Ν. Παπαϊωάννου: Το Πολυτεχνείο συνιστά διαχρονικό σύμβολο αγώνα, δημοκρατίας και ενότητας
16/11/2022 13:15
16/11/2022 13:15
«Ημέρα μνήμης, τιμής και διαρκούς υπόμνησης πως τα αγαθά της δημοκρατίας και τα θεμελιώδη δικαιώματα που απολαμβάνουμε σήμερα δεν ήταν πάντα, και δεν πρέπει να θεωρούνται, δεδομένα συνιστά η επέτειος από την εξέγερση του Πολυτεχνείου», αναφέρει ο πρύτανης του ΑΠΘ, καθηγητής Νικόλαος Παπαϊωάννου, για την 49η επέτειο από την εξέγερση του Πολυτεχνείου.
«Σαράντα εννιά χρόνια μετά, με σεβασμό και ευγνωμοσύνη, τιμούμε τον αγώνα των νέων για δημοκρατία, ελευθερία, αξιοπρέπεια. Τον αγώνα τους για ένα καλύτερο αύριο. Πέρα και πάνω από πολιτικές αντιπαραθέσεις, το Πολυτεχνείο συνιστά διαχρονικό σύμβολο αγώνα, δημοκρατίας και ενότητας το οποίο εμπνέει κάθε δημοκρατικό πολίτη», σημειώνει ο πρύτανης του ΑΠΘ και προσθέτει: «Διαφυλάσσοντας ως πολύτιμη παρακαταθήκη το μήνυμα του Πολυτεχνείου, είναι χρέος και ευθύνη όλων μας να προχωρήσουμε με ενότητα και γνώμονα το μέλλον των παιδιών μας, εστιάζοντας στις σύγχρονες αγωνίες των νέων ανθρώπων για ίσες ευκαιρίες στη ζωή, πρόοδο και προσωπική εξέλιξη, με εφόδιο -τώρα όπως και τότε- τις γνώσεις και την καλλιέργεια που η Παιδεία τους προσφέρει»
«Ημέρα μνήμης, τιμής και διαρκούς υπόμνησης πως τα αγαθά της δημοκρατίας και τα θεμελιώδη δικαιώματα που απολαμβάνουμε σήμερα δεν ήταν πάντα, και δεν πρέπει να θεωρούνται, δεδομένα συνιστά η επέτειος από την εξέγερση του Πολυτεχνείου», αναφέρει ο πρύτανης του ΑΠΘ, καθηγητής Νικόλαος Παπαϊωάννου, για την 49η επέτειο από την εξέγερση του Πολυτεχνείου.
«Σαράντα εννιά χρόνια μετά, με σεβασμό και ευγνωμοσύνη, τιμούμε τον αγώνα των νέων για δημοκρατία, ελευθερία, αξιοπρέπεια. Τον αγώνα τους για ένα καλύτερο αύριο. Πέρα και πάνω από πολιτικές αντιπαραθέσεις, το Πολυτεχνείο συνιστά διαχρονικό σύμβολο αγώνα, δημοκρατίας και ενότητας το οποίο εμπνέει κάθε δημοκρατικό πολίτη», σημειώνει ο πρύτανης του ΑΠΘ και προσθέτει: «Διαφυλάσσοντας ως πολύτιμη παρακαταθήκη το μήνυμα του Πολυτεχνείου, είναι χρέος και ευθύνη όλων μας να προχωρήσουμε με ενότητα και γνώμονα το μέλλον των παιδιών μας, εστιάζοντας στις σύγχρονες αγωνίες των νέων ανθρώπων για ίσες ευκαιρίες στη ζωή, πρόοδο και προσωπική εξέλιξη, με εφόδιο -τώρα όπως και τότε- τις γνώσεις και την καλλιέργεια που η Παιδεία τους προσφέρει»
ΣΧΟΛΙΑ