Με κρουαζιέρα, διεθνές σινεμά και… ιστορία η τουριστική προβολή της περιφέρειας το 2024
13/12/2023 14:44
13/12/2023 14:44
Με δυο «βαριά» χαρτιά, τα ταξίδια κρουαζιέρας και τις διεθνείς κινηματογραφικές παραγωγές, μέσω του Film office, το οποίο τα τελευταία χρόνια ενίσχυσε το έργο του, εισέρχεται το 2024 η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο προώθησης των δράσεων της για την τουριστική προβολή της περιοχής.
Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής ενέκρινε στη σημερινή συνεδρίασή του το περιφερειακό συμβούλιο με την αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Όλγα - Χριστίνα Γούλα να δίνει έμφαση στον τουρισμό της κρουαζιέρας, τονίζοντας ότι το 2022 ήρθαν 61 κρουαζιερόπλοια στη Θεσσαλονίκη ενώ φέτος έφτασαν τα 68. Για του χρόνου, είπε ότι στην πόλη αναμένονται περισσότερα.
Η κ. Γούλα αναφέρθηκε και στον ιστορικό τουρισμό, σημειώνοντας ότι στην ουσία η ΠΚΜ θα επεκτείνει τις σχετικές με το αντικείμενο δράσεις της, προκειμένου να αναδείξει τη νεότερη ελληνική ιστορία.
Ιδιαίτερη βαρύτητα όμως έδωσε η κ. Γούλα στον χώρο των οπτικοακουστικών παραγωγών, λέγοντας ότι το film office την περασμένη τριετία ενίσχυσε και πρόβαλλε πολύ σημαντικό έργο. Παράλληλα, προανήγγειλε υποστηρικτικές δράσεις προβολής του γραφείου με στόχο την προσέλκυση νέων κινηματογραφικών παραγωγών.
Στη διάρκεια της παρουσίασης του σχεδίου τουριστικής προβολής για το 2024, από την αντιπεριφερειάρχη, έγινε γνωστό ότι τη νέα χρονιά περιλαμβάνονται ακόμη η συμμετοχή της Περιφέρειας σε διεθνείς εκθέσεις και στα σημαντικότερα φεστιβάλ κινηματογράφου, η προβολή του γαστρονομικού τουρισμού, των μακεδονικών προϊόντων και της μακεδονικής κουζίνας, η ανάδειξη του αθλητικού τουρισμού και των αθλητικών υποδομών της Κεντρικής Μακεδονίας και η διοργάνωση αθλητικών γεγονότων.
Παράλληλα αναμένονται η διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης για την απόκτηση εμπειριών από ανθρώπους του τουρισμού, ενώ σε ό,τι αφορά την συνδιαφήμιση, η κ. Γούλα είπε ότι «είναι κάτι καινούριο και σύμφωνα με τη σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση πλέον υπάρχει η δυνατότητα συνεργασίας δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και συνεργασίας της Περιφέρειας με αεροπορικές ετεαιρείες, μέσα μαζικής ενημέρωσης και άλλους εξειδικευμένους εταίρους της τουριστικής αγοράς».
Αναφορικά με τις εκθέσεις στις οποίες θα συμμετέχει από το νέο έτος η Περιφέρεια, για να προωθήσει το τουριστικό προϊόν της περιοχής, η αντιπεριφερειάρχης σημείωσε ότι είναι συνολικά 22.
Συγκεκριμένα θα συμμετέχει στις εκθέσεις της Ουτρέχτης (για τον ποδηλατικό και περιπατητικό τουρισμό), με στόχο την ανάδειξη των διαδρομών και μονοπατιών των ορεινών όγκων της Κεντρικής Μακεδονίας, του Όσλο για την προσέγγιση της νορβηγικής αγοράς, με τους Νορβηγούς να θεωρούνται ταξιδιώτες υψηλού οικονομικού επιπέδου που ενδιαφέρονται για εναλλακτικούς προορισμούς, του Ελσίνκι (πρώτη συμμετοχή για την προσέγγιση του κοινού της Φινλανδίας και της σκανδιναβικής αγοράς γενικότερα), της Μαδρίτης (προσέγγιση της μεγάλης ισπανικής αγοράς), της Λιουμπλιάνα (συνεδριακός τουρισμός), των Βρυξελλών (αυξημένες αφίξεις Βέλγων στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» τα τελευταία χρόνια), του Βουκουρεστίου (πρώτη επιλογή των Ρουμάνων η Κεντρική Μακεδονία με σημαντικό ενδιαφέρον για τα μικρότερα καταλύματα και τα κάμπινγκ) και της Βουδαπέστης, λόγωτων σημαντικών αφίξεων στην περιοχή από Ούγγρους οδικώς.
Επίσης η ΠΚΜ θα συμμετέχει στο Βελιγράδι, καθώς για τους Σέρβους πρώτη σε προτίμηση είναι η Κεντρική Μακεδονία, στο Βερολίνου, στη Βιέννη, στη Νάπολη με στόχο η προσέγγιση του κοινού της Νότιας Ιταλίας, στη Βαρσοβία για την ενίσχυση της προβολής της Κεντρικής Μακεδονίας στην πολωνική αγορά, στην Πράγα, στη Φλόριντα (ναυτικός τουρισμός), στο Ντουμπάι που πρόκειται για τουρισμό πολυτελείας, στη Φρανκφούρτη (συνεδριακός τουρισμός), στο Παρίσι, στο Ρίμινι για την ανάδειξη του προορισμού της Κεντρικής Μακεδονίας στην ώριμη Ιταλική αγορά, στη Θεσσαλονίκης στην Philoxenia, στη Βαρκελώνη για τον συνεδριακό τουρισμό και το Λονδίνου με στόχο την αύξηση αναγνωρισιμότητας του προορισμού στη Βρετανική αγορά.
13/12/2023 13:05
Με δυο «βαριά» χαρτιά, τα ταξίδια κρουαζιέρας και τις διεθνείς κινηματογραφικές παραγωγές, μέσω του Film office, το οποίο τα τελευταία χρόνια ενίσχυσε το έργο του, εισέρχεται το 2024 η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο προώθησης των δράσεων της για την τουριστική προβολή της περιοχής.
Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής ενέκρινε στη σημερινή συνεδρίασή του το περιφερειακό συμβούλιο με την αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Όλγα - Χριστίνα Γούλα να δίνει έμφαση στον τουρισμό της κρουαζιέρας, τονίζοντας ότι το 2022 ήρθαν 61 κρουαζιερόπλοια στη Θεσσαλονίκη ενώ φέτος έφτασαν τα 68. Για του χρόνου, είπε ότι στην πόλη αναμένονται περισσότερα.
Η κ. Γούλα αναφέρθηκε και στον ιστορικό τουρισμό, σημειώνοντας ότι στην ουσία η ΠΚΜ θα επεκτείνει τις σχετικές με το αντικείμενο δράσεις της, προκειμένου να αναδείξει τη νεότερη ελληνική ιστορία.
Ιδιαίτερη βαρύτητα όμως έδωσε η κ. Γούλα στον χώρο των οπτικοακουστικών παραγωγών, λέγοντας ότι το film office την περασμένη τριετία ενίσχυσε και πρόβαλλε πολύ σημαντικό έργο. Παράλληλα, προανήγγειλε υποστηρικτικές δράσεις προβολής του γραφείου με στόχο την προσέλκυση νέων κινηματογραφικών παραγωγών.
Στη διάρκεια της παρουσίασης του σχεδίου τουριστικής προβολής για το 2024, από την αντιπεριφερειάρχη, έγινε γνωστό ότι τη νέα χρονιά περιλαμβάνονται ακόμη η συμμετοχή της Περιφέρειας σε διεθνείς εκθέσεις και στα σημαντικότερα φεστιβάλ κινηματογράφου, η προβολή του γαστρονομικού τουρισμού, των μακεδονικών προϊόντων και της μακεδονικής κουζίνας, η ανάδειξη του αθλητικού τουρισμού και των αθλητικών υποδομών της Κεντρικής Μακεδονίας και η διοργάνωση αθλητικών γεγονότων.
Παράλληλα αναμένονται η διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης για την απόκτηση εμπειριών από ανθρώπους του τουρισμού, ενώ σε ό,τι αφορά την συνδιαφήμιση, η κ. Γούλα είπε ότι «είναι κάτι καινούριο και σύμφωνα με τη σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση πλέον υπάρχει η δυνατότητα συνεργασίας δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και συνεργασίας της Περιφέρειας με αεροπορικές ετεαιρείες, μέσα μαζικής ενημέρωσης και άλλους εξειδικευμένους εταίρους της τουριστικής αγοράς».
Αναφορικά με τις εκθέσεις στις οποίες θα συμμετέχει από το νέο έτος η Περιφέρεια, για να προωθήσει το τουριστικό προϊόν της περιοχής, η αντιπεριφερειάρχης σημείωσε ότι είναι συνολικά 22.
Συγκεκριμένα θα συμμετέχει στις εκθέσεις της Ουτρέχτης (για τον ποδηλατικό και περιπατητικό τουρισμό), με στόχο την ανάδειξη των διαδρομών και μονοπατιών των ορεινών όγκων της Κεντρικής Μακεδονίας, του Όσλο για την προσέγγιση της νορβηγικής αγοράς, με τους Νορβηγούς να θεωρούνται ταξιδιώτες υψηλού οικονομικού επιπέδου που ενδιαφέρονται για εναλλακτικούς προορισμούς, του Ελσίνκι (πρώτη συμμετοχή για την προσέγγιση του κοινού της Φινλανδίας και της σκανδιναβικής αγοράς γενικότερα), της Μαδρίτης (προσέγγιση της μεγάλης ισπανικής αγοράς), της Λιουμπλιάνα (συνεδριακός τουρισμός), των Βρυξελλών (αυξημένες αφίξεις Βέλγων στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» τα τελευταία χρόνια), του Βουκουρεστίου (πρώτη επιλογή των Ρουμάνων η Κεντρική Μακεδονία με σημαντικό ενδιαφέρον για τα μικρότερα καταλύματα και τα κάμπινγκ) και της Βουδαπέστης, λόγωτων σημαντικών αφίξεων στην περιοχή από Ούγγρους οδικώς.
Επίσης η ΠΚΜ θα συμμετέχει στο Βελιγράδι, καθώς για τους Σέρβους πρώτη σε προτίμηση είναι η Κεντρική Μακεδονία, στο Βερολίνου, στη Βιέννη, στη Νάπολη με στόχο η προσέγγιση του κοινού της Νότιας Ιταλίας, στη Βαρσοβία για την ενίσχυση της προβολής της Κεντρικής Μακεδονίας στην πολωνική αγορά, στην Πράγα, στη Φλόριντα (ναυτικός τουρισμός), στο Ντουμπάι που πρόκειται για τουρισμό πολυτελείας, στη Φρανκφούρτη (συνεδριακός τουρισμός), στο Παρίσι, στο Ρίμινι για την ανάδειξη του προορισμού της Κεντρικής Μακεδονίας στην ώριμη Ιταλική αγορά, στη Θεσσαλονίκης στην Philoxenia, στη Βαρκελώνη για τον συνεδριακό τουρισμό και το Λονδίνου με στόχο την αύξηση αναγνωρισιμότητας του προορισμού στη Βρετανική αγορά.
ΣΧΟΛΙΑ