Την νέα καμπάνια «Destination Greece Health First» που στόχο έχει να αναδείξει την Ελλάδα σαν ασφαλή υγειονομικά τουριστικό προορισμό παρουσίασαν διαδικτυακά ο υπουργός τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης και ο Γενικός Γραμματέας του Ε.Ο.Τ. Δημήτρης Φραγκάκης, από το Μουσείο της Ακρόπολης. Σκοπός της διαφημιστικής εκστρατείας που απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε ευρωπαϊκές χώρες, είναι να πείσει τους τουρίστες να επισκεφθούν τη χώρα για να βιώσουν μοναδικές εμπειρίες παραμένοντας ταυτόχρονα ασφαλείς, δεδομένων των ιδιαίτερων συνθηκών που διαμόρφωσε η πανδημία.
"H νέα καμπάνια επιτρέπει στον τουρίστα να ενημερωθεί για να πάρει την απόφαση να έρθει στη χώρα μας, χαρακτηριστικό της είναι η φιλικότητα προς τον τουρίστα, το μήνυμα είναι πως οι επισκέπτες ακόμα και στην δύσκολη συγκυρία της πανδημίας μπορούν να βιώσουν την Ελλάδα που ονειρεύονται, η γαλήνη στην ψυχή και το πνεύμα έρχεται μέσα από την ασφάλεια", επεσήμανε μεταξύ άλλων ο υπουργός τουρισμού.
"Πρώτο μέλημα για τους τουρίστες φέτος είναι η υγεία, η καμπάνια ενημερώνει για τις διαδικασίες που εφαρμόζονται και το πως προστατεύουμε την υγεία όσων επισκεφθούν τη χώρα, η καμπάνια θα είναι στοχευμένη σε ευρωπαϊκές χώρες και διαρκέσει μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου, ίσως και αρχές Οκτώβρη", τόνισε ο Γενικός Γραμματέας του Ε.Ο.Τ. Ο κ.Φραγκάκης ανέφερε πως επόμενο βήμα είναι μια διαφημιστική εκστρατεία για την τόνωση του εσωτερικού τουρισμού αλλά και μια καμπάνια στο τέλος Αυγούστου για το rebranding των νησιών που έχουν αντιμετωπίσει πρόβλημα λόγω του μεταναστευτικού.
Την νέα καμπάνια «Destination Greece Health First» που στόχο έχει να αναδείξει την Ελλάδα σαν ασφαλή υγειονομικά τουριστικό προορισμό παρουσίασαν διαδικτυακά ο υπουργός τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης και ο Γενικός Γραμματέας του Ε.Ο.Τ. Δημήτρης Φραγκάκης, από το Μουσείο της Ακρόπολης. Σκοπός της διαφημιστικής εκστρατείας που απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε ευρωπαϊκές χώρες, είναι να πείσει τους τουρίστες να επισκεφθούν τη χώρα για να βιώσουν μοναδικές εμπειρίες παραμένοντας ταυτόχρονα ασφαλείς, δεδομένων των ιδιαίτερων συνθηκών που διαμόρφωσε η πανδημία.
"H νέα καμπάνια επιτρέπει στον τουρίστα να ενημερωθεί για να πάρει την απόφαση να έρθει στη χώρα μας, χαρακτηριστικό της είναι η φιλικότητα προς τον τουρίστα, το μήνυμα είναι πως οι επισκέπτες ακόμα και στην δύσκολη συγκυρία της πανδημίας μπορούν να βιώσουν την Ελλάδα που ονειρεύονται, η γαλήνη στην ψυχή και το πνεύμα έρχεται μέσα από την ασφάλεια", επεσήμανε μεταξύ άλλων ο υπουργός τουρισμού.
"Πρώτο μέλημα για τους τουρίστες φέτος είναι η υγεία, η καμπάνια ενημερώνει για τις διαδικασίες που εφαρμόζονται και το πως προστατεύουμε την υγεία όσων επισκεφθούν τη χώρα, η καμπάνια θα είναι στοχευμένη σε ευρωπαϊκές χώρες και διαρκέσει μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου, ίσως και αρχές Οκτώβρη", τόνισε ο Γενικός Γραμματέας του Ε.Ο.Τ. Ο κ.Φραγκάκης ανέφερε πως επόμενο βήμα είναι μια διαφημιστική εκστρατεία για την τόνωση του εσωτερικού τουρισμού αλλά και μια καμπάνια στο τέλος Αυγούστου για το rebranding των νησιών που έχουν αντιμετωπίσει πρόβλημα λόγω του μεταναστευτικού.
ΣΧΟΛΙΑ