«Μπαλάκι» οι ευθύνες ανάμεσα στην Τροχαία και στην Αττική Οδό (βίντεο)
27/01/2022 00:04
27/01/2022 00:04
Κυκλοφοριακό «βραχυκύκλωμα», εγκλωβισμός οδηγών για πάνω από 20 ώρες, άνθρωποι να κοιμούνται στα πατώματα, να μένουν χωρίς νερό και φαγητό μέσα στο κρύο, διπλωμένες νταλίκες και εισαγγελική παρέμβαση για την απόδοση ευθυνών, συνθέτουν το σκηνικό που δημιουργήθηκε στην Αττική Οδό τις δύο προηγούμενες ημέρες.
Τι πήγε στραβά;
Ο ΣΚΑΙ παρουσιάζει έγγραφο της Τροχαίας για το πότε τελικά έστειλε αίτημα η διαχειρίστρια εταιρία να κλείσει η κυκλοφορία των οχημάτων στην Αττική Οδό.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ η τροχαία της Αττικής Οδού προειδοποιούσε από τις 10:00 το πρωί και πίεζε την διαχειρίστρια εταιρία, όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές προκειμένου να κλείσει η κυκλοφορία των οχημάτων και κυρίως των βαρέων οχημάτων στις εισόδους αυτής, κάτι που δεν εισακούστηκε ή δεν εκτιμήθηκε ανάλογα από τους αρμόδιους της διαχειρίστριας εταιρίας.
Η εταιρεία δεν αποδέχτηκε αρχικά το αίτημα, το οποίο έκανε αποδεκτό πολύ αργότερα.
Την ίδια στιγμή τα 36 εκχιονιστικά μηχανήματα δεν μπορούσαν να καθαρίσουν τον δρόμο καθώς είναι βαρέως τύπου, δεν είναι μικρά, ούτε ευέλικτα και δεν προπορεύονταν των οχημάτων των πολιτών Η σύμβαση του κράτους με την διαχειρίστρια εταιρία της Αττική Οδού - Ποιος αποφασίζει για το κλείσιμο της Αττικής Οδού Στις 14.00 το αίτημα για κλείσιμο Η σύμβαση του κράτους με την διαχειρίστρια εταιρία της Αττική Οδού, σύμφωνα με αρμόδιες πηγές του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, προβλέπει ότι η διαχειρίστρια εταιρία είναι αυτή που αποφασίζει για την διακοπή της κυκλοφορίας, δηλαδή αυτή το ζητάει από την τροχαία (δεν μπορεί να το αποφασίσει μόνη της δηλαδή η τροχαία αν δεν το ζητήσει η εταιρία) κάτι το οποίο από ότι φαίνεται έγινε στις 14.00 το μεσημέρι όπως μπορούμε να δούμε σε σχετικό έγγραφο που εξασφάλισε ο ΣΚΑΙ.
Σύμφωνα με πληροφορίες η συγκεκριμένη σύμβαση φαίνεται να αναθεωρείται τους επόμενους μήνες.
Σπασμένο τηλέφωνο
Στις συνεννοήσεις της τροχαίας με την διαχειρίστρια εταιρία «έπαιξε» ένα χαλασμένο τηλέφωνο προκειμένου να ληφθεί μια καίρια και σημαντική απόφαση. Η συγκεκριμένη απόφαση που φαίνεται ότι λήφθηκε στις 14.00 το μεσημέρι είναι μόνο για τα βαρέως τύπου οχήματα και όχι για τα οχήματα των πολιτών που ήδη συσσωρεύονταν στην Αττική Οδό. Το κρίσιμο σημείο της τελευταίας καθοριστικής σύσκεψής Την Κυριακή το μεσημέρι πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με συναρμόδια υπουργεία και φορείς όπου συζητήθηκε αν θα πρέπει να κηρυχθεί αργία ή τηλεργασία στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Πληροφορίες αναφέρουν πως όπως ξεκίνησε η συζήτηση έτσι τελείωσε. Μάλιστα κάποιοι που συμμετείχαν στην συγκεκριμένη σύσκεψη ανέφεραν χαρακτηριστικά «Θα μας διαλύσουν αν γίνει όπως στην περίπτωση στο Μπάλο (με τα πλημμυρικά φαινόμενα όπου και κηρύχθηκε αργία και έκλεισε ο Κηφισός και δέχθηκαν σκληρή κριτική για την συγκεκριμένη απόφαση)».
Διαψεύδει η Αττικής Οδός
Η εταιρεία ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε. με ανακοίνωσή που εξέδωσε το βράδυ της Τετάρτης διαψεύδει κατηγορηματικά την πληροφορία που μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός, σύμφωνα με την οποία ζητήθηκε από την Τροχαία να κλείσει η Αττική Οδός στις 10.00 π.μ. της Δευτέρας και η εταιρεία δεν το δέχθηκε.
Κυκλοφοριακό «βραχυκύκλωμα», εγκλωβισμός οδηγών για πάνω από 20 ώρες, άνθρωποι να κοιμούνται στα πατώματα, να μένουν χωρίς νερό και φαγητό μέσα στο κρύο, διπλωμένες νταλίκες και εισαγγελική παρέμβαση για την απόδοση ευθυνών, συνθέτουν το σκηνικό που δημιουργήθηκε στην Αττική Οδό τις δύο προηγούμενες ημέρες.
Τι πήγε στραβά;
Ο ΣΚΑΙ παρουσιάζει έγγραφο της Τροχαίας για το πότε τελικά έστειλε αίτημα η διαχειρίστρια εταιρία να κλείσει η κυκλοφορία των οχημάτων στην Αττική Οδό.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ η τροχαία της Αττικής Οδού προειδοποιούσε από τις 10:00 το πρωί και πίεζε την διαχειρίστρια εταιρία, όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές προκειμένου να κλείσει η κυκλοφορία των οχημάτων και κυρίως των βαρέων οχημάτων στις εισόδους αυτής, κάτι που δεν εισακούστηκε ή δεν εκτιμήθηκε ανάλογα από τους αρμόδιους της διαχειρίστριας εταιρίας.
Η εταιρεία δεν αποδέχτηκε αρχικά το αίτημα, το οποίο έκανε αποδεκτό πολύ αργότερα.
Την ίδια στιγμή τα 36 εκχιονιστικά μηχανήματα δεν μπορούσαν να καθαρίσουν τον δρόμο καθώς είναι βαρέως τύπου, δεν είναι μικρά, ούτε ευέλικτα και δεν προπορεύονταν των οχημάτων των πολιτών Η σύμβαση του κράτους με την διαχειρίστρια εταιρία της Αττική Οδού - Ποιος αποφασίζει για το κλείσιμο της Αττικής Οδού Στις 14.00 το αίτημα για κλείσιμο Η σύμβαση του κράτους με την διαχειρίστρια εταιρία της Αττική Οδού, σύμφωνα με αρμόδιες πηγές του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, προβλέπει ότι η διαχειρίστρια εταιρία είναι αυτή που αποφασίζει για την διακοπή της κυκλοφορίας, δηλαδή αυτή το ζητάει από την τροχαία (δεν μπορεί να το αποφασίσει μόνη της δηλαδή η τροχαία αν δεν το ζητήσει η εταιρία) κάτι το οποίο από ότι φαίνεται έγινε στις 14.00 το μεσημέρι όπως μπορούμε να δούμε σε σχετικό έγγραφο που εξασφάλισε ο ΣΚΑΙ.
Σύμφωνα με πληροφορίες η συγκεκριμένη σύμβαση φαίνεται να αναθεωρείται τους επόμενους μήνες.
Σπασμένο τηλέφωνο
Στις συνεννοήσεις της τροχαίας με την διαχειρίστρια εταιρία «έπαιξε» ένα χαλασμένο τηλέφωνο προκειμένου να ληφθεί μια καίρια και σημαντική απόφαση. Η συγκεκριμένη απόφαση που φαίνεται ότι λήφθηκε στις 14.00 το μεσημέρι είναι μόνο για τα βαρέως τύπου οχήματα και όχι για τα οχήματα των πολιτών που ήδη συσσωρεύονταν στην Αττική Οδό. Το κρίσιμο σημείο της τελευταίας καθοριστικής σύσκεψής Την Κυριακή το μεσημέρι πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με συναρμόδια υπουργεία και φορείς όπου συζητήθηκε αν θα πρέπει να κηρυχθεί αργία ή τηλεργασία στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Πληροφορίες αναφέρουν πως όπως ξεκίνησε η συζήτηση έτσι τελείωσε. Μάλιστα κάποιοι που συμμετείχαν στην συγκεκριμένη σύσκεψη ανέφεραν χαρακτηριστικά «Θα μας διαλύσουν αν γίνει όπως στην περίπτωση στο Μπάλο (με τα πλημμυρικά φαινόμενα όπου και κηρύχθηκε αργία και έκλεισε ο Κηφισός και δέχθηκαν σκληρή κριτική για την συγκεκριμένη απόφαση)».
Διαψεύδει η Αττικής Οδός
Η εταιρεία ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε. με ανακοίνωσή που εξέδωσε το βράδυ της Τετάρτης διαψεύδει κατηγορηματικά την πληροφορία που μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός, σύμφωνα με την οποία ζητήθηκε από την Τροχαία να κλείσει η Αττική Οδός στις 10.00 π.μ. της Δευτέρας και η εταιρεία δεν το δέχθηκε.
ΣΧΟΛΙΑ