστισε στην Ελλάδα ο Βίκτωρ Βερνίκος και οι συν αυτώ, ήρθε να προκαλέσει ακόμα περισσότερα σχόλια.

Θέση για το θέμα πήρε μέσω Facebook και ο γνωστός δημοσιογράφος Λευτέρης Κογκαλίδης, ο οποίος στα χρόνια του στην ΕΡΤ3 και όχι μόνο, ασχολήθηκε επισταμένως με τη μουσική αλλά και την ίδια τη Eurovision καθώς υπήρξε επί σειρά ετών μέλος κριτικών επιτροπών για λογαριασμό της Ελλάδας.

«Μουσικό EuroΒατερλώ με ευθύνη της ΕΡΤ

Η Ελλάδα τα κατάφερε και μετά από αρκετά χρόνια καλών συμμετοχών, δεν πέρασε στον τελικό της Eurovision.Με την εμμονή του Προέδρου της ΕΡΤ Κωνσταντίνου Ζούλα να ασχολείται όλη την ώρα με τη Eurovision (καθώς δηλώνει μουσικός), απέδειξε δύο πράγματα. 

Ότι αφενός οι διευθυντικές του επιλογές ως “προσωρινός διευθύνων σύμβουλος” είναι συχνά λανθασμένες, και αφετέρου οι μουσικές του επιλογές δεν έχουν την απήχηση που πιστεύει.

Για μια ακόμη φορά όμως αποδεικνύεται πως, το να τοποθετούνται σε θέσεις ευθύνης άνθρωποι που ούτε τις κατάλληλες γνώσεις έχουν, ούτε και την απαιτούμενη εμπειρία και ωριμότητα ώστε να διαχωρίζουν προσωπικές επιλογές από τη δουλειά, στο τέλος κάποιος άλλος πληρώνει το λογαριασμό.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση το λογαριασμό πληρώνουν οι Έλληνες πολίτες καθώς ήταν από τις πιο ακριβές συμμετοχές σε διαγωνισμό Eurovision, όμως τελικά επειδή δεν θα υπάρχει ελληνική συμμέτοχή στον τελικό θα καταλήξει να έχει χαμηλά διαφημιστικά έσοδα, και ένα παιδί 16 χρονών που εκτέθηκε ανεπανόρθωτα με την εμμονή κάποιων.

Εδώ και μέρες έχει ξεκινήσει το damage control και στο δελτίο τύπου που επιμελήθηκε ο Πρόεδρος της ΕΡΤ δηλώνουν περήφανοι και κάνουν αναφορά μέχρι και στον Αντετοκούμπο.

Σε περίπτωση που τα πράγματα ξεφύγουν έχει ήδη επιλεγεί ο αποδιοπομπαίος τράγος, ειδικός σε μουσικό και νεανικό περιεχόμενο, στον οποίο θα φορτωθεί η αποτυχία.

ΣΧΟΛΙΟ 

όπως αποκάλυψε σήμερα στην εκπομπή του ο Γ.Λιαγκας η επιτροπή που διάλεξε το τραγούδι, όσο και επιτροπή του κοινού άλλο τραγούδι ψήφισαν και όχι αυτό του Βερνίκου.

Ο μόνος υπεύθυνος γι αυτή την αλλαγή είναι ο πρόεδρος της ΕΡΤ που έχει και την τελική απόφαση. Ποιοι άσκησαν πίεση για την επιλογή του 16χρονου; ο Βερνίκος ήταν ο μόνος που πίστευε στην δημιουργία του, μολονοτι ούτε είχε συναυλιακή εμπειρία, ούτε δισκογραφική, είχε μόνο εμμονή για την συμμετοχή.

Ο παραγωγός, ο σκηνοθέτης ΔΕΝ τον βοήθησαν καθόλου και τον παρουσίασαν σαν πρόσκοπο, με ανύπαρκτη σκηνική εμφάνιση, με αρκετό άγχος, που προσπαθούσε να ξεπεράσει με αναπηδησεις. Η σύνθεση δεν ανήκει στην κατηγορία των εύκολων να τραγουδηθούν, η Πανικ που ξέρει να βγάζει επιτυχίες πως τον εμπιστεύθηκε; Θα τολμήσει να του βγάλει δίσκους;

Μετα από 10 χρόνια ίσως να ήταν έτοιμος για Γιουροβίζιον αλλά τώρα έκαψε το όνειρο του. Τελικά ο θεσμός κατάντησε φεστιβάλ νέων ταλέντων, άπειρων, κακόφωνων και ατάλαντων. Όπως έχει το Τζούνιορ Γιουροβίζιον γιατί δεν τολμάει μια ανάλογη παράλληλη εκδήλωση νέων ταλέντων. με ραπ, χεβυ μέταλ,κλπ.Λ.Κ.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία