«Μη φοβάσαι να κάνεις το εμβόλιο αν…»
16/01/2021 08:00
16/01/2021 08:00
«Μη φοβάσαι να κάνεις το εμβόλιο αν... έχεις πάρει το 1Ν του ΟΑΣΘ». Με χιουμοριστική διάθεση και θέλοντας να δείξουν πως η καθημερινότητα κρύβει περισσότερους «κινδύνους» από το πολυσυζητημένο εμβόλιο, η Μάγδα και η Μαρία, δύο φοιτήτριες και φίλες, δημιούργησαν το Instagram profile με τίτλο «Κάνε το εμβόλιο αν…».
Σε λιγότερο από ένα μήνα το προφίλ μετρά περίπου 14 χιλιάδες ακόλουθους και οι δημοσιεύσεις δεν αφήνουν περιθώρια στον επισκέπτη έστω να μη χαμογελάσει.
«Έχοντας διάθεση για χιούμορ και επηρεασμένες από την κατάσταση της πανδημίας θελήσαμε να ευαισθητοποιήσουμε τον κόσμο αναφορικά με το εμβόλιο. Έτσι κάναμε μία σελίδα προσανατολισμένη ακριβώς σε αυτή την κατεύθυνση. Πιστεύω ότι το εμβόλιο είναι η σωτηρία μας.» εξηγεί στο makthes.gr η Μάγδα.
Κάπως έτσι και χωρίς να έχουν ασχοληθεί στο παρελθόν με κάτι αντίστοιχο, οι δύο φοιτήτριες απηύθυναν κάλεσμα στο κοινό τους να μοιραστεί μαζί τους καθημερινές εμπειρίες… επιβίωσης μπροστά στις οποίες το εμβόλιο είναι ένα απλό τσίμπημα. Νυχτερινά μαγαζιά, φοιτητικά πάρτι, σφηνάκια αμφιβόλου προελεύσεως και ο… ΟΑΣΘ είναι μόνο μερικοί από τους πρωταγωνιστές των posts της σελίδας. Ωστόσο, σύμφωνα με τη Μάγδα ακόμα και αν κάποιος θιχτεί με μία δημοσίευση η οποία μπορεί να αναφέρεται στο κατάστημά του έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με τις διαχειρίστριες και να επιλύσει το ζήτημα άμεσα:
«Η επιτυχία είναι ένας συνδυασμός έξυπνης ιδέας, επικαιρότητας και χιούμορ. Δε θέλουμε να φέρουμε κανέναν σε δύσκολη θέση. Ανεβάζουμε διάφορα κειμενάκια με αναφορές σε μαγαζιά σε όλη την Ελλάδα καθώς είναι βιωματικά αρκετά από τα posts μας αλλά δεν έχουμε διάθεση να προσβάλουμε κανέναν. Έχει να κάνει με την ταύτιση του κοινού μας γιατί αν έχεις επισκεφθεί ένα από αυτά τα μέρη και εφόσον αυτό που αναγράφεται είναι αλήθεια, ταυτίζεσαι.
Δε θέλουμε όμως να χαλάσουμε την εικόνα κανενός και για αυτό υπάρχει ανακοίνωση στο προφίλ μας με την οποία ενημερώνουμε πως αν κάποιος προσβάλλεται ή θίγεται μπορεί να μας το πει και εμείς με τη σειρά μας θα κατεβάσουμε επί τόπου την εν λόγω δημοσίευση. Μέχρι στιγμής έχουμε λάβει κάποια τέτοια μηνύματα από καταστήματα που έχουμε αναφέρει και οι αναρτήσεις κατέβηκαν.»
Άλλωστε τα μηνύματα που δέχονται ποικίλουν, χωρίς βέβαια να λείπουν και οι «ψεκασμένοι» από το κοινό:
«Μεταξύ των μηνυμάτων που λαμβάνουμε έχουμε δει και κάποια που μας κατηγορούν ότι πληρωνόμαστε για να προπαγανδίζουμε και ότι είμαστε πουλημένες. Είναι λογικό γιατί έχει φτάσει στα μάτια πολλών και δεν μπορούν όλοι να συμφωνούν. Αναλογικά με το κοινό μας όμως, αυτά τα φαινόμενα είναι ελάχιστα. Μας έχουν στείλει και κάποια ρατσιστικά – σεξιστικά κείμενα τα οποία φυσικά δεν ανέβηκαν.»
Το εν λόγω προφίλ έχει καταφέρει να τραβήξει τα βλέμματα πολλών επιχειρηματιών οι οποίοι θέλουν είτε να διαφημιστούν μέσα από αυτό είτε να το αγοράσουν. Όπως εξηγεί η Μάγδα, το «Κάνε το εμβόλιο αν…» δεν πωλείται ακόμα καθώς υπάρχουν περιθώρια προώθησης όσο υπάρχει επικαιρότητα. Στα άμεσα σχέδιά των δύο φοιτητριών είναι και η περαιτέρω ανάπτυξη της σχέσης τους με τους followers τους. Έτσι δεν αποκλείεται στο μέλλον να υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας μπλούζας με τυπωμένη κάποια από τη δημοσίευση της σελίδας.
«Μη φοβάσαι να κάνεις το εμβόλιο αν... έχεις πάρει το 1Ν του ΟΑΣΘ». Με χιουμοριστική διάθεση και θέλοντας να δείξουν πως η καθημερινότητα κρύβει περισσότερους «κινδύνους» από το πολυσυζητημένο εμβόλιο, η Μάγδα και η Μαρία, δύο φοιτήτριες και φίλες, δημιούργησαν το Instagram profile με τίτλο «Κάνε το εμβόλιο αν…».
Σε λιγότερο από ένα μήνα το προφίλ μετρά περίπου 14 χιλιάδες ακόλουθους και οι δημοσιεύσεις δεν αφήνουν περιθώρια στον επισκέπτη έστω να μη χαμογελάσει.
«Έχοντας διάθεση για χιούμορ και επηρεασμένες από την κατάσταση της πανδημίας θελήσαμε να ευαισθητοποιήσουμε τον κόσμο αναφορικά με το εμβόλιο. Έτσι κάναμε μία σελίδα προσανατολισμένη ακριβώς σε αυτή την κατεύθυνση. Πιστεύω ότι το εμβόλιο είναι η σωτηρία μας.» εξηγεί στο makthes.gr η Μάγδα.
Κάπως έτσι και χωρίς να έχουν ασχοληθεί στο παρελθόν με κάτι αντίστοιχο, οι δύο φοιτήτριες απηύθυναν κάλεσμα στο κοινό τους να μοιραστεί μαζί τους καθημερινές εμπειρίες… επιβίωσης μπροστά στις οποίες το εμβόλιο είναι ένα απλό τσίμπημα. Νυχτερινά μαγαζιά, φοιτητικά πάρτι, σφηνάκια αμφιβόλου προελεύσεως και ο… ΟΑΣΘ είναι μόνο μερικοί από τους πρωταγωνιστές των posts της σελίδας. Ωστόσο, σύμφωνα με τη Μάγδα ακόμα και αν κάποιος θιχτεί με μία δημοσίευση η οποία μπορεί να αναφέρεται στο κατάστημά του έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με τις διαχειρίστριες και να επιλύσει το ζήτημα άμεσα:
«Η επιτυχία είναι ένας συνδυασμός έξυπνης ιδέας, επικαιρότητας και χιούμορ. Δε θέλουμε να φέρουμε κανέναν σε δύσκολη θέση. Ανεβάζουμε διάφορα κειμενάκια με αναφορές σε μαγαζιά σε όλη την Ελλάδα καθώς είναι βιωματικά αρκετά από τα posts μας αλλά δεν έχουμε διάθεση να προσβάλουμε κανέναν. Έχει να κάνει με την ταύτιση του κοινού μας γιατί αν έχεις επισκεφθεί ένα από αυτά τα μέρη και εφόσον αυτό που αναγράφεται είναι αλήθεια, ταυτίζεσαι.
Δε θέλουμε όμως να χαλάσουμε την εικόνα κανενός και για αυτό υπάρχει ανακοίνωση στο προφίλ μας με την οποία ενημερώνουμε πως αν κάποιος προσβάλλεται ή θίγεται μπορεί να μας το πει και εμείς με τη σειρά μας θα κατεβάσουμε επί τόπου την εν λόγω δημοσίευση. Μέχρι στιγμής έχουμε λάβει κάποια τέτοια μηνύματα από καταστήματα που έχουμε αναφέρει και οι αναρτήσεις κατέβηκαν.»
Άλλωστε τα μηνύματα που δέχονται ποικίλουν, χωρίς βέβαια να λείπουν και οι «ψεκασμένοι» από το κοινό:
«Μεταξύ των μηνυμάτων που λαμβάνουμε έχουμε δει και κάποια που μας κατηγορούν ότι πληρωνόμαστε για να προπαγανδίζουμε και ότι είμαστε πουλημένες. Είναι λογικό γιατί έχει φτάσει στα μάτια πολλών και δεν μπορούν όλοι να συμφωνούν. Αναλογικά με το κοινό μας όμως, αυτά τα φαινόμενα είναι ελάχιστα. Μας έχουν στείλει και κάποια ρατσιστικά – σεξιστικά κείμενα τα οποία φυσικά δεν ανέβηκαν.»
Το εν λόγω προφίλ έχει καταφέρει να τραβήξει τα βλέμματα πολλών επιχειρηματιών οι οποίοι θέλουν είτε να διαφημιστούν μέσα από αυτό είτε να το αγοράσουν. Όπως εξηγεί η Μάγδα, το «Κάνε το εμβόλιο αν…» δεν πωλείται ακόμα καθώς υπάρχουν περιθώρια προώθησης όσο υπάρχει επικαιρότητα. Στα άμεσα σχέδιά των δύο φοιτητριών είναι και η περαιτέρω ανάπτυξη της σχέσης τους με τους followers τους. Έτσι δεν αποκλείεται στο μέλλον να υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας μπλούζας με τυπωμένη κάποια από τη δημοσίευση της σελίδας.
ΣΧΟΛΙΑ