Μόνο από τέσσερις κόμβους ως το τέλος του 2025 η πρόσβαση στην E.O. Θεσσαλονίκης - Μουδανίων
08/12/2022 09:52
08/12/2022 09:52
Μόνο από τέσσερις κόμβους θα γίνεται ως το τέλος του 2025 η πρόσβαση των οχημάτων στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανίων από το παράπλευρο οδικό δίκτυο που εκτείνεται από τον κόμβο Κ12 ως τον κόμβο της Θέρμης.
Ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Πάρις Μπίλλιας, δήλωσε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ότι «η μελέτη για τα έργα που θα γίνουν έχει ολοκληρωθεί και έχει υποβληθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης ενώ από μέρα σε μέρα αναμένεται η έγκριση της χρηματοδότησης των έργων, ύψους 40 εκατομμυρίων ευρώ».
Πιο συγκεκριμένα, προβλέπεται η αναμόρφωση του ανισόπεδου κόμβου στη Μαρίνου Αντύπα, του κόμβου στο Mediterranean Cosmos και του ανισόπεδου κόμβου της Θέρμης όπως επίσης και η κατασκευή ενός ακόμη ανισόπεδου κόμβου μεταξύ των κόμβων του Cosmos και της Θέρμης (κατωδιάβαση).
Επιπλέον θα γίνει αναμόρφωση της κύριας αρτηρίας, του δρόμου Θεσσαλονίκης – Μουδανίων δηλαδή, με στόχο την αύξηση της οδικής ασφάλειας και του επιπέδου κυκλοφοριακής εξυπηρέτησης, τη βελτίωση και ενίσχυση του οδοστρώματος, την αποκατάσταση των ερεισμάτων και τη διαγράμμιση.
Έργο ιδιαίτερης σημασίας θα είναι και εκείνο της πλήρους αντικατάστασης των στηθαίων συστημάτων αναχαίτισης στην κεντρική νησίδα και στις πλευρικές αρτηρίες, ώστε να εμποδίζεται η παράνομη είσοδος και έξοδος, προς και από την εθνική οδό.
«Ουσιαστικά σήμερα, όλη η κίνηση στο παράπλευρο δίκτυο γίνεται άναρχα χωρίς να υπάρχουν κόμβοι που να εξασφαλίζουν την απαιτούμενη οδική ασφάλεια. Αυτό εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για ατυχήματα και δυστυχήματα ενώ η εξυπηρέτηση των παρόδιων εγκαταστάσεων δεν είναι η ενδεδειγμένη» τόνισε ο κ. Μπίλλιας.
Παράλληλα σημείωσε ότι με την ολοκλήρωση των έργων θα καταργηθούν όλες οι παράνομες είσοδοι και έξοδοι από το παράπλευρο δίκτυο στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανίων.
«Στόχος είναι στις 31/12 του 2025 να έχουν ολοκληρωθεί όλα τα έργα» είπε και διευκρίνισε ότι τα έργα αφορούν το τμήμα από τον κόμβο Κ12 ως τον κόμβο της Θέρμης. Σε ό,τι αφορά το τμήμα από τον κόμβο της Θέρμης ως την Καρδία, επισήμανε ότι για την περίπτωση αυτή θα γίνει καινούρια μελέτη ώστε να λυθεί το θέμα και στη συγκεκριμένη περιοχή. «Είναι στις άμεσες προτεραιότητες μας» πρόσθεσε ο αντιπεριφερειάρχης.
Σε ό,τι αφορά τον προγραμματισμό της Περιφέρειας για την αύξηση της οδικής ασφάλειας σε όλο το δίκτυο ευθύνης της, επισήμανε ότι «εκπονούνται μελέτες για τα πέντε εθνικά οδικά δίκτυα, την εθνική οδό Θεσσαλονίκης -Μουδανίων, την εθνική Θεσσαλονίκης - Αρναίας και την εθνική Θεσσαλονίκης – Χαλκηδόνας, καθώς και τις παλιές εθνικές οδούς Κιλκίς και Σερρών με στόχο την ένταξη των έργων, μόλις ολοκληρωθούν οι μελέτες».
Παράλληλα ανέφερε ότι η Περιφέρεια περιμένει και από το υπουργείο υποδομών να ξεκινήσει την υλοποίηση των έργων στο επαρχιακό δίκτυο, με βάση τις μελέτες που έχει εκπονήσει η Εγνατία Οδός.
«Με την ολοκλήρωση αυτών των παρεμβάσεων από την Περιφέρεια και το Υπουργείο, θα αυξηθεί σημαντικά η οδική ασφάλεια στην Περιφέρεια ενώ θα αποφεύγονται τα ατυχήματα και τα δυστυχήματα με απαραίτητη προϋπόθεση και οι οδηγοί να τηρούν τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας» πρόσθεσε.
01/02/2023 07:00
Μόνο από τέσσερις κόμβους θα γίνεται ως το τέλος του 2025 η πρόσβαση των οχημάτων στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανίων από το παράπλευρο οδικό δίκτυο που εκτείνεται από τον κόμβο Κ12 ως τον κόμβο της Θέρμης.
Ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Πάρις Μπίλλιας, δήλωσε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ότι «η μελέτη για τα έργα που θα γίνουν έχει ολοκληρωθεί και έχει υποβληθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης ενώ από μέρα σε μέρα αναμένεται η έγκριση της χρηματοδότησης των έργων, ύψους 40 εκατομμυρίων ευρώ».
Πιο συγκεκριμένα, προβλέπεται η αναμόρφωση του ανισόπεδου κόμβου στη Μαρίνου Αντύπα, του κόμβου στο Mediterranean Cosmos και του ανισόπεδου κόμβου της Θέρμης όπως επίσης και η κατασκευή ενός ακόμη ανισόπεδου κόμβου μεταξύ των κόμβων του Cosmos και της Θέρμης (κατωδιάβαση).
Επιπλέον θα γίνει αναμόρφωση της κύριας αρτηρίας, του δρόμου Θεσσαλονίκης – Μουδανίων δηλαδή, με στόχο την αύξηση της οδικής ασφάλειας και του επιπέδου κυκλοφοριακής εξυπηρέτησης, τη βελτίωση και ενίσχυση του οδοστρώματος, την αποκατάσταση των ερεισμάτων και τη διαγράμμιση.
Έργο ιδιαίτερης σημασίας θα είναι και εκείνο της πλήρους αντικατάστασης των στηθαίων συστημάτων αναχαίτισης στην κεντρική νησίδα και στις πλευρικές αρτηρίες, ώστε να εμποδίζεται η παράνομη είσοδος και έξοδος, προς και από την εθνική οδό.
«Ουσιαστικά σήμερα, όλη η κίνηση στο παράπλευρο δίκτυο γίνεται άναρχα χωρίς να υπάρχουν κόμβοι που να εξασφαλίζουν την απαιτούμενη οδική ασφάλεια. Αυτό εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για ατυχήματα και δυστυχήματα ενώ η εξυπηρέτηση των παρόδιων εγκαταστάσεων δεν είναι η ενδεδειγμένη» τόνισε ο κ. Μπίλλιας.
Παράλληλα σημείωσε ότι με την ολοκλήρωση των έργων θα καταργηθούν όλες οι παράνομες είσοδοι και έξοδοι από το παράπλευρο δίκτυο στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανίων.
«Στόχος είναι στις 31/12 του 2025 να έχουν ολοκληρωθεί όλα τα έργα» είπε και διευκρίνισε ότι τα έργα αφορούν το τμήμα από τον κόμβο Κ12 ως τον κόμβο της Θέρμης. Σε ό,τι αφορά το τμήμα από τον κόμβο της Θέρμης ως την Καρδία, επισήμανε ότι για την περίπτωση αυτή θα γίνει καινούρια μελέτη ώστε να λυθεί το θέμα και στη συγκεκριμένη περιοχή. «Είναι στις άμεσες προτεραιότητες μας» πρόσθεσε ο αντιπεριφερειάρχης.
Σε ό,τι αφορά τον προγραμματισμό της Περιφέρειας για την αύξηση της οδικής ασφάλειας σε όλο το δίκτυο ευθύνης της, επισήμανε ότι «εκπονούνται μελέτες για τα πέντε εθνικά οδικά δίκτυα, την εθνική οδό Θεσσαλονίκης -Μουδανίων, την εθνική Θεσσαλονίκης - Αρναίας και την εθνική Θεσσαλονίκης – Χαλκηδόνας, καθώς και τις παλιές εθνικές οδούς Κιλκίς και Σερρών με στόχο την ένταξη των έργων, μόλις ολοκληρωθούν οι μελέτες».
Παράλληλα ανέφερε ότι η Περιφέρεια περιμένει και από το υπουργείο υποδομών να ξεκινήσει την υλοποίηση των έργων στο επαρχιακό δίκτυο, με βάση τις μελέτες που έχει εκπονήσει η Εγνατία Οδός.
«Με την ολοκλήρωση αυτών των παρεμβάσεων από την Περιφέρεια και το Υπουργείο, θα αυξηθεί σημαντικά η οδική ασφάλεια στην Περιφέρεια ενώ θα αποφεύγονται τα ατυχήματα και τα δυστυχήματα με απαραίτητη προϋπόθεση και οι οδηγοί να τηρούν τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας» πρόσθεσε.
ΣΧΟΛΙΑ