ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

Κeyvoto: H start up της Πτολεμαΐδας που καινοτομεί στο retail tech

Mε πελάτες πολυεθνικές, ετοιμάζεται για την διεθνή αγορά αλλά και για άντληση επενδυτικών κεφαλαίων

 17/05/2023 06:38

Κeyvoto: H start up της Πτολεμαΐδας που καινοτομεί στο retail tech

Άννη Καρολίδου

Σε λιγότερο από ένα χρόνο, η Κeyvoto, η πρώτη start up της Πτολεμαΐδας, έχει «κατακτήσει» περισσότερους από 20 πελάτες, μεταξύ αυτών μεγάλες πολυεθνικές όπως η Nestle και η Procter & Gamble, ενώ ετοιμάζεται να σηκώσει από την αγορά επενδυτικά κεφάλαια αλλά και να αντλήσει χρηματοδότηση από τον αναπτυξιακό καθώς ως το τέλος του 2023 θέλει να αυξήσει το προσωπικό της στα 50 άτομα μα και να βγει , άμεσα, στο εξωτερικό.

Όπως είπε στο makthes.gr η συνιδρύτρια της Κeyvoto και διευθύντρια Μάρκετινγ κα. Άσπα Παπαδημητρίου, η Εταιρεία ήδη βρίσκεται σε συζητήσεις με ελληνικά και ξένα venture capitals προκειμένου να αντλήσει επενδυτικά κεφάλαια, ενώ έχει ήδη καταθέσει φάκελο για την ενίσχυση μέσω αναπτυξιακού νόμου, με το ποσό του 1 εκατ. ευρώ, καθώς μετά την είσοδό της στην αγορά των super market, ανοίγει νέες αγορές λιανικής όπως των φαρμακείων, των παιδικών ειδών- παιχνιδιού αλλά και των προϊόντων τεχνολογίας, με παράλληλη επιδίωξη η πλατφόρμα της Keyvoto να κάνει καριέρα και διεθνώς.

papadimitriou-keyvoto.jpg


Τι είναι όμως η Keyvoto, από ποιους και γιατί δημιουργήθηκε και τι ακριβώς προσφέρει στο χώρο του retail tech;

Η Keyvoto IKE, ιδρύθηκε τον Νοέμβριο του 2022 από τα αδέλφια Γιώργο και  Άσπα Παπαδημητρίου, οι οποίοι είχαν ήδη πάρει το βάπτισμα του πυρός στις τεχνολογίες ηλεκτρονικής υποστήριξης του εμπορίου, στη Deva Group, το boutique agency που αναπτύσσει customized retail tech λύσεις με τη χρήση και τεχνητής νοημοσύνης, για μεγάλους πελάτες, εταιρείας που διευθύνει η κα. Βάλια Παπαδημητρίου.

«Πάνω στο project της Keyvoto δουλεύαμε από το 2019, με σκοπό να δημιουργηθεί μία έξυπνη πλατφόρμα που θα παρέχει άμεσα, πλήρεις και ακριβείς προϊοντικές πληροφορίες, βοηθώντας έτσι προμηθευτές και λιανέμπορους να αναβαθμίσουν τα ψηφιακά τους ράφια», εξήγησε η κα. Παπαδημητρίου.

Η Κeyvoto, έχει έδρα την Πτολεμαΐδα, πόλη από την οποία κατάγονται τα μέλη της ιδρυτικής της ομάδας, είναι εγγεγραμμένη στο μητρώο του Elevate Greece αλλά και ενταγμένη στο πρόγραμμα Star Venture της EBRD, έχοντας κάνει ένα πολύ δυναμικό ξεκίνημα, με 30 άτομα προσωπικό ήδη.

Tα γραφεία της εταιρείας είναι στην Πτολεμαΐδα, όπου βρίσκονται τα 13 από τα 30 άτομα που απασχολεί, ενώ οι υπόλοιποι προγραμματιστές εργάζονται από Αθήνα, Κέρκυρα, Χίο, Κρήτη, Καστοριά, εξ' αποστάσεως, όπως άλλωστε συχνά συμβαίνει με τις επιχειρήσεις του Ι.Τ.

Η καινοτομία της Keyvoto

H Κeyvoto, δραστηριοποιείται στον χώρο της διαχείρισης εμπειρίας προϊόντων, στο λεγόμενο PXM, (product experience management), προσφέροντας τη δυνατότητα σε προμηθευτές, εταιρείες λιανικής και εξωτερικούς συνεργάτες να ενημερώνουν και να διαχειρίζονται τις πληροφορίες των προϊόντων σε διάφορα κανάλια, μέσω της καινοτόμου πλατφόρμας της.

keyvoto-platform-pim.png

Η πλατφόρμα της Keyvoto προσφέρει τη δυνατότητα αυτοματοποίησης της διανομής πληροφοριών για τα προϊόντα, δίνοντας τέλος στη χειροκίνητη εισαγωγή και εξαγωγή δεδομένων.

Αυτό που κάνει η Keyvoto είναι να συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά για κάθε ένα προϊόν του λιανεμπορίου (συστατικά, περιγραφή προϊόντος, συσκευασίες, προωθητικές ενέργειες, βάρος κτλ.) και για εκατομμύρια κωδικούς, να τυποποιεί την πληροφορία αυτή και να την κάνει διαθέσιμη ενιαία - σε προμηθευτές και λιανοπωλητές- ανεξάρτητα από την πλατφόρμα ή το κανάλι πωλήσεων που θα χρησιμοποιήσουν.

Η πλατφόρμα της Keyvoto, με την προηγμένη δομή δεδομένων και το ολοκληρωμένο API απαρτίζεται από μια σειρά modules, στα οποία περιλαμβάνονται τα εξής:

-MDM (Master Data Management), για πρόσβαση στα δεδομένα που αφορούν ένα προϊόν.

-DAM (Digital Asset Management), για τη διαχείριση των δεδομένων σε ένα σημείο.

-PIM (Product Information Management), που προσφέρει πλήρη και σαφή εικόνα των πληροφοριών του προϊόντος για τους πελάτες λιανικής.

-PIDS (Product Information Distribution Services), για τη διασύνδεση των πληροφοριών των προϊόντων σε όλα τα διαφορετικά κανάλια ενδιαφέροντος της επιχείρησης.

-ACI (Automated Commerce Insights), μέσω του οποίου ο χρήστης μπορεί να παρακολουθεί την τιμή, τη διαθεσιμότητα, την τοποθέτηση των προϊόντων στο ψηφιακό ράφι των λιανοπωλητών ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς και τη συμμόρφωση του περιεχομένου των merchandisers.

Η πλατφόρμα της Keyvoto λύνει τα χέρια προμηθευτών και λιανέμπορων γι' αυτό και στο πελατολόγιό της υπάρχουν πάνω από 20 πελάτες, μεγάλες εταιρείες, που διαχειρίζονται περισσότερα από 200 brands. 

Όπως είπε η κα. Παπαδημητρίου, τα σχέδια της Keyvoto περιλαμβάνουν την άμεση επέκταση στο εξωτερικό, όπου η αγορά του PXM αναπτύσσεται με εξαιρετικά ταχείς ρυθμούς. Εκτιμάται μάλιστα ότι τα επόμενα χρόνια η αγορά του PXM θα κινηθεί με έναν μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 20%, για να διαμορφωθεί -σε παγκόσμιο επίπεδο- στα 68 δισ. δολάρια μέχρι το 2030.

Ωστόσο στα σχέδια της οικογένειας Παπαδημητρίου, είναι και η δημιουργία στην Πτολεμαΐδα  μίας σχολής εκπαίδευσης developers, καθώς υπάρχει έλλειψη προγραμματιστών στην αγορά αλλά και διάθεση από άτομα, άλλων επαγγελματικών χώρων, να ενταχθούν στον κλάδο της Πληροφορικής.

Όπως πρόσθεσε η κα. Παπαδημητρίου, μία τέτοια πρωτοβουλία θα αναληφθεί από μία ξεχωριστή εταιρεία και σε συνεργασία με ακαδημαϊκά ιδρύματα, προκειμένου να αξιοποιηθεί το αξιόλογο ανθρώπινο δυναμικό της Δυτικής Μακεδονίας.

    Σε λιγότερο από ένα χρόνο, η Κeyvoto, η πρώτη start up της Πτολεμαΐδας, έχει «κατακτήσει» περισσότερους από 20 πελάτες, μεταξύ αυτών μεγάλες πολυεθνικές όπως η Nestle και η Procter & Gamble, ενώ ετοιμάζεται να σηκώσει από την αγορά επενδυτικά κεφάλαια αλλά και να αντλήσει χρηματοδότηση από τον αναπτυξιακό καθώς ως το τέλος του 2023 θέλει να αυξήσει το προσωπικό της στα 50 άτομα μα και να βγει , άμεσα, στο εξωτερικό.

    Όπως είπε στο makthes.gr η συνιδρύτρια της Κeyvoto και διευθύντρια Μάρκετινγ κα. Άσπα Παπαδημητρίου, η Εταιρεία ήδη βρίσκεται σε συζητήσεις με ελληνικά και ξένα venture capitals προκειμένου να αντλήσει επενδυτικά κεφάλαια, ενώ έχει ήδη καταθέσει φάκελο για την ενίσχυση μέσω αναπτυξιακού νόμου, με το ποσό του 1 εκατ. ευρώ, καθώς μετά την είσοδό της στην αγορά των super market, ανοίγει νέες αγορές λιανικής όπως των φαρμακείων, των παιδικών ειδών- παιχνιδιού αλλά και των προϊόντων τεχνολογίας, με παράλληλη επιδίωξη η πλατφόρμα της Keyvoto να κάνει καριέρα και διεθνώς.

    papadimitriou-keyvoto.jpg


    Τι είναι όμως η Keyvoto, από ποιους και γιατί δημιουργήθηκε και τι ακριβώς προσφέρει στο χώρο του retail tech;

    Η Keyvoto IKE, ιδρύθηκε τον Νοέμβριο του 2022 από τα αδέλφια Γιώργο και  Άσπα Παπαδημητρίου, οι οποίοι είχαν ήδη πάρει το βάπτισμα του πυρός στις τεχνολογίες ηλεκτρονικής υποστήριξης του εμπορίου, στη Deva Group, το boutique agency που αναπτύσσει customized retail tech λύσεις με τη χρήση και τεχνητής νοημοσύνης, για μεγάλους πελάτες, εταιρείας που διευθύνει η κα. Βάλια Παπαδημητρίου.

    «Πάνω στο project της Keyvoto δουλεύαμε από το 2019, με σκοπό να δημιουργηθεί μία έξυπνη πλατφόρμα που θα παρέχει άμεσα, πλήρεις και ακριβείς προϊοντικές πληροφορίες, βοηθώντας έτσι προμηθευτές και λιανέμπορους να αναβαθμίσουν τα ψηφιακά τους ράφια», εξήγησε η κα. Παπαδημητρίου.

    Η Κeyvoto, έχει έδρα την Πτολεμαΐδα, πόλη από την οποία κατάγονται τα μέλη της ιδρυτικής της ομάδας, είναι εγγεγραμμένη στο μητρώο του Elevate Greece αλλά και ενταγμένη στο πρόγραμμα Star Venture της EBRD, έχοντας κάνει ένα πολύ δυναμικό ξεκίνημα, με 30 άτομα προσωπικό ήδη.

    Tα γραφεία της εταιρείας είναι στην Πτολεμαΐδα, όπου βρίσκονται τα 13 από τα 30 άτομα που απασχολεί, ενώ οι υπόλοιποι προγραμματιστές εργάζονται από Αθήνα, Κέρκυρα, Χίο, Κρήτη, Καστοριά, εξ' αποστάσεως, όπως άλλωστε συχνά συμβαίνει με τις επιχειρήσεις του Ι.Τ.

    Η καινοτομία της Keyvoto

    H Κeyvoto, δραστηριοποιείται στον χώρο της διαχείρισης εμπειρίας προϊόντων, στο λεγόμενο PXM, (product experience management), προσφέροντας τη δυνατότητα σε προμηθευτές, εταιρείες λιανικής και εξωτερικούς συνεργάτες να ενημερώνουν και να διαχειρίζονται τις πληροφορίες των προϊόντων σε διάφορα κανάλια, μέσω της καινοτόμου πλατφόρμας της.

    keyvoto-platform-pim.png

    Η πλατφόρμα της Keyvoto προσφέρει τη δυνατότητα αυτοματοποίησης της διανομής πληροφοριών για τα προϊόντα, δίνοντας τέλος στη χειροκίνητη εισαγωγή και εξαγωγή δεδομένων.

    Αυτό που κάνει η Keyvoto είναι να συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά για κάθε ένα προϊόν του λιανεμπορίου (συστατικά, περιγραφή προϊόντος, συσκευασίες, προωθητικές ενέργειες, βάρος κτλ.) και για εκατομμύρια κωδικούς, να τυποποιεί την πληροφορία αυτή και να την κάνει διαθέσιμη ενιαία - σε προμηθευτές και λιανοπωλητές- ανεξάρτητα από την πλατφόρμα ή το κανάλι πωλήσεων που θα χρησιμοποιήσουν.

    Η πλατφόρμα της Keyvoto, με την προηγμένη δομή δεδομένων και το ολοκληρωμένο API απαρτίζεται από μια σειρά modules, στα οποία περιλαμβάνονται τα εξής:

    -MDM (Master Data Management), για πρόσβαση στα δεδομένα που αφορούν ένα προϊόν.

    -DAM (Digital Asset Management), για τη διαχείριση των δεδομένων σε ένα σημείο.

    -PIM (Product Information Management), που προσφέρει πλήρη και σαφή εικόνα των πληροφοριών του προϊόντος για τους πελάτες λιανικής.

    -PIDS (Product Information Distribution Services), για τη διασύνδεση των πληροφοριών των προϊόντων σε όλα τα διαφορετικά κανάλια ενδιαφέροντος της επιχείρησης.

    -ACI (Automated Commerce Insights), μέσω του οποίου ο χρήστης μπορεί να παρακολουθεί την τιμή, τη διαθεσιμότητα, την τοποθέτηση των προϊόντων στο ψηφιακό ράφι των λιανοπωλητών ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς και τη συμμόρφωση του περιεχομένου των merchandisers.

    Η πλατφόρμα της Keyvoto λύνει τα χέρια προμηθευτών και λιανέμπορων γι' αυτό και στο πελατολόγιό της υπάρχουν πάνω από 20 πελάτες, μεγάλες εταιρείες, που διαχειρίζονται περισσότερα από 200 brands. 

    Όπως είπε η κα. Παπαδημητρίου, τα σχέδια της Keyvoto περιλαμβάνουν την άμεση επέκταση στο εξωτερικό, όπου η αγορά του PXM αναπτύσσεται με εξαιρετικά ταχείς ρυθμούς. Εκτιμάται μάλιστα ότι τα επόμενα χρόνια η αγορά του PXM θα κινηθεί με έναν μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 20%, για να διαμορφωθεί -σε παγκόσμιο επίπεδο- στα 68 δισ. δολάρια μέχρι το 2030.

    Ωστόσο στα σχέδια της οικογένειας Παπαδημητρίου, είναι και η δημιουργία στην Πτολεμαΐδα  μίας σχολής εκπαίδευσης developers, καθώς υπάρχει έλλειψη προγραμματιστών στην αγορά αλλά και διάθεση από άτομα, άλλων επαγγελματικών χώρων, να ενταχθούν στον κλάδο της Πληροφορικής.

    Όπως πρόσθεσε η κα. Παπαδημητρίου, μία τέτοια πρωτοβουλία θα αναληφθεί από μία ξεχωριστή εταιρεία και σε συνεργασία με ακαδημαϊκά ιδρύματα, προκειμένου να αξιοποιηθεί το αξιόλογο ανθρώπινο δυναμικό της Δυτικής Μακεδονίας.

      ΣΧΟΛΙΑ

      Επιλέξτε Κατηγορία