Ν. Ταχιάος: Σε έναν χρόνο θα ανοίξει ο χώρος γύρω από το σταθμό Αγ. Σοφίας (Βίντεο-φωτ.)
04/12/2019 13:15
04/12/2019 13:15
Σε έναν χρόνο από σήμερα θα αποσυμφορηθεί ο δημόσιος χώρος γύρω από το σταθμό της Αγίας Σοφίας, δήλωσε ο Νίκος Ταχιάος στη σημερινή εορτή για την Αγ. Βαρβάρα, προστάτιδα των μεταλλωρύχων και των εργαζομένων σε σήραγγες, που πραγματοποιήθηκε στο σταθμό.
Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος της Αττικό Μέτρο Α.Ε. ανακοίνωσε πως τον Μάρτιο θα απελευθερωθούν κάποια σημεία γύρω από το σταθμό, «έτσι ώστε το Πάσχα να υπάρχει άλλη εικόνα στην Εγνατία και στην Αγίας Σοφίας». Ο σταθμός της Αγίας Σοφίας αναμένεται να ολοκληρωθεί στο εσωτερικό του σε έναν χρόνο, με κάποιες λαμαρίνες να απομακρύνονται και να απελευθερώνεται περισσότερος δημόσιος χώρος.
Ο Νίκος Ταχιάος και ο διευθυντής του έργου για το μετρό Θεσσαλονίκης Γιώργος Κωνσταντινίδης παρουσίασαν το σταθμό που βρίσκεται υπό κατασκευή, αναφέροντας πως στο πρώτο επίπεδο θα επιστρέψουν αρχαιότητες που έχουν αποσπαστεί, ύστερα από υποδείξεις του υπουργείου Πολιτισμού. Στο δεύτερο επίπεδο θα βρίσκονται τα μηχανήματα για τα εισιτήρια, στο τρίτο επίπεδο θα υπάρχουν δωμάτια με μηχανολογικό εξοπλισμό και στο τέταρτο και τελευταίο επίπεδο θα είναι η αποβάθρα.
Για το συνολικό χρονοδιάγραμμα της ολοκλήρωσης του έργου, ο κ. Ταχιάος ανέφερε πως μέχρι το καλοκαίρι αναμένεται να σκυροδοτηθούν οι ράγες σε όλη την βασική γραμμή. «Οι ράγες έχουν μπει και έχουν σκυροδετηθεί από την Ανάληψη μέχρι το Σιντριβάνι. Στο υπόλοιπο κομμάτι δεν έχουν σκυροδετηθεί. Έχουν επιστρωθεί μέχρι το αμαξοστάσιο, αλλά είναι στον αέρα. Στην καλύτερη περίπτωση θα έχουν τελειώσει το καλοκαίρι» είπε συγκεκριμένα. Μεγάλη εκκρεμότητα για το έργο αποτελούσε οι ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες που ακόμα δεν έχουν ξεκίνησε και χρειάζονται σίγουρα 1,5 χρόνο για να ολοκληρωθούν από την έναρξη τους. «Το σύνολο του έργου κατά την εκτίμηση της Αττικό Μετρό θα ολοκληρωθεί στα τέλη του 2022 - αρχές 2023. Για αυτό δώσαμε ως χρονοδιάγραμμα τον Απρίλιο του 2023» επέμενε ο Νίκος Ταχιάος για το χρονοδιάγραμμα, ενώ τόνισε πως αρχικά θα πρέπει να πραγματοποιηθεί η βασική γραμμή για να αρχίζουν να μιλούν για τις προεκτάσεις στα δυτικά και στο αεροδρόμιο.
«Το μετρό αποτελεί εργαλείο μετακίνησης των πολιτών της Θεσσαλονίκης, ένα εργαλείο που θα διευκολύνει την ζωή τους και εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε καλύτερη την ζωή τους και όχι χειρότερη, που σημαίνει ότι πρέπει να επισπεύσουμε και πρέπει να κάνουμε τους καλύτερους σχεδιασμούς. Δεν μπορούμε να τους κοροϊδεύουμε με προσδοκίες που δεν επαληθεύονται αμέσως» ανέφερε ο Νίκος Ταχιάος στο πλαίσιο της σημερινής γιορτής.
Η γιορτή προς τιμήν της Αγίας Βαρβάρας και ο καθιερωμένος αγιασμός πραγματοποιήθηκε στο δεύτερο επίπεδο του σταθμού, με εργαζόμενους του έργου, εκπροσώπους της διοίκησης της Αττικό Μετρό Α.Ε. και κοινοπραξίας αλλά και πολιτικούς. «Πρέπει να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ σε αυτούς τους ανθρώπους, οι οποίοι κάνουν μια αφανή δουλειά κάτω από τη γη της Θεσσαλονίκης. Δεν μπορεί να είμαστε αχάριστοι ούτε σε αυτούς και στον ιδρώτα που έχουμε ρίξει, ούτε στην δουλειά που έκαναν. Όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις, σε όλες τις προηγούμενες κυβερνήσεις και όλους τους προηγούμενους διευθύνοντες της Αττικό Μετρό για την πρόοδο του έργου, σε οποίο σημείο κι αν βρίσκεται σήμερα» δήλωσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε.
Σε έναν χρόνο από σήμερα θα αποσυμφορηθεί ο δημόσιος χώρος γύρω από το σταθμό της Αγίας Σοφίας, δήλωσε ο Νίκος Ταχιάος στη σημερινή εορτή για την Αγ. Βαρβάρα, προστάτιδα των μεταλλωρύχων και των εργαζομένων σε σήραγγες, που πραγματοποιήθηκε στο σταθμό.
Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος της Αττικό Μέτρο Α.Ε. ανακοίνωσε πως τον Μάρτιο θα απελευθερωθούν κάποια σημεία γύρω από το σταθμό, «έτσι ώστε το Πάσχα να υπάρχει άλλη εικόνα στην Εγνατία και στην Αγίας Σοφίας». Ο σταθμός της Αγίας Σοφίας αναμένεται να ολοκληρωθεί στο εσωτερικό του σε έναν χρόνο, με κάποιες λαμαρίνες να απομακρύνονται και να απελευθερώνεται περισσότερος δημόσιος χώρος.
Ο Νίκος Ταχιάος και ο διευθυντής του έργου για το μετρό Θεσσαλονίκης Γιώργος Κωνσταντινίδης παρουσίασαν το σταθμό που βρίσκεται υπό κατασκευή, αναφέροντας πως στο πρώτο επίπεδο θα επιστρέψουν αρχαιότητες που έχουν αποσπαστεί, ύστερα από υποδείξεις του υπουργείου Πολιτισμού. Στο δεύτερο επίπεδο θα βρίσκονται τα μηχανήματα για τα εισιτήρια, στο τρίτο επίπεδο θα υπάρχουν δωμάτια με μηχανολογικό εξοπλισμό και στο τέταρτο και τελευταίο επίπεδο θα είναι η αποβάθρα.
Για το συνολικό χρονοδιάγραμμα της ολοκλήρωσης του έργου, ο κ. Ταχιάος ανέφερε πως μέχρι το καλοκαίρι αναμένεται να σκυροδοτηθούν οι ράγες σε όλη την βασική γραμμή. «Οι ράγες έχουν μπει και έχουν σκυροδετηθεί από την Ανάληψη μέχρι το Σιντριβάνι. Στο υπόλοιπο κομμάτι δεν έχουν σκυροδετηθεί. Έχουν επιστρωθεί μέχρι το αμαξοστάσιο, αλλά είναι στον αέρα. Στην καλύτερη περίπτωση θα έχουν τελειώσει το καλοκαίρι» είπε συγκεκριμένα. Μεγάλη εκκρεμότητα για το έργο αποτελούσε οι ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες που ακόμα δεν έχουν ξεκίνησε και χρειάζονται σίγουρα 1,5 χρόνο για να ολοκληρωθούν από την έναρξη τους. «Το σύνολο του έργου κατά την εκτίμηση της Αττικό Μετρό θα ολοκληρωθεί στα τέλη του 2022 - αρχές 2023. Για αυτό δώσαμε ως χρονοδιάγραμμα τον Απρίλιο του 2023» επέμενε ο Νίκος Ταχιάος για το χρονοδιάγραμμα, ενώ τόνισε πως αρχικά θα πρέπει να πραγματοποιηθεί η βασική γραμμή για να αρχίζουν να μιλούν για τις προεκτάσεις στα δυτικά και στο αεροδρόμιο.
«Το μετρό αποτελεί εργαλείο μετακίνησης των πολιτών της Θεσσαλονίκης, ένα εργαλείο που θα διευκολύνει την ζωή τους και εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε καλύτερη την ζωή τους και όχι χειρότερη, που σημαίνει ότι πρέπει να επισπεύσουμε και πρέπει να κάνουμε τους καλύτερους σχεδιασμούς. Δεν μπορούμε να τους κοροϊδεύουμε με προσδοκίες που δεν επαληθεύονται αμέσως» ανέφερε ο Νίκος Ταχιάος στο πλαίσιο της σημερινής γιορτής.
Η γιορτή προς τιμήν της Αγίας Βαρβάρας και ο καθιερωμένος αγιασμός πραγματοποιήθηκε στο δεύτερο επίπεδο του σταθμού, με εργαζόμενους του έργου, εκπροσώπους της διοίκησης της Αττικό Μετρό Α.Ε. και κοινοπραξίας αλλά και πολιτικούς. «Πρέπει να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ σε αυτούς τους ανθρώπους, οι οποίοι κάνουν μια αφανή δουλειά κάτω από τη γη της Θεσσαλονίκης. Δεν μπορεί να είμαστε αχάριστοι ούτε σε αυτούς και στον ιδρώτα που έχουμε ρίξει, ούτε στην δουλειά που έκαναν. Όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις, σε όλες τις προηγούμενες κυβερνήσεις και όλους τους προηγούμενους διευθύνοντες της Αττικό Μετρό για την πρόοδο του έργου, σε οποίο σημείο κι αν βρίσκεται σήμερα» δήλωσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε.
ΣΧΟΛΙΑ