Lidl Ελλάς: Επενδύει στην «πράσινη» ενέργεια με το βλέμμα στο μέλλον (βίντεο)
09/05/2023 14:40
09/05/2023 14:40
Της Μπέττυς Κυριακίδου
Τι κοινό έχει η «πράσινη» ενέργεια και τα φωτοβολταϊκά με μια αλυσίδα σούπερ μάρκετ; Η απάντηση είναι… η Lidl Ελλάς, που φέτος συμπληρώνει 23 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, πάντα πρωτοπόρα στο βιώσιμο επιχειρείν!
Με περισσότερους από 6.700 εργαζομένους, 230 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και πέντε υπερσύγχρονα εφοδιαστικά κέντρα, ήδη από το 2022 κάνει κατά 100% χρήση «πράσινης» ηλεκτρικής ενέργειας σε όλες τις εγκαταστάσεις της, ενώ προχωρά στην τοποθέτηση φωτοβολταϊκών συστημάτων στο 25% των καταστημάτων της σε βάθος τετραετίας.
Παράλληλα, ολοκληρώνει τα επόμενα χρόνια την εγκατάσταση σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης σε όλο το δίκτυό της. Στόχο της Lidl Ελλάς αποτελεί εντός της επόμενης τετραετίας η μείωση των αερίων του θερμοκηπίου που προκύπτουν από τις λειτουργίες της σε όλες τις χώρες κατά 80%, σε σύγκριση με το 2019.
«Κινούμαστε στον χώρο και στον χρόνο με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον. Είμαστε αναπόσπαστος κρίκος μιας αλυσίδας ευθύνης, που διασφαλίζει επάρκεια αγαθών για τη σημερινή γενιά, αλλά και για αυτές που θα ακολουθήσουν», αναφέρει χαρακτηριστικά η κα Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς.
Από το 1999 μέχρι σήμερα η Lidl Ελλάς έχει επενδύσει σε ανθρώπινο δυναμικό και υποδομές πάνω από 1,4 δις ευρώ, ενώ έχει ξεκινήσει την υλοποίηση νέου επενδυτικού προγράμματος ύψους 100 εκατ. ευρώ στο δίκτυο των καταστημάτων και των αποθηκών της.
Περαιτέρω, επενδύει 20 εκατ. ευρώ για την ψηφιοποίηση μέσω της χρήσης ηλεκτρονικής σήμανσης στα ράφια (Electronic Shelf Labelling). «Με την επένδυση αυτή θέλουμε να προσφέρουμε αξιόπιστη και έγκαιρη πληροφόρηση για τα προϊόντα και τις τιμές, αλλά και απλές διαδικασίες για τους εργαζομένους μας. Ταυτόχρονα, θα συμβάλλουμε στην προστασία του περιβάλλοντος με την εξοικονόμηση 15 τόνων χαρτιού σε βάθος πενταετίας», τονίζει η κα Αδαμίδου.
H Lidl Ελλάς επενδύει όμως και στην ανερχόμενη δυναμική της ελληνικής πρωτογενούς παραγωγής και της μεταποίησης, διευρύνοντας την προϊοντική της γκάμα με περίπου 90 νέους κωδικούς, με τη νέα σειρά τοπικών προϊόντων «Νώμα».
Η συνέπεια στη φιλοσοφία της είναι το στοιχείο που συνέβαλε καθοριστικά στη διαχρονική διάκριση της Lidl Ελλάς: δημιούργησε ένα βιώσιμο μοντέλο ισορροπίας ανάμεσα στη βέλτιστη σχέση ποιότητας/τιμής και απλότητας στην αγοραστική εμπειρία, ενώ η καινοτομία, η ευελιξία, η εξωστρέφεια, η υπευθυνότητα και η ηθική επιχειρηματικότητα αποτέλεσαν δομικά στοιχεία της στρατηγικής της.
H Lidl Ελλάς είναι μεν discount, αλλά με την κουλτούρα και την δυναμική μιας μεγάλης, πολυεθνικής εταιρείας που επενδύει στην προσβάσιμη ποιότητα. Η δέσμευση για βιωσιμότητα, εταιρική διακυβέρνηση και πάνω από όλα ποιότητα και οικονομία κυριαρχεί στο DNA του επιχειρηματικού της μοντέλου.
Με τη φιλοδοξία να εισάγει πρώτη το discount στην Ελλάδα, άνοιξαν ταυτόχρονα στις 9 Ιουνίου του 1999 τα πρώτα 10 καταστήματα Lidl, με βασική φιλοσοφία τον σεβασμό στον τόπο, στους ανθρώπους του και στα προϊόντα του.
«Φέραμε στη χώρα ένα μοντέλο απλών και γρήγορων αγορών, με ποιοτικά προϊόντα στις καλύτερες τιμές της αγοράς. Βρήκαμε τον δρόμο μας στο τραπέζι κάθε ελληνικής οικογένειας. Αποκτήσαμε γερές ρίζες. Και πάνω απ’ όλα, κερδίσαμε την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού. Αυτή είναι η πιο πολύτιμη παρακαταθήκη για εμάς. Είναι τιμή για όλες και όλους μας στη Lidl Ελλάς», υπογραμμίζει η κα Αδαμίδου.
Πλέον του μεγάλου project της βιωσιμότητας και της «πράσινης» ενέργειας, η Lidl εδώ και 8 χρόνια καλύπτει όλα τα έξοδα του Κέντρου Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στη Νέα Μάκρη, που λειτουργεί σε ακίνητο, το οποίο έχει παραχωρήσει η εταιρεία το 2015.
Παράλληλα, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί, στηρίζει πολυάριθμους άλλους κοινωφελείς φορείς σε όλη την Ελλάδα, καλύπτοντας ανάγκες συνανθρώπων μας που βρίσκονται σε δυσχερή θέση.
Στο πλαίσιο της καμπάνιας Plastic Free Greece υλοποιεί παράκτιους καθαρισμούς ακτών σε τουριστικούς προορισμούς της χώρας, ενώ μέσα στο 2023 ξεκινούν δύο σημαντικές συνεργασίες. Η πρώτη με την Action Aid έχει στόχο τη διαμόρφωση στάσεων και αντιλήψεων υγιούς και βιώσιμης διατροφής. Η δεύτερη με την Unicef αφορά τα δικαιώματα και την ενδυνάμωση των παιδιών, με έμφαση στη βία κατά των παιδιών, την έμφυλη βία, αλλά και τη βία στο διαδίκτυο.
1999: Ανοίγουν ταυτόχρονα τα πρώτα 10 καταστήματα στην Ελλάδα στις 9 Ιουνίου
2006: Επώνυμοι κωδικοί στην γκάμα των προϊόντων της
2008: Το πρώτο τηλεοπτικό σποτ
2011: Οι πρώτοι φούρνοι σε επιλεγμένα καταστήματα
2015: Ελληνικά ψάρια, ελληνικό χοιρινό και βόειο κρέας στη γκάμα της
2016: Νέο concept αρχιτεκτονικής καταστημάτων, ξεκινώντας από την Αλικαρνασσό Κρήτης και τα Διαβατά Θεσσαλονίκης
2017: Διάκριση με την εθνική, αλλά και την ευρωπαϊκή πιστοποίηση “Top Employer”
2018: Πρωτοπορία στην κατάργηση της πλαστικής σακούλας μιας χρήσης από τα καταστήματα
2019: Κορυφαία ευρωπαϊκή διάκριση «Retailer of the Year Europe 2018 - 2019».
2022: Σημαντική διάκριση στον μεγαλύτερο θεσμό για την εταιρική φήμη στη χώρα, Most Admired Companies in Greece.
«Όλες και όλοι στη Lidl Eλλάς είμαστε υπερήφανοι που συγκαταλεγόμαστε για 6η συνεχή χρονιά στις ‘The Most Sustainable Companies in Greece’ και παίρνουμε για 7η συνεχόμενη χρονιά τη διάκριση του ‘Κορυφαίου Εργοδότη’ σε Ελλάδα και Ευρώπη», αναφέρει η κα Αδαμίδου.
Δείτε τη συνέντευξη της Διευθύντριας Επικοινωνίας & Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς κας Βασιλικής Αδαμίδου, στη δημοσιογράφο Μπέττυ Κυριακίδου, για το success story, τη διαδρομή και τους μελλοντικούς στόχους της εταιρείας.
16/05/2023 12:48
Της Μπέττυς Κυριακίδου
Τι κοινό έχει η «πράσινη» ενέργεια και τα φωτοβολταϊκά με μια αλυσίδα σούπερ μάρκετ; Η απάντηση είναι… η Lidl Ελλάς, που φέτος συμπληρώνει 23 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, πάντα πρωτοπόρα στο βιώσιμο επιχειρείν!
Με περισσότερους από 6.700 εργαζομένους, 230 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και πέντε υπερσύγχρονα εφοδιαστικά κέντρα, ήδη από το 2022 κάνει κατά 100% χρήση «πράσινης» ηλεκτρικής ενέργειας σε όλες τις εγκαταστάσεις της, ενώ προχωρά στην τοποθέτηση φωτοβολταϊκών συστημάτων στο 25% των καταστημάτων της σε βάθος τετραετίας.
Παράλληλα, ολοκληρώνει τα επόμενα χρόνια την εγκατάσταση σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης σε όλο το δίκτυό της. Στόχο της Lidl Ελλάς αποτελεί εντός της επόμενης τετραετίας η μείωση των αερίων του θερμοκηπίου που προκύπτουν από τις λειτουργίες της σε όλες τις χώρες κατά 80%, σε σύγκριση με το 2019.
«Κινούμαστε στον χώρο και στον χρόνο με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον. Είμαστε αναπόσπαστος κρίκος μιας αλυσίδας ευθύνης, που διασφαλίζει επάρκεια αγαθών για τη σημερινή γενιά, αλλά και για αυτές που θα ακολουθήσουν», αναφέρει χαρακτηριστικά η κα Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς.
Από το 1999 μέχρι σήμερα η Lidl Ελλάς έχει επενδύσει σε ανθρώπινο δυναμικό και υποδομές πάνω από 1,4 δις ευρώ, ενώ έχει ξεκινήσει την υλοποίηση νέου επενδυτικού προγράμματος ύψους 100 εκατ. ευρώ στο δίκτυο των καταστημάτων και των αποθηκών της.
Περαιτέρω, επενδύει 20 εκατ. ευρώ για την ψηφιοποίηση μέσω της χρήσης ηλεκτρονικής σήμανσης στα ράφια (Electronic Shelf Labelling). «Με την επένδυση αυτή θέλουμε να προσφέρουμε αξιόπιστη και έγκαιρη πληροφόρηση για τα προϊόντα και τις τιμές, αλλά και απλές διαδικασίες για τους εργαζομένους μας. Ταυτόχρονα, θα συμβάλλουμε στην προστασία του περιβάλλοντος με την εξοικονόμηση 15 τόνων χαρτιού σε βάθος πενταετίας», τονίζει η κα Αδαμίδου.
H Lidl Ελλάς επενδύει όμως και στην ανερχόμενη δυναμική της ελληνικής πρωτογενούς παραγωγής και της μεταποίησης, διευρύνοντας την προϊοντική της γκάμα με περίπου 90 νέους κωδικούς, με τη νέα σειρά τοπικών προϊόντων «Νώμα».
Η συνέπεια στη φιλοσοφία της είναι το στοιχείο που συνέβαλε καθοριστικά στη διαχρονική διάκριση της Lidl Ελλάς: δημιούργησε ένα βιώσιμο μοντέλο ισορροπίας ανάμεσα στη βέλτιστη σχέση ποιότητας/τιμής και απλότητας στην αγοραστική εμπειρία, ενώ η καινοτομία, η ευελιξία, η εξωστρέφεια, η υπευθυνότητα και η ηθική επιχειρηματικότητα αποτέλεσαν δομικά στοιχεία της στρατηγικής της.
H Lidl Ελλάς είναι μεν discount, αλλά με την κουλτούρα και την δυναμική μιας μεγάλης, πολυεθνικής εταιρείας που επενδύει στην προσβάσιμη ποιότητα. Η δέσμευση για βιωσιμότητα, εταιρική διακυβέρνηση και πάνω από όλα ποιότητα και οικονομία κυριαρχεί στο DNA του επιχειρηματικού της μοντέλου.
Με τη φιλοδοξία να εισάγει πρώτη το discount στην Ελλάδα, άνοιξαν ταυτόχρονα στις 9 Ιουνίου του 1999 τα πρώτα 10 καταστήματα Lidl, με βασική φιλοσοφία τον σεβασμό στον τόπο, στους ανθρώπους του και στα προϊόντα του.
«Φέραμε στη χώρα ένα μοντέλο απλών και γρήγορων αγορών, με ποιοτικά προϊόντα στις καλύτερες τιμές της αγοράς. Βρήκαμε τον δρόμο μας στο τραπέζι κάθε ελληνικής οικογένειας. Αποκτήσαμε γερές ρίζες. Και πάνω απ’ όλα, κερδίσαμε την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού. Αυτή είναι η πιο πολύτιμη παρακαταθήκη για εμάς. Είναι τιμή για όλες και όλους μας στη Lidl Ελλάς», υπογραμμίζει η κα Αδαμίδου.
Πλέον του μεγάλου project της βιωσιμότητας και της «πράσινης» ενέργειας, η Lidl εδώ και 8 χρόνια καλύπτει όλα τα έξοδα του Κέντρου Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στη Νέα Μάκρη, που λειτουργεί σε ακίνητο, το οποίο έχει παραχωρήσει η εταιρεία το 2015.
Παράλληλα, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί, στηρίζει πολυάριθμους άλλους κοινωφελείς φορείς σε όλη την Ελλάδα, καλύπτοντας ανάγκες συνανθρώπων μας που βρίσκονται σε δυσχερή θέση.
Στο πλαίσιο της καμπάνιας Plastic Free Greece υλοποιεί παράκτιους καθαρισμούς ακτών σε τουριστικούς προορισμούς της χώρας, ενώ μέσα στο 2023 ξεκινούν δύο σημαντικές συνεργασίες. Η πρώτη με την Action Aid έχει στόχο τη διαμόρφωση στάσεων και αντιλήψεων υγιούς και βιώσιμης διατροφής. Η δεύτερη με την Unicef αφορά τα δικαιώματα και την ενδυνάμωση των παιδιών, με έμφαση στη βία κατά των παιδιών, την έμφυλη βία, αλλά και τη βία στο διαδίκτυο.
1999: Ανοίγουν ταυτόχρονα τα πρώτα 10 καταστήματα στην Ελλάδα στις 9 Ιουνίου
2006: Επώνυμοι κωδικοί στην γκάμα των προϊόντων της
2008: Το πρώτο τηλεοπτικό σποτ
2011: Οι πρώτοι φούρνοι σε επιλεγμένα καταστήματα
2015: Ελληνικά ψάρια, ελληνικό χοιρινό και βόειο κρέας στη γκάμα της
2016: Νέο concept αρχιτεκτονικής καταστημάτων, ξεκινώντας από την Αλικαρνασσό Κρήτης και τα Διαβατά Θεσσαλονίκης
2017: Διάκριση με την εθνική, αλλά και την ευρωπαϊκή πιστοποίηση “Top Employer”
2018: Πρωτοπορία στην κατάργηση της πλαστικής σακούλας μιας χρήσης από τα καταστήματα
2019: Κορυφαία ευρωπαϊκή διάκριση «Retailer of the Year Europe 2018 - 2019».
2022: Σημαντική διάκριση στον μεγαλύτερο θεσμό για την εταιρική φήμη στη χώρα, Most Admired Companies in Greece.
«Όλες και όλοι στη Lidl Eλλάς είμαστε υπερήφανοι που συγκαταλεγόμαστε για 6η συνεχή χρονιά στις ‘The Most Sustainable Companies in Greece’ και παίρνουμε για 7η συνεχόμενη χρονιά τη διάκριση του ‘Κορυφαίου Εργοδότη’ σε Ελλάδα και Ευρώπη», αναφέρει η κα Αδαμίδου.
Δείτε τη συνέντευξη της Διευθύντριας Επικοινωνίας & Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς κας Βασιλικής Αδαμίδου, στη δημοσιογράφο Μπέττυ Κυριακίδου, για το success story, τη διαδρομή και τους μελλοντικούς στόχους της εταιρείας.
ΣΧΟΛΙΑ