ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΚΚΕ: Τραγικές οι συνέπειες της πολιτικής της εμπορευματοποίησης και ιδιωτικοποίησης του σιδηροδρόμου

Σχόλιο για την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού χθες Πέμπτη

 29/07/2022 19:04

ΚΚΕ: Τραγικές οι συνέπειες της πολιτικής της εμπορευματοποίησης και ιδιωτικοποίησης του σιδηροδρόμου

«Η μεγάλη ταλαιπωρία που βίωσαν χτες και σήμερα, σε συνθήκες καύσωνα, εργαζόμενοι και επιβατικό κοινό, με τις αλλεπάλληλες βλάβες πότε στα τρένα -ακόμη και στα πιο καινούργια- και πότε στις υποδομές, αναδεικνύουν τις τραγικές συνέπειες της πολιτικής της εμπορευματοποίησης και ιδιωτικοποίησης του σιδηροδρόμου.

Πολιτική της ΕΕ που έχουν υπηρετήσει διαχρονικά όλες οι κυβερνήσεις, με τα γνωστά αποτελέσματα της υποχρηματοδότησης, της μη τακτικής συντήρησης, της έλλειψης προσωπικού, με κινδύνους για την ασφάλεια εργαζομένων και επιβατών» επισημαίνει το ΚΚΕ σε σχόλιό του «για την ακινητοποίηση του "Λευκού Βέλους" και τα άλλα προβλήματα στον σιδηρόδρομο».

«Αναδεικνύεται, όμως, και η ανάγκη για σιδηρόδρομο αποκλειστικά κρατικό, ενταγμένο σε έναν ενιαίο φορέα μεταφορών που θα είναι κοινωνική ιδιοκτησία και θα λειτουργεί με κριτήριο την κάλυψη των συνδυασμένων λαϊκών αναγκών για καθολικές, φθηνές, ποιοτικές, ασφαλείς μετακινήσεις και μεταφορές και όχι για τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων» τονίζει καταλήγοντας το σχόλιο του κόμματος.

«Η μεγάλη ταλαιπωρία που βίωσαν χτες και σήμερα, σε συνθήκες καύσωνα, εργαζόμενοι και επιβατικό κοινό, με τις αλλεπάλληλες βλάβες πότε στα τρένα -ακόμη και στα πιο καινούργια- και πότε στις υποδομές, αναδεικνύουν τις τραγικές συνέπειες της πολιτικής της εμπορευματοποίησης και ιδιωτικοποίησης του σιδηροδρόμου.

Πολιτική της ΕΕ που έχουν υπηρετήσει διαχρονικά όλες οι κυβερνήσεις, με τα γνωστά αποτελέσματα της υποχρηματοδότησης, της μη τακτικής συντήρησης, της έλλειψης προσωπικού, με κινδύνους για την ασφάλεια εργαζομένων και επιβατών» επισημαίνει το ΚΚΕ σε σχόλιό του «για την ακινητοποίηση του "Λευκού Βέλους" και τα άλλα προβλήματα στον σιδηρόδρομο».

«Αναδεικνύεται, όμως, και η ανάγκη για σιδηρόδρομο αποκλειστικά κρατικό, ενταγμένο σε έναν ενιαίο φορέα μεταφορών που θα είναι κοινωνική ιδιοκτησία και θα λειτουργεί με κριτήριο την κάλυψη των συνδυασμένων λαϊκών αναγκών για καθολικές, φθηνές, ποιοτικές, ασφαλείς μετακινήσεις και μεταφορές και όχι για τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων» τονίζει καταλήγοντας το σχόλιο του κόμματος.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία