Νέα τουριστική καμπάνια για την Κεντρική Μακεδονία… ξηλώνει το “Very Macedonia”
09/04/2021 10:50
09/04/2021 10:50
Σε πυρετώδεις ετοιμασίες για την προβολή της νέας τουριστικής καμπάνιας για το 2021 στις αρχές Μαϊου, λίγο πριν από την επανεκκίνηση του τουρισμού στη χώρα, βρίσκεται η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, αφαιρώντας από τη… μαρκίζα της το τουριστικό brand name της “Very Macedonia” το οποίο συνόδευε τα τελευταία χρόνια την επικοινωνιακή και τουριστική προβολή της περιοχής.
Η νέα ολόφρεσκη καμπάνια στήνεται αυτό το διάστημα και ο τίτλος του νέου brand που θα στοχεύει να μαγέψει Έλληνες και ξένους τουρίστες, θα στέλνει μήνυμα πως «είναι αυθεντική εμπειρία να ταξιδέψεις και να γνωρίσεις στην Κεντρική Μακεδονία».
Το νέο brand name, γραμμένο στα αγγλικά, θα φιγουράρει στη νέα τουριστική ταυτότητα της Κεντρικής Μακεδονίας, προτρέποντας τους επισκέπτες, εκτός από τον ήλιο και τη θάλασσα, να απολαύσουν και άλλες μορφές τουρισμού, όπως τις αποδράσεις σε βουνά, (Όλυμπος), τις ξεχωριστές περιπατητικές διαδρομές, την πλούσια ιστορία, τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τον αρχαιολογικό πλούτο της.
Όπως τόνισε μιλώντας στο makthes.gr ο Τομεάρχης Τουρισμού της ΠΚΜ, Αλέξανδρος Θάνος η νέα τουριστική καμπάνια που είναι σχεδόν έτοιμη και θα παρουσιαστεί στις αρχές Μαϊου, περιλαμβάνει φρέσκο και πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό, που θα εστιάζει στην εμπειρία του να ταξιδέψει κανείς στην Κεντρική Μακεδονία. «Αφήνουμε πίσω το brand ‘Very Macedonia’ και πάμε να προβάλλουμε τις ομορφιές, τον πολιτισμό, τον αρχαιολογικό πλούτο και όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κεντρικής Μακεδονίας με ένα νέο σύνθημα πιο δυναμικό, που θα τη χαρακτηρίζει» ανέφερε ο ίδιος. “Το rebranding είναι μία καλή αρχή για το 2021 που θα είναι μία χρονιά πρόκληση για τον τουρισμό και στην Κεντρική Μακεδονία, που πέρυσι δοκιμάστηκε σκληρά. Για αυτό όλες οι δράσεις που θα αναπτύξουμε θα είναι στοχευμένες και θα γίνουν βήμα - βήμα, ανάλογα και με την εξέλιξη της πανδημίας» σημείωσε ,
Μάλιστα το υλικό της καμπάνιας, εκτός από το διαδίκτυο ακόμη και τα social της περιφέρειας, θα είναι διαθέσιμο σε όλους τους φορείς του τουρισμού, ώστε να μπορέσουν να το εργαλειοποιήσουν, προσελκύοντας περισσότερους επισκέπτες και τουρίστες.
Νέο αφήγημα για τον τουρισμό στη covid εποχή
Η νέα τουριστική καμπάνια, εξήγησε ο κ. Θάνος θα είναι ένα αφήγημα για τον τουρισμό που θα προτρέπει τον επισκέπτη να ζήσει την εμπειρία ενός ταξιδιού στην Κεντρική Μακεδονία, οδηγώντας με ασφάλεια στην επόμενη μέρα της πανδημίας.
Ανέφερε ότι η τουριστική προβολή θα αφορά όλες τις περιφερειακές ενότητες, με στόχο την ισότιμη και ισόρροπη παρουσία του τουριστικού προϊόντος που παράγει κάθε περιοχή. «Η καμπάνια θα εστιάζει στα πλεονεκτήματα της κάθε περιοχής ξεχωριστά και εκτός από το προφανές του ‘Ήλιος – Θάλασσα’ θα προτείνει και άλλες εναλλακτικές μορφές τουρισμού που αναπτύσσονται ήδη στην Κεντρική Μακεδονία» υπογράμμισε ο Τομεάρχης Τουρισμού της ΠΚΜ.
Αναφερόμενος στην σκιά της πανδημίας, η οποία δοκίμασε τις αντοχές του τουρισμού το 2020 σε παγκόσμιο επίπεδο και παρά τα αχαρτογράφητα νερά της σεζόν του 2021, είπε ότι η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ετοιμάζεται να κάνει τα πρώτα ασφαλή βήματα στον τουρισμό, απαιτώντας την εφαρμογή όλων των απαιτούμενων πρωτόκολλων.
«Αυτό που θέλουμε και διεκδικούμε είναι το άνοιγμα του τουρισμού και στην Κεντρική Μακεδονία να γίνει με όρους ασφάλειας παντού, στις μετακινήσεις από όλες τις πύλες εισόδου, στους χώρους φιλοξενίας και την εστίαση» ξεκαθάρισε ο κ. Θάνος, προσθέτοντας πως δεν υπάρχουν περιθώρια για άνοιξε – κλείσε, δεδομένου ότι ο τουρισμός θα συμβάλει στην ανάκαμψη της οικονομίας και στην Κεντρική Μακεδονία.
Βαλκάνιοι οι πρώτοι τουρίστες
Σχετικά με τις αγορές που προτιμούν την Κεντρική Μακεδονία ανέφερε ότι ασφαλώς είναι οι επισκέπτες από τις Βαλκανικές χώρες που προτιμούν Χαλκιδική και Πιερία, καθώς έρχονται οδικώς, αλλά και χώρες της Κεντρικής Ευρώπης και το Ισραήλ.
«Υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και φέτος από χώρες των Βαλκανίων, που επιθυμούν να ταξιδέψουν σε περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς τις γνωρίζουν και μπορούν να αισθάνονται πιο ασφαλείς» εξήγησε ο Τομέαρχης Τουρισμού και πρόσθεσε ότι στόχος φέτος είναι να ανακτηθεί τουλάχιστον το 50% του 2019 που ήταν μία χρονιά ρεκόρ στον τουρισμό.
Σε πυρετώδεις ετοιμασίες για την προβολή της νέας τουριστικής καμπάνιας για το 2021 στις αρχές Μαϊου, λίγο πριν από την επανεκκίνηση του τουρισμού στη χώρα, βρίσκεται η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, αφαιρώντας από τη… μαρκίζα της το τουριστικό brand name της “Very Macedonia” το οποίο συνόδευε τα τελευταία χρόνια την επικοινωνιακή και τουριστική προβολή της περιοχής.
Η νέα ολόφρεσκη καμπάνια στήνεται αυτό το διάστημα και ο τίτλος του νέου brand που θα στοχεύει να μαγέψει Έλληνες και ξένους τουρίστες, θα στέλνει μήνυμα πως «είναι αυθεντική εμπειρία να ταξιδέψεις και να γνωρίσεις στην Κεντρική Μακεδονία».
Το νέο brand name, γραμμένο στα αγγλικά, θα φιγουράρει στη νέα τουριστική ταυτότητα της Κεντρικής Μακεδονίας, προτρέποντας τους επισκέπτες, εκτός από τον ήλιο και τη θάλασσα, να απολαύσουν και άλλες μορφές τουρισμού, όπως τις αποδράσεις σε βουνά, (Όλυμπος), τις ξεχωριστές περιπατητικές διαδρομές, την πλούσια ιστορία, τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τον αρχαιολογικό πλούτο της.
Όπως τόνισε μιλώντας στο makthes.gr ο Τομεάρχης Τουρισμού της ΠΚΜ, Αλέξανδρος Θάνος η νέα τουριστική καμπάνια που είναι σχεδόν έτοιμη και θα παρουσιαστεί στις αρχές Μαϊου, περιλαμβάνει φρέσκο και πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό, που θα εστιάζει στην εμπειρία του να ταξιδέψει κανείς στην Κεντρική Μακεδονία. «Αφήνουμε πίσω το brand ‘Very Macedonia’ και πάμε να προβάλλουμε τις ομορφιές, τον πολιτισμό, τον αρχαιολογικό πλούτο και όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κεντρικής Μακεδονίας με ένα νέο σύνθημα πιο δυναμικό, που θα τη χαρακτηρίζει» ανέφερε ο ίδιος. “Το rebranding είναι μία καλή αρχή για το 2021 που θα είναι μία χρονιά πρόκληση για τον τουρισμό και στην Κεντρική Μακεδονία, που πέρυσι δοκιμάστηκε σκληρά. Για αυτό όλες οι δράσεις που θα αναπτύξουμε θα είναι στοχευμένες και θα γίνουν βήμα - βήμα, ανάλογα και με την εξέλιξη της πανδημίας» σημείωσε ,
Μάλιστα το υλικό της καμπάνιας, εκτός από το διαδίκτυο ακόμη και τα social της περιφέρειας, θα είναι διαθέσιμο σε όλους τους φορείς του τουρισμού, ώστε να μπορέσουν να το εργαλειοποιήσουν, προσελκύοντας περισσότερους επισκέπτες και τουρίστες.
Νέο αφήγημα για τον τουρισμό στη covid εποχή
Η νέα τουριστική καμπάνια, εξήγησε ο κ. Θάνος θα είναι ένα αφήγημα για τον τουρισμό που θα προτρέπει τον επισκέπτη να ζήσει την εμπειρία ενός ταξιδιού στην Κεντρική Μακεδονία, οδηγώντας με ασφάλεια στην επόμενη μέρα της πανδημίας.
Ανέφερε ότι η τουριστική προβολή θα αφορά όλες τις περιφερειακές ενότητες, με στόχο την ισότιμη και ισόρροπη παρουσία του τουριστικού προϊόντος που παράγει κάθε περιοχή. «Η καμπάνια θα εστιάζει στα πλεονεκτήματα της κάθε περιοχής ξεχωριστά και εκτός από το προφανές του ‘Ήλιος – Θάλασσα’ θα προτείνει και άλλες εναλλακτικές μορφές τουρισμού που αναπτύσσονται ήδη στην Κεντρική Μακεδονία» υπογράμμισε ο Τομεάρχης Τουρισμού της ΠΚΜ.
Αναφερόμενος στην σκιά της πανδημίας, η οποία δοκίμασε τις αντοχές του τουρισμού το 2020 σε παγκόσμιο επίπεδο και παρά τα αχαρτογράφητα νερά της σεζόν του 2021, είπε ότι η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ετοιμάζεται να κάνει τα πρώτα ασφαλή βήματα στον τουρισμό, απαιτώντας την εφαρμογή όλων των απαιτούμενων πρωτόκολλων.
«Αυτό που θέλουμε και διεκδικούμε είναι το άνοιγμα του τουρισμού και στην Κεντρική Μακεδονία να γίνει με όρους ασφάλειας παντού, στις μετακινήσεις από όλες τις πύλες εισόδου, στους χώρους φιλοξενίας και την εστίαση» ξεκαθάρισε ο κ. Θάνος, προσθέτοντας πως δεν υπάρχουν περιθώρια για άνοιξε – κλείσε, δεδομένου ότι ο τουρισμός θα συμβάλει στην ανάκαμψη της οικονομίας και στην Κεντρική Μακεδονία.
Βαλκάνιοι οι πρώτοι τουρίστες
Σχετικά με τις αγορές που προτιμούν την Κεντρική Μακεδονία ανέφερε ότι ασφαλώς είναι οι επισκέπτες από τις Βαλκανικές χώρες που προτιμούν Χαλκιδική και Πιερία, καθώς έρχονται οδικώς, αλλά και χώρες της Κεντρικής Ευρώπης και το Ισραήλ.
«Υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και φέτος από χώρες των Βαλκανίων, που επιθυμούν να ταξιδέψουν σε περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς τις γνωρίζουν και μπορούν να αισθάνονται πιο ασφαλείς» εξήγησε ο Τομέαρχης Τουρισμού και πρόσθεσε ότι στόχος φέτος είναι να ανακτηθεί τουλάχιστον το 50% του 2019 που ήταν μία χρονιά ρεκόρ στον τουρισμό.
ΣΧΟΛΙΑ