ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες από την ΕΥΑΘ, μέσω του MyEyathPortal

Πρόκειται για τη δημιουργία ατομικού ηλεκτρονικού φακέλου για κάθε καταναλωτή, που δίνει τη δυνατότητα για εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση με βελτιωμένη εμπειρία αλληλεπίδρασης κι επικοινωνίας, εξατομικευμένη πληροφορία, δυνατότητα για σύγχρονες ηλεκτρονικές πλ

 18/05/2023 09:46

Νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες από την ΕΥΑΘ, μέσω του MyEyathPortal
Φωτ. αρχείου

Ένα νέο πακέτο ηλεκτρονικών υπηρεσιών εγκαινιάζει η ΕΥΑΘ για την απομακρυσμένη και ασύγχρονη εξυπηρέτηση των καταναλωτών της μέσω TAXIS, με το διαδικτυακό portal MyEyathPortal που τέθηκε ήδη σε λειτουργία.

Πρόκειται για τη δημιουργία ατομικού ηλεκτρονικού φακέλου για κάθε καταναλωτή, που δίνει τη δυνατότητα για εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση με βελτιωμένη εμπειρία αλληλεπίδρασης κι επικοινωνίας, εξατομικευμένη πληροφορία, δυνατότητα για σύγχρονες ηλεκτρονικές πληρωμές κι όλα αυτά υπό την «ομπρέλα» αυθεντικοποίησης (authentication) του TAXIS, ώστε να μειωθεί η γραφειοκρατία με την προσκόμιση λιγότερων δικαιολογητικών και εγγράφων. Οι υπηρεσίες είναι ήδη διαθέσιμες και από κινητές συσκευές, ενώ σύντομα θα λειτουργήσει και η αντίστοιχη mobile εφαρμογή.

Σε πρώτη φάση ο καταναλωτής μπορεί να επικαιροποιήσει τις καρτέλες υδροληψίας του, να πληρώσει τον λογαριασμό του και να έχει πρόσβαση στο ιστορικό πληρωμών που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί μέσω οποιουδήποτε καναλιού (ταμείο, portal, τράπεζα, σουπερμάρκετ κ.λπ). Πρόσβαση μπορεί να έχει και σε όλες τις καρτέλες/παροχές του, με επιπλέον διαθέσιμα στοιχεία όπως τιμολόγιο σύνδεσης (κοινωνικό, επαγγελματικό, βιομηχανικό ή οικιακό), κατάσταση σύνδεσης (κανονική, υπό αφαίρεση, αφαίρεση, υπό ακύρωση), μετρήσεις καταναλώσεων και λογαριασμούς. Ο καταναλωτής έχει επίσης πρόσβαση σε ενημερωτικό υλικό, στατιστικά καταναλώσεων, λογαριασμούς που πρόκειται να λήξουν, υδρόμετρα που πρόκειται να αφαιρεθούν ή να ακυρωθούν λόγω χρεών, ενώ θα έχει ενημέρωση και για προτάσεις διακανονισμού χρέους και θα δέχεται υπενθυμίσεις για επικείμενα ραντεβού.

Στο νέο portal μπορεί κανείς να δηλώνει όλες τις βλάβες ύδρευσης – αποχέτευσης, να παρακολουθεί την εξέλιξη των δηλώσεών του, να έχει πρόσβαση στο ιστορικό όλων αυτών και φυσικά να βλέπει τις διακοπές ύδρευσης (προγραμματισμένες – έκτακτες) που «τρέχουν» στο Πολεοδομικό Συγκρότημα. Μέσω του portal μπορούν επίσης να υποβάλλονται αιτήσεις διακοπής και μεταβίβασης υδροληψίας, μπορεί να γίνεται επιλογή τρόπου αποστολής λογαριασμού (ηλεκτρονικά, έγχαρτα ή και τα δύο), ενώ σταδιακά θα προστίθενται επιπλέον αιτήσεις/υπηρεσίες καταργούμενες, ταυτόχρονα, από τη σχετική λίστα του ιστότοπου της ΕΥΑΘ.

Ένα νέο πακέτο ηλεκτρονικών υπηρεσιών εγκαινιάζει η ΕΥΑΘ για την απομακρυσμένη και ασύγχρονη εξυπηρέτηση των καταναλωτών της μέσω TAXIS, με το διαδικτυακό portal MyEyathPortal που τέθηκε ήδη σε λειτουργία.

Πρόκειται για τη δημιουργία ατομικού ηλεκτρονικού φακέλου για κάθε καταναλωτή, που δίνει τη δυνατότητα για εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση με βελτιωμένη εμπειρία αλληλεπίδρασης κι επικοινωνίας, εξατομικευμένη πληροφορία, δυνατότητα για σύγχρονες ηλεκτρονικές πληρωμές κι όλα αυτά υπό την «ομπρέλα» αυθεντικοποίησης (authentication) του TAXIS, ώστε να μειωθεί η γραφειοκρατία με την προσκόμιση λιγότερων δικαιολογητικών και εγγράφων. Οι υπηρεσίες είναι ήδη διαθέσιμες και από κινητές συσκευές, ενώ σύντομα θα λειτουργήσει και η αντίστοιχη mobile εφαρμογή.

Σε πρώτη φάση ο καταναλωτής μπορεί να επικαιροποιήσει τις καρτέλες υδροληψίας του, να πληρώσει τον λογαριασμό του και να έχει πρόσβαση στο ιστορικό πληρωμών που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί μέσω οποιουδήποτε καναλιού (ταμείο, portal, τράπεζα, σουπερμάρκετ κ.λπ). Πρόσβαση μπορεί να έχει και σε όλες τις καρτέλες/παροχές του, με επιπλέον διαθέσιμα στοιχεία όπως τιμολόγιο σύνδεσης (κοινωνικό, επαγγελματικό, βιομηχανικό ή οικιακό), κατάσταση σύνδεσης (κανονική, υπό αφαίρεση, αφαίρεση, υπό ακύρωση), μετρήσεις καταναλώσεων και λογαριασμούς. Ο καταναλωτής έχει επίσης πρόσβαση σε ενημερωτικό υλικό, στατιστικά καταναλώσεων, λογαριασμούς που πρόκειται να λήξουν, υδρόμετρα που πρόκειται να αφαιρεθούν ή να ακυρωθούν λόγω χρεών, ενώ θα έχει ενημέρωση και για προτάσεις διακανονισμού χρέους και θα δέχεται υπενθυμίσεις για επικείμενα ραντεβού.

Στο νέο portal μπορεί κανείς να δηλώνει όλες τις βλάβες ύδρευσης – αποχέτευσης, να παρακολουθεί την εξέλιξη των δηλώσεών του, να έχει πρόσβαση στο ιστορικό όλων αυτών και φυσικά να βλέπει τις διακοπές ύδρευσης (προγραμματισμένες – έκτακτες) που «τρέχουν» στο Πολεοδομικό Συγκρότημα. Μέσω του portal μπορούν επίσης να υποβάλλονται αιτήσεις διακοπής και μεταβίβασης υδροληψίας, μπορεί να γίνεται επιλογή τρόπου αποστολής λογαριασμού (ηλεκτρονικά, έγχαρτα ή και τα δύο), ενώ σταδιακά θα προστίθενται επιπλέον αιτήσεις/υπηρεσίες καταργούμενες, ταυτόχρονα, από τη σχετική λίστα του ιστότοπου της ΕΥΑΘ.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία