ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ο χάρτης υλοποίησης του Μετρό Θεσσαλονίκης - Σε πλήρη εξέλιξη τα έργα (βίντεο, φωτ.)

Την πορεία υλοποίησης του μετρό περιέγραψε ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό - Στόχος είναι να συνδεθεί ο Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός με το αεροδρόμιο και με το λιμάνι μελλοντικά, ώστε να ολοκληρωθούν οι συνδυασμένες μεταφορές στην πόλη

 27/05/2022 11:03

Ο χάρτης υλοποίησης του Μετρό Θεσσαλονίκης - Σε πλήρη εξέλιξη τα έργα (βίντεο, φωτ.)
Φωτογραφία αρχείου

Το 2023 θα έχει ολοκληρωθεί και το «πολύπαθο» μετρό της Θεσσαλονίκης, ενώ έχουν ξεκινήσει δοκιμαστικά στα 2/3 της γραμμής, είπε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό, Νίκος Κουρέτας, μιλώντας στην ΕΡΤ

"Ένα έργο 15 χρόνων η κατασκευή του οποίου θα ολοκληρωθεί το 2023". Όπως εξήγησε περιγράφοντας τον χάρτη υλοποίησης του έργου, η κόκκινη γραμμή ξεκινά από την οδό Μοναστηρίου και τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό είναι η βασική με 13 σταθμούς, δεξιότερα η σκούρα μπλε γραμμή είναι η επέκταση προς την Καλαμαριά με πέντε σταθμούς, μήκους 15 χιλιομέτρων και οι δύο γραμμές, η γαλάζια γραμμή δείχνει την οριστική επέκταση του μετρό προς το αεροδρόμιο και η κίτρινη γραμμή η επέκταση προς τη δυτική Θεσσαλονίκη.

"Στόχος είναι να συνδεθεί ο Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός με το αεροδρόμιο και με το λιμάνι μελλοντικά, ώστε να ολοκληρωθούν οι συνδυασμένες μεταφορές στην πόλη της Θεσσαλονίκης", πρόσθεσε ο κ. Κουρέτας. 

"Από πέρυσι έχουν ξεκινήσει δοκιμές στα 2/3 της βασικής γραμμής και η δέσμευσή μας είναι ως το τέλος του 2023 να είναι ολοκληρωμένο το έργο". 

grammes-metro-thessalonikis.jpg


Δείτε παρακάτω από το 6:31


Το 2023 θα έχει ολοκληρωθεί και το «πολύπαθο» μετρό της Θεσσαλονίκης, ενώ έχουν ξεκινήσει δοκιμαστικά στα 2/3 της γραμμής, είπε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό, Νίκος Κουρέτας, μιλώντας στην ΕΡΤ

"Ένα έργο 15 χρόνων η κατασκευή του οποίου θα ολοκληρωθεί το 2023". Όπως εξήγησε περιγράφοντας τον χάρτη υλοποίησης του έργου, η κόκκινη γραμμή ξεκινά από την οδό Μοναστηρίου και τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό είναι η βασική με 13 σταθμούς, δεξιότερα η σκούρα μπλε γραμμή είναι η επέκταση προς την Καλαμαριά με πέντε σταθμούς, μήκους 15 χιλιομέτρων και οι δύο γραμμές, η γαλάζια γραμμή δείχνει την οριστική επέκταση του μετρό προς το αεροδρόμιο και η κίτρινη γραμμή η επέκταση προς τη δυτική Θεσσαλονίκη.

"Στόχος είναι να συνδεθεί ο Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός με το αεροδρόμιο και με το λιμάνι μελλοντικά, ώστε να ολοκληρωθούν οι συνδυασμένες μεταφορές στην πόλη της Θεσσαλονίκης", πρόσθεσε ο κ. Κουρέτας. 

"Από πέρυσι έχουν ξεκινήσει δοκιμές στα 2/3 της βασικής γραμμής και η δέσμευσή μας είναι ως το τέλος του 2023 να είναι ολοκληρωμένο το έργο". 

grammes-metro-thessalonikis.jpg


Δείτε παρακάτω από το 6:31


ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία