ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Νομοσχέδιο διερεύνησης αεροπορικών και σιδηροδρομικών ατυχημάτων: Προσθήκες και βελτιώσεις

Οι παρεμβάσεις από τον αρμόδιο υπουργό, Κώστα Καραμανλή

 19/01/2023 15:44

Νομοσχέδιο διερεύνησης αεροπορικών και σιδηροδρομικών ατυχημάτων: Προσθήκες και βελτιώσεις

Επτά νομοτεχνικές προσθήκες και βελτιώσεις κατέθεσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής στο σχέδιο νόμου για το «Θεσμικό πλαίσιο διερεύνησης αεροπορικών και σιδηροδρομικών ατυχημάτων και την ασφάλεια των μεταφορών» που συζητείται στην Ολομέλεια.

Οι προσθήκες, στην πλειονότητά τους αφορούν νομοτεχνικές βελτιώσεις σχετικά με την πληρότητα σαφήνειας του σχεδίου νόμου και αναριθμήσεις διατάξεων.

Επίσης, όπως είχε προαναγγείλει ο υπουργός κατά την εισήγηση του νομοσχεδίου, προστίθεται ως δεύτερο εδάφιο στο άρθρο 7 και την παρ.4 του νομοσχεδίου ότι «Ο αναπληρωτής πρόεδρος του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, είναι μέλος του Δικτύου των Ευρωπαϊκών Φορέων Διερεύνησης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων (Δίκτυο ΝΙΒ)», όπως έχει ζητήσει η ΡΑΣ.

Στο άρθρο 12, «οι λέξεις "τα αδιάθετα υπόλοιπα της παρ.3 του άρθρου 34 του ν. 2682/199 (Α'16)"» αντικαθίστανται από τις λέξεις «το μηνιαίο ποσό, το οποίο αποδίδεται από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό για την Ασφάλεια των Πτήσεων (Eurocotrol)», όπως είχε ζητήσει η ΑΠΑ προκειμένου να είναι ευκρινείς οι πόροι αποζημίωση των Διερευνητών του Γραφείου Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων και Συμβάντων του ΕΟΔΑΣΑΑΜ.

Τέλος, με προσθήκη στο άρθρο 19 στην παρ. 6 που αφορά την ετοιμότητα του νέου φορέα, προστίθεται η φράση ότι αυτή θα είναι «24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα».

Επτά νομοτεχνικές προσθήκες και βελτιώσεις κατέθεσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής στο σχέδιο νόμου για το «Θεσμικό πλαίσιο διερεύνησης αεροπορικών και σιδηροδρομικών ατυχημάτων και την ασφάλεια των μεταφορών» που συζητείται στην Ολομέλεια.

Οι προσθήκες, στην πλειονότητά τους αφορούν νομοτεχνικές βελτιώσεις σχετικά με την πληρότητα σαφήνειας του σχεδίου νόμου και αναριθμήσεις διατάξεων.

Επίσης, όπως είχε προαναγγείλει ο υπουργός κατά την εισήγηση του νομοσχεδίου, προστίθεται ως δεύτερο εδάφιο στο άρθρο 7 και την παρ.4 του νομοσχεδίου ότι «Ο αναπληρωτής πρόεδρος του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, είναι μέλος του Δικτύου των Ευρωπαϊκών Φορέων Διερεύνησης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων (Δίκτυο ΝΙΒ)», όπως έχει ζητήσει η ΡΑΣ.

Στο άρθρο 12, «οι λέξεις "τα αδιάθετα υπόλοιπα της παρ.3 του άρθρου 34 του ν. 2682/199 (Α'16)"» αντικαθίστανται από τις λέξεις «το μηνιαίο ποσό, το οποίο αποδίδεται από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό για την Ασφάλεια των Πτήσεων (Eurocotrol)», όπως είχε ζητήσει η ΑΠΑ προκειμένου να είναι ευκρινείς οι πόροι αποζημίωση των Διερευνητών του Γραφείου Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων και Συμβάντων του ΕΟΔΑΣΑΑΜ.

Τέλος, με προσθήκη στο άρθρο 19 στην παρ. 6 που αφορά την ετοιμότητα του νέου φορέα, προστίθεται η φράση ότι αυτή θα είναι «24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα».

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία