Ν. Ταχιάος: «Στις 31 Δεκεμβρίου 2023 θα μπορέσουμε να παραδώσουμε το μετρό προς λειτουργία»
10/01/2023 20:08
10/01/2023 20:08
Για την πορεία του έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό Status της Θεσσαλονίκης ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. Νίκος Ταχιάος.
Αναφερόμενος αρχικά στον σταθμό Παπάφη τόνισε ότι το μόνο που λείπει αυτήν τη στιγμή είναι τα ακυρωτικά μηχανήματα.
«Ο σταθμός Παπάφη είναι έτοιμος. Μπαίνει στις δοκιμές του έργου, όπως συμβαίνει με τον σταθμό Ευκλείδη, όπως το ίδιο συμβαίνει με όλους τους σταθμούς από το Πανεπιστήμιο μέχρι το αμαξοστάσιο, και το Συντριβάνι φυσικά», τόνισε ο κ. Ταχιάος.
Ανέφερε ακόμη ότι: «Το κρίσιμο έργο ήταν η Βενιζέλου. Η Βενιζέλου λοιπόν προχωράει με ρυθμούς που δεν έχουν ξαναεμφανιστεί στο έργο. Η αποβάθρα είναι στη φάση της κατασκευής.
Είμαστε ακριβώς στο στάδιο που μπορούμε να δεσμευτούμε ότι μπαίνοντας ο Απρίλιος, θα περάσει το πρώτο τρένο που θα ξεκινήσει από το αμαξοστάσιο για να φτάσει στο Ν.Σ.Σταθμό, δηλαδή να εξαντλήσει όλη τη διαδρομή, και συγχρόνως, σε ότι αφορά τη Βενιζέλου, θα αρχίσει η επιστροφή των αρχαιοτήτων.
Τον Απρίλιο θα υπάρξει τρένο, το πρώτο τρένο που θα κάνει δοκιμαστικά τη διαδρομή».
«Στις 31 Δεκεμβρίου 2023 θα μπορέσουμε να παραδώσουμε το μετρό προς λειτουργία.
Αυτό είναι το χρονοδιάγραμμά μας και στο χρονοδιάγραμμά μας προς το παρόν είμαστε απολύτως ακριβείς» υπογράμμισε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ενώ ερωτηθείς για το τελικό κόστος του έργου, εκτίμησε ότι αυτό θα ανέλθει περίπου στα 2,2 δις.
Για την πορεία του έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό Status της Θεσσαλονίκης ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. Νίκος Ταχιάος.
Αναφερόμενος αρχικά στον σταθμό Παπάφη τόνισε ότι το μόνο που λείπει αυτήν τη στιγμή είναι τα ακυρωτικά μηχανήματα.
«Ο σταθμός Παπάφη είναι έτοιμος. Μπαίνει στις δοκιμές του έργου, όπως συμβαίνει με τον σταθμό Ευκλείδη, όπως το ίδιο συμβαίνει με όλους τους σταθμούς από το Πανεπιστήμιο μέχρι το αμαξοστάσιο, και το Συντριβάνι φυσικά», τόνισε ο κ. Ταχιάος.
Ανέφερε ακόμη ότι: «Το κρίσιμο έργο ήταν η Βενιζέλου. Η Βενιζέλου λοιπόν προχωράει με ρυθμούς που δεν έχουν ξαναεμφανιστεί στο έργο. Η αποβάθρα είναι στη φάση της κατασκευής.
Είμαστε ακριβώς στο στάδιο που μπορούμε να δεσμευτούμε ότι μπαίνοντας ο Απρίλιος, θα περάσει το πρώτο τρένο που θα ξεκινήσει από το αμαξοστάσιο για να φτάσει στο Ν.Σ.Σταθμό, δηλαδή να εξαντλήσει όλη τη διαδρομή, και συγχρόνως, σε ότι αφορά τη Βενιζέλου, θα αρχίσει η επιστροφή των αρχαιοτήτων.
Τον Απρίλιο θα υπάρξει τρένο, το πρώτο τρένο που θα κάνει δοκιμαστικά τη διαδρομή».
«Στις 31 Δεκεμβρίου 2023 θα μπορέσουμε να παραδώσουμε το μετρό προς λειτουργία.
Αυτό είναι το χρονοδιάγραμμά μας και στο χρονοδιάγραμμά μας προς το παρόν είμαστε απολύτως ακριβείς» υπογράμμισε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ενώ ερωτηθείς για το τελικό κόστος του έργου, εκτίμησε ότι αυτό θα ανέλθει περίπου στα 2,2 δις.
ΣΧΟΛΙΑ