Κλειδώνουν και ξεκλειδώνουν ονόματα
01/08/2019 19:31
01/08/2019 19:31
Κλειδώνουν και ξεκλειδώνουν οι θέσεις για την κρατική μηχανή της Θεσσαλονίκης. Τι εννοούμε; Η πολιτική ηγεσία των υπουργείων στα οποία ανήκουν οι οργανισμοί καταλήγουν σε κάποια ονόματα, τα ονόματα φτάνουν στο Μέγαρο Μαξίμου που δίνει και το τελικό πράσινο φως αλλά το θέμα μπορεί μερικές φορές κάπου να σκαλώσει. Έτσι ενώ έχει κλείσει κάποιος ("κλείδωσε" που λένε και στην κομματική αργκό) η αναζήτηση ξεκινά πάλι από την αρχή.
Αυτό φαίνεται να συνέβη με τον ΟΑΣΘ, στον οποίο ύστερα από αρνήσεις πολιτικών για τη θέση του προέδρου η κυβέρνηση φαίνεται ότι είχε καταλήξει στο δίδυμο Γιώργο Σπανού για διευθύνοντα σύμβουλο και στον Γιάννη Τσούφη για την προεδρεία. Όμως η διοίκηση τελικά δεν ανακοινώθηκε κατά τη σημερινή επίσκεψη του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο υπουργείο μεταφορών και υποδομών καθώς κάπου σκάλωσε η υπόθεση. Πού σκάλωσε; Μάλλον στο ότι ο πρωθυπουργός επιθυμεί μια πολιτική λύση για την προεδρεία και όχι ένα δίδυμο αμιγώς τεχνοκρατικό. Και άντε πάλι από την αρχή.
Έτσι ό,τι κυκλοφορεί αυτές τις ημέρες αν δεν ανακοινωθεί μπορεί να αλλάξει. Φαβορί πάντως για τη θέση της Αττικό Μετρό θεωρείται ο Δημήτρης Σταμάτης, ενώ παίζει και το όνομα του Νίκου Ταχιάου. Για την Εγνατία Οδό δεν υπάρχει ακόμη ισχυρή πρόταση καθώς μπλέκεται και το Υπερταμείο, ενώ για την ΕΥΑΘ το φαβορί λέγεται ο πανεπιστημιακός Άγης Παπαδόπουλος, ενώ για τη θέση του διευθύνοντος ακούγεται όνομα που έχει διατελέσει σε Διοικητικό Συμβούλιο διαφόρων ιδιωτικών εταιριών.
Όλα αυτά φυσικά μέχρι να ληφθούν οι τελικές αποφάσεις μπορεί να ανατραπούν…
Κλειδώνουν και ξεκλειδώνουν οι θέσεις για την κρατική μηχανή της Θεσσαλονίκης. Τι εννοούμε; Η πολιτική ηγεσία των υπουργείων στα οποία ανήκουν οι οργανισμοί καταλήγουν σε κάποια ονόματα, τα ονόματα φτάνουν στο Μέγαρο Μαξίμου που δίνει και το τελικό πράσινο φως αλλά το θέμα μπορεί μερικές φορές κάπου να σκαλώσει. Έτσι ενώ έχει κλείσει κάποιος ("κλείδωσε" που λένε και στην κομματική αργκό) η αναζήτηση ξεκινά πάλι από την αρχή.
Αυτό φαίνεται να συνέβη με τον ΟΑΣΘ, στον οποίο ύστερα από αρνήσεις πολιτικών για τη θέση του προέδρου η κυβέρνηση φαίνεται ότι είχε καταλήξει στο δίδυμο Γιώργο Σπανού για διευθύνοντα σύμβουλο και στον Γιάννη Τσούφη για την προεδρεία. Όμως η διοίκηση τελικά δεν ανακοινώθηκε κατά τη σημερινή επίσκεψη του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο υπουργείο μεταφορών και υποδομών καθώς κάπου σκάλωσε η υπόθεση. Πού σκάλωσε; Μάλλον στο ότι ο πρωθυπουργός επιθυμεί μια πολιτική λύση για την προεδρεία και όχι ένα δίδυμο αμιγώς τεχνοκρατικό. Και άντε πάλι από την αρχή.
Έτσι ό,τι κυκλοφορεί αυτές τις ημέρες αν δεν ανακοινωθεί μπορεί να αλλάξει. Φαβορί πάντως για τη θέση της Αττικό Μετρό θεωρείται ο Δημήτρης Σταμάτης, ενώ παίζει και το όνομα του Νίκου Ταχιάου. Για την Εγνατία Οδό δεν υπάρχει ακόμη ισχυρή πρόταση καθώς μπλέκεται και το Υπερταμείο, ενώ για την ΕΥΑΘ το φαβορί λέγεται ο πανεπιστημιακός Άγης Παπαδόπουλος, ενώ για τη θέση του διευθύνοντος ακούγεται όνομα που έχει διατελέσει σε Διοικητικό Συμβούλιο διαφόρων ιδιωτικών εταιριών.
Όλα αυτά φυσικά μέχρι να ληφθούν οι τελικές αποφάσεις μπορεί να ανατραπούν…
ΣΧΟΛΙΑ