ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ο δήμος Θεσσαλονίκης «ξεσκονίζει» τα συρτάρια του: 30.000 κλήσεις έφυγαν με... e-mails σε οφειλέτες

Αφορούν τα έτη 2019 και 2020

 26/08/2024 19:30

Ο δήμος Θεσσαλονίκης «ξεσκονίζει» τα συρτάρια του: 30.000 κλήσεις έφυγαν με... e-mails σε οφειλέτες
Φωτογραφία αρχείου

Χιλιάδες e-mail που αφορούν οφειλές προς τον δήμο Θεσσαλονίκης άρχισε να αποστέλλει η δημοτική Αρχή του Στέλιου Αγγελούδη, όπως γνωστοποίησε ο ίδιος από το βήμα του Δημοτικού Συμβουλίου.

Ήδη 30.000 τέτοια ενημερωτικά ηλεκτρονικά μηνύματα έχουν σταλεί στα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία των δημοτών-οφειλετών και καλούνται να τα τακτοποιήσουν. Οι περισσότερες από αυτές τις οφειλές αφορούν παραβάσεις του ΚΟΚ κατά τα έτη 2019 και 2020, όπως εξήγησε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης. Συνολικά, αυτές οι οφειλές ανέρχονται σε αρκετά χρήματα που λείπουν από τα ελλειμματικά ταμεία του δήμου, συμπλήρωσε ο ίδιος.

Όπως ενημέρωσε ο κ. Αγγελούδης, έχει περατωθεί η συνεργασία της Δημοτικής Αστυνομίας με την αντιδημαρχία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Οικονομικών αναφορικά με την εφαρμογή που υπήρχε στον δήμο για την ψηφιακή έκδοση των παραβάσεων του ΚΟΚ. Με τη νέα εφαρμογή οι κλήσεις θα εκτυπώνονται μηχανογραφικά και θα είναι σε online σύνδεση με το κεντρικό πληροφοριακό σύστημα του δήμου, διευκρίνισε ο Στ. Αγγελούδης.

Παράλληλα, ο ίδιος έκανε λόγο για καινοτομία αναφερόμενος στην αντικατάσταση του παλιού συστήματος με την εισαγωγή του κωδικού RF, ώστε οι κλήσεις να εξοφλούνται μέσα από τα ηλεκτρονικά συστήματα των τραπεζών και έτσι να ενημερώνονται όλες οι υπηρεσίες του δήμου.

Με αυτόν τον τρόπο, συνέχισε ο δήμαρχος, «ο δήμος θα απαλλαγεί από έναν μεγάλο φόρτο που έχει να κάνει με τη διαχείριση των χειρόγραφων κλήσεων που απατούσε πληθώρα εργατοωρών και τεράστιες καθυστερήσεις στην ενημέρωση των πολιτών. Αντιλαμβάνομαι τους συμπολίτες που λαμβάνουν επιστολές, όμως είμαστε αναγκασμένοι να τις στείλουμε για λόγους ουσίας και υπηρεσιακούς και τώρα τις λαμβάνουν σωρηδόν».

Χιλιάδες e-mail που αφορούν οφειλές προς τον δήμο Θεσσαλονίκης άρχισε να αποστέλλει η δημοτική Αρχή του Στέλιου Αγγελούδη, όπως γνωστοποίησε ο ίδιος από το βήμα του Δημοτικού Συμβουλίου.

Ήδη 30.000 τέτοια ενημερωτικά ηλεκτρονικά μηνύματα έχουν σταλεί στα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία των δημοτών-οφειλετών και καλούνται να τα τακτοποιήσουν. Οι περισσότερες από αυτές τις οφειλές αφορούν παραβάσεις του ΚΟΚ κατά τα έτη 2019 και 2020, όπως εξήγησε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης. Συνολικά, αυτές οι οφειλές ανέρχονται σε αρκετά χρήματα που λείπουν από τα ελλειμματικά ταμεία του δήμου, συμπλήρωσε ο ίδιος.

Όπως ενημέρωσε ο κ. Αγγελούδης, έχει περατωθεί η συνεργασία της Δημοτικής Αστυνομίας με την αντιδημαρχία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Οικονομικών αναφορικά με την εφαρμογή που υπήρχε στον δήμο για την ψηφιακή έκδοση των παραβάσεων του ΚΟΚ. Με τη νέα εφαρμογή οι κλήσεις θα εκτυπώνονται μηχανογραφικά και θα είναι σε online σύνδεση με το κεντρικό πληροφοριακό σύστημα του δήμου, διευκρίνισε ο Στ. Αγγελούδης.

Παράλληλα, ο ίδιος έκανε λόγο για καινοτομία αναφερόμενος στην αντικατάσταση του παλιού συστήματος με την εισαγωγή του κωδικού RF, ώστε οι κλήσεις να εξοφλούνται μέσα από τα ηλεκτρονικά συστήματα των τραπεζών και έτσι να ενημερώνονται όλες οι υπηρεσίες του δήμου.

Με αυτόν τον τρόπο, συνέχισε ο δήμαρχος, «ο δήμος θα απαλλαγεί από έναν μεγάλο φόρτο που έχει να κάνει με τη διαχείριση των χειρόγραφων κλήσεων που απατούσε πληθώρα εργατοωρών και τεράστιες καθυστερήσεις στην ενημέρωση των πολιτών. Αντιλαμβάνομαι τους συμπολίτες που λαμβάνουν επιστολές, όμως είμαστε αναγκασμένοι να τις στείλουμε για λόγους ουσίας και υπηρεσιακούς και τώρα τις λαμβάνουν σωρηδόν».

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία