ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Ντέιβιντ Κούλθαρντ: Ο άνθρωπος που έπεσε από τον ουρανό (βίντεο)

Ο Βρετανός οδηγός της Φόρμουλα 1 σώθηκε από θαύμα από βέβαιο θάνατο στις 2 Μαΐου του 2000

 02/05/2023 11:49

Ντέιβιντ Κούλθαρντ: Ο άνθρωπος που έπεσε από τον ουρανό (βίντεο)

Αξέχαστη θα μείνει η 2α Μαΐου του 2000 στον πρώην πιλότο της Φόρμουλα 1, Ντέϊβιντ Κούλθαρντ, καθώς γλίτωσε από βέβαιο θάνατο όταν το ιδιωτικό τζετ στο οποίο επέβαινε παρουσίασε μηχανική βλάβη, έπεσε στο αεροδρόμιο της Λυών στη Γαλλία και έπιασε φωτιά.

Ο 39χρονος τότε Βρετανός οδηγός ταξίδευε μαζί με την αρραβωνιαστικιά του Χάιντι Γουιτσλίνσκι και τον προσωπικό γυμναστή του Άντι Μάθιους από τη Νότια Αγγλία προς την Κυανή Ακτή με ένα τζετ, προκειμένου να περάσουν λίγα 24ωρα ηρεμίας πριν από το ισπανικό γκραν πρι που θα γινόταν στη Βαρκελώνη.

Ωστόσο, τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα είχαν υπολογίσει, αφού το αεροσκάφος στο οποίο επέβαιναν συνετρίβη, καθώς επιχειρούσε αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο της Λυών. Μάλιστα, οι τρεις του επιβάτες του επέζησαν σαν από θαύμα σε αντίθεση με τον κυβερνήτη και τον συγκυβερνήτη που σκοτώθηκαν ακαριαία αφού το πιλοτήριο τυλίχθηκε στις φλόγες κατά την πρόσκρουση στο έδαφος.

0-brazilian-f1-grand-prix-practice.jpg

Το απόγευμα της ίδιας ημέρας ο Κούλθαρντ και οι άλλοι δύο επιβάτες πήραν εξιτήριο, με τον Βρετανό πιλότο να δηλώνει χαρακτηριστικά πως «νόμιζα ότι πέθανα. Όταν είδα ότι ζούσα, έτρεξα να βγω από το κήτος του αεροπλάνου και πήδηξα μακριά μαζί με τη Χάιντι και τον Άντι. Οταν πέρασαν λίγες στιγμές, πήγα να δω για τους πιλότους αλλά ήταν πια ήδη πολύ αργά».

Μάλιστα, το ιατρικό ανακοινωθέν ανέφερε ότι «οι τρεις επιζώντες ήταν περισσότερο τρομαγμένοι παρά τραυματισμένοι».

Το σοκ από το αεροπορικό ατύχημα ήταν τέτοιο που η McLaren ανακοίνωσε ότι μελετάει το ενδεχόμενο να απαγορεύσει στους δύο οδηγούς της, τον Χάκινεν και τον Κούλθαρντ, να ταξιδεύουν μαζί στο ίδιο αεροπλάνο για να μη χαθεί όλη η ομάδα, όπως συμβαίνει με τους γαλαζοαίματους!

Πάντως, ο Βρετανός, που είχε μάθει να τα βάζει με τους κινδύνους και να βγαίνει νικητής, λίγες ημέρες μετά και συγκεκριμένα στις 6 Μαΐου, έκανε μια θριαμβευτική είσοδο στην πίστα της Βαρκελώνης, οδηγώντας ένα σκούτερ, ενώ θα έπαιρνε μέρος στον αγώνα με σπασμένα πλευρά, βοηθώντας τον Χάκινεν να κερδίσει και τη McLaren να πλησιάσει τη Ferrari στη βαθμολογία των κατασκευαστών.

Το κοινό αγάπησε τον ηρωισμό του και ο «ψηλός» της Φόρμουλα 1 δεν θα ήταν ποτέ ξανά ο ίδιος, αδιάφορος πιλότος, αλλά ένας ήρωας. Ο Κούλθαρντ, που γεννήθηκε στο Τουίνχολμ στις 27 Μαρτίου του 1971, αγωνίστηκε στη Φόρμουλα 1 από το 1994 μέχρι και το 2008. Κατά τη σταδιοδρομία του αυτή δεν κατέκτησε κανένα παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγών όμως σημείωσε άλλα εξίσου σημαντικά αποτελέσματα.

Σε αυτά συγκαταλέγονται οι 13 του νίκες, οι 62 παρουσίες στο βάθρο των νικητών, οι 12 pole positions και οι 18 ταχύτεροι γύροι. Να σημειωθεί ότι την πρώτη από τις νίκες του τη σημείωσε στο πορτογαλικό Γκραν Πρι του 1995 και τη 13η και τελευταία στο Αυστραλιανό Γκραν Πρι του 2003.

Σχετικά Άρθρα

Αξέχαστη θα μείνει η 2α Μαΐου του 2000 στον πρώην πιλότο της Φόρμουλα 1, Ντέϊβιντ Κούλθαρντ, καθώς γλίτωσε από βέβαιο θάνατο όταν το ιδιωτικό τζετ στο οποίο επέβαινε παρουσίασε μηχανική βλάβη, έπεσε στο αεροδρόμιο της Λυών στη Γαλλία και έπιασε φωτιά.

Ο 39χρονος τότε Βρετανός οδηγός ταξίδευε μαζί με την αρραβωνιαστικιά του Χάιντι Γουιτσλίνσκι και τον προσωπικό γυμναστή του Άντι Μάθιους από τη Νότια Αγγλία προς την Κυανή Ακτή με ένα τζετ, προκειμένου να περάσουν λίγα 24ωρα ηρεμίας πριν από το ισπανικό γκραν πρι που θα γινόταν στη Βαρκελώνη.

Ωστόσο, τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα είχαν υπολογίσει, αφού το αεροσκάφος στο οποίο επέβαιναν συνετρίβη, καθώς επιχειρούσε αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο της Λυών. Μάλιστα, οι τρεις του επιβάτες του επέζησαν σαν από θαύμα σε αντίθεση με τον κυβερνήτη και τον συγκυβερνήτη που σκοτώθηκαν ακαριαία αφού το πιλοτήριο τυλίχθηκε στις φλόγες κατά την πρόσκρουση στο έδαφος.

0-brazilian-f1-grand-prix-practice.jpg

Το απόγευμα της ίδιας ημέρας ο Κούλθαρντ και οι άλλοι δύο επιβάτες πήραν εξιτήριο, με τον Βρετανό πιλότο να δηλώνει χαρακτηριστικά πως «νόμιζα ότι πέθανα. Όταν είδα ότι ζούσα, έτρεξα να βγω από το κήτος του αεροπλάνου και πήδηξα μακριά μαζί με τη Χάιντι και τον Άντι. Οταν πέρασαν λίγες στιγμές, πήγα να δω για τους πιλότους αλλά ήταν πια ήδη πολύ αργά».

Μάλιστα, το ιατρικό ανακοινωθέν ανέφερε ότι «οι τρεις επιζώντες ήταν περισσότερο τρομαγμένοι παρά τραυματισμένοι».

Το σοκ από το αεροπορικό ατύχημα ήταν τέτοιο που η McLaren ανακοίνωσε ότι μελετάει το ενδεχόμενο να απαγορεύσει στους δύο οδηγούς της, τον Χάκινεν και τον Κούλθαρντ, να ταξιδεύουν μαζί στο ίδιο αεροπλάνο για να μη χαθεί όλη η ομάδα, όπως συμβαίνει με τους γαλαζοαίματους!

Πάντως, ο Βρετανός, που είχε μάθει να τα βάζει με τους κινδύνους και να βγαίνει νικητής, λίγες ημέρες μετά και συγκεκριμένα στις 6 Μαΐου, έκανε μια θριαμβευτική είσοδο στην πίστα της Βαρκελώνης, οδηγώντας ένα σκούτερ, ενώ θα έπαιρνε μέρος στον αγώνα με σπασμένα πλευρά, βοηθώντας τον Χάκινεν να κερδίσει και τη McLaren να πλησιάσει τη Ferrari στη βαθμολογία των κατασκευαστών.

Το κοινό αγάπησε τον ηρωισμό του και ο «ψηλός» της Φόρμουλα 1 δεν θα ήταν ποτέ ξανά ο ίδιος, αδιάφορος πιλότος, αλλά ένας ήρωας. Ο Κούλθαρντ, που γεννήθηκε στο Τουίνχολμ στις 27 Μαρτίου του 1971, αγωνίστηκε στη Φόρμουλα 1 από το 1994 μέχρι και το 2008. Κατά τη σταδιοδρομία του αυτή δεν κατέκτησε κανένα παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγών όμως σημείωσε άλλα εξίσου σημαντικά αποτελέσματα.

Σε αυτά συγκαταλέγονται οι 13 του νίκες, οι 62 παρουσίες στο βάθρο των νικητών, οι 12 pole positions και οι 18 ταχύτεροι γύροι. Να σημειωθεί ότι την πρώτη από τις νίκες του τη σημείωσε στο πορτογαλικό Γκραν Πρι του 1995 και τη 13η και τελευταία στο Αυστραλιανό Γκραν Πρι του 2003.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία