Kώστας Γκιουλέκας: Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται ευκαιρίες
04/08/2019 18:23
04/08/2019 18:23
Ευκαιρίες και ταχύτερα βήματα για τη Θεσσαλονίκη ζητά ο Κώστας Γκιουλέκας.
«Είμαστε αποφασισμένοι να διεκδικήσουμε για τη Θεσσαλονίκη ό,τι χρειάζεται χωρίς εκπτώσεις», τονίζει με νόημα ο πρώτος σε σταυρούς βουλευτής της ΝΔ στην Α’ Θεσσαλονίκης. Για τον ΟΑΣΘ σημειώνει με νόημα ότι η ΝΔ πιστεύει στις συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και ότι στην περίπτωση του Οργανισμού εξετάζεται η λύση της συμμετοχής του ιδιωτικού τομέα.
Για το μετρό τονίζει ότι πρέπει να προχωρήσει γρήγορα και υποστηρίζει ότι οι καυγάδες και οι εμμονές κάποιων καθυστέρησαν το έργο. Όσο για το αποτέλεσμα της ΝΔ στη Θεσσαλονίκη απαντά ότι «όλα πρέπει να αναλυθούν ώστε να εντοπιστούν τυχόν δικά μας λάθη αλλά και άλλες αιτίες, όπως η προπαγάνδα, η παροχολογία και η κινδυνολογία από πλευράς του ΣΥΡΙΖΑ που έπαιξαν ρόλο στην τελική διαμόρφωση του αποτελέσματος».
Κύριε Γκιουλέκα, πώς σας φάνηκε η εκκίνηση της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη;
Ζούμε σε μία χώρα που το μόνο που περισσεύει είναι τα προβλήματα και δεν υπάρχει καθόλου χρόνος για χάσιμο.
Εάν δεν υπήρχε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα και μία άμεση εφαρμογή των πρώτων μέτρων -μέτρων που θα ανακουφίσουν τους Έλληνες πολίτες- θα είχε κατηγορηθεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης ότι δεν ήταν έτοιμος τόσο ο ίδιος όσο και η Νέα Δημοκρατία γι’ αυτό που ζητούσαμε τόσο καιρό. Να αλλάξει σελίδα η Ελλάδα.
Η άμεση εφαρμογή του προγράμματός μας ήταν για εμάς μονόδρομος. Μέσα σε λίγες ημέρες η Κυβέρνηση έδειξε δείγματα γραφής που μόνο θετικά μπορούν να χαρακτηριστούν.
Οι αγορές πάντως φάνηκαν να δίνουν πράσινο φως στην κυβερνητική αλλαγή αν κρίνουμε από το ιστορικό χαμηλό που πέτυχε το ελληνικό ομόλογο. Πώς το σχολιάζετε;
Να θυμίσουμε ότι η εμπιστοσύνη των αγορών φάνηκε, ήδη, από την επικράτηση της ΝΔ στις ευρωεκλογές και την επίσπευση των εθνικών εκλογών. Αμέσως μετά τις κάλπες της 26ης Μαΐου το Χρηματιστήριο τονώθηκε και η απόδοση του ελληνικού ομολόγου υποχώρησε κάτω από το 3%.
Σήμερα, η χώρα μας δανείζεται με το χαμηλότερο επιτόκιο της εποχής του ευρώ και η τελευταία επισκόπηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής δείχνει ότι μέσα σε λίγες εβδομάδες ο δείκτης οικονομικού κλίματος από τις 101 μονάδες τον Ιούνιο ανέβηκε στις 105.3 μονάδες τον Ιούλιο -στο υψηλότερο επίπεδο που έχει σημειώσει η Ελλάδα από το 2008, πριν μας χτυπήσει η κρίση. «Κλειδί» σε όλα αυτά, η εμπιστοσύνη στο σχέδιο της ΝΔ.
Η άρση της ασυλίας του Παύλου Πολάκη μήπως σημαίνει και «σκληρό ροκ» απέναντι στον ΣΥΡΙΖΑ;
Ας είμαστε ξεκάθαροι. Η άρση ασυλίας του Παύλου Πολάκη ήταν μία απολύτως συνηθισμένη, απλή, θεσμική διαδικασία της Βουλής, η οποία τήρησε όλες τις προθεσμίες και ενήργησε σύμφωνα με το εισαγγελικό αίτημα και την πρόταση του τότε υπουργού Δικαιοσύνης. Εάν δεν το έκανε, στις 2 Αυγούστου θα εξέπνεε το διάστημα των τριών μηνών και θα θεωρείτο ότι η Βουλή σιωπηρά αποφάσισε να μην διερευνηθούν οι υποθέσεις αυτές.
Τα αυτονόητα δεν είναι ούτε σκληρό ροκ ούτε πολιτική δίωξη, όπως ισχυρίστηκε ο ΣΥΡΙΖΑ. Γιατί αυτονόητο είναι και το γεγονός ότι η εξύβριση, η συκοφαντική δυσφήμιση, η παράνομη ηχογράφηση και η δημοσιοποίηση προσωπικών συνομιλιών δεν ανάγονται στα καθήκοντα του Υπουργού για να εφαρμοστεί το άρθρο 86 περί ευθύνης υπουργών.
Εξάλλου, εάν ήθελε ο ΣΥΡΙΖΑ να ακολουθηθεί μια άλλη διαδικασία γιατί κρατούσε τις υποθέσεις αυτές κλεισμένες στα συρτάρια και δεν τις έφερνε πριν λήξει ο βίος της προηγούμενης κυβέρνησης;
Πέρα από τα θετικά της νέας κυβέρνησης υπάρχουν και οι ενστάσεις. Θα σας αναφέρω δύο: Θα μπορέσει να μακροημερεύσει το μείγμα πολιτικών και τεχνοκρατών που χαρακτηρίζει τη νέα κυβέρνηση;
Είναι πολύ νωρίς για να μπαίνουμε σε σενάρια και υποθέσεις. Όπως προείπα, τα προβλήματα περισσεύουν και δεν υπάρχει καμία πίστωση χρόνου. Ας επικεντρωθούμε στο πώς θα προσφέρουμε λύσεις για τα προβλήματα της χώρας. Άλλωστε, όπως όλες οι κυβερνήσεις, έτσι και αυτή, θα κριθεί εκ του αποτελέσματος.
Και δεύτερον: Πώς αποτιμάτε το γεγονός -για το οποίο γκρινιάζουν πολλοί εντός της ΝΔ- ότι σημαντικό μέρος από τους εξωκοινοβουλευτικούς (υφυπουργούς και γενικούς γραμματείς) που επιλέχθηκαν δεν προέρχονται από τον κομματικό σας χώρο;
Ο ίδιος ο πρωθυπουργός είχε εξαγγείλει προεκλογικά ότι θα επιδιώξει ευρύτερες πολιτικές συνεργασίες και ότι θα χρησιμοποιήσει εξωκοινοβουλευτικά στελέχη και ανθρώπους με εμπειρία σε συγκεκριμένα ζητήματα. Η αποτίμηση της επιλογής τους θα γίνει με βάση το εάν παρήγαγαν αποτελέσματα για το καλό του τόπου. Άλλωστε, θεωρώ αυτονόητο το γεγονός ότι όποιος προσέρχεται σε μία κυβέρνηση της ΝΔ, είναι φυσικό ότι δέχεται τις θέσεις της και υιοθετεί τις προτάσεις της.
Πολλή συζήτηση έγινε και για τα χαμηλά ποσοστά που πέτυχε η ΝΔ στην Α’ Θεσσαλονίκης, αλλά και τη μικρή σε σχέση με τα πανελλαδικά ποσοστά διαφορά του κόμματος από τον ΣΥΡΙΖΑ. Mάλιστα λέγεται ότι αυτό οφείλεται και στην άνευρη ατζέντα που είχε το κόμμα στη Θεσσαλονίκη. Τι απαντάτε;
Και για το πανελλαδικό ποσοστό και για τα αποτελέσματα σε διάφορες περιοχές σίγουρα πρέπει να υπάρξει λεπτομερής ανάλυση, ώστε να εντοπιστούν τυχόν δικά μας λάθη αλλά και άλλες αιτίες. Πάντως, φαίνεται ότι η προπαγάνδα, η παροχολογία και η κινδυνολογία από πλευράς του ΣΥΡΙΖΑ έπαιξαν ένα ιδιαίτερο ρόλο στην τελική διαμόρφωση του αποτελέσματος. Όπως προείπα όμως, πρέπει να ερευνηθούν και άλλες αιτίες, όπως παραδείγματος χάριν οι «ελληνοποιήσεις» που ενδεχομένως έγιναν στο διάστημα της παρελθούσης τετραετίας και έδωσαν δικαίωμα ψήφου σε άτομα που πολιτογραφήθηκαν Έλληνες πολίτες. Όλα αυτά αξίζει και πρέπει να ερευνηθούν.
ΟΑΣΘ - τι μέλλει γενέσθαι;
Το ζήτημα των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης είναι κατεπείγουσας προτεραιότητας και το εξετάζουμε με μεγάλη προσοχή. Έχουμε να αντιμετωπίσουμε τα αποτελέσματα μία αποτυχημένης και οπισθοδρομικής κρατικοποίησης του Οργανισμού, που έγινε από την προηγούμενη κυβέρνηση, όταν μάλιστα γνωρίζαμε ότι στο τέλος του 2019 θα απελευθερωθούν, έτσι κι αλλιώς, οι αστικές συγκοινωνίες όπως προβλέπει η ευρωπαϊκή οδηγία που οφείλει να εφαρμόσει η χώρα μας.
Από την πρώτη στιγμή της κρατικοποίησης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης κρούσαμε τον κώδωνα του κινδύνου και προειδοποιήσαμε τους τότε κυβερνώντες ότι θα δημιουργούνταν τεράστια προβλήματα. Δυστυχώς, επιβεβαιωθήκαμε. Οι αστικές συγκοινωνίες της πόλης παρουσίασαν μία τριτοκοσμική κατάσταση και οι Θεσσαλονικείς ταλαιπωρήθηκαν πάρα πολύ από τις κάκιστες υπηρεσίες του ΟΑΣΘ.
Τι προτείνετε;
Σε αυτόν τον ΟΑΣΘ οφείλουμε να βάλουμε ένα τέλος, προκειμένου η Θεσσαλονίκη να αποκτήσει αξιόπιστες και ποιοτικές αστικές συγκοινωνίες.
Στη ΝΔ πιστεύουμε στις συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και, ειδικά στην περίπτωση του ΟΑΣΘ, εξετάζουμε την λύση της συμμετοχής του ιδιωτικού τομέα.
Σε κάθε περίπτωση, εξετάζουμε όλα τα ενδεχόμενα, λαμβάνοντας σοβαρά τις προτάσεις από την πλευρά των εργαζομένων και των μετόχων στον Οργανισμό και πολύ σύντομα θα παρουσιάσουμε ένα συνολικό σχεδιασμό για τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης.
Στο μετρό Θεσσαλονίκης άρχισε εκ νέου ο παλιός καυγάς για τα αρχαία της στάσης Βενιζέλου. Ποια είναι η άποψή σας;
Αυτοί οι καυγάδες και οι εμμονές κάποιων, καθυστέρησαν ένα έργο ζωτικής σημασίας για την πόλη!
Η κοροϊδία τα τελευταία χρόνια έφτασε στο απόγειό της. Όλοι θυμόμαστε εκείνο τον τραγέλαφο με το βαγόνι του μετρό ακίνητο, μέσα στο οποίο είχαν επιβιβαστεί υπουργοί και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, με κράνη και γιλέκα, και χαριεντίζονταν επιχαίροντας ότι το Μετρό σε λίγο ξεκινά.
Όπως θα μείνει αξέχαστη και η στιγμή του προηγούμενου πρωθυπουργού που «έκοβε» εισιτήριο για το μετρό από μία αυτόματη μηχανή-φάντασμα που την είχαν αποτυπώσει πάνω σε μουσαμά.
Καιρός είναι πια να ξεφύγουμε από την καθήλωση, την απογοήτευση και τη μιζέρια που επεβλήθη στην πόλη όλα τα προηγούμενα χρόνια. Το μετρό πρέπει να προχωρήσει γρήγορα γιατί μόνον έτσι θα αποκτήσει η Θεσσαλονίκη ένα σύγχρονο Μέσο Μαζικής Μεταφοράς σταθερής τροχιάς.
Τι χρειάζεται σήμερα η Θεσσαλονίκη;
Η Θεσσαλονίκη, η δεύτερη σε πληθυσμό και η πρώτη για εμένα σε σημασία πόλη στην Ελλάδα, έχει πολλά περιθώρια για να προχωρήσει μπροστά. Κάτι που ούτως ή άλλως νομοτελειακά θα γίνει.
Το ζητούμενο είναι να δοθούν οι ευκαιρίες στην πρωτεύουσα της Μακεδονίας και τη Βόρεια Ελλάδα να προχωρήσουν με ταχύτερα βήματα.
Είμαστε αποφασισμένοι λοιπόν να διεκδικήσουμε ό,τι χρειάζεται, χωρίς εκπτώσεις. Εξάλλου, κάτι τέτοιο είναι και απόλυτη ευθύνη μας: Πρώτον, γιατί σήμερα η ΝΔ έχει την ευθύνη της διακυβέρνησης του τόπου και, δεύτερον, σε ό,τι με αφορά προσωπικά, γιατί συναισθάνομαι απόλυτα την τεράστια ευθύνη που έχω όλα αυτά τα χρόνια που πολιτεύομαι προς στους συμπολίτες μας να φανώ χρήσιμος να υπηρετώ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την πατρίδα μας, τη Μακεδονία, την πόλη μας την Θεσσαλονίκη.
*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 4 Αυγούστου 2019
Ευκαιρίες και ταχύτερα βήματα για τη Θεσσαλονίκη ζητά ο Κώστας Γκιουλέκας.
«Είμαστε αποφασισμένοι να διεκδικήσουμε για τη Θεσσαλονίκη ό,τι χρειάζεται χωρίς εκπτώσεις», τονίζει με νόημα ο πρώτος σε σταυρούς βουλευτής της ΝΔ στην Α’ Θεσσαλονίκης. Για τον ΟΑΣΘ σημειώνει με νόημα ότι η ΝΔ πιστεύει στις συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και ότι στην περίπτωση του Οργανισμού εξετάζεται η λύση της συμμετοχής του ιδιωτικού τομέα.
Για το μετρό τονίζει ότι πρέπει να προχωρήσει γρήγορα και υποστηρίζει ότι οι καυγάδες και οι εμμονές κάποιων καθυστέρησαν το έργο. Όσο για το αποτέλεσμα της ΝΔ στη Θεσσαλονίκη απαντά ότι «όλα πρέπει να αναλυθούν ώστε να εντοπιστούν τυχόν δικά μας λάθη αλλά και άλλες αιτίες, όπως η προπαγάνδα, η παροχολογία και η κινδυνολογία από πλευράς του ΣΥΡΙΖΑ που έπαιξαν ρόλο στην τελική διαμόρφωση του αποτελέσματος».
Κύριε Γκιουλέκα, πώς σας φάνηκε η εκκίνηση της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη;
Ζούμε σε μία χώρα που το μόνο που περισσεύει είναι τα προβλήματα και δεν υπάρχει καθόλου χρόνος για χάσιμο.
Εάν δεν υπήρχε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα και μία άμεση εφαρμογή των πρώτων μέτρων -μέτρων που θα ανακουφίσουν τους Έλληνες πολίτες- θα είχε κατηγορηθεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης ότι δεν ήταν έτοιμος τόσο ο ίδιος όσο και η Νέα Δημοκρατία γι’ αυτό που ζητούσαμε τόσο καιρό. Να αλλάξει σελίδα η Ελλάδα.
Η άμεση εφαρμογή του προγράμματός μας ήταν για εμάς μονόδρομος. Μέσα σε λίγες ημέρες η Κυβέρνηση έδειξε δείγματα γραφής που μόνο θετικά μπορούν να χαρακτηριστούν.
Οι αγορές πάντως φάνηκαν να δίνουν πράσινο φως στην κυβερνητική αλλαγή αν κρίνουμε από το ιστορικό χαμηλό που πέτυχε το ελληνικό ομόλογο. Πώς το σχολιάζετε;
Να θυμίσουμε ότι η εμπιστοσύνη των αγορών φάνηκε, ήδη, από την επικράτηση της ΝΔ στις ευρωεκλογές και την επίσπευση των εθνικών εκλογών. Αμέσως μετά τις κάλπες της 26ης Μαΐου το Χρηματιστήριο τονώθηκε και η απόδοση του ελληνικού ομολόγου υποχώρησε κάτω από το 3%.
Σήμερα, η χώρα μας δανείζεται με το χαμηλότερο επιτόκιο της εποχής του ευρώ και η τελευταία επισκόπηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής δείχνει ότι μέσα σε λίγες εβδομάδες ο δείκτης οικονομικού κλίματος από τις 101 μονάδες τον Ιούνιο ανέβηκε στις 105.3 μονάδες τον Ιούλιο -στο υψηλότερο επίπεδο που έχει σημειώσει η Ελλάδα από το 2008, πριν μας χτυπήσει η κρίση. «Κλειδί» σε όλα αυτά, η εμπιστοσύνη στο σχέδιο της ΝΔ.
Η άρση της ασυλίας του Παύλου Πολάκη μήπως σημαίνει και «σκληρό ροκ» απέναντι στον ΣΥΡΙΖΑ;
Ας είμαστε ξεκάθαροι. Η άρση ασυλίας του Παύλου Πολάκη ήταν μία απολύτως συνηθισμένη, απλή, θεσμική διαδικασία της Βουλής, η οποία τήρησε όλες τις προθεσμίες και ενήργησε σύμφωνα με το εισαγγελικό αίτημα και την πρόταση του τότε υπουργού Δικαιοσύνης. Εάν δεν το έκανε, στις 2 Αυγούστου θα εξέπνεε το διάστημα των τριών μηνών και θα θεωρείτο ότι η Βουλή σιωπηρά αποφάσισε να μην διερευνηθούν οι υποθέσεις αυτές.
Τα αυτονόητα δεν είναι ούτε σκληρό ροκ ούτε πολιτική δίωξη, όπως ισχυρίστηκε ο ΣΥΡΙΖΑ. Γιατί αυτονόητο είναι και το γεγονός ότι η εξύβριση, η συκοφαντική δυσφήμιση, η παράνομη ηχογράφηση και η δημοσιοποίηση προσωπικών συνομιλιών δεν ανάγονται στα καθήκοντα του Υπουργού για να εφαρμοστεί το άρθρο 86 περί ευθύνης υπουργών.
Εξάλλου, εάν ήθελε ο ΣΥΡΙΖΑ να ακολουθηθεί μια άλλη διαδικασία γιατί κρατούσε τις υποθέσεις αυτές κλεισμένες στα συρτάρια και δεν τις έφερνε πριν λήξει ο βίος της προηγούμενης κυβέρνησης;
Πέρα από τα θετικά της νέας κυβέρνησης υπάρχουν και οι ενστάσεις. Θα σας αναφέρω δύο: Θα μπορέσει να μακροημερεύσει το μείγμα πολιτικών και τεχνοκρατών που χαρακτηρίζει τη νέα κυβέρνηση;
Είναι πολύ νωρίς για να μπαίνουμε σε σενάρια και υποθέσεις. Όπως προείπα, τα προβλήματα περισσεύουν και δεν υπάρχει καμία πίστωση χρόνου. Ας επικεντρωθούμε στο πώς θα προσφέρουμε λύσεις για τα προβλήματα της χώρας. Άλλωστε, όπως όλες οι κυβερνήσεις, έτσι και αυτή, θα κριθεί εκ του αποτελέσματος.
Και δεύτερον: Πώς αποτιμάτε το γεγονός -για το οποίο γκρινιάζουν πολλοί εντός της ΝΔ- ότι σημαντικό μέρος από τους εξωκοινοβουλευτικούς (υφυπουργούς και γενικούς γραμματείς) που επιλέχθηκαν δεν προέρχονται από τον κομματικό σας χώρο;
Ο ίδιος ο πρωθυπουργός είχε εξαγγείλει προεκλογικά ότι θα επιδιώξει ευρύτερες πολιτικές συνεργασίες και ότι θα χρησιμοποιήσει εξωκοινοβουλευτικά στελέχη και ανθρώπους με εμπειρία σε συγκεκριμένα ζητήματα. Η αποτίμηση της επιλογής τους θα γίνει με βάση το εάν παρήγαγαν αποτελέσματα για το καλό του τόπου. Άλλωστε, θεωρώ αυτονόητο το γεγονός ότι όποιος προσέρχεται σε μία κυβέρνηση της ΝΔ, είναι φυσικό ότι δέχεται τις θέσεις της και υιοθετεί τις προτάσεις της.
Πολλή συζήτηση έγινε και για τα χαμηλά ποσοστά που πέτυχε η ΝΔ στην Α’ Θεσσαλονίκης, αλλά και τη μικρή σε σχέση με τα πανελλαδικά ποσοστά διαφορά του κόμματος από τον ΣΥΡΙΖΑ. Mάλιστα λέγεται ότι αυτό οφείλεται και στην άνευρη ατζέντα που είχε το κόμμα στη Θεσσαλονίκη. Τι απαντάτε;
Και για το πανελλαδικό ποσοστό και για τα αποτελέσματα σε διάφορες περιοχές σίγουρα πρέπει να υπάρξει λεπτομερής ανάλυση, ώστε να εντοπιστούν τυχόν δικά μας λάθη αλλά και άλλες αιτίες. Πάντως, φαίνεται ότι η προπαγάνδα, η παροχολογία και η κινδυνολογία από πλευράς του ΣΥΡΙΖΑ έπαιξαν ένα ιδιαίτερο ρόλο στην τελική διαμόρφωση του αποτελέσματος. Όπως προείπα όμως, πρέπει να ερευνηθούν και άλλες αιτίες, όπως παραδείγματος χάριν οι «ελληνοποιήσεις» που ενδεχομένως έγιναν στο διάστημα της παρελθούσης τετραετίας και έδωσαν δικαίωμα ψήφου σε άτομα που πολιτογραφήθηκαν Έλληνες πολίτες. Όλα αυτά αξίζει και πρέπει να ερευνηθούν.
ΟΑΣΘ - τι μέλλει γενέσθαι;
Το ζήτημα των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης είναι κατεπείγουσας προτεραιότητας και το εξετάζουμε με μεγάλη προσοχή. Έχουμε να αντιμετωπίσουμε τα αποτελέσματα μία αποτυχημένης και οπισθοδρομικής κρατικοποίησης του Οργανισμού, που έγινε από την προηγούμενη κυβέρνηση, όταν μάλιστα γνωρίζαμε ότι στο τέλος του 2019 θα απελευθερωθούν, έτσι κι αλλιώς, οι αστικές συγκοινωνίες όπως προβλέπει η ευρωπαϊκή οδηγία που οφείλει να εφαρμόσει η χώρα μας.
Από την πρώτη στιγμή της κρατικοποίησης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης κρούσαμε τον κώδωνα του κινδύνου και προειδοποιήσαμε τους τότε κυβερνώντες ότι θα δημιουργούνταν τεράστια προβλήματα. Δυστυχώς, επιβεβαιωθήκαμε. Οι αστικές συγκοινωνίες της πόλης παρουσίασαν μία τριτοκοσμική κατάσταση και οι Θεσσαλονικείς ταλαιπωρήθηκαν πάρα πολύ από τις κάκιστες υπηρεσίες του ΟΑΣΘ.
Τι προτείνετε;
Σε αυτόν τον ΟΑΣΘ οφείλουμε να βάλουμε ένα τέλος, προκειμένου η Θεσσαλονίκη να αποκτήσει αξιόπιστες και ποιοτικές αστικές συγκοινωνίες.
Στη ΝΔ πιστεύουμε στις συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και, ειδικά στην περίπτωση του ΟΑΣΘ, εξετάζουμε την λύση της συμμετοχής του ιδιωτικού τομέα.
Σε κάθε περίπτωση, εξετάζουμε όλα τα ενδεχόμενα, λαμβάνοντας σοβαρά τις προτάσεις από την πλευρά των εργαζομένων και των μετόχων στον Οργανισμό και πολύ σύντομα θα παρουσιάσουμε ένα συνολικό σχεδιασμό για τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης.
Στο μετρό Θεσσαλονίκης άρχισε εκ νέου ο παλιός καυγάς για τα αρχαία της στάσης Βενιζέλου. Ποια είναι η άποψή σας;
Αυτοί οι καυγάδες και οι εμμονές κάποιων, καθυστέρησαν ένα έργο ζωτικής σημασίας για την πόλη!
Η κοροϊδία τα τελευταία χρόνια έφτασε στο απόγειό της. Όλοι θυμόμαστε εκείνο τον τραγέλαφο με το βαγόνι του μετρό ακίνητο, μέσα στο οποίο είχαν επιβιβαστεί υπουργοί και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, με κράνη και γιλέκα, και χαριεντίζονταν επιχαίροντας ότι το Μετρό σε λίγο ξεκινά.
Όπως θα μείνει αξέχαστη και η στιγμή του προηγούμενου πρωθυπουργού που «έκοβε» εισιτήριο για το μετρό από μία αυτόματη μηχανή-φάντασμα που την είχαν αποτυπώσει πάνω σε μουσαμά.
Καιρός είναι πια να ξεφύγουμε από την καθήλωση, την απογοήτευση και τη μιζέρια που επεβλήθη στην πόλη όλα τα προηγούμενα χρόνια. Το μετρό πρέπει να προχωρήσει γρήγορα γιατί μόνον έτσι θα αποκτήσει η Θεσσαλονίκη ένα σύγχρονο Μέσο Μαζικής Μεταφοράς σταθερής τροχιάς.
Τι χρειάζεται σήμερα η Θεσσαλονίκη;
Η Θεσσαλονίκη, η δεύτερη σε πληθυσμό και η πρώτη για εμένα σε σημασία πόλη στην Ελλάδα, έχει πολλά περιθώρια για να προχωρήσει μπροστά. Κάτι που ούτως ή άλλως νομοτελειακά θα γίνει.
Το ζητούμενο είναι να δοθούν οι ευκαιρίες στην πρωτεύουσα της Μακεδονίας και τη Βόρεια Ελλάδα να προχωρήσουν με ταχύτερα βήματα.
Είμαστε αποφασισμένοι λοιπόν να διεκδικήσουμε ό,τι χρειάζεται, χωρίς εκπτώσεις. Εξάλλου, κάτι τέτοιο είναι και απόλυτη ευθύνη μας: Πρώτον, γιατί σήμερα η ΝΔ έχει την ευθύνη της διακυβέρνησης του τόπου και, δεύτερον, σε ό,τι με αφορά προσωπικά, γιατί συναισθάνομαι απόλυτα την τεράστια ευθύνη που έχω όλα αυτά τα χρόνια που πολιτεύομαι προς στους συμπολίτες μας να φανώ χρήσιμος να υπηρετώ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την πατρίδα μας, τη Μακεδονία, την πόλη μας την Θεσσαλονίκη.
*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 4 Αυγούστου 2019
ΣΧΟΛΙΑ