ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Καθαριότητα και μετακίνηση των δημοτών οι δύο προτεραιότητες του Σπύρου Πέγκα

Τον υποψήφιο δήμαρχο Θεσσαλονίκης, συνόδευαν υποψήφιοι σύμβουλοι της δημοτικής κίνησης «Θεσσαλονίκη Για Όλους» και ο ίδιος ο πρώην δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης

 27/09/2023 19:15

Καθαριότητα και μετακίνηση των δημοτών οι δύο προτεραιότητες του Σπύρου Πέγκα

Ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης και επικεφαλής της δημοτικής κίνησης «Θεσσαλονίκη Για Όλους», Σπύρος Πέγκας επισκέφθηκε την αντιδημαρχία Καθαριότητας του δήμου Θεσσαλονίκης.

Εκεί, συναντήθηκε με τους διευθυντές των υπηρεσιών των διαφόρων τομέων της Καθαριότητας και περιηγήθηκε στους χώρους του εργοστασίου και συγκεκριμένα στον Σταθμό Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων, στο μηχανουργείο, στο πλυντήριο και στα γραφεία διοίκησης.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, τέθηκε το ζήτημα της καθαριότητας το οποίο αποτελεί το σοβαρότερο πρόβλημα στη Θεσσαλονίκη, αναδεικνύοντας για άλλη μία φορά την αδυναμία και την ανικανότητα της νυν διοίκησης στη βελτίωση της καθημερινότητας των κατοίκων της Θεσσαλονίκης και των επισκεπτών της.

Στη συνέχεια, οι εργαζόμενοι επισήμαναν ότι υπάρχει έλλειψη προσωπικού στον κλάδο τους και σε συνδυασμό με την προβληματική διαχείριση -από τη διοίκηση του δήμου- των συμβάσεών τους με ιδιώτες, προκύπτει η περιστασιακή ακινητοποίηση απορριμματοφόρων.

spirospegas-taxi.jpg


Ο Σπύρος Πέγκας ανέλυσε τις προγραμματικές του θέσεις για την καθαριότητα, η οποία αποτελεί προτεραιότητα για τη δημοτική κίνηση «Θεσσαλονίκη Για Όλους». 

Επέκταση του δικτύου υπόγειων/βυθιζόμενων κάδων, σταδιακή μετατροπή τους σε «έξυπνους» κάδους, για τη μελλοντική εφαρμογή του συστήματος «πληρώνω όσο πετάω», επανασχεδιασμός του προγράμματος πλυσίματος των κάδων σε όλη την πόλη, αύξηση της συχνότητας δρομολόγιων των υδροφόρων οχημάτων, αντικατάσταση της χειροκίνητης σάρωσης οδών και πεζοδρομίων με αποκλειστικά ηλεκτρικά μέσα και μηχανήματα, είναι μερικά απ’ όσα περιλαμβάνει το πρόγραμμα της δημοτικής κίνησης «Θεσσαλονίκη Για Όλους» για την καθαριότητα.

Ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης εξέφρασε την εμπιστοσύνη του σε όλο το προσωπικό και της Υπηρεσίας και δεσμεύθηκε εκ νέου για ένα κοινωνικό συμβόλαιο για την καθαριότητα της πόλης, που περιλαμβάνει τους δημότες, τους εργαζόμενους του δήμου και την πολιτική του ηγεσία.

Αμέσως μετά, ο Σπύρος Πέγκας συναντήθηκε με μέλη του Σωματείου Ιδιοκτητών Επιβατηγών Αυτοκινήτων Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», όπου σε συζήτηση που είχε μαζί τους, επισήμανε ότι θα ασκήσει πίεση σε κάθε αρμόδιο προκειμένου οι οδηγοί ταξί να έχουν ελεύθερη κίνηση στις λεωφορειολωρίδες, καθώς μαζί με τα λεωφορεία, αποτελούν το εναλλακτικό δημόσιο μέσο μεταφοράς στην πόλη.

Από την πλευρά τους, οι οδηγοί ταξί ζήτησαν να υπάρξει σωστός σχεδιασμός στις περιοχές γύρω από το μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ σημείωσαν ότι χρειάζονται περισσότερες πιάτσες ταξί και χώροι προσωρινής στάθμευσης για τη διευκόλυνση επιβατών. Μάλιστα, επισήμαναν ότι με τη διοίκηση Μπουτάρη, είχε καλλιεργηθεί η κουλτούρα της ανοιχτής πόρτας, την οποία δεν εφάρμοσε ποτέ η νυν διοίκηση.

Ο Σπύρος Πέγκας ξεκαθάρισε ότι με την εκλογή του θα εφαρμοστεί άμεσα το ωράριο φορτοεκφορτώσεων, κάτι που κατήργησε η νυν διοίκηση και δεσμεύτηκε για περαιτέρω συνεργασία με τους οδηγούς ταξί.

Στις συναντήσεις του, τον υποψήφιο δήμαρχο Θεσσαλονίκης, συνόδευαν υποψήφιοι σύμβουλοι της δημοτικής κίνησης «Θεσσαλονίκη Για Όλους» και ο ίδιος ο πρώην δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης.

Ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης και επικεφαλής της δημοτικής κίνησης «Θεσσαλονίκη Για Όλους», Σπύρος Πέγκας επισκέφθηκε την αντιδημαρχία Καθαριότητας του δήμου Θεσσαλονίκης.

Εκεί, συναντήθηκε με τους διευθυντές των υπηρεσιών των διαφόρων τομέων της Καθαριότητας και περιηγήθηκε στους χώρους του εργοστασίου και συγκεκριμένα στον Σταθμό Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων, στο μηχανουργείο, στο πλυντήριο και στα γραφεία διοίκησης.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, τέθηκε το ζήτημα της καθαριότητας το οποίο αποτελεί το σοβαρότερο πρόβλημα στη Θεσσαλονίκη, αναδεικνύοντας για άλλη μία φορά την αδυναμία και την ανικανότητα της νυν διοίκησης στη βελτίωση της καθημερινότητας των κατοίκων της Θεσσαλονίκης και των επισκεπτών της.

Στη συνέχεια, οι εργαζόμενοι επισήμαναν ότι υπάρχει έλλειψη προσωπικού στον κλάδο τους και σε συνδυασμό με την προβληματική διαχείριση -από τη διοίκηση του δήμου- των συμβάσεών τους με ιδιώτες, προκύπτει η περιστασιακή ακινητοποίηση απορριμματοφόρων.

spirospegas-taxi.jpg


Ο Σπύρος Πέγκας ανέλυσε τις προγραμματικές του θέσεις για την καθαριότητα, η οποία αποτελεί προτεραιότητα για τη δημοτική κίνηση «Θεσσαλονίκη Για Όλους». 

Επέκταση του δικτύου υπόγειων/βυθιζόμενων κάδων, σταδιακή μετατροπή τους σε «έξυπνους» κάδους, για τη μελλοντική εφαρμογή του συστήματος «πληρώνω όσο πετάω», επανασχεδιασμός του προγράμματος πλυσίματος των κάδων σε όλη την πόλη, αύξηση της συχνότητας δρομολόγιων των υδροφόρων οχημάτων, αντικατάσταση της χειροκίνητης σάρωσης οδών και πεζοδρομίων με αποκλειστικά ηλεκτρικά μέσα και μηχανήματα, είναι μερικά απ’ όσα περιλαμβάνει το πρόγραμμα της δημοτικής κίνησης «Θεσσαλονίκη Για Όλους» για την καθαριότητα.

Ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης εξέφρασε την εμπιστοσύνη του σε όλο το προσωπικό και της Υπηρεσίας και δεσμεύθηκε εκ νέου για ένα κοινωνικό συμβόλαιο για την καθαριότητα της πόλης, που περιλαμβάνει τους δημότες, τους εργαζόμενους του δήμου και την πολιτική του ηγεσία.

Αμέσως μετά, ο Σπύρος Πέγκας συναντήθηκε με μέλη του Σωματείου Ιδιοκτητών Επιβατηγών Αυτοκινήτων Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», όπου σε συζήτηση που είχε μαζί τους, επισήμανε ότι θα ασκήσει πίεση σε κάθε αρμόδιο προκειμένου οι οδηγοί ταξί να έχουν ελεύθερη κίνηση στις λεωφορειολωρίδες, καθώς μαζί με τα λεωφορεία, αποτελούν το εναλλακτικό δημόσιο μέσο μεταφοράς στην πόλη.

Από την πλευρά τους, οι οδηγοί ταξί ζήτησαν να υπάρξει σωστός σχεδιασμός στις περιοχές γύρω από το μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ σημείωσαν ότι χρειάζονται περισσότερες πιάτσες ταξί και χώροι προσωρινής στάθμευσης για τη διευκόλυνση επιβατών. Μάλιστα, επισήμαναν ότι με τη διοίκηση Μπουτάρη, είχε καλλιεργηθεί η κουλτούρα της ανοιχτής πόρτας, την οποία δεν εφάρμοσε ποτέ η νυν διοίκηση.

Ο Σπύρος Πέγκας ξεκαθάρισε ότι με την εκλογή του θα εφαρμοστεί άμεσα το ωράριο φορτοεκφορτώσεων, κάτι που κατήργησε η νυν διοίκηση και δεσμεύτηκε για περαιτέρω συνεργασία με τους οδηγούς ταξί.

Στις συναντήσεις του, τον υποψήφιο δήμαρχο Θεσσαλονίκης, συνόδευαν υποψήφιοι σύμβουλοι της δημοτικής κίνησης «Θεσσαλονίκη Για Όλους» και ο ίδιος ο πρώην δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία